Gå til innhold

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*TRÅDEN #27.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, da kan jeg kanskje bytte nick til Tante Tiny :)

Er bare kos å ha de i barenhagen, men det er litt rart også egentlig. Ungene er der, men ingen mammar...

 

Imorgen: Vi går på tur kl 10. dvs ferdig påkledd og utavporten kl 10 (om alle klarer å komme til bhgn før det da-alltid noen sinker). Ta med mat til lunsj (vi smører fruktmåltidet istedenfor, så blir samme antall måltider alikevel) og drikke flaske til turen. Ut på tur, alltid sur :) jeje..

Noe mer???

 

Kos å ha G i bhgn også da :) Litt rart å sitte der å snakke med Mtg og Ptg samtidig som G bare virrer rundt i sin egen verden - det var jo barn og leker der!!! Dessuten fikk Ptg seg en datter der :) hehe.. En som kravla opp i fanget hans!

Litt flaut å ha samlingsstund foran folk man kjenner da...

 

E's bhg-dag: Han kom jammen meg nesten samtidig som meg jo :) hehe.. Leke med barna, leke med hinderløype i gangen (skli, rulle, krabbe gjennom og kaste ball). Leke enda mer med barna, rydde lekene, ha samlingsstund (satt lenge alene, men så måtte han bare plukke på noe.. havna på fanget til V (ikke ptg)). Spiste på 3 skiver, fikk ny bleie og slokna på 3 sekunder eller noe... Våken (ikke uthvilt?) leke mer med barna og sitte litt fang før frukt. Spise all maten i matboks med begge hender og dytte banan med begge hender, så kom mamma og bror når vi skiftet og skulle ut :) Også Tiril på besøk i barnehagen da - kult :)

 

Oppdatering på Tiril: Hun bare går og går... Sier kake og dokke, peker og sier der hele tiden. Sier masse uforståelig, men noen tonefall og ord kjenner man igjen. Går i barnehage, men skal over i "min" barnehage om 4 uker sammen med E & G...

 

Hes jeg... Vært på Åråsen jeg :)

Skrevet

Oppdatering på lilleL: Fortsatt Verdens Vakreste også sitter hun da, mer er det ikke å si om den ungen ;-))

 

Jeg fikk faktisk kjøpt 4 julegaver i går!! Hehe..

Var jo hos tannlegen i LS i går og mamma trillet rundt med puddingen på city mens jeg hadde min torturtime hos tannlegen. Gikk forbi Brandstad og der var det 50% på en del greier da så da ble det handlet noen julegaver.

Faktisk sent ute jeg som ikke har begynt på julegavene før i slutten av september. Begynner stort sett i august :))

 

Mamma reiser til Uniten i dag og blir borte i 3 uker. Noen som har det sier jeg!! hehe.. kommer vel hjem med 20 kilo klær til lilleL tenker jeg, gjorde det sist gang :)) Hehe og litt til E da :)

 

Hvordan går det på rehab, simba??

 

Mtg: Du er skikkelig dust du som gir meg sånne linker, vettu det??? ;))

Har ikke tid til å hverken spise eller sove jeg, sitter bare på pc'en jo!!!!!!! Får klemt inn en pulings, men det er vel omtrent alt:))

 

 

Skrevet

Jeg og il ha dustelinker:)

Jeg vil også bli frisk igjen. Hadde store forhpninger i går da jeg følte meg mye bedre, men så kom jeg hjem-la meg og etter en time måtte jeg opp og finne piller...I dag=blæ. Hadde håpt på å kunne snike meg med på hyttetur likevel, men nei-får nok bare bli hjemme og bli frisk.

 

Så stardust i går med Mol. Finfin film. Elsker eventyrfilmer-og denne var også morsom:) Ikke så mange i salen i lag med oss så burde vel sneke oss over på bakerste rad Mol;)

 

Leo sover og jeg må rydde litt. Mamma og mann har dratt.

 

Trenger barnevakt den 10. november-m/overnatting- noen som føler seg kallet?

Skrevet

Jeg vil også se den filmen. Vil også ha barnevakt... :-( Ingen som tørr passe krapyls som bor i nærheta.

 

Adrian gikk 9 skritt til sin far i går.

 

Jeg fatter meg i korthet.

Skrevet

Jeg kan passe begge krapyls når vi har flyttet Svana :)) Da har jeg masse plass (les 3 soverom)

 

Kan passe flere barn når vi har flyttet jeg:) kan passe mammaer også jeg da :P

 

Så filmen var bra?? Skala fra 1-10??

 

Har jeg fortsatt virus svanine? Ikke jeg da, men data'n?

 

Takk for gulp Molle.. Hihi

 

Tja.. skal ungen få no mat da? Maser ikke om mat da, men har ikke spist noe annet enn en flaske med mme klokken 7.30.. Spiser jo som en liten mus.

 

 

Skrevet

Takk for tilbudet *nortert* Går Stardust fortsatt da? Hehe.

 

Vet ikke om du har virus jeg. Har du antivirus? Om du lurer ang. den der msn-saken så foreslår jeg at du bytter passord(ene) dine for å være på den sikre siden :)

 

Hun ser ikke ut som en liten mus den jenta di i alle fall. Men storspist er hun nok ikke.

Skrevet

Skal på 35 års jubileum/feiring av svigermors salong den 10.nov- og siden de fleste av slekt skal være der så ser jeg på dere med vakre dådyrøyne;)

 

Vi kan passe tvillinger hvis det trengs en gang svanine-bare si i fra og send med bruksanvisning;)

 

Jeg synes filmen var kjempebra jeg:) På en skala fra 1-10 så ligger den på en sterk 7ér kanskje? Muligens en 8ér.

Blir nok til at jeg kjøper den filmen og når den kommer på dvd:)

 

 

Skrevet

Så den er verdt og se altså:)) Da er det bare å glede seg til man får rotet seg på kino eller at den kommer på DVD:))

 

Har faktisk vært og gått tur i nesten 2 timer vi!! Er faktisk sliten jeg... Linea har sittet i vogna hele turen og storkosa seg med bolle og å dingle med mammas nøkler over kanten på vogna. Trodde nesten hun skulle komme til å bli litt utålmodig og legge seg ned etterhvert for å sove, men neida:)) Var vel så mye spennende å se på også er det jo nyyyydelig vær ute!

Kom hjem, lempet ungen i senga og siden har det vært stille. Så nå er det sofa, kuli og bolle på mor :D

 

 

Skrevet

Jeg sa jo det..men kanskje bakerste benk på en film man ikke har veldig lyst til å se?

 

Var kul film, i riktig disney-stil;) Visste fint lite jeg da, huska ikke engang hvilken film vi skulle se før vi var der. Skulle bare være med på kino jeg:)

 

ang pass så finner vi ut av det Ama:) Kan ikke si noe sikkert enda, for vet ikke helt hva som skjer og ikke snakket med M heller, men skulle tro at av en 5-6 tråddamer i nærheten, så får a sovet et eller anna sted:)

 

svanine..altså du! Her har jeg tilbudt meg (til og med M-uten oppfordring!) å passe for leeenge siden. M trakk tilbake overnatting på 2 til de var litt større (type null pupp og gjerne sov hele natten) men har jo sagt du skal si ifra så kan jeg sitte der noen timer mens dere er på kino. Ble nesten skuffa jeg nå...

 

Flinke gå-gutten:)

 

E går nå mer enn han krabber:) (el iaf like mye) Sitter mye på huk?!

 

Mat henne med spade...

 

Takk for dagens Tiny:))

 

Neste ukes mål: Bli bedre barnehagemamma!

 

Nina kunne ikke være med, så du får bare bli med Ama. Og ikke noe tull om syk.

Alt.1: Være hjemme, ikke bli dulla med ha Leo masse alene.

Alt. 2: Bli hentet og kjørt til hytte. Ligge sofa og bli dulla med av 3. 3 til å se til Leo+ at ho leker sikkert mer i lag med de andre barna. Få servert middag, slippe å rydde opp. Etter du har lagt Leo kan du krype kroppen din oppi boblingsen og få servert bobling i stettglass og la dampen løsne opp i bihulene dine.

Ser ikke det harde valget der...

 

TINY! Hva ta med? Reiseseng-ok. Sengegreier til oss? Kanskje noe å ha på i boblingsen... Men ellers? Er vel ikke stort annet enn sløve på hytta og shoppe litt i Sverige vi skal? Trenger ikke pønte seg for dere?

 

Hadde såå lyst til å ta med G hjem i dag. Skulle jeg bare gå fra han der?? Føltes helt feil. Hilste på han og det tok 3 forsøk før det gikk opp for han hvem jeg var:) Gliiis-slippe mat og strekke opp armer:) Litt kjett med dette er at gutta får 2 avskjeder om morran i stedenfor 1.

 

Vært på kurs i dag. Jalllaaaaa!! Vet dere..jeg skukke vært dum, for jeg er ganske så smart fant jeg ut i dag. Tror jaggu jeg kanskje duger og;) Nei men makan til ineffektivitet skal man lete lenge etter. En høydare var at jeg bare skal dit annenhver dag da. tir+tor en uke og man+ons+fre neste.

 

Tiril hadde alko i hylla si i dag;))) (tok bilde med mobben jeg Tiny-måtte bare) Du glemte den forresten...

 

I morgen: Jeg skal ikke på kurs, mtg har "fri". Tenkte levere barn så man fikk pakket og sånn i fred. Type 9-14 el no. Om vi drar 16 Tiny, så får vi med ALL køen både inn og ut av byn! HATERR KØ!!! Og E hater lange bilturer. Hur løse? T skal ikke være med deg i morgen? hmm, om en av oss henter T, og du er ferdig pakka også møtes alle hos deg i det du svinger opp på grusen? Og dra med en gang? bare en tanke..

 

hæ??? Når var jeg smart?? Har jeg gjort nå a?? Hvorfor har ingen fortalt meg dette??

Skrevet

Hva ta med: Ama, sengegreier, reiseseng, badestæsj, klær og alko. Også ungen da selvfølgelig :)

 

Du kan gjerne få hente Tiril imorgen :) Men får du med vogna? Du kan jo hente henne på vei til henting i bhg, så kan jo jeg stappe bil full ikveld. Så drar vi rett fra bhg? Jeg avspasserer så da kan jeg gå 14.30. Da slipper vi vel litt kø? Evt kjøre Mysen..

 

Sov han lenge idag eller? Dro jo tidlig og da sov begge gutta. Også glemte jeg jo å legge igjen nr til mtg, så de hadde ringt opplysningen!! hehe... dbt (dårligbahgtante)..

 

B'n blir med hjem/på hytta imorgo :) nice!!! Finne noe mer jeg kan ta med da.. Noen ønsker? Jeg vet mtg liker nie jeg har i skapet, så tar det med!!!

Skrevet

Ama er pakket ned;) Sengegreier: skal vi ta med sovepose eller dynetrekk? Er der dyner? Er der noe leker-eller skal vi ta med f.eks 2 leketing hver. Og hvem skal jeg sitte på med? Hvem er jeg? hvor er jeg? hva er meningen med livet?

 

Jaujau- får gå å pakke ned dopet mitt jeg da.....

 

(jeg og gikk tur i dag Cat- gikk til strømmen jeg-tok 45 min ca.Finfintur og så fant jeg en heilt topp scrapb. butikk: bikuben-var i himmelen jeg-som den kjerringa jeg er;))

 

Sambo driver og ringer rundt til alle kompiser- hva skal du i morgen, hva skal du lørdag? hmmm-virket som han er veldig glad for å være aleine hjemme snart...

Skrevet

Det er voksendyner der til alle, men ta med barnedyner. Skal jeg ta med en ekstra reiseseng om noen mangler? (har en her ihvertfall og står en på hytta allerede)

Jeg tar ihvertfall med noen leker, men det er en god ide og ta med litt hver.

Aner ikke hvem du skal sitte på med. Hvem andre enn meg kjører?

 

Bikuben er bra butikk ama! Kjøpte alt papir til bryllupsinvitasjonen der vi!

 

Cat: glemte å svare deg ang lån. Vi har vel nå 1 720 eller noe og betaler nå 11000 i mnd.

 

Herk: vi tar gjerne imot en vov til! (nå er voven nyvasket - den var full av prim)

 

Skrevet

Ama er tatt med;) Tok meg 7 min-hihi. Søte dAma:))

 

Vi er nå litt usikre på hvem hva hvor og alt. mtg kommer hit i morgen tidllig og så kjører vi en bil til deg. til bhg altså. Er der en gang mellom 8;30 og 9 vil jeg tro. mtg og jeg snakka om at vi kunne evt. dra før og ama sitte på med deg. E er kje i bil og trenger en del pauser så da hadde vi sikkert vært fremme likt som dere. Men bare en tanke det og...

Snakket og om vogn...og reisesenger. Men både T og E får vi vel til å sove i seng? Evt 1 av dem kanskje? Nei for da hadde vi kanskje slippi unna med iaf 1 vogn. Skal vi handle el på tur bytter vi på og har med sjal og de kan gå litt.

Alle får pakke lett for blir litt sånn TrU tur-hihi. Nei men vi får droppe å pakke mner enn nødvendig.

 

Hva er sengegreier til oss? Er det dyner og sånn der eller snakker vi soveposer?

 

Om T og me kjører sammen, så må vi innom hjemme..eller du da dra rett til meg? Og jeg ha Tiril hos meg og du ta med E hjem? hoho for et garnnøste! Dra i en tråd og vent spent på hva som skjer;) Men G er jo og der...

 

Uansett så ses vi i morgen tidlig, men greit å ha tenkt mest mulig ferdig i dag.

 

Ama:

1 skift til deg selv.

toa. saker

2 skift til Leo

tannebøsten hennes

noen bleier

uteklær (trenger sikkert bare jakke, lue og sko)

pysj

En grøtpakke og 2-3 middagsglass.

(ellers handler vi jo på lørdag)

bikini e.l. ;)

sovegreier til deg (tiny må utdype)

Alko (kan handle noe på lørran og)

Litt leker

Flaske og en boks som du kan frakte evt. mat i på tur

MT

Vogna (og det du trenger oppi)

Mobil+lader

Lommebok

Leonora

BILSETE

 

Tror du overlever fint på dette:)

 

Er nok håndklær og sånn der går jeg ut fra Tiny? Og hur gjør vi med mat? Handle på freddan på vei inn? (hehe kan bli en artig fredda denne uka;) )

 

E sov nesten 2 timer, G sov borti 3 timer.

 

Skrevet

Sengegreier=dyne og putetrekk og laken til voksen + dyne til barn

 

Jeg gjør bare det jeg får beskjed om jeg imorgen. Har pakket nesten ferdig... Må finne sjal og lille-vogna, så ikke det blir glemt..

 

 

Skrevet

Herregud for et stress!!! Blir sliten bare av å lese tråden jeg!!!

Skrevet

hihi, ikke les da;)

 

MtG og Tiny kjører, el iaf deres biler vi bruker. Jeg kan fint kjøre om bytting trengs eller ønskes.

 

Skal vi handle all mat eller ta med 1-2 pålegg hver? Samma, vi eter vel opp på en helg lell. Middag på fredag? Bare ta noe på veien eller lage noe på kvelden? Taco? Fikk lyst på det.. eller egentlig ikke, for har ikke lyst på mat, men det hørtes greit nok ut i hodet mitt.

 

Meningen med livet tar vi over sprudlevann i poolen:D

 

Alle har reisesenger Tiny.

 

MtG og jeg finner ut av hvem som kjører med hvem og hvor i morgen. Du kan jo pakke bilen ferdig tilfelle. Om du ikke skulle trenge det så slipper du jo i morgen:)

 

Er ikke stress cat, bare smådetaljer som må på plass. Ble litt bråbestemt dette og hadde 2 biler først i dag og var 4 stk først i dag og visste jeg hadde fri i morgen først i dag:)

 

Er sykt sliten! Helt surr i hue. Vil egentlig legge meg. Kan pakke i morgen, men er litt sånn at alt som er klart er digg.også 21 da... får da være måte på:)

Skrevet

Ble vel bestemt på søndag (var da du ringte meg jaffal), så vil ikke kalle det bråbestemt:)

 

Også skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke bare legger igjen barna hjemme!! (Greit, skjønner det med Tiril da, siden store T er bortreist).

Jeg hadde nå i hvertfall lagt igjen snuppa hjemme hos far, så man virkelig kunne få slappet av og koset seg på tur:)

 

Hva sier du Svana, skal vi ta et ukescruise i karibien denne helgen uten mann og barn. Bare oss 2 og noen paraplydrinker ;-))

Skrevet

M skal på butikken. Lurte på om noe jeg trengte til tur... is it?

 

Og Ama sa ja i stad og mtg sa ok på bil i stad. Så det så cat:)

 

M jobber, A skal ut store t på jakt og da kan jo likegretit G være med og:)

Skrevet

Taco-stæsj?

 

Jeg tar med noe fra kjøleskapet ihvertfall.. Har brød og melk så kanskje vi slipper å stoppe å handle...

Skrevet

Hvorfor tar vi det ikke på msn?? hehe..

 

Taco til 4.. Eller bare stoppe imorgen ett eller annet sted..

 

Tar du med Tiril på vei til barnehagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...