Tante_Sofie Skrevet 2. august 2007 #151 Skrevet 2. august 2007 Noen som vil "gjette" på meg...venter spent...morsom tråd det her..
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. august 2007 #152 Skrevet 2. august 2007 Nei sorry var ment til lupp og prompefisen men var ikke kjapp nok hehe..
Gjest Skrevet 2. august 2007 #153 Skrevet 2. august 2007 bluberrypai har lyst hår og er ikke lang...ikke tykk heller.blå øyne og har en flott mann....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #154 Skrevet 2. august 2007 ja...begynner nesten å lure:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. august 2007 #155 Skrevet 2. august 2007 Sjaman. Hehehehehe. Du altså. Jaja, jeg er vel litt selvopptatt da. Håret er mørkt ja, og jeg liker rødt. (ikke grønt og turkis da) Er ikke tykke men ikke tynn heller. Ønskevekten er 65 kilo..og det tenker jeg så mye på at det er ikke noe rart du får det opp i kula de. HOHO! Ellers er jeg over 30 år og har ei jente på 3. Sjaman er: Liten og nett. Blondt hår. Og ganske så distree. HOHO!
Solitude Skrevet 2. august 2007 #157 Skrevet 2. august 2007 Husmor73... brunt hår, brune øyner.. . kjærlig person, en god venn.. hmmm... utålmodig ?
En_av_hver Skrevet 2. august 2007 #158 Skrevet 2. august 2007 Husmor73; - mørkt hår, litt sånn faqncy klipt..ikke kort ikke langt. - litt kuule briller. - slank. - ca 165 høy... - rekkehus hvor det er veldg ryddig??? ;-)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #159 Skrevet 2. august 2007 januarprins er blond, har kort hår, med en stilig frisyre, du er i tidlig 20 årene, og liker å lese bøker. du leser også en del blader, når du har råd og tid... du er normalt bygget..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #160 Skrevet 2. august 2007 husmor: du er 34 år, og elsker å drive med huslige sysler! du nynner litt mens du støvsuger..og setter gjerne på en ekstra maskin med klær før du legger deg! du er veldig koslig, og ber på hjemmelaga boller når folk kommer på besøk! du liker å gå med håret opp i strikk, og går med tettsittende, men nøytrale klær! du har lyst hår!
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. august 2007 #161 Skrevet 2. august 2007 Husmor73: Ser for meg at du har 4 barn, ganske tette. Du er hjemmeværende, å stortrives med det. Livet ditt dreier seg om å følge opp barna. Du syns det er kjempe kjekt med fotball treninger å foreldremøter. Er gift, å bor i en enebolig med hage, som du liker å jobbe i. Hehe...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #162 Skrevet 2. august 2007 Hehe artig, er 25 rødt kort hår(egentlig blond) blå øyne. Vet ikke det med myke former heller, har vel hofter, men bryst er det verre med:-P Er absolutt ikke glad i å gå turer men liker veldigt godt å ligge i sofan sammem med mannen å se film ja=)=)=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. august 2007 #163 Skrevet 2. august 2007 marie85: Bor i Oslo eller annen storby. Har lyst langt hår, bruker mye sminke (ikke sånn mye men har det alltid på), triller tur med caffe-latte venninnene og trener på sats. Hehe.
Solitude Skrevet 2. august 2007 #165 Skrevet 2. august 2007 =) Marie_85 + Michelle <3 Lyst hår, kort., blå øyne, slank... Leken men har en rolig side også.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #166 Skrevet 2. august 2007 stinkerbelle DU HAR RETT!!!! hahaha...men har ikke noe kule...skal se om jeg kjøper meg en når jeg kommer meg med scooteren tinn til byen en dag hehe snø her ennå på vidda skjønner du
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #167 Skrevet 2. august 2007 He he he har hatt langt lyst hår mange ganger da jeg egentlig er blond. Men har kort rødt hår nå.Er 165 så lengden var ikke så gærnt gjetta Og resten er jo midt i blunk=)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #169 Skrevet 2. august 2007 Så flink du er=) Har ikke lyst hår akkurat nå da men er jo egentlig blond=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. august 2007 #170 Skrevet 2. august 2007 Sjaman. jeg har rett fordi du har bildet på msn! At du er distre skal ikke så mye til for å forstå. HØHØ!
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. august 2007 #171 Skrevet 2. august 2007 BeepBeep: Tror du er ca 20 år, mørt hår. Bor i byen. Er veldig avhengig av mobilen, å den piper stadig :)Har 1 barn, sikkert en jente. Du liker å være sosial å har masse venniner
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #172 Skrevet 2. august 2007 BeepBeep: Relativt lang 175-178 noenting, har langt blankt mørkt hår. Blå øyne. Har pene former og en mann som avguder henne
Gjest Skrevet 2. august 2007 #173 Skrevet 2. august 2007 beepbeep er tidlig 20 årene, kort blondt hår , og veldi glad i mobilen sin (hehe) du er utdannet barne og ungdomsarbeider, men jobber ikke som det akkurat nå... du er normalt bygget, og liker deg ute på byen med venner..
Tante_Sofie Skrevet 2. august 2007 #174 Skrevet 2. august 2007 Slik er Husmor73 i virkeligheten: - 34 år det sier jo nicket... - Lav, 163 cm - Mørkblond, litt fancy klippet - Bor på gård, med "giga" hage som jeg ikke steller - Hater huslige sysler, har vaskehjelp hver 14. dag - Byr på hjemmelaga boller når vi får besøk - For tiden ikke slank, men håper at det skal bli mulig igjen... - Har to barn..til tider tre, noen kaller det mann - Ikke gift Mye riktig, dere var alle flinke!
Babyfacepsycho Skrevet 2. august 2007 #175 Skrevet 2. august 2007 Bor utenfor oslo, så nesten rett. Har langt hår, men brunt. Bruker nesten ikke sminke akkuratt nå om dagen. Pleier og bruke det, men ikke alltid og ikke mye. Drikker ikke caffe-latte. =) Trener ikke på sats, men hadde gjerne gjort det, og mulig jeg gjør det når ejg får råd til det. =) Lekern er jeg og har en rolig side også. Nå i det siste så har den lekne siden hatt en liten ferie. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå