manonym Skrevet 2. august 2007 #201 Skrevet 2. august 2007 Hehe.. Feil at jeg har en gutt på to år (6 måneder), er 22 år, utdannet barne- og ungdomsarbeider=) Vil si jeg er passelig, kanskje litt for mye over magen etter fødsel, men ellers passelig slank. Aldri vært med på noe trimsenter, ikke kort hår. Følger moten LITT da er 167 høy, med flerfarget øyne, og bor ikke på Hønefoss=)
Northernlights Skrevet 3. august 2007 #204 Skrevet 3. august 2007 HI, sånn ser jeg nok ikke ut ;o) Har fall,ja. Men resten er ikke rett. Klarer ikke analysere noen,for jeg tar bare feil...Men jeg tar sjeldent feil når jeg tror noen er ekstra spesiell og koselig! =)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #205 Skrevet 3. august 2007 Seff, hvis du gjetter på meg og... Rødhette; Du er en litt kraftig jente med grønne øyne og kort hår. Du bor litt på "landet" rett ved en innsjø. Du er gift og har et barn. Det er en jente på 6 år. Du liker veldig godt å dra på danskebåtturer, annet enn det har du en nær venninnegjeng. Den er ikke veldig stor, men akkurat passe. Du er 168 høy. Du trener en gang i uken på et lite trimsenter og trives med det. Du er for øvrig utdannet førskolelærer...
Gjest Skrevet 3. august 2007 #206 Skrevet 3. august 2007 Hmz.... Northern; du har brunt hår, ikke veldig langt, men rekker nesten til skuldrene. Du bruker briller og har brune øyne. Du er en veldig casual person. Du trener ikke, men tenker stadig tanken. Har noen kilo du gjerne kunne tatt av. Du liker ikke bylivet, og trives derfor best i forstader til byer, der du kan leve litt mer "landlig". Du liker å fikle med ting som tar konsentrasjon, gjerne noe håndarbeid. Men du føler selv at du ikke helt har tekken....
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #207 Skrevet 3. august 2007 Siklerotte, småfeit, mørk jente med strekkmerker i ansiktet og "fretecklær"
Northernlights Skrevet 3. august 2007 #208 Skrevet 3. august 2007 Nå har du jo sett bilde av meg ;o) Men jeg har ikke brune øyne. De er blå. Nei,tenker ikke stadig tanken på å trene =)) Har det egentlig ok som jeg har det, og vekta er ok, og har gått ned noen kilo i flyttestyret. Jeg har et ok forhold til egen kropp, endelig ;o) Liker mat,sjø!! Jeg kan trives både i land og på by,men tror nok at en gård langt ute på landet ville passet meg best. Jeg vil gjerne skrive mer enn på hobbybasis, og det er nok det eneste "håndarbeidet" jeg kan tenke meg. Jeg orker ikke leve opp til andre folks forventninger.Men vil gjerne være rettferdig og "grei" med folk.Men er ikke redd (lengre) for å si fra kraftig ved urett. Sånn,det var meg =)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #209 Skrevet 3. august 2007 HALLO.... FRETEX!! Gutsbestebarn; Camping-entusiast fra utsiden av Drammen. Tror det er noe som heter Krokstadeleven eller noe der (don't ask me why I know..) du er farlig overvektig, går i grilldress og kjøper masse godis på kiwi hver eneste dag. Du har litt bart, og alle bskriver deg som stygg.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #210 Skrevet 3. august 2007 Ok da, jeg jukset litt.... Hihi... Men har bare sett ET bilde da.... ;-) Resten var vill gjetting, sånn helt ærlig;-) GJETT meg da;D
rødhette* Skrevet 3. august 2007 #211 Skrevet 3. august 2007 hahaha var ikke mye som stemte der. Øyenfargen er feil, håret er feil. Kraftig er jeg heller ikke. Bor ikke ved en innsjø. Er ikke gift enda. Har et barn, men feil på både kjønn og alder. Danskebåtturer er jeg sjelden på, og har flere gode venner men vi er ingen venninnegjeng. Høyden var ganske godt gjetta dog. Trener ikke på trimsenter, og er ikke førskolelærer nei. Siklerotte.. hmm... du har god sjølironi. Du har en unge på ca 1 år, en gutt. Du bor på vestlandet. Du har brunt halvlangt hår og blå øyne, ingen piercinger eller tatoveringer. Muligens hull i ørene. Du er samboer, men ikke gift. Liker å gå turer, og veldig glad i musikk. (vill gjetting på alt.. ikke sett nicket ditt så masse, så temmelig clueless.. )
Northernlights Skrevet 3. august 2007 #212 Skrevet 3. august 2007 Siklerotte er ei pen jente med langt hår, usikker hvilken farge,men tror det er striper i mørkt hår. Du er ei jente som enda ikke er fylt 20,og som liker å være velstelt og fin,men går i altfor dyre klær. ;o)
愛 siusiu 龍 Skrevet 3. august 2007 #213 Skrevet 3. august 2007 SIKLEROTTE :-) du er en dame/jente som er ganske høy og ganske tynn, litt skranglete.. hihihi. kommunefarget hår, litt fregner, usminket og veldig laidback i klesstilen. sikler en del på puta under søvn:) er en sterk person som stoler på seg selv og driter en lang marsj i andres eventuelle motforestillinger til noe som har med deg å gjøre. meg da meg da?? vil noen gjette på meg?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #214 Skrevet 3. august 2007 Hahahahha!!! Helt ærlig.... EN ting som stemte..... At jeg har brunt hår....;-) Ungen er 1 år da, men ikke gutt;-) Er morsomt fordet;-D JEg fikk den tanken når jeg så nicket ditt... Men så feil kan en ta;D
Northernlights Skrevet 3. august 2007 #215 Skrevet 3. august 2007 nettopp gjort ;o) Jeg glemte å ta med at du er et menneske som har en dyp sjel,og egentlig satt lokk på litt for mange ting. Det ytre må ikke stå i veien for det indre, siklerotte! =) Følte for å si det...
rødhette* Skrevet 3. august 2007 #216 Skrevet 3. august 2007 Flere som vil gjette på meg?? TreSmåKinesere: Du er adoptert, fra Kina - derav nicket. Har tre unger - også derav nicket. To gutter og ei jente. Jenta er eldst eller mellomste ungen. Du er ganske lav med mørkt hår og brune øyne. Har en liten men veldig god vennegjeng, og dere møtes ofte og har det veldig gøy sammen. Ler ofte og høyt, og smiler mye.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #217 Skrevet 3. august 2007 Hhehe.... Stemte svært dårlig;-D Jeg kan gjette.... Du har en mor som kommer fra Malaysia. Du er 28 år gammel. Du jobber som kontorist og trives med det. Du er 165 høy og relativt slank, dog ikke helt fornøyd med kroppen. Du har brune høyne og halvlangt hår. Du er veldig glad i mennesker, men er allikevel litt sjenert og har derfor litt vanskeligheter for å komme i kontakt med nye mennesker. Du bor litt utenfor Kristiansand. På fritiden liker du å ta deg en joggetur med hunden din, en golden retriver som heter Frode.
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #218 Skrevet 3. august 2007 Riktig! Men du glømte strekkmerker på nesen etter å ha hatt mye vann i kroppen under graviditeten. Men jeg har gassgrilldress selvfølgelig. Vanlig grilldress er ikke spesielt in i krokstadelva-camping-diggers-gjengen. Dessuten er det mest flashy med bart. Alle beskriver meg som pen både i Krokstadelva og på kiwi, så der tar du feil. Dessuten er jeg kjempesmart. Lever med gratis godis. Returnerer frukta på kiwi og får da råd til nye frukt (til å returnere) og ett par flasker sjokoladesaus soms størkner på isen. Bruker den på frosne kyllingvinger jeg, veldig godt.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #219 Skrevet 3. august 2007 Pen kan diskuteres.... Men hvis du dropper stripene... Så har du nok ganske rett... Altfor dyre klær kan vel diskuteres;-) I mine øyne - nei... I andres, helt sikkert=P Hva mente du med det du skrev under? med ytre foran indre? skjønner ikke sånt jeg=P
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #220 Skrevet 3. august 2007 Frode ????!!! Det må da være Flode....
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #221 Skrevet 3. august 2007 Har dessuten gitt deg kommentar til beskrivelsen av meg selv lengre oppe.
愛 siusiu 龍 Skrevet 3. august 2007 #222 Skrevet 3. august 2007 siklerotte: du MÅ være synsk du. hvordan visste du at jeg har en golden retriver som heter Frode??? vet du hvor jeg har gjort av boxerne til gubben også?? seriøst, finner dem ikke..... nesten alle.. resten stemte ikke helt, men ganske nærme:) men måsi jeg ble litt imponert.nesten skummelt. det med sjenert passet
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #223 Skrevet 3. august 2007 Hæ, er du sikker på at goldenen din ikke heter Flode? Boxerne til gubben din ligger i innerlomma på kofferten sammen med smuglervarene dine (som du ikke har turt å ta fram enda)
愛 siusiu 龍 Skrevet 3. august 2007 #224 Skrevet 3. august 2007 rødhette : du er en dame med en utrolig positiv holdning som sprer latter og god stemning. du har svake krøller i håret og røde kinn. du er mellom blond og jobber som barnepleier på sykehus. du har to barn en gutt og en jente ps ja jeg har tre små kinesere,to jenter og en gutt, gutten er mellomst er ei lita berte på godt under 1,60 thihi
Northernlights Skrevet 3. august 2007 #225 Skrevet 3. august 2007 Du får la den der synke inn litt, så skjønner du det til slutt. =) Natta! Må gjøre mer her, for vi har som sagt nettopp flyttet 150 mil unna,og jeg har enda ikke funnet eska med klærne mine. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå