Kosermeg Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan kjøpe amme bh- til en fornuftig pris? Fant en i en babybutikk men den kostet nesten 500 kroner..... Hvor mange trenger jeg?
72mod"ferdig" Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 du kan bestille i sparkjøp eler ellos de er rimelige og gode:)
Kosermeg Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Takk for tipset! Hvor mange størrelser ca må jeg regne med å gå opp? bruker vanligvis 75 B, men brystene har blitt strørre i løpet av graviditeten. Har ammebh-ene tatt høyde for dette slik at jeg kan bestille den normale størrelsen?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg kjøpte en fin amme bh på H&M i dag, kosta 129 kr tror jeg. Veldig billig, og den var veldig god å ha på også..
Singelmamma og banden Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Lindex har mange gode amme-bher, og et godt utvalg. Selv sliter jeg med at jeg til vanlig bruker 80G, så å finne ammebh når brystene blir større er et mareritt! For ikke å snakke om kostbart...
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Jeg har sett etter amme-BH med spiler, og fant det på KappAhl i dag :-) Kr.149,- Har ikke funnet det noen andre steder. Tidligere ble det sagt at spiler kunne hemme melkeproduksjonen, men det har de gått bort i fra. Forrige gang brukte jeg vanlig BH med spiler da jeg ikke fant amme-BH som hadde det. Hadde sinnsykt mye melk, og ammet til hun var 11 1/2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå