jordbærsjokolade Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg får så veldig vondt i den høyre siden når babyen rører på seg, sånn skikkelig vondt at jeg må sette meg ned. Samme smerten som jeg får når jeg er ute å går. Sist gang jeg spurte legevakten om smerter i magen ble jeg sendt til sykehuset fordi han trodde jeg kunne ha blindtarm betennelse. Ble der en hel dag uten at det var noe galt. Derfor spør jeg her inne først:)
Pianutten Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Vel...lingamentene ligger utenfor livmoren, det er de som holder livmoren på plass...så man blir vel ikke sparket i de. Men..de båndene strekker og tøyer på seg ettersom livmoren vokser og flytter på seg og det er det som er vondt. Har hatt masse vondt i de områdene selv og tatt det opp med både jordmor og lege, fordi man naturlig nok blir bekymret når man har vondt, men har blitt beroliget med at det er heeeeelt normalt og at det bare er de båndene som strekker på seg. Håper du ble litt beroliget av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå