Molait Skrevet 11. september 2007 #26 Skrevet 11. september 2007 husker ikke hvem som sa hva hvor men om dere skriver her kan jeg sikkert oppdatere vekt og lengde. Ellers er det ikke vanskelig altså!
♥Tiny Skrevet 11. september 2007 #27 Skrevet 11. september 2007 Noen som må kjøpe seg ny mobil nå kanskje? hehe... Legge ut testresultatet her da den som våger å teste Har hatt barnefri helt til etter jobb idag jeg Deilig å ikke tenke på barn når man står opp sånn midtinatta... (var oppe 5.50 og begynte 6.45 idag). Hentet en blid ig fornøyd liten jente hos svigers og dro til mamma for å få middag! Som Molle sa: Deilig med bortelagd middag Jeg har litt ævva i halsen og hoster litt, kanskje det kommer en slik forbanna halsbetennelse igjen... Jeg liker ikke de jeg altså.. Sår i halsen og sikla renner... blæææh *håperpåatdetikkeblirdet* Tiril snørrer også, så det er skikkelig forkjølelsessesong nå kjenner jeg (ja, fra jobb også.. Der er det MYE snørr og den er GRØNN) Ingen Rome på meg og ingen fruer heller... Følger ikke med på det jeg. Må ha med meg CSI på tirsdager, er helt hekta! Også må jeg vel pakke sammen litt til morgendagen. Ikke mye man rekker når man må vekke bøttetrøtt unge kl 7 og få henne i bgh til 7.30 og deretter megselv på jobb til 8.. Og jeg liker å sove om morgenen (ha sex også for den som ønsker å vite eller ikke) Er godt med alt som er gjort før jeg står opp ihvertfall... Er ledig plass i barnehagen jeg jobber i og det er ledig jobb der også for den som måtte trenge det... Håpløst å få tak i vikarer for tiden tror jeg.. Idag ringte vi 4 vikarbyråer og ingen klarte å oppdrive en vikar til oss!! Jeje, godt noen er på jobb ja... (som meg som er helt ny og ikke er så godt kjent og sånn) Nei, skrive en oppsigelse av barnehageplassen jeg, så kan Tiril snart begynne i barnehagen hos meg henne også Pt: Tiril var/er også sånn som A! Straffer deg liksom for at du har forlatt de hos den dumme dama.. Og når man kommer tilbake så er man overlykkelig og når man kommer hjem starter helvete.. Grin, surv og ikke sitte alene ihvertfall.. Går vel over etterhvert tenker jeg! Sjokkis er nam Men ikke med karamell inni! Oooo, mintsjokolade *mmmmm* Se om jeg finner noe sjokkis jeg nå... Tror vi bare har lakris, men det er en god nr2 det altså! Klemmer til alle som måtte trenge det *KLEEEEEEEEEEEEM* feel free til å ta imot de som trenger
Molait Skrevet 11. september 2007 #28 Skrevet 11. september 2007 Trenger ikke men tar her og jeg:D Du Tiny? Tenkte på det at kanskje jeg skulle søke og så få både meg og E dit? Føler egentlig jeg har jobba nok barnehage men. Da hadde man jo løst jobb+ingen bh-plass. Men den er kommunal? Men ansatte kan kanskje få inn lell? Jeg vet allerede at du liker sex best om morran tenk:) Men herregud a jente, vil du ikke heller sove? Har du deg helst nå for tiden kl 5-6 du el?? fruene har da pause. Vært Grey noen uker nå. Trenger ny mobil ja. Lurte på å prøve det med den gamle bare jeg har en ny klar..hehe. Tenkte mest på hvem som teste dong på og se om man hørte, ikke hvem som tok den med i dusjen;) Også liker du sånne ekle med prikker på!!!! Karamell er nam inni:D Men center er ikke super, sorry svana. Legge seg a tro? næææææ)))))))))))))) Herk!!! Du ahr ikke sendt pm'r du!!!!!!!!!! Fått nr av 1D. (den dama kan brukes til alt;) )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. september 2007 #29 Skrevet 12. september 2007 Finnes en eneste kondom her i huset, så får ikke tatt noen mobiltkondomtriks!! Oppdatere for meg da mol, vekt og lengde assa.. 10 mnd tipp på lilleL 9190 gram og 70 cm )
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. september 2007 #30 Skrevet 12. september 2007 Orker ikke skrive masse her så bare kopierer det jeg skrev på augustklubben (veldig fornøyd med mann nå, as): "Jeg er drit sliten for tiden. Hodet er fullt av jobb nå på tampen før jeg går ut i perm igjen. Må ansette tre nye og i mellom tiden må jeg jobbe en del ekstra. Ryggen verker og halsen er kjempe vondt. MEN det hjelper jo godt da når man kommer hjem etter en lang dag (kom hjem 21:30, dro hjemmefra 10:30) og i det man titter inn døra ser man at det er stearinlys i hele stua og en stor bukett med roser på spisebordet. Og mannen har laget biff, pommes noisetter og bernais, og kjøpt cola - på glassflaske - til oss!! Mmmmm.... fantastiske, herlige mannen min, som jeg elsker så utrolig høyt! Han vet å overraske kona når hun trenger det!!" Jeppetipepp! Ble ikke noe på'n, men ikke det at han orket det heller... hadde drittnatt natt til tirsdag. Jeg tok natta nå for jeg har fri i dag. Måtte ikke inn før kl 5, sov hos henne til 8. Aue i ryggen og lei arm i trynet (og ikke minst over hals) som skal kose med håret på andre siden av ansiktet! hakke skjønt den siste hefdas greia jeg as...
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. september 2007 #31 Skrevet 12. september 2007 ...vent a, der skjønte jeg den!! Endelig!! Juhu! Så det er litt vet igjen oppi hue mitt, altså! Godt å vite!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. september 2007 #32 Skrevet 12. september 2007 Snille sessemannen da ) Her vanker det ikke candlelightdinners uten ønske om freddan i tillegg, men er i grunn helt greit det altså Jeg er trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt!!! Hadde opplæringsvakt på en ny fast nattevakt i natt, og ble da sittende å skravle litt for lenge og sånn da også ble det til at jeg sto opp litt før i dag da for å kle på meg og sånn. Er en mann, så ville liksom være helt sikker på at jeg rakk å kle meg anstendig før han kom da. Kjempehyggelig kar fra Færøyene. Ikke ofte man møter folk derfra!
_svana_ Skrevet 12. september 2007 #33 Skrevet 12. september 2007 Må bare si en ting. Nettene mine er bedre. Tørr nesten ikke si det høyt. Det har hendt at de har sovet ute å gi en lyd til kl 5-6. Må fortsatt ikke si det høyt. I natt ga jeg smokk kl 4, pupp kl seks, og ble vekt av Edvin ti på halv åtte. Lå og slumra i tjue minutter før jeg henta han. Måtte vekke Adrian. Oh my God.... Og nå har de til min forundring sovet i 1.5 time... Oh my God... Å jada, jeg gleder meg vilt og uhemmet til å vekke barn for jobb og barnehage utover høsten (hei Tiny). Sessa du har en snill gubbe du. Jeg fikk også middag i går, men jeg får jo alltid det. I alle fall nesten. Men så hadde jeg vaska golv i går, flinke meg. Har jeg sagt at Adrian kan noen dyrelyder og at Edvin av og til krabber bittelitt? Det er sant det altså.
Mr. Herk Skrevet 12. september 2007 #34 Skrevet 12. september 2007 Var på kamp i dag og så norge rundspille hellas. men de skal altid drite seg ut litt, norsk stil det. lite aktivitet her i dag. vi har hatt barnevakt i dag og kost oss med masse øl og god fotball...
Molait Skrevet 12. september 2007 #35 Skrevet 12. september 2007 mm, sikkert mange som ser ingen har skrevet og ikke gidder skrive..eller bare meg kanskje det:) Kan ikke de som vil hjelpe til med operasjon FnF enten si her eller sms, msn, pm, plinge (for en tid vi lever i!) meg da:) For de som ikke tok FnF så er det å få ned hu der:)) TRenger ikke spytte i så mye, men om alle tar litt så får vi sikkert skrapt sammen til en ticket. Godt å se Herkene (for regner med Fru.Herk ikke har lagt seg) ikke svikter. Virker som alle har lagt seg jo! Til og med natteranglerne! Følte meg rent ensom her jeg... Men kanskje man skulle følge dems eksempel og krype til køys... E har blitt mer kje å legge igjen. Måå hyle som en gris en stund uansett. I kveld roet han seg fort (satt å pusla med noe) men nekta å sovne og så surv og grin og til slutt gadd jeg ikke mer og fant frem puppen. (skulle tro jeg måtte lete etter den..fant frem..) Ellers Hyler han for alt. Da mener jeg ALT. Hyler da han blir lagt på stellebord. Hyler da man tar AV bleie hyler da man tar PÅ bleie. Ta på bukse er jo bare fra helvete da. Tenk å påføre han slike intense smerter... Hyler om man ikke gjør det han hadde tenkt hyler om man går feil vei hyler om man setter han fra seg hyler om jeg løfter opp når han ikke hadde tenkt det hyler om leka har satt seg fast hyler om han ikke får til noe. Meste hyl er samtidig som han sitter og legger (klasker) panna i gulvet) Seriøst, har han gått rett til 3 år eller er andres også slik?? trodde tiril hadde temprament jeg... Jepp får vel krype til køys da. Bøfn, spes til Ama:) (Leo var visst urolig)
*1D* Skrevet 13. september 2007 #36 Skrevet 13. september 2007 Jeg har egen forkortelse, jeg har egen forkortelse, jeg har egen forkortelse.....trallla lalla la:) God morgen skjønne jomfruer:) (hihi, snakker vel strengt tatt ikke til noen her inne da, men.....haha så morsom.) Jeg la meg tidlig i går, det var greit nok:) Sov ikke skikkelig før 1, men LT våkna ikke før 7 og da begynner det å hjelpe på litt. Jeg gidda ikke skrive siden ingen andre hadde skrevet heller:) Også var det nok som skjedde hjemme i går. Ikke noe spes, bare nok en dag med 57984356986273643543 ting som ikke blir gjort:( Sliten i nakken og ja, sånn er livet. Skal levere gutten i bhg nå så jeg får slappa av litt til. Må grave fram rododendoronen min siden det blomsterbeddet den står i skal rives i dag. Roden er den eneste planten jeg noengang har kjøpt til hagen og den liker jeg for den slipper masse dill og stell og ..... også er den ganske fin hvis jeg får si det:) Sukkerspinnrosa og lekker i blomsten:) Har glemt å kommentere masse jeg nå, men jeg har ikke tid for jeg må finne skjegget:)
Amabolla Skrevet 13. september 2007 #37 Skrevet 13. september 2007 God morgen. Natten ble bedre enn ventet, men sammenlignet med de 3 foregående nettene så var den ikke såå bra. Ho sovna rundt 19,våkna 22.30,23.30, våkna litt til rundt 24-men sovnet igjen selv. Så våknet hun rundt 02-men da tok sambo ho og så kl 05-fikk pupp og sov til 08.30! De 3 forrige nettene så har ho sove heile natta-våkna rundt 06-fått pupp og så sove til mellom 07.30 og 08. Og vi skulle på 1 årskontroll kl 09. Jaudå-30 min til å komme seg opp av senga-skifte bleie-kle på og komme seg bort-hmm ja. Leo kom på 1 årskontrollen sin i pysj....Men det gikk bra, vaksinene ble satt og Leo virka fornøyd. Mens vi satt der så kom Nina (og godgutten) hastende inn gjennom døra-like stressa som jeg var-bare at ho hadde fått på klær på gutten sin;) Det var litt morsomt-ho unnskyldte seg til HS at ho var sein og stressa-men ho bare lo og sa at "ho der kom i pysj" og pekte på oss:) Lurer på om Mol kommer til LS i dag-noen fler som skal? Cat? Jeg spytter inn jeg på FnF`n:) Leo sover-jeg må rydde... (ja,og Leo var 79,5 cm lang)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. september 2007 #38 Skrevet 13. september 2007 Jeg var i ls i går jeg, i dag skal jeg på romerrikssenteret og treffe en venninne som skal ha en liten gutt i oktober ) Jeg spytter overalt!! Gå å gjøre oss klare jeg, må busse til kløfta nemlig, for motorsykkelen er solgt!! Hoho og norge pissa på hellas ja!! Og for et skudd fra riise!!!
*1D* Skrevet 13. september 2007 #39 Skrevet 13. september 2007 Hohoho, jeg har pissa på pinne.......(NEIDA, bare satt å lurte på hva jeg skulle pissa på....men jeg er ikke flink til det, kunne spytta på noen da:) Har faktisk blitt spytta på og jeg.........alt rart man har opplevd) Jeg har redda Rodon og en sånn anna *hengeogvokseroverkantenpåbeddetmitt* plante fra den sikre død i det gamle beddet mitt. Nå er det den sikre død i en blomsterkrukke ved inngangen i stede....... HVOR skal jeg replante den rodon? Er skikkelig IKKE god på hagestyr! Er ikke god på noen av de kjærringgreiene egentlig......hmmmmmm Begynt å vaske gulv har jeg også.....kanksje jeg er mann? Vakke bra at du kom på besøk Mo, har forandre så mye etter det. Jeg har lyst på cola og hamburger og ferdig middag og ferdig rydda hus og ungefri og høy musikk og øl og chips........ Godt det er konsert neste helg!! Da skal jeg bo på hotel tilogmed *S* (nå har 3 stk skrevet allerede i dag! Hurra, ny rekord på dagtid på denne tråden!)
_svana_ Skrevet 13. september 2007 #40 Skrevet 13. september 2007 Jeg kan også skrive innlegg på dagtid. Pysj på hs, hihi, den var god. H skal med gutta på 1-årskontrollen, satser på at han klarer å kl på ungene sine, hihi. Har vært ute i sandkassa i dag. Fint vær. Nå venter jeg egentlig. Ikke på Godot eller på julenissen, men på klokka og H. Jaja.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. september 2007 #41 Skrevet 13. september 2007 Når kommer disse tenna til lilleL da? Hun sikler som en foss og bæsjebleie nummer 5 er akkurat skiftet... men ingen tannebiss Vært og lunsjet med høygravid venninne og sett på fiiiiine magen ) Nesten, men bare nesten så jeg savnet å være gravid. Men kjenner fortsatt bl en gang i blant, så har fortsatt ryggsmertene ferskt i minne!! Rodonbusker er fine ) Nei spise middag jeg, blir noe så spennende som en grændis i dag!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. september 2007 #42 Skrevet 13. september 2007 Jeg var helt slått ut i går. Måtte dessuten lufte mamma på maxbo = enda mer sliten! Lå på sofaen hele kvelden i går og syntes synd på meg selv fordi jeg ikke fikk spise/drikke det jeg hadde lyst på av mannen. Å, han er så fornuftig og kjedelig noen ganger!!! (ikke drikke melk når man er syk i halsen = mer slim = mer svelging (ikke sånn svelging, da...) = mere vondt. Phui!! Jeg ville bare ha meg et kaldt glass melk med sånn sugerør med smak!) Fotball.... eh... ikke så interessert jeg! Har fått med meg at noe skjedde da og at norge var med! Juhu! Crapeti-crap-crap! Ikke så gøy å gå på jobb når man små hangler, men hva gjør man ikke når man er sjef. Er utrolig nok blitt bedre i løpet av dagen og føler meg faktisk overraskende bra nå. Litt slapp bare, men det er nok mer fordi jeg er sliten enn at jeg er syk. Jobber i morgen og lørdag og hele neste uke... Vi snakker fra mandag tom lørdag, og ant. noen laaaange dager.. Må ha opplæring på nye folk. Hs i pysjen hørtes digg ut. Du hadde ikke pysj selv, a, Ama. Pysjbukser er et moteplagg her. Aller helst David og Goliath bukser - liksom ute - blandt folk! Kall meg gjerne snerpete, men det synes jeg er litt spes. Regjeringen er ko-ko! Skal legge seg oppi kaker i barnehagene. Altså kan ikke foreldrene få ta ansvar for sine egne barn lenger? Makan as! Nuvel, ikke mer å si jeg as.... Sjalabais!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. september 2007 #43 Skrevet 13. september 2007 Er vel ikke noe galt i kaker vel? Kaker er livet!! Ho ho!! Neste baby skal få kaker intravenøst, for tidlig krøkes som god kakespiser skal bli!!! Pysj er alltid digg det!! Selv skulle jeg gjerne gått rundt i trusa og tøfler hele dagen!! Hahahaha, ja det skjedde noe fotballgreier og norge var med )
Molait Skrevet 13. september 2007 #44 Skrevet 13. september 2007 Har fått høre at jeg ikke har skrevet i dag..Etter tur med Ama, chat og sms og tlf litt om hverandre med de fleste andre..ja så følte jeg meg vel rimelig oppdatert. Er noe lei E sin grining. I stad stengte jeg meg inne på badet... Kos å komme seg ut en tur Ama:) Og jaggu fikk jeg meg ikke storbit og. M syntes pysjen var grusom! hihi Jeg har seriøst vondt i ryggen nå. Må finne på noe. I natt våknet jeg og grein og måtte vekke M for å få hjelp til å snu meg. Bare for å toppe nattesøvnen prøvde M seg på sex ikke mindre enn 4 ganger! ETTER at han sovna. Han husker ikke en dritt-haha. Kl 4 f.eks. våknet jeg av at han var over hele meg og litt ekkelt for han var jo helt i ørska jo! sææært. Håper bare ikke jeg får ny uke på sofa for DET er pyton det. Det er det laveste man synker er når bekken er en del av det daglige ordforåd. Nei gruuusomt! E la seg sent men sov sent. (glemte vekke ham og kl ble 17:20!! og da ble han vekt av oss) La han ca. 20:30. Han sov 21:45!! Grein ikke bare lå å pusla og dilla. Sa til M at det lukter bæsj derfra, sjekker du? (jeg satt i tlf) og 20 min senere sov gutten, men M hadde jo ikke sjekka bæsj for han sov på sofaen! Da var det gøy å vekke unge vetjæ. Sovnet nå greit igjen heldigvis. Jeg skulle gjerne gått naken hele dagen jeg;)
Molait Skrevet 13. september 2007 #45 Skrevet 13. september 2007 svanine, altså jeg prøver pg jeg svarer og ja. Teite msn. Sette meg på andre pc i morra. LT er jo laptop da vett:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. september 2007 #46 Skrevet 14. september 2007 Haha ler av mollemannens tilnærmelser i natt ) Uffa med vond rygg molle, får virkelig håpe den blir bedre og at det ikke utvikler seg slik som når du var på den hytteturen!! Skal visst begynne på "skole" jeg ) neida, men får medisinkurs gjennom jobben og det er jo greit å ta med seg synes jeg. Blir i okt/nov, er bare 3 dager + en dag med skriftlig prøve!!! Er visst ganske mye å lære også (mamma tok det for en liten stund siden) og kan også være vanskelig :S Har ikke studieteknikken helt inne om dagen., for begynner jo å bli noen år siden sist jeg gikk på skolen.....
_svana_ Skrevet 14. september 2007 #47 Skrevet 14. september 2007 Må bare skryte av lille Adrian som gikk tre skritt i dag!
_svana_ Skrevet 14. september 2007 #48 Skrevet 14. september 2007 Edvin syntes jeg skulle skryte litt av han også. Mens jeg skrev det forrige innlegget klarte han på magisk vis å få av seg bukse og sokker mens han holdt seg i bordkanten. Også fikk han sin tredje tann for to dager siden. Rett skal være rett!
Mr. Herk Skrevet 14. september 2007 #49 Skrevet 14. september 2007 Ama: har nok vært hos HS i pysj vi også Måtte bare le litt når du skre "ho der" for tanta mi fra Ålesund omtalte stort sett min kusine som "ho her" så når ikke kusinen min var tilstede så kalte vi henne "ho her" Går gjerne naken jeg også. Lurer på om jeg skal gå i pysjen på hytta altså. Reiser snart så vet dere det. Ha ha Edvin:) Flinke Adrian. cat jeg har gått sånn medisinkurs, det er endel å lære, mye om fordøyelsessystemet(det er jo der medisinen skal igjenom også) Det går sikkert fint Jeg hadde nesten alt rett, og var flinkest i klassen:) Typisk at det regner i helgen særlig når vi skal opp å fikse tak på hytta - ja ja bøttedo blir bra!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #50 Skrevet 14. september 2007 Var Herkules dette her da trodde jeg logget meg inn jeg Herkules
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå