-MtG- Skrevet 27. september 2007 #226 Skrevet 27. september 2007 Jeg har som vanlig ikke noe mat hjemme, så jeg må i butikken:) Gleder meg til helgen jeg!! Men håper jeg slipper å være mamma på natten også. Han var våken mer eller mindre hele natt til i dag og har vært våken en gang allerede nå i kveld. Ga han en paracet. Håper det hjelper. Jeg og Tiny fant ut i BH:) i dag at han "brygger" på en jeksel. Ikke moro for hverken barn eller foreldre. Ja, trodde vi hadde blitt enige om at ama skulle sitte på med meg. Tror jeg misforsto det du sa i telefonen om å reise tidligere molle. Men det hadde jo vært en mulighet. Det går jo an å hene sammen i bh også og reise rett derfra. Ta det etter luren så kanskje det blir bra. Hvis Tiny pakker inn i bilen i kveld/morgen tidlig, så kan vi reise innom og hente Tiril i bh og ta med henne til tiny-hagen. Så kan vi riese rett derfra, så kan Tiny reise rett til ama og plukke opp henne!! Oj! Det var ikke dumt!!!
Molait Skrevet 27. september 2007 #227 Skrevet 27. september 2007 Nei du skukke vært dum du! Og spes siden det ikke var ak. det jeg sa til deg på tlf i stad;)
-MtG- Skrevet 27. september 2007 #228 Skrevet 27. september 2007 Hehe:) men det har ikke noe å si. Siden jeg ikke skjønte hva du sa i telefonen så fant jeg jo egentlig ut det selv da;)
Molait Skrevet 27. september 2007 #229 Skrevet 27. september 2007 Og der ble det tyst:) Joda du er så smart atte....Bare du fortsetter å snakke før du tenker blir det bra dette:P (huske å ta med notatblokk på hytta) Du mtg? Trenger jeg da enkli bil i morgen? M klager på at han fryser på ballene..Nei men om vi kjører sammen opp og sammen opp etterpå og. Snakket med Tiny og vi kunne evt. handle noe på dagen i morgen. så fikser vi til middag i morgen og de til lørdag. G sovet fint til nå? E har våknet 5-6 ganger han! Menheldigvis ikke våknet til sånn som G da:)
Molait Skrevet 27. september 2007 #230 Skrevet 27. september 2007 åååå for nå får jeg sove:) Litt koko liksom? ))))))))))))))))))))))))))
Molait Skrevet 27. september 2007 #231 Skrevet 27. september 2007 Nå har jeg tauet bil. Med to sokker på. Natta
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. september 2007 #233 Skrevet 28. september 2007 Deiliiiiiig!! Har sovet fra 23.30 til 08.30 og føler meg superuthvilt :D
Amabolla Skrevet 28. september 2007 #234 Skrevet 28. september 2007 God morgen- jeg har sovet fra 24.00 til 06:45 og føler meg ganske uthvilt jeg og;) Leo har sin første lur no. Få pakka siste rest og ryddet litt. Jeg har ikke noe rødt å ha på meg! Er i bedre form i dag da:) bare veldig snørrete og hostete, men den takler jeg. Tenna føles ut som at de er der de skal og jeg kan smile og snakke uten at det gjør vondt. Klar for hyttetur da ja;) Jeg skal bort i butikken etterpå-hva skal handles? Kjøper alko og røyk-noe anna? Pålegg,brød o.l- hva er blitt summasumarium?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. september 2007 #235 Skrevet 28. september 2007 Har ikke noe rødt jeg heller, men sendte av gårde gubben på jobb i dag med rød genser da:))
Amabolla Skrevet 28. september 2007 #236 Skrevet 28. september 2007 Ja,sambo dro av gårde med rød hettegenser- det var liksom den jeg tenkte å sniklåne-hrmf. Får leite i skapet.
Amabolla Skrevet 28. september 2007 #237 Skrevet 28. september 2007 Fant en rødstripa genser-alla freddy kruger;) Den får duge..
_svana_ Skrevet 28. september 2007 #238 Skrevet 28. september 2007 Har bare en rød og den er til vask. Hm. Dårlig planlegging. Har ikke sovet så mye i natt, men det er jo fint at andre gjør det. Skjønner ikke hvorfor de har blitt urokråker igjen. Trøtt! Var i Fparken i går med tre andre jenter med tv. Koselig! Forresten så har A fått enda en tann. Plutselig har han hele 6 stykk.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. september 2007 #239 Skrevet 28. september 2007 Som det popper tenner hos dere da Svana!! Ingen tenner her, men 3 bajsebleier om dagen da og sånn har det vært i 2 måneder nå!!! Er såååååå lei bæsj!! Jeg har ingen rød genser for øyeblikket.. ryddet ut masse driiit og ga til UFF for en liten tid tilbake. Merkelig hvordan de genserene hadde krympet i skapet i grunn.. Har en rød g-streng da?? Hjelper det?? Noen som vil starte ny tråd? Jeg har allerede tinget på nummer 30:))
_svana_ Skrevet 28. september 2007 #240 Skrevet 28. september 2007 Jeg har rosa sokker. Teller det? Er også lei bæsj. Edvin bæsjer alltid 2-3 ganger og Adrian 1-2, så jeg slår deg jeg. Tråd? Ny? Hm. Tenke på det jeg.
_svana_ Skrevet 28. september 2007 #241 Skrevet 28. september 2007 Forresten - hva koster et regntrekk til vanligvogn? Kjøpte ei kombivogn på loppis til 150 kr, men hadde vært greit med regntrekk også. Så nå har jeg to enkeltvogner til bhgsoving. SMart! Men de virker så harde i bunnen? Er det vanlig? vet ingenting om vanligvogn jeg. Nå våkna visst en sønn.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. september 2007 #242 Skrevet 28. september 2007 Helvete!! Nå skrev jeg et innlegg også klarte jeg å rote det bort ( Grrrr, gidder ikke begynne på nytt, handlet stort sett bare om bæsj alikevel.. Regntrekk, lurer på om ikke jeg (mamma) betalte ca 200 for det jeg. Husker jammen ikke. Men det er ikke så ille dyrt for regntrekk.
Molait Skrevet 28. september 2007 #243 Skrevet 28. september 2007 Rødt? Må jeg skifte jeg da? Er blå jeg:) eller..den der joggegensern vett Ama. Huske kamera da ama+lader og tømme. Tiny henter deg litt før 15. Ikke handle masse drikke og røyk da! Drikker øl av tiny i dag og handler på bolaget i morra+røyk. Stressita har nu kommet til overflaten..sukk Har aldri rydda og vaska så fort og mye før! Digg da:) Litt stolt:) kan få regntrekk til 150 og. På..skal finne til deg etter helga jeg. Kult med vogn da:) Trooor jeg er klar? AMA: Musikk!!! Vi skal gi deg 10 min nå og da som du kan få bestemme:P Ellers blir det scooooooooter-hoho Er vi klare da jenter?? Dette trur jeg blir skoj:D Nedtur at vi skal boble i kaldt vann i dag da:( Pøtt, bare drekka litt først det:D aaaaa *pust* (ikke le ama) masseogallerareforkortelserpåengangsnuppami jepp, da får jeg sjekke sekk og bag jeg da..jeg har pakka lite assa. Tiny har flytta hu....
_svana_ Skrevet 28. september 2007 #244 Skrevet 28. september 2007 Ja, dere får ha god tur! Dere får det sikker sjempegøy! Hadde vært så morsomt og vært med *mutt* Vedder på at dere ringte meg bare for å sjekke om jeg var borte sånn at dere skulle slippe meg. Muhahahahahahaaaaa! Artig at trekk koster det samme som vogn. Hehe. Den vogna var noe skikkelig ræl, men duger til soving. Så nå har jeg en aldri så liten vognpark. En antikk dypvogn, to kombivogner og en tvillingvogn. Vurderer å kjøpe ei tvtrille også.
_svana_ Skrevet 28. september 2007 #245 Skrevet 28. september 2007 Glemte å skrive at jeg har fått tr. Jammen godt det da. Ikke at jeg trodde noe annet da. Ja, for det hender vi har litt action selv om jeg ikke skriver om det på Internett.
Molait Skrevet 28. september 2007 #246 Skrevet 28. september 2007 sære pripne dame;) Da drar vi (mtg o me) herfra. Henter T og kjører til T. Setter igjen T og drar til hytte så tar T med E sin vogn, har T sin i vår bil, og henter A o L. Så ses vi i det store utland jenter:) Tjallabajs! (snart er Mollebolla full-hoho)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. september 2007 #247 Skrevet 28. september 2007 Jeg liker ikke stresseturer, blir jo bare stress ut av stress!! Regntrekket til simovogna kosta 149,- på babyshopen har jeg funnet ut:)) Jasså ja, så det hender at dere har dere Svana!! Synes i grunn jeg fortjener full oppdatering!! Vi pid i går vi:)) (pulte i dusjen) Tror jeg blir gressenke noen timer i kveld. Enda godt jeg har en chickflick-film, en god bok og masse snop da:D Selv om mr T ikke blir borte mer enn 2-3 timer.. hihi.. må lese bok og se film samtidig jeg da. Nå går det visst mot slutten for morfaren til mr T også. Har falt i koma, så nå er det nok ikke lenge igjen før det er slutt der også. Han har hatt kreft i mange år.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. september 2007 #248 Skrevet 28. september 2007 Ja skal bli godt med litt ro og fred på tråden!!
Amabolla Skrevet 28. september 2007 #249 Skrevet 28. september 2007 Da ha jeg pakket og prøvd å være fornuftig samtidig- er lett for at man tar med unødvendige ting ja. Har en bag,stelleveske og reiseseng+ vogn,bilsete,meg og leo:) Sambo prøver å få i leo noe middag, men ho er nok for trøtt til det nå ja. Så da er jeg klar for hyttettur:) Og Cat-bare innrøm det-du kommer til å saaaaaaaaaaaaavneeee oss- så det så.
_svana_ Skrevet 28. september 2007 #250 Skrevet 28. september 2007 Ah. Endelig stille og rolig her. *nyyyyyyyyte* hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå