Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Bare meg som er plaget med dette på slutten? Fysj er så ubehagelig! Kommer bare ut sånne små erter......Har sluttet på jern men likevel så er og blir avføring steinhard.....ARGHHH!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Spis masse appelsiner, drikk masse, bruk laktulose jevnlig, spis svisker, osv... Men dette har du sikkert prøvd før... Jeg fant ut at appelsiner regulerte magen utrolig bra da jeg brukte jern og magen protesterte. Håper du blir bedre... God bedring.
BCventernr3-fåttnr3 Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg sverger til linfrø pluss masse vann! Fikk luft i magen og knip av laktulose og svisker, det slipper jeg nå.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 hmmm her ikke hatt så hard avføring, men hemoride problemer i lange baner. Gå på apoteket å kjøp Alcos Anal, den er flott for oss gravide og ineholder ikke kortison. i samme slengen kan du høre med de på apoteket hva de vil anbefall deg ang avføringen. Det må du få løst først, for hemoridene blir bar everre av hard avføring, siden du da presser på hardere. Lykke til.
ifie Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 BCventernr3 Hvordan bruker du linfrø for å bedre fordøyelsen? Får også magesmerter av laktulose...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå