Gå til innhold

3. trimester


3. trimester går fra uke 28 og frem til fødselen.
Mot slutten av tredje trimester kommer tyngdefølelsen for fullt. Det blir tyngre å puste fordi det er trangt inni magen og både barn og organer har mindre plass.
Mange får hovne føtter og hender på grunn av mer vann i kroppen.

Snarveier til andre forum:  Ris og ros - Anonym/Skravle

Venneforum - Hus og hage - Helse - Økonomi - Spå og horoskop - Utstyr - Navnedebatten
Bli gravid - Gravid - Fødsel - Baby og småbarn - Dagmamma og barnehage

 

 


140 061 emner i kategorien

  1. Hvem fører Babyline og Sebamed?

    • 3 svar
    • 309 visninger
  2. Noen som vet noe om bekkenlåsning?

    • 2 svar
    • 142 visninger
  3. brystvortekrem/salve

    • 4 svar
    • 293 visninger
    • 3 svar
    • 189 visninger
  4. "Hvite brystknopper"???

    • 2 svar
    • 450 visninger
  5. Obs! Ekkelt. Noen andre som har..

    • 5 svar
    • 222 visninger
  6. Hvilket merke stelleprodukter til babyen anbefale du? ?

    • 18 svar
    • 371 visninger
  7. ang. at hodet er festet...

    • 4 svar
    • 162 visninger
  8. Da har jeg født! :-)

    • 1 svar
    • 138 visninger
  9. JEG ER BLITT MAMMA!! 5 dager før termin!

    • 7 svar
    • 178 visninger
    • 5 svar
    • 263 visninger
  10. Blanda følelser ift. stjernekikker

    • 3 svar
    • 392 visninger
  11. Ekstremt hard avføring og hemorrider

    • 4 svar
    • 334 visninger
  12. smerter i lysken

    • 0 svar
    • 214 visninger
  13. Blir dere sparket i ligamentene av babyen?

    • 1 svar
    • 225 visninger
    • 4 svar
    • 233 visninger
  14. Hvilken Bil Er Den Perfekte FamilieBil? 1 2

    • 31 svar
    • 1,9k visninger
  15. Hei.Noen fra Larvik,som vil bli kjent?

    • 1 svar
    • 163 visninger
    • 3 svar
    • 333 visninger
  16. Hvor kjøper jeg amme bh?

    • 5 svar
    • 188 visninger
    • 3 svar
    • 232 visninger
    • 14 svar
    • 6,1k visninger
  17. Har dere like stor dyne i senga og vogna?

    • 8 svar
    • 294 visninger
  18. Jordnøttolje eller mandelolje??

    • 3 svar
    • 581 visninger
  19. juhu, ikke noe svangerskapsdiabetes på meg :)

    • 1 svar
    • 154 visninger
×
×
  • Opprett ny...