Gå til innhold

oki: jeg ser for meg deg som:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv på meg;o)

Skrevet

Hehe dette var artig :) jeg har kort mørkt hår, holder på å spare da men ikke sikkert jeg klarer å holde ut så lenge ;) Jeg har grå/blå øyne, har 2 sønner og 1 datter, er 38 så alderen stemte nesten. Liker ikke sykle men er glad i å svømme (gjør det sjeldent likevel da) Er 165... liker ikke engelsk, lurte på å utdanne meg fysioterapeut en stund men ble helseserketær i stedenfor ;)

Skrevet

Hehe ja prøv deg du.....klarer det ikke hahaha, har forandret meg veldig de siste dagene skjønner du hihi :D

Skrevet

Så artig, jeg bor i Bergen. Leo er 3,5år og har ikke barnevognskilt. Hadde gjerne hatt det om han var yngre.... he he. Jeg er nok litt eldre enn som så.. og jobber som oppsøkende kundekonsulent. Har langt blondt hår og blå øyne, slank og 163,5cmhøy.... Og ja vin er jeg glad i....og pappan er jeg sammen med.... :)

Skrevet

Har mørkt hår og har mye fall i det når det er litt lengde på det da ;) har blå/grå øyne, ikke mye timeglass figur da ;) mer pære, stoooor pære ;) Ikke så mye svarte klær heller, buksen er stort sett svart men toppene er det farger på :) Jeg tror på det overnaturlige og er sikkert litt mystisk for noen men veldig snil ;)

Stemte bra dette....hehe så artig :)

Skrevet

veronica har langt blondt hår, og brune øyne, du er en god og snill person, som liker å ta deg av andre.. jobber på et eldresenter.. du går med blåe crocks sko.. du liker ikke at andre skal være sinte på deg, eller ikke like deg, så du prøver å holde alle galde rundt deg, men glemmer kanskje litt deg selv i blant..

Skrevet

Det stemmte ganske bra! Men ikke utseendet:o)

Jobbet i barnehage i to år da..

Skrevet

hehe.. tenkte på barnehage, men valgte eldresenter.. men tenkte du arbeidet med mennesker.. :o) var bare feil alder..

Skrevet

siklerotte:

jeg tenker du er litt kvass.. sier din mening, og driter i hva andre synes!

du har en jobb der du får bestemme mye,og trives veldig godt med det!

på hjemmebane er du mer ydmyk, og viser en helt annen side av deg selv:o)

Skrevet

opp igjen:o)

Skrevet

noen som vil ta meg da? :P uten å jukse!

Skrevet

Jeg er 22, 23 seinere i år... "Rødt" hår med lyse striper, forholdvis tynn..

Blå øyne og 170 cm høy så er ikke så liten.. Et annet innlegg at jeg har min egen stil tør å gå i det jeg vil ++++.. Stemmer det.. hihi

Skrevet

Meg da! :o)

Skrevet

Oi.. jeg er visst mer distre enn jeg trodde. Klarte å slette alt jeg hadde skrevet. Jeg prøver meg jeg...

Tror du er ei jente som har masse humør på lager.. tror du er mellomblond, og har klare meninger. :o)

Skrevet

Girly.. Tror du er mørkhåret med halvlangt hår, ca. 170 høy, slank og avslappet klesstil ? Er jordnær som person...

Im not that good at these tings ;)

Skrevet

girly har blonde krøller, smiler masse, og har blå øyne. du er i tidlig 20 årene, og ikke helt ferdig med skole, eller det du vil utdanne deg til/jobbe med..

Skrevet

lupp er blond, kort hår, med brune øyne, (du er ikke ekte blondine) du er 173 høy, og tynn. du er midt i 20 årene, og jobber i butikk.

Skrevet

Du er melllom 160 - 168 cm høy... Brunt halvlangt hår, tidlig 20 åra og slank...

Lett å bli kjent med, utadvent men har også litt temperament...

Skrevet

he he! Dette var litt artig! :-) Jeg er mørkblond, har halvlangt hår - og er 170 cm! :-) Akkurat nå er jeg ikke så slank akkurat, høygravid, men helt normal til "vanlig". :-)

Jordnær vet jeg ikke helt... :-)

Skrevet

Smiler masse og har blå øyne var riktig! Tidlig i 20 årene er desverre 10 år siden - er 32, men du har helt rett i at jeg ikke er ferdig med skolegangen - jeg begynner igjen fra høsten 2008!

Skjønner ikke hvordan dere får til dette jeg! :-) Jeg klarer liksom ikke å "gjette" meg til noe jeg - mangler tydeligvis noen evner der. :-)

Skrevet

tenker bare på nicket du har valgt...og ser for meg deg.. mange ganger kan man lese ting, bare utav nicket.. hehe. men. gjetter man nok ganger, må jo noe bli rett hihi.. ;O)

Skrevet

Noen som vil prøve meg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...