MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. august 2007 #176 Skrevet 2. august 2007 Noen som vil tippe på meg?
LINDA*** Skrevet 2. august 2007 #177 Skrevet 2. august 2007 JASSSSÅ... Noen som vil tippe på MEG da????????
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. august 2007 #179 Skrevet 2. august 2007 En_av_hver: Du er ca 30 år. Gutten din er eldst så kom jenta ca 2 år etterpå. Er gift. Er aktiv i arbeidslivet, men nyter helgene hjemme med mann å barn. Tror du har lyst langt hår, veldig pen
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #180 Skrevet 2. august 2007 du har en gutt og en jente.. er 27 år, 170 høy, og ca 65kg! du har lyst hår, og blå grønne øyne!
Solitude Skrevet 2. august 2007 #181 Skrevet 2. august 2007 Hehe.. Noe stemte jo... Er ganske høy 177 cm. og blå øyne Har kort mørkt hår, 3 barn og er utdannet innen IT Er egentlig en sosial person men har ikke hatt mye tid til det siden barna kom. Og er nok dessverre 31 år.. men skulle ønske jeg var tidlig i 20 årene
En_av_hver Skrevet 2. august 2007 #183 Skrevet 2. august 2007 Mamma til hjertebarn; - tror du er en klok person, som takler situasjoner uansett hva som måtte komme..... Du er ca 25 år og er veldig omsorgsfull........mørkt, langt hår, tykt.......brune øyne......Tror du har en mann som beundrer deg for den du er og hva du gjør for dine nærmeste:-)
Solitude Skrevet 2. august 2007 #184 Skrevet 2. august 2007 Du har mellom langt, litt bølgete hår. mørke blondt, blå øyne. Normal kroppsbygning, ca. 172 høy. kreativ og morsom å være sammen med så tipper du har mange venner
En_av_hver Skrevet 2. august 2007 #185 Skrevet 2. august 2007 He, he...det var jo veldig hyggelig:-) Du har litt rett og litt feil. Gutten er eldst, men det er 5 år mellom de. Jobber "bare" 50 % og også helg. Har halvlangt lyst hår, men er ikke pen (helt sant tjihi)..men lever godt med hvordan jeg ser ut he, he:-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #186 Skrevet 2. august 2007 jaaa,er det riktig??)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #187 Skrevet 2. august 2007 hehe morsom tråd.. nei jeg har nok kobberbrunt hår litt ned for skuldrene, alltid i strikk fordi det står alle veier ellers jeg leser veldig lite bøker,men kjøper en del blader..... mest mamma og interiør, blir litt smådeppa av motebladene der alle er så tynne og perfekte.. Er normalt bygget,men skulle gjerne strammet opp litt.. så blir jeg snart 23
En_av_hver Skrevet 2. august 2007 #188 Skrevet 2. august 2007 He, he. 33 år, har en av hver ja, 175 høy og litt mer antall kg enn det du skrev.....:-) Har grønne øyne og litt striper i håret, men det er opprinnelig mørkt:-)
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. august 2007 #189 Skrevet 2. august 2007 tili: Er mørk, liten og nett. Liker å være aktiv og er masse ute å går med barnevogn. Tror du er hjemmeværende med 3 barn
ღtili35ღ Skrevet 2. august 2007 #190 Skrevet 2. august 2007 Jeg er mørk blond, 156 cm. Liker å være aktiv ja, men ikke mye ute å triller da minste er 3 år. ( mest dukkevogn trillng:-) Jobber og har 4 barn.
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 2. august 2007 #191 Skrevet 2. august 2007 Meg da? Hehe maser jeg nå, men ble nyskjerrig på hva folk tenker når de ser nicket mitt
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #194 Skrevet 2. august 2007 hmmm.. i midten av 20årene..liker å være hjemme sammen med barn og mann! livet ditt er perfekt og du stortrives som mamma! du er 164høy, og veier 55kilo!
LisaColli Skrevet 2. august 2007 #196 Skrevet 2. august 2007 hehe ikke verst dere to:) er 21 år, har langt, blond hår (egentlig mellomblondt men er farget lysere nå), vil si jeg er slank selv om jeg har litt håndtak jeg er ganske utadvent og lett å bli kjent med, men mye temperament på lager til den rette stund er 165 høy.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #197 Skrevet 2. august 2007 Godtegrisen; Du har en gutt på snart to år. Du er 26 år gammel og utdannet barneskolelærer. Du liker å kose deg med en god film i armkroken til samboeren/mannen til når mørket har falt på, gjerne med en pose smågodt i høyre hånd. Du er litt lubben, eller kraftig bygd. Du er støttemedlem på sats, men prøver å dra deg dit en sjelden gang i måneden. Ellers har du brunt hår, som du har klipt kort. Du går i komfertable, og følger ikke moten noe spesielt... Men du tenker over hva du kler deg i til en viss grad. Du er en ganske naturlig person. Du er 171 høy, og har grønne øyne. Du har noen næren venninner, men ikke kjempe mange. Du bor på Hønefoss... Hehehehehe... Noen som vil gjette meg i daaag da????
LisaColli Skrevet 2. august 2007 #198 Skrevet 2. august 2007 har langt hår og blå øyne, 165 høy, men jobber i butikk da:P
manonym Skrevet 2. august 2007 #199 Skrevet 2. august 2007 Hehe, takk for den=) Stemmer heller dårlig da men;) Eneste som stemmer er film i armkroken på mannen min (men helst med sjokolade og chips;)), har brunt hår og går som oftest i komfortable klær=) Og noen nære venner ja.=) Siklerotte, tror du er en 28 år gammel to barns mamma. Brunt litt tynt hår, skulderlangt. Tynn, ca 168 høy. Muligens briller?? (eller linser da) Bor på "landet" og trives best foran pcen. Du har litt spesiell humor som ikke alle skjønner seg på. Har hatt rotte som kjæledyr=) Ikke like oppfinnsom som deg da men;)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #200 Skrevet 2. august 2007 Hehehe... Det stemte ikke heeeelt....=P Jeg har brunt hår, men ikke tynt... Tynn, men litt lavere enn 168..... (har lesebriller, bruker aldri...!!) Bor absolutt ikke på landet, og trives for øvrig ikke best foran pc'en... men heller det enn tv... god tidsbruk... Spesiell humor, så absolutt;-D Men INGEN kjæledyr.... Hva var feil av det jeg gjettet?=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå