<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 har hørt at det er mindre vanlig som 2.gangs fødende før fødselen og nå har hodet hos meg festet seg 4 uker før termin og jeg verker i hoftene... noen som har noe å si til dette? bør jeg håpe på å få før termin? hehe begynner å bli litt utålmodig her....
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Du kan nok gå i uker med festet hode er jeg redd...
_Mita_<3 Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Her festet hode seg i uke 31 ca.. å her er fødselen på gang:) er 37+3 ca
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg er andregangsfødende og hodet festa seg for straks to uker siden. Jeg regner med å gå minst et par uker til... (håper jeg) Og jm sa at det ikke trenger bety noe selv om det fester seg tidlig på flergangs...
Fire småtroll Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Da jeg skulle ha førstemann festet ikke hodet seg før fødselen i det hele tatt, mens da jeg skulle ha andremann festet hodet seg 3 uker før han kom.. Så hos meg var det stikk motsatt av hva "regelen" sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå