Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 da fortsetter jeg tråden til studentmammaen! ) (hvis det er greit da) begynner med deg da studentmammaen: når jeg ser nicket ditt så ser jeg for meg at du studerer(!) og bor på en liiiten hybel sammen med sønnen din, hihi:o) sjaman har langt kjukkt hår, og sitter alltid forran glasskula:o) mammi87 bor midt i oslo, og har ei nydelig lita tulle..som, hu kjører rundt i ei super moderne vogn:o) ei tynn og snerten, og er veldig moden og reflektert:o) mamman til stor og liten må jeg innrømme jeg er glad jeg ikke kjenner.. jeg har nok gjort litt for mye som "byr henne imot", og hadde ikke orka å få høre det heele tida:o) northernlights har langt lyst hår med fall i, og er i midten av 30 årene.. ei typisk "soccer mom" ja..nå er jeg ærlig jenter..forventer det samme av dere:o) kommer selfølgelig ikke på flere nick i farta som kan analyseres:o)
Tommage♀♂ Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Tar deg jeg da=) Ser for meg en mørhåret, flott jente som går rundt og smiler hele dagen, bor i rekkehus og har en kjekke mann
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 å monajenten er jo god til å synge da.. ser for meg hun har brun/svart hår, og bor i en liten leilighet, hvor det er gjennomført i blanke svarte flater, og pynta med rødt... ikke spør meg hvorfor..hihi:O)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 hihi:o) så morsomt! ja, er mørkhåret, men bor ikke i rekkehus da:o) vi bor litt ute på landet (7min fra byen) og mannen min er flott ja:o) tommage: hmmm, ser for meg at du er tynn (sikkert for magen er tom), du er 26 år, har hund, katt og 2barn! du bor også "på landet".. ???
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 *~Tommage~* Høy og slank, langt, glatt, mørkt hår, rundt 30 år. Lengter etter en baby, eller har nylig fått en. Stortrives som hjemmeværende mor, og kunne egentlig ikke tenkt seg noe annet. Bruker minimalt med sminke, går ofte i dongeri-bukse og enkel, ensfarget topp. Hihi, for en fantasi ;oP
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 meg da?? har aldri hørt noen kommentere meg, så hadde vært moro.... har ikke vært her så mye den siste tiden, pga ##### tele2
Tommage♀♂ Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Hmm, er liten og lubben, 26 år, fikk baby nr. 2 for 4 mnd siden=) Resten stemte ganske bra da!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 hmmm.. du er hjemmeværende, og kjører minibuss att og frem fra trening, skole, øvelser ol.. du har hagefester for hele nabolaget, og går i dongeri og ensfarga topp! har håret opp i strikk.... ?
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Selvfølgelig er det greit! Ja, jeg studerer. (BOMBE!) Men jeg bor på 80 kvm, så ikke så trangt. Skal flytte inn i en liiiten leilighet på 50 kvm om en uke da, så halvveis rett skal du få Men hvordan ser jeg ut da? (Ikke se på siden min, og vær heeelt ærlig! Tror du jeg er stygg, så sier du det!) *lykkelig&Lykkeliten* Du er 165 høy, har halvlangt mørkt hår med bølger, og mørkeblå/grønne øyne, med lange svarte vipper. Du er slank, men har pene former. Riktig?
*Kleopatra Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07} Lita og nett, kreativ og aktiv. Liker å være på farta, har mange venninner, en skikkelig humørspreder som alltid har en vits på lager. Ser for meg rødlig hår (?) og sprek frisyre, alltid litt farge på kroppen. Går i komfortable klær, men følger også med på moten. Hehe, ikke enkelt:)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2007 du er skummel studentmammaen!! kjenner du meg?? det eneste som er feil, er at jeg har brun/grønne øyne, ikke mørkeblå/grønne! du er slank, 170høy, og har lyst litt lenger enn skulderlangt hår som er oppklippt og retta med rettetang!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 meg da? (ikke juks, tror jeg har bilde på profilen enda! men uanz ser jeg ikke sånn ut nå, for hårfargen er helt motsatt!)
noegodtivente Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 mamma***** du er lys i håret litt drømmende, lykkelig utrykk i anisktet når man ser du triller på en grønn trehjulet vogn. du har en mørk sterk kjekk mann og en nydelig katt he he he
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2007 jeg ser for meg FødtMedEnPillleiPanna som en pillemissbruker jeg:o) men tenker jeg meg om, så har hun sikkert litt sånn "do-humor" og ler seg ihjel av "terkel i knipe" hihi
silhah og emilie Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07} ser for meg at du er lang og slank med mellom blondt hår. er litt fall i håret og det når deg til skuldrene, har det gjerne i strikk. går i nøytrale klær og smiler nesten alltid. du har en rolig måte å være på og du er veldig omtenksom... hehe ja skriver bare det første som faller meg inn her:p
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 hehe...godt du tok feil...er ikke så stressende jeg da.... ikke kjører jeg større enn personbil, er litt redd, etter å ha blitt skada... går mest i jeans, og topp / genser. kald sommer i sør :-) ikke fester, da det er jehova som er nermeste nabo...hehe...bor på landet... håret er klippet kort nå i sommer....ble lei det lange....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 1. august 2007 du er god i matte og fysikk,og veldig smart ellers! du er alvorlig, og engasjert i det du driver med! du kler deg i nøytrale farger (svart topp og dongeri), og du har skulderlangt lyst hår, og er passe tynn:o)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 hehe, enig med deg når det gjelder sjaman. *Lykkelig&Lykkeliten* ; I midten av tyveårene, en slags lille-my, uten hårtoppen da, du har litt fall i håret. En søt liten nese og er overlykkelig over å være mamma.
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 #21 Skrevet 1. august 2007 Hehe. Så kult! Kanskje jeg er synsk? (Juksa ikke!!!!!) Jeg ER slank, og 170 høy, med skulderalgt hår, men det er mørkebrunt med bølger. Men bra gjetta!!!
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2007 #22 Skrevet 1. august 2007 ferskifaget : ikke lys, men mørk... triller sort vogn med 4 hjul.... mannen min er lys, men kjekk :-)))) og jeg har 3 katter...alle flotte :-))
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 1. august 2007 hihi, morsomt:o) har jo aldri lagt ut bilder av meg selv her, så jeg vet jo at du ikke kan ha sett meg, annet enn om du vet hvem jeg er da:o) nei, det var bra gjetta studentmammaen!
*Kleopatra Skrevet 1. august 2007 #24 Skrevet 1. august 2007 M1g. Kort brunt hår, lettstelt frisyre. Er ingen moteslave eller sminkedukke, kler deg praktisk og pent. Slank, liker å holde deg i form. Går turer i skog og mark, sykler til jobben. Omgjengelig og snill, ikke den som roper høyest.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #25 Skrevet 1. august 2007 m1g: Du er i midten av 20 årene, blondt hår til skuldrene, bruker ikke så mye sminke, 1.60 m og normalvektig :-) Øynene dine er grønne og hudfargen din lys!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå