Gå til innhold

oki: jeg ser for meg deg som:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snill, go`, ærlig, oppriktig, positiv, blid., kunnskapsrik, hyggelig, pratsom. Mørkt, mørkt hår, 1.65 høy slank, mørke øyne. Og ikke minst "trolsk"

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mange venninner ja, men håret mitt er ikke rødt :o) Egentlig helt blond, men nå er jeg mørk! Og ikke spesielt sprek frisyre, hehe, bare passe langt! Men har alltid farge på kroppen da!

Skrevet

Hahaha, pillemisbruker er jeg heldigvis ikke, og do-humor er jeg vel kanskje litt for prippen til, hihi ;o)

Skrevet

joikabolla.. hehe gikk akkurat å tenkte på deg.. når jeg gikk tur med hunden.. her er det jeg tenker om deg, utifra nick..

 

lita, med runde former, mørkt/rødlig kort hår, brune øyne litt oppstoppernese, og litt fregner på kinnene..

Skrevet

En trivelig, travel jente som elsker skog og mark.... Jeg ser for meg et rødt hus i skogkanten der du sitter på trappen med en liten pus som stryker seg inntil bena dine, mens barna løper rundt på marken og hoier og ler... :)

Skrevet

Siste svaret mitt var til joikabolla :)

Skrevet

♥(¯`°•.¸♥Joikaboll@♥(¯`°•.¸♥

 

Var den til meg? ;))

 

 

Skrevet

Twig

 

du har mange egne meninger, og er snill tvers igjennom! du bryr deg om andre, og utseendemessig ligner du litt på en gris, med en ordentlig oppstoppernese :oP (tror det er fordi jeg tenker på pig når jeg ser nicket ditt)

 

du har et flott hår, langt, tykt og mørkt! med bølger ;o) smart, og leser illustrert vitenskap! kan litt om alt!

Skrevet

Ikke så langt unna, men har kommunefarga halvlangt hår som er farga og stripa. Blå/grå øyne.

Skrevet

Hehe... elsker skog og mark i den forstand at jeg bor slik til, men er ikke den største brukern. Huset er brunt, men stabburet og fjøset er rødt :o)

Pus har vi ikke lenger, men sitter ofte på trappa. Og unga gjør stort sett ikke annet enn å hoie rundt her :)

Og travel, joa, innrømmer det :)

Skrevet

Leo sin mamma:

 

Ser for meg deg som en dame som bor i en av forstadene til Hovedstaden. Du har vognskilt på vognen hvor det står Leo06. Hehehe... Du har et barn, og er sammen med faren. Du er 26 år og utdannet sykepleier. Du har mellomlangt brunt hår, og grønn-blå øyne. Du er helt normaltvektig og rundt 168 cm.... Du er glad i mennesker, kan ta et glass vin i ny og ne... Men er ingen stor alkohol-person...

 

Noen som vil gjette på meg?=D

Skrevet

FødtMedEnPilleiPanna{15.01.07}

 

Ler.. en liten søt hoppbakke har jeg på nesen, lang mørkt farget hår og bølger ja ;) Hehe, men illustrert vitenskap, det har jeg lest 1 gang ;)

Skrevet

Wicca:

 

Nicket ditt minner meg om en lærer jeg en gang hadde.... Du har halveis kort blondt hår, og er en slank person. Du har blå øyne. Du har en sønn, og det er det. Du er gift med en litt eldre mann og bor på Østkanten av Oslo. Du er rundt 37 år gammel. Du liker å ta deg en sykkeltur i ny og ne, og er ellers veldig glad i å gå på det lokale svømmebassenget for en liten svømmerunde. Du er sånn passe høy. rundt 169... Ellers er du glad i engelsk og er utdannet fysoiterapaut.

Skrevet

brun hår og brune øyne...?

Slank og høy..?

 

Hvordan ser du for deg meg?

Skrevet

wicca har halvlangt svart hår, som av en eller annen grunn aldri ligger helt i ro.. du har blå øyne, har timeglass figur, og kler deg mye i svart løssittende, men stilige klær, du tror på det overnatulige, og er et mystisk men snilt vesen...

Skrevet

Siklerotte.

 

Den er lett. Jeg ser for meg mine to rotter som jeg kjøpte da jeg første gang flyttet for meg selv :o)

 

Sorry, men dethjelper kanskje litt hvis jeg sier at de var veeeeeldig snille, og betydde masse for meg :oD

Skrevet

siklerotte er høy og tynn, med kort lyst hår, og blå øyne, du kler deg mye i komfortable klær, i jordfarger.. og jobber med barn. du er et mildt vesen, som ikke roper og skriker så mye..

Skrevet

Hahahaha....

 

Det eneste riktige var at jeg er tynn.... Ellers kunne du jammen ikke tatt mer feil=P

Skrevet

intensity har kort svart hår, og mørke kloke øyne, du er i slutten av 20, begynnelsen av 30 årene, et skarpt sinn, som står til din kontor jobb.. litt høy stilling.. du kler deg ofte klassiskt, men kan frike helt ut i helgene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...