Gå til innhold

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*TRÅDEN #27.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja deeeeilig uten disse damene som aaaaaaltid stresser!! Kan'kke gjørra en ting uten stress;)

Akkurat sett film jeg. Catch and release med Jennifer Garner. Var en kjempe ok film. Greit tidsfordriv og jeg måtte både le og gråte en skvett:))

Hvor mange nonstop kan man spise før man spyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg fint kunne spist et par/tre poser uten problemer.

det er jo godt da.

pc vår kræsja her så har vært uten en stund

vi har det bra altså, det var o sin feil han dro ut strømmen under oppstart.

han er fortsatt sylta i halsen han , har vært hos legen i dag å fått hostesaft.

Skrevet

Ja få litt info her da, simba:)) Går det bra med deg?

Har tatt testen jeg også, men tør ikke legge ut svaret:))

Hihi.. skjønner godt du er høy på pæra Svana:D

Skrevet

Si det først du :)

Skrevet

Dere kommer bare til å le av meg da. Jeg fikk bedre enn 99% av befolkningen... faktisk. hehe.

Skrevet

Åhh, jeg fikk bare bedre enn 93% jeg da :(( Buhuu..

Skrevet

Hei på dere!

Det går bra på rehab, men fy f*** så slitsomt det er. Trives godt i gruppa, vi er åtte damer og to menn, og har det egentlig ganske morsomt. Vi har bl.a. bassengtrening, avspenning, balansetrening og undervisning i smertemestring. Hver pasient har sitt eget team med lege, fysioterapeut, sykepleier, sosionom og ergoterapeut. Alle som jobber der er veldig ålreite egentlig, så det er en fin plass å være.

Hvis noen la merke til den "gode utsikten" som molle og jeg snakket om her om kvelden, så er det fysioterapeuten min ;-)

LH har det fint hjemme alene med A hver dag, men det er rart (og litt godt) å være borte fra ham... På torsdag var vi på ettårskontroll; gutten har vokst, ja! Venter med tipping til over helga, når alle er hjemme igjen.

Ønsker alle ei god helg! (Ikke min tur til å starte ny tråd nå...)

Skrevet

Hei simba! Godt du avgir rapport :-)

Bra at du har det fint. Må vel være greit å få tid dedikert til deg og kroppen din selv om det er slitsomt. Ja, kanskje litt rar formulering, men du skjønner kanskje hva jeg mener, hehe. Og god utsikt kan være verdt 50000 leste jeg i Aftenposten.

Cat, da er vi jo smarere enn de fleste vi da. Sist gang jeg tok en sånn test fikk jeg mye dårligere. Vet godt at jeg ikke er noe mensa-materiale, men gøy læll.

Hva finne på i dag? H skal på Dream Theater i kveld. Om det er noen som vil komme på besøk å holde meg med selskap så er det bare å komme.

Lurer på om jeg skal kjøpe to brukte kaiser lammeskinnsposer. Ser gode ut. Fine å sove i bhg. Er 800/stk en grei pris?

Flere som fikk spørreundersøkelse per sms i går?

Skrevet

Skjønte hva du mente. Og for friske folk ville det nok ikke vært så veldig slitsomt, så det er jo et poeng med det.

Utsikt er mye verdt det, ja :-D Bare så synd at jeg selv ser ut som et hengebuksvin :-p

Fikk sms i går, jeg også. De hadde det nok morsomt ;-)

Skrevet

Hengebuksvin:)) Godt rehabben går bra da, simba! Kan trøste deg med at det finnes verre ting å være på rehab for :P

Jupp, fikk spørreundersøkelse i går jeg også. Men til fleres store forargelse så svarte jeg bare hoho!! ;)) Molle ringte opp og la igjen en fornærmet tale på mobilsvar når jeg ikke svarte, men satt da akkurat og bajset.. (svarer telefonen når jeg bajser jeg altså, hvis jeg har den med meg på badet vel å merke;))

Kunne ringt opp igjen, men da kopm naboen og lurte på om vi ville ta en øl og en sigg på hverandaen, så ble jo sittende der til halv tre i natt da :S Og det var jammen meg kaldt!!!!!!

Hihi..jeg trengte da ikke ta noen test for å få vite at vi er litt smartere enn resten av befolkningen, svana:)) Jeg har tatt en lignende test før og da scoret jeg høyere... Så enten har jeg blitt dummere, ellers så ble jeg litt distrahert siden jeg prøvde å høre på hun GT Sara på Senkveld samtidig.

Hadde jeg hatt mulighet i dag, Svana så skulle jeg jammen ha tatt meg en tur:)

Men morfaren til mr T døde i natt så vi skal hjem til foreldrene hans i ettermiddag. Vi skulle jo egentlig reise til Lillehammer i dag og sove på hotell til i morgen, men det utsetter vi. Så nå har lilleL mistet to oldeforeldre på 2 måneder.

Skrevet

Da er du det søteste hengebuksvinet jeg vet om simba :-)

Så trist med morfaren til T da. Godt at Linea fikk treffe oldeforeldrene før de rusla.

Hadde vært kos med besøk ja. Men blir vel sittende alene med pcen tenker jeg. Drittvær i dag!

Lager ny tråd tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...