♥ McQueen♥ Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hva er best å bruke for å unngå revning??? Når begynne å bruke det og hvor ofte???
Gjest Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Jeg bruker en fødselsforberedende ojle fra Weleda.. Smurt med den siden uke 35 tror jeg..Hver kveld. Om det har noen effekt gjenstår å se..
Shoosa Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg fikk anbefalt å bruke en olje med mye E-vitaminer, som for eksempel jordnøttolje, hvetekimolje eller mandelolje. Og muligens en til som jeg ikke husker. På arket jeg fikk av jordmor sto det at man burde begynne 4 til 6 uker før termin, men det er vel ingenting i veien for at du kan starte før om du føler for det. Jeg syns det er mest praktisk å sitte på huk, det er enklest å få hånden forbi magen da Har akkurat litt for dårlig plass i dusjen til at det funker, dessverre, for det hender det drypper litt olje ned på gulvet. Men jeg legger litt papir under, så det går jo greit. Jordmor tok ikke akkurat og viste meg hvor jeg skulle massere mest, men det var en tegning på det arket jeg fikk også, og der virket det som om det viktigste området var mellomkjøttet. På den andre tegningen ser det ut som om hun masserer litt inn i skjedeåpningen også, men jeg er ikke sikker. Tar litt både her og der, jeg. Skulle ønske jeg kunne si at jeg kjenner forskjell nå og fra jeg begynte å massere, men det eneste er at det har blitt lettere å sitte på huk. Trøster meg med at det er positivt i seg selv, det tøyer jo bekkenet gradvis utover. Kanskje svar på litt mer enn du spurte om? Var så godt i gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå