Molait Skrevet 20. september 2007 #126 Skrevet 20. september 2007 jo..er derfor brått siste dagen for E og meg i morgen:( Ble litt vemodig hele opplegget og jeg og greier. Lurer på å dra en tur til korset i morgen. Er det noen hjemme der tro? Skal bort på senteret. Des kunne jeg ogdt tenkt meg å bruke siste dagen med gutten sammen med hun som har vært med helt fra begynnelsen:) Uansett så håper jeg at jeg er bedre så jeg kan få kost meg sammen med Edvard i morgen:) Nå-natta!
Herkules Skrevet 21. september 2007 #127 Skrevet 21. september 2007 Uffda molle! Har jo ikke fått med meg en dritt jeg.. men har kanskje vært for selvopptatt med egne greier.. Ingenting av det har jeg skrevet om her. Du får i alle fall holde deg unna Ibuxen (paracet er bedre for magen) er det slik at E skal "være med Tiny" og du skal på jobb kurs? eller begynner du å jobbe? Mtg hvordan er formen? G skal også i BHG nå?? Hvordan gjorde dere det før da. God morgen damer Glad i dere!
Herkules Skrevet 21. september 2007 #128 Skrevet 21. september 2007 Tiny; du jeg har helt glemt det, men om du vil så kan dere jo få den hunden O har som er lik voffen, om det kunne være til noe nytte da. Så har dere en ekstra mener jeg:)
Amabolla Skrevet 21. september 2007 #129 Skrevet 21. september 2007 God morgen! Trodde i går at jeg begynte å bli frisk igjen fra forkjølelsen, men neida- i dag er den tilbake for fullt-krydret med litt morsom hodepine...Men skal ikke klage;) Jobb i dag 15.30. Skal ta med vesla til Oslo da Sambo er på skoletur der- er noe forskningsdager i Oslo som klassen hans skulle se på. Og så tror jeg at han har veldig lyst til å vise fram dattra si til klassen-så vi fikk beskjed om å dra til storbyen-jaja. Leo ligger og sover ute nå så jeg får vel finne fram litt forskjellig-klær og lignende. Simba: hvordan feiret dere store dagen i går? Fikk han mye fint? Tiny: ser på jordmødrene på nett jeg og- jobber jo onsdagskveldene- griner hver gang de føder jeg! Glemte å høre med sambo om han ville bade på lørdag. Skal gjøre det etterpå. Hadde forresten sånne tulleblødninger i begynnelsen jeg og når jeg begynte på igjen med pilla (bruker conludag jeg da), men nå er alt bra. Herk: Hvordan går det med hue? Har du vært hos legen og sjekka om det er hjernerystelse? Sessa: håper vesleL er inni en oppadgående trend når det gjelder legging og at det blir bedre og bedre etterhvert:) Mol: uffda- blåse på magen din;) Syntes du kunne finne deg en mindre smertefull slankekur. Men forundrer meg ikke at du får slengt på deg magesår-stresseberte. Men hva skjer framover-skal du begynne å jobbe eller tar du det NAV kurset? Mtg: gleder meg til å passe gabben;) Og da- tid for å pusse nesa og gjøre fornuftige ting...
Molait Skrevet 21. september 2007 #130 Skrevet 21. september 2007 Har ikke lagt ut så veldig her jeg heller Herk. Er likevel vanskelig å snike seg unna sneller. De er jo overalt hele tiden!! hehe. Magen er litt bedre i dag. Utrolig nok. Til og med spist ei skive. Tok 2 ibux i går hos mtg, og gikk kanskje greit? hadde vondt uansett så hvem vite. Men orka ikke sitte med hodevondt i tillegg. Paracet er FY med sånn:) Er fint lite man kan ta egentlig. Edvard skal jo seff begynne i barnehage 100%, på avd. til Tiny. Men føles så mye bedre å si at det bare er Tiny som skal passe han:) Alle 3 barna begynner på samme avdeling, men Tiny som "tante". Er ikke det solskinnshistorie fra bim/dib så vet ikke jeg:)) Jeg skal nå på detta kurset fra mandag (innkjøring mandag til onsdag, så blir bare innom kurs første 3 dager). Regner ikke med å gå der i 6 uker. Nå som jeg har bhg så kan jeg jo starte å søke mer aktivt. greit nok med kurset da, for da kommer man seg opp og ut og alt ligger klart forran en. Også kan man få hjelp om man ønsker det. (liker medre å preke med svanine når jeg trenger hjelp jeg da, hu er smart nok for meg) Ellers kan nevnes at jeg har "mista" 10.000 fra nav pga surr. Min skyld, men overhodet ikke med overlegg. Mulig jeg får snodd meg unna straffen, da jeg kan få penger mens jeg er på kurs. Forskyver da straffen, men håper da jeg ikke skal traske hjemme igjen etter 6 uker. Så da er det å starte på søknader og vedlegg og papirdriiit. Kan få dekka barnetilsyn og da, så ender nok opp med mer utbet. selv om jeg ikke merker stort til det. Greit å slippe bet. 1 mnd i bhg da. er møøklei papir og byråkrati og ha hue fullt av tanker og forresten var det visst bare 1 som tok det med hun uten sko på..hehe. Vel. Da er det siste dagen hjemme og den har vært fin til nå. E sov til 8:30!!! Var våken rundt 2 og fikk litt pupp faktisk. Var trøtt tenkte han sov lenger. (ikke fått pupp på natt på lenge) Han hadde jo bare tissa seg en deeel ut da!! drypte av han vett. Han er trøtt nå, men prøver å tyne ift bah soving. Han sove 11:30 etter å stå opp 7?? Ja løkke til Tiny, dere får det nok trivelig-haha. Litt info: (har vel snakka med de fleste) 1d, kommer onsdag 10/10. Lørdag kommer de opp til meg (glede seg massemasse) Prøver få til noe fest på lørdag kveld. De som klarer, fiks barnevakt. Jepp, har stort hus men ikke såå mange rom:) skulle det bli krise for noen så har man sofaer og vogner. Så håper jeg folk føler seg velkommen men ikke drar 12 dagen etter for da skal vi nemlig være i bursdag. ( ) Blir vel første trådbursdagen alle foreldrene kommer litt røde i øyan og til stadighet hysjer på barna-hihi. Jo og vet ikke om jeg skerv det, men folk trengte vel ikke rope så høyt på tanta til mtg vel?? For tok jo da få timer før hun svingte innom her og. Så nå har jeg hoppet fra 1d sin syklus til mtg sin. Eller..er nå egentlig jeg som får til rett tid og de som surrer da..hehe.
Molait Skrevet 21. september 2007 #131 Skrevet 21. september 2007 forresten ama..jula varer ikke til påske-har du glemt fasten?
Herkules Skrevet 21. september 2007 #132 Skrevet 21. september 2007 Skjønte det med barnehage da skulle bare skrive sånn som du gjorde. Ang medisiner med magesår så er det vel best å snakke med lege før du tar noe som helst, men mener du at Paracet er FY så er Ibux dobbeltFY Paracet er hovedsakelig hardt for leveren, mens Ibux er skikkelig killer for magen, det er også et slik at Ibux gir lettere blødninger noe som er litt riski om man har magesår. nå skal barnet legges..
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. september 2007 #133 Skrevet 21. september 2007 Hihi!!!! Det gikk i kveld også! Leggingen altså. Jeg er fornøyd. Begynte legging 18:50 og hun sov en time senere! Jeg fikk se idol og er i grunnen ganske stolt og fornøyd med meg selv. Ser på tv med mannen nå så gidder ikke skrive mer. Jo forresten! MOL!!!!!! *klemmemassepå* Husk, alt stress til tross: Alt ordner seg for snille piker! Og E kommer til å kose seg med T og G og ikke minst tante Tiny. Kommer til å gå brillefint! Hvis ikke får du sende han ut hit... Er så stor nå at han kan ta toget alene, er han ikke...
simbamamma Skrevet 21. september 2007 Forfatter #134 Skrevet 21. september 2007 Takk for alle gratulasjoner! Jeg kan forestille meg at det var ei fin kake, svana :-) Dere husker hvem vi fikk inspirasjon til navnet til LH fra? (Gitaristen i Hellbillies, for de som ikke har hørt det før.) Og siden Hellbillies spilte på Hamar i går, måtte vi jo bare ta med LH dit! Han var riktignok litt trøtt utpå kvelden, men så ut til å trives med sine Peltor Kid på ørene. Bandet leverte varene som vanlig, så 1D som skal på konsert med dem på Åndalsnes i morgen, kan glede seg. LH har fått noen gaver allerede, men det er nok først på søndag det kommer til å ta av. Den kuleste gaven fikk han av mormor; et innrammet Hellbillies-kort med bursdagshilsen fra navnebroren sin! Foreløpig er det kulest for pappa'n selvfølgelig, men det kan jo hende han kommer til å synes at det er litt morsomt om noen år... Ellers feiret vi med gelé og boller, men LH var ikke spesielt interessert i å spise, det var bedre å søle. Det har egentlig vært tilfellet med mesteparten av maten de siste par dagene, så det var nok ikke menyen i seg selv det var noe feil med. God bedring til molle, herk, svana og ama! Skulle ikke vurdert et legebesøk da, molle? Hvordan går det med deg, mtg? Hvis du ikke er helt bra ennå, så god bedring til deg også! Klem til sessa, fordi du fortjener det! Cat og Tiny, hei og hopp! Og pt: DU ER SAVNET!! (1D også, men det vet du...) Er forresten fint å høre at det har ordnet seg med barnehage for T, E og G!
simbamamma Skrevet 21. september 2007 Forfatter #135 Skrevet 21. september 2007 DEN FINAST EG VEIT (Aslag Haugen, Arne Moslåtten) Dæ æ jaddi me rart koss det kan gå te. Tenk at du går i lag med meg. Og om det blæs kalt, æ eg varm og heit, for du æ den finast eg veit. I granskande skin frå ei gatelykt, æ 'kji alt like trygt. Og spør du meg no, bi eg heilt i beit: Koffår den finast eg veit? Men når dyna varmar kring oss båe to i mørke natta, ska eg kviske i øyra ditt og svara på koffår du æ den finast eg veit. Kor eg henta alt motet frå Kan 'kji eg forstå. Men ein ting veit eg klart og greit: At du æ den finast eg veit. Nei, at eg skulde ha slik tur, det æ 'kji te å tru! Når alt va slutt, og eg skull gå, ved døra der stod du!
Molait Skrevet 21. september 2007 #136 Skrevet 21. september 2007 Ja vet da Ibux er fy..men det var det mtg hadde:) Går faktsik MYE bedre nå. Er jo dritvondt men ikke hatt "pusteproblemer" en eneste gang i dag. Spist litt og. Er ikke mengder, men har nå fått inn litt nå og da. (er vel oppe i en halv middag og 1 skive til nå) Leger er for pyser..jeje, men om det går seg til nå så gidder jeg ikke. Og er jo uansett over om en 2-3 uker da! om jeg ikke tirrer opp mer. Og da slipper man hylle i seg mer piller og. sdjm Var på Bogerrud med cat i dag. Var innom flere butikker og, men endte opp der. Har nå kjøpt hel fleecedress, ufora utedress (lik som G sin-kos deg Tiny-jepp vi skal ha ulike luer..) votter med glidlås og samme i sånne ...utesokker? Rett over 500,- Meeeget fornøyd. Gadd ikke bruke ørten kr på dress nå. De sliter jo ikke stort på den enda likevel. Og virket jo bra den. Kjøpe fora vinterdress senere. Må jo uansett ha ett skift. Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag- det er freddan:D skjønt virka ikke som det var helt steming her. Vært hos cat jeg. Uten barn. Det var digg! Bare sitte å dampe under varmelampa og snakke piss:) Jo og da har jeg midliertidig ny mobil:D:D Tuuusen takk Mr.T! (selv om det var kjærringa di som lånte den bort mens du var borte..hehe) Så da haster det ikke så med å kjøpe ny. Kult med sign.bilde:)) Jepp, gjør godtfolket i helgen da?
Amabolla Skrevet 21. september 2007 #138 Skrevet 21. september 2007 oki-hadebra og takk til deg Herk- hvor skal du? (muligens du har skrevet det før eller at du bare tar en ny vinkling av "godnatt,nå køyer jeg"-eller no sånt) Skal i køya jeg og nå-hvert øyeblikk. Fredag vett-hadde no plana om at det skulle bli no freddan-veeeeeldig lenge sia sist. Bursdag,gjester,foreldre og så jeg sylta syk og så skulle det liksom bli no i går-men da hadde jeg den klassiske "vondt i hue",bare at jeg hadde virkelig vondt i hue og han stakkars satt der med hundeøya sine og lengta-så da forbarma jeg meg over han stakkarn og tenkte at i kveld-jaudå-i kveld er kvelden. Men ka du trur-han har sovna på sofaen...Var så sliten han da jeg kom hjem fra jobb-så no har han sovna. Det får bli i morgen da... Jobb fra 10-15 i morgen. Sliten i hue i kveld-håper jeg er friskere i morgen. og at alle andre er friskere i morgen-både psykisk og fysisk. Og at vi kanskje får ett hei og hopp fra den fraverende pt. Skal ingenting i helga. Tror jeg bare vil være kjedelig og lime inn bilder i fotoalbum. Har no fortsatt lokt i kroppen. Jaja-godnatt berter-køyer no.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. september 2007 #139 Skrevet 22. september 2007 Halloeeeeeen!! Vært uten nett noen dager jeg, routeren til naboen har vært teit igjen ( Har skumlest litt innlegg da, så tror jeg er sånn greit oppdatert. Kult med LH på konsert da ) Skulle kommentere noe i et innlegg Tiny skrev, men har jo glemt hva det var allerede... Teflon ekke greit!! Var så trivelig i går Molle. Og for en perfekt måte å avslutte denne era'n på. Vi startet jo tross alt med å sitte å sigge og prate piss uten barn for noen år siden, så fin måte å avslutte med det samme. Sigg, pissprat og ingen barn -i hvertfall ikke til stede ) Og det ble jo nevnt at grisepratet helt har blitt borte fra tråden og hvor er detaljene??? Nå snakkes det jo bare om freddan!!! For gikk vi jo ganske så detaljert inn på både det ene og det andre, det eneste som er detaljert nå er drittbleiene til unga... We want detaljs!! For visste jeg liksom hvor mange jokk M brukte ;P Jeg ble regelrett voldtatt av mr T på badet forrige natta. Sto og pusset tenner bøyd over vasken, og jammen trengte han seg ikke bare på!!!!!! Var jævlig digg da og innmari pirrende.. hihihi.. Snakker om sola vettu, Moll. I dag sov lilleL til klokken 8 og hvor hadde jeg vært? Jo på nattevakt. Sover aldri så lenge når jeg er hjemme...
Molait Skrevet 22. september 2007 #140 Skrevet 22. september 2007 hehe WB CAT!!! (og refererer da ikke tiilnoen dager uten nett;) ) 1d ropte jo og ut for litt tid tilbake om hun skulle ta i mer og spurte etter avstemning. Ropte jaaa jeg da, men ingen andre sa noe og grisepraten uteble.. Nevnte jo litt om en natt tilbake her jeg og da. Kanskje greia er at vi ikke har så ofte sex lenger? hmmm. Jamen da er det jo bare å gjøre noe med det da. Man kan da pøka på for å skape liv i tråden-hoho!! aaalt trenger kanskje ikke nevnes men..hehehehe.jadddda og jepp. myt. var såååå innstilt på freddan i går da! men jeg var jo bare i veien?! Fikk faktisk høre det. Satte meg forran pc for følte han var litt irritert på verden. Fløy rundt herr og lette etter noe. Fikk høre at jeg sitter jo bare i veien!! Hallo? Ingen skuff forran der jeg satt. Menmen man skal da få lov til å ha en drittdag. Har da hatt nok av dem selv i det siste. I dag fikk jeg først slengt en litt merkelig kommentar in my face (uten at den trenger å gjengis her) men nå kom han jaggu og spurte om jeg "skulle ha en kjapp en you dayfucker!" Jepp thats me. Natten er man trøtt og morran er urk. Men utpå dagen..mmm.. For all del har da hatt meg til alle døgnets tider jeg, men skjønner ikke de som orkerr starte morran med det. Man må jo pisse og pusse og finne øyan igjen. (ser det innimellom kommer ord som hører til lenger nord-wonder why) jo men vaffal hadde fjompen gidde gjort det han skulle på morran hadde man jo hatt tid til dayfuck, men må rekke skru noe bil så man rekker finne hvilken del så man rekker bestille og rekker få den! Du den der på badet gjorde jo molle nesten litt yr altså! Ang soving-blir bedre bare hu får eget rom. I mellomtiden kan du jo prøve å se på kl før du tar a opp mater og legger a forran tvn! Baren trenger ikke stå opp 4 bare fordi de lager lyd;) Ja var kjempekos. Kjente at jeg hadde savna deg ja og fan nå blir man bløt igjen og det liker jegg ikke men du klarer det stadig vekk men viser jeg det så rubber du det in my face-blæ også altså! OG SÅ: Jeg blir kastet ut!! Men jeg kunne få med meg kortet hans da:D Han får gjort mer om vi ikke er hjemme. E sover nå (11:10-jobber mot bhgtid-flink! og trener på å legge i vogn og ikke gå-merflink) kl 13-14 el no-hvem vil være sammen med meg??? Møkk du jobber da ama:( (kjekt å parkere der og ha gåvenn bort til senter..og nei tenkte ikke shoppe med A nei-hihi) Jeg skal på city iaf. Shøpe sko til ikke-babyn min. Og så skal jeg slå ihjel tid. hmmm. Hvem forbarmer seg over meg tro? Jo også mååå jeg bare shøpe B til både Tiny og meg (skylder en) for etter en kveld med cat vil man jo bare drekka og pule!! (hmm) OG SÅ: Fest i kveld..kunne egentlig trengt en kveld "med sko på" altså uten hodet fullt av tanker. Bare piss og moro. Hmm, må rydde kanskje om det kommer noen. Er jo mye bedre i magen da. Og om jeg putter kalsiumkarbonat i drammen blir det nok så bra at:) Men hvordan blir det med folk? Hørte Tiny rope. MtG (ja klemme ekstra på henne i dag) skulle ikke drikke? Men du kan jo komme forde da? Ama? Syk? ingenting rensker opp som en sterk en;) HERKENE?? hur blir det? Møte i morgen? æh, kanskje like greit å drøye fest..eller? Kose seg på konsert i kveld 1D!!!! dett var vel dett? hoho jeje
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. september 2007 #142 Skrevet 22. september 2007 Hihi.. di bløtfis:)) *smask* Ingen fest på meg, skal jobbe Men det vet du jo da! Hahahahaha så du ble litt yr ja:P Er yr både støtt og stadig jeg.. Og godt er det. Ble rent horny selv jeg etter litt "grisechat" på tråden ) Avstemning på om 1D skulla ta i litt mer?? Har jeg ikke fått med meg.. Hadde jo så klart kommet et rungende ja fra denne flanken!! Og spørre om avstemning?? Spør da ikke om det. Jeg forteller da akkurat det jeg vil til Molle på tråden jeg, så det så!! Er tross alt vår skravletråd ;-)) Også mimre sånn med gamle sms'er da, mollebolle! Godt jeg kunne få deg i godt humør i går da. Du vet jeg ikke er sånn dilledulle-venninne og klemz og pjusk og alt det der. Har 3 gode råd når livet er trått og det er drikke, knulle gubben og gå en tur til postkassa og det funker langt bedre enn noe annet ) Ikke sant?? Hihihihi!! Jo også dreper jeg for venna mine da. Så om jeg ikke susser og nusser, så tar jeg gladelig knekke'n på noen for deg og gir deg et tungekyss i stedet!! Hohohohohoho!!
simbamamma Skrevet 22. september 2007 Forfatter #143 Skrevet 22. september 2007 Siden dere er inne på temaet; det ble freddan her i går da! Nå skal jeg bake....
Molait Skrevet 22. september 2007 #144 Skrevet 22. september 2007 hahaha ja var det ja. Skal finne og maile deg bilde jeg cat-hoho Et kyss får en alltid i godt humør;) Og ihverrtfall med tunge da!! Jeg er heller ikke klemz. Hva er det med den z a??? dji altså. Og ja er det som funker best. Hadde helt glemt postkassa..hehe..var jo en del turer dit for oss begge for en tid tilbake:) Og ja for tenk det er vår skravletråd. Kanskje vi skulle begynne å skravle litt med hverandre her igjen da el? Men beskjed mottatt. Skal på bading med tiny nå. så innom city. så hjem. Skal knulle gubben når barn er i seng og evt sjekke postkasse før jeg legger meg. Om du killer hvem som helst nede på nav blir jeg ikke sur. jasså? Bolle i ovnen simba? Roper forsiktig ut til Herkules? Alt bra vennen?
♥Tiny Skrevet 22. september 2007 #145 Skrevet 22. september 2007 Idag er det bading sammen med E ihvertfall, ingen andre som ville være med? Er fortsatt ikke forseint! Vi har bassenget fra 14-16 så da skulle vi ha god nok tid til å komme oss bortover snart da.. Tiril sover og har sovet fra ca 11.20, så er inne i E synk nå.. Jeg må også ut å shoppe bhg ting til uka.. Har enda ikke kjøpt noen dress og det kan kanskje være lurt nå Gleder meg til at E og G skal være med meg på jobb Jeg skal ha tilvenningen på G hihi... Også gleder jeg meg til at Tiril min skal leke med G og E hele dagen i barnehagen! Mangler bare Leo nå hehe.. Tiril har visstnok fått en jeksel henne Så inni munnen hennes istad og da så jeg jammen meg en som hadde kommet nesten helt igjenom og enda en som er på vei gjennom (begge opp), skal se om ikke de nede kommer snart også... Kommer ikke de ganske likt? Ja, Herkene?? Blir det fæst? (m skinnvæst..) Nå våknet hun lille, så da må jeg vel begynne å pakke litt badetøy og sette på enda en maskin med klær - leker husmor igjen.. Også har jeg fått ryddet littegranne.. Ikveld skal vi i 70 årslag (farmoren min som har bursdag), men det begynner 18 og vi drar nok hjem rundt 20-21 en gang. Tar med pysj og melk og ser litt an om hun sovner på vei innover først. Sover hun på vei inn så orker hun en liten stund oppe ihvertfall
simbamamma Skrevet 22. september 2007 Forfatter #146 Skrevet 22. september 2007 Her er det bare bolle® i fryseren, molle ;-) Og snart sjokoladekake i ovnen... Tror herk er på møte i dag. Klem (uten z!) til alle!
Amabolla Skrevet 22. september 2007 #147 Skrevet 22. september 2007 God ettermiddag tupper. ikke no drikking på meg i dag-bihulebetennelse har inntatt mitt hode... blæ-har aldri hatt det før, men trengte det ikke. Ikke noe DT fra min side da vi har ett ikke eksisterende freddanliv.. (og så får jeg Bih.bet og da-hjelper ikke på), men om det skulle skje no så er dere de første til å få vite;) ah-synes synd på meg selv ja. blæ
Amabolla Skrevet 22. september 2007 #148 Skrevet 22. september 2007 Glemte jooo: KOZZ,ZUZZ OG KLEMZZ!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. september 2007 #149 Skrevet 22. september 2007 Venter spent på bilde ja.. Og husk for guds skyld å ta den turen til postkassa i kveld da!! Blir nok knull og rull her i kveld igjen, gubben driver stadig og ymter frempå i dag ;P Synd jeg skal jobbe eller hadde det blitt en deilig varm kb og en sigg på plattinga etterpå ) Usjda ama, høres ut som du er skikkelig dårlig ( Kjipe greier det der altså!!! Og det verste er jo at det ofte sitter i så lenge også!! Men mazze god bedring og zuzzzz og klemzzzzz til deg ogzzzå )
Molait Skrevet 22. september 2007 #150 Skrevet 22. september 2007 zzzz på deg di fjortis. men huff og æsj og det ER synd på deg. Krølle deg sammen i sofa under teppe ogg se dårlig tv i kveld du:) Mens mann legger barn og så bare pusler og steller med deg:) Har du lagt'n i frysern?????? mm, kom på herk var i møter.. dji altså. Men må ikke skremme sånn herk?! og ikke ta tlf og ikke svare melding før sent, ble jo rent nervøs her jeg satt jo!! Vi har bada vi. Og jeg fikk dusje alene etterpå det var digg assa. E satt i den der stolen dem senker folk ned i. Nekta å gå ut-hyyylskreik! jepp. så jeg gikk fra han og dusja uten leggklegg. Tusen takk for bading tiny:)) Åffer kan du ikke ha E på innkjøring og a:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå