Gå til innhold

oki: jeg ser for meg deg som:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet du om de strekkmerkene? trodde det holdt med en flaske brunkrem om dagen for å skjule dem da...

Gassgrill? Jøss... Har du tatt deg råd til det nå? knust sparegrisen til jentungen du nå da? Du er lite ikke ram...

ja, det er fint at noen for utbytte av det med frukten, for ikke å nevne at datoene går ut. Er ikke for ingenting at du fikk førstesiden i se og hør som hun som kjører landet rundt for å finne utgåtte varer på kiwi...

tjukkebollafeita

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er faktisk synsk. Fant ut om den gaven i dag faktisk... Eller, visst om den lenge. Men først nå jeg velger å dele den. Har ikke noe svar på hvordan jeg kan vite at du hadde en golden retriver som heter Frode, jeg bare visste det. Jeg vet alt.

Boxerne ligger ABSOLUTT IKKE der gutsie sa. Hun skal skryte på seg så mye. Nå som jeg går ut som synsk skal plutselig hun være KJEMEP synsk og... Skikkelig tulling!

Jeg ser noe blått, med rosa striper. Kan muligens være bak en kommode, men mer kommer ikke frem...

Finner du dem?

Skrevet

Nei, gassgril, pøh! Gassgrilldress er et klesplagg! Bruker aldri noen som helst grill, men hårføner de gangene vi spiser sunt og skal varme oss pølser. Sparegrisen til jenta mi er en sånn rosa plastikkgris fra ikea (mer som mammaen hennes faktisk), men den har det aldri vært penger på.

Fikk 10000 for den reportasjen i seog hør da, så det kan faktisk lønne seg. Sannheten er jo at jeg hverken kjører eller går, men har sånne rulleski når jeg skal på kiwi i krokstad (kun der jeg "handler" i det hele tatt. Løyg litt til se og hølr skjønner du) Trenger nye rulleski for de tar nedi på midten.

Skrevet

gutsbestebarn:

en dame som er trøtt og lei og sliten og full av hormoner og slett ikke alltid gut(d)sbestebarn.

mørkt kort hår. jobber i kommunen. er litt sær i matveien, har mange sterke meninger :)

Skrevet

Ja, begynte jo å lure! Hvordan skulle du få råd til gassgrill? Du som lever på firstprice og utgåtte varer... Og var såklart skeptisk til at det i det hele tatt fins penger på den sparegrisen. Fikk jo svaret nå.

ja, sjokk at rulleskiene går ned i midten. Er fader ikke lett når man er 145 og 210 kilo. Lever på mc'ern mat og whiskey. Blir ikke slank av det vet du krokstad-laksen...

tror du trenger mer enn bare rulleski jeg.

Skrevet

Næsj! Synsk meg i rævva! Den ene boxeren ligger i skittentøykorga, og så vidt jeg tyder krystallkulen min har han bare en.

Skrevet

TreSmåKinesere hehe :)

svake krøller.. tja, litt fall. Svake krøller kan vi vel ikke si. Røde kinn etter å ha vært i sola iallfall :) Mellomblond nei, og sykehus holder jeg meg unna hvis jeg kan. En gutt men ingen flere barn :)

Stort sett veldig positiv ja, og tror jeg sprer god stemning (og latter) :)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! vel iallfall en av dem :-D

haret helt annet bilde av deg nå.

litt mer NEMI over deg :)

takk skal du faen meg ha :)

Skrevet

Mcèrn? Tror du virkelig at de har det på Krokstadelva? Spiser sukkertspinn hver gang det er tivoli her, så litt rett har du i det med fast food, ellers går det stort sett i frosne kyllingvinger med sjokoladeis som stivner på isen, SOM SAGT!

Skrevet

Hvem faen takker du sånn?

Og hvem er NEMI sa du??????????????????????????

WTF

Skrevet

MAn får bare lov å bli tatt av meg om du tartilbake... og siden jeg tar deg, må du ta tilbake...

Jeg ser for meg deg som en dvask og slapp jente. Du liker å gå litt rundt i joggebukser, men det fins de gangene hvor du virkelig kler deg opp. Når du ikke er hjemme, bruker du en goood del sminke (les: brunkrem...) Men du er egentlig ganske søt, du bare gidder ikke bry deg for mye.

Du bor et eller annet sted i Vestfold, og trives godt der. Du liker ikke når ting blir så stort og upersonlig. Du ønsker deg forresten en Chinchilla.

Du er 170 høy, normalvektig, blondt hår og brune øyne. Du har ganske små pupper, men nå som de er fylt med melk er de en smule mer fyldig. Du liker en fest en sjelden gang, men ikke alt for ofte...

Skrevet

Slapp eg jeg ja!

Elsker jogge bukse, men helst hjemme!

Fleste gangen eg går ut har eg en tildens til å bruke god til til å ordne meg;:P

Bruker ikke såå mye sminke...!=P

Bor rett utenfor Bergen, trives veldig godt!

er 167cm ca, normal var g, men henger litt igjen etter fødsel!

Er brunette, men har blonde strioper!Brun grønne øyne.

Små pupper er vel mer det motsatt enn ka ge har hørt av andre=Phehehe

Fest er greit avåtil jah!

Siklerotte!

Du er brunette, normalvektig,veldig brune øyne.

Bor på litt bondete sted.

Bruker ikke så mye sminke.

Mascara, og sånn.

Fester tror eg ikke er favoritt tingen din.

Du er litt ung, kansje 20, eller noe...

Vanskelig dette...

Skrevet

hehehehe... Ja, er ikke lett;-)

Jeg er brunette meg brune øyne... Bor absolutt ikke på et bondete sted (Oslo...) og bruker ganske naturlig sminke, men nok til at man ser jeg bruker sminke;-)

Fest er jeg glad i;-) og er ung ja, 17:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...