Strålende Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hei hei Jeg er faktisk da altså blitt MAMMA !!!!!!!!!!! HURRA !! Fødte lørdag 21. april kl 17.18, ut kom en herlig jente på 3580 g og 51 cm. Nå er vi akkurat kommet hjem fra sykehuset, formen er bra, men ondt å gå og sitte enda. Fra vi kom på KK til hun kom ut tok det 3 timer, gikk unna. men så kom jeg inn med 9 cm åpning så... Hun skal hete Emily ) MASSE lykke til til dere alle som går å venter!! Det er verdt alt dere evt må gjennom !! KLEM !
Gjest Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Gratulerer så mye!!!! Håper jeg også snart kan kalle meg mamma
An-Mai Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 gratulerer så mye. gleder meg veldig selv og håper det ikke blir altfor lenge til
Singelmamma og banden Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Gratulerer, og så et så fint navn... :-)!!!!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Gratulerer igjen, Strålende:) Jeg kommer etter snart...
Blåttkryss Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Heeeeeei!!! Gratulerer!!! Jeg har liksom mistenkt at du har født nå ja, ettersom jeg ikke har hørt noe fra deg på en stund!!! ÅÅåååh... Heldiggris!!! Og vi som hadde lik termin og greier! Nå sitter jeg i alle fall her med regelmessige kynnere og håper det er starten på noe.. Her hatt de med 7 min mellomrom siden halv elleve til morgenen i dag, så håper det blir noe mer snart! Masse lykke til Strålende!! Kos deg med lille Emily! Stor klem!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Åååååå.. Gratulerer masse masse.... Nå vil jeg ikke vente lenger..... Men med hele 16 dager til termin så blir det vel noen venteuker til regner jeg med.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå