Gå til innhold

oki: jeg ser for meg deg som:


Anbefalte innlegg

Skrevet

ta meg ta meg ta meg

 

pølsa deg gidder jeg ikke:p

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. må jo spørre.. hva ser dere om meg da.. ??

 

enig om sjaman hehe.. slik jeg har sett henne for meg..

Skrevet

Pølsa og Tjompen gir meg assosiasjoner til ei kraftig eller litt tett dame, ikke tykk, men sterk og litt stutt. Tjompen er guttungen på to år som er glad i mat;)

Skrevet

Den siste setninga stemmer veldig bra, folk synes jeg ser så skummel ut. Men jeg ER faktisk koselig og snill;)

 

Ellers så er jeg bare 22, går i helt normale klær (men elsker Jean Paul klær, hvis det kan kalles merkeklær da). Nøytral sminke er riktig, men er ikke så hard på leppestiften, hehe!

Skrevet

Pølsa gidder ikke jeg å ta heller.. Hehe..

 

silhah og emilie: Ser for meg ei litt kort jente med mørkt langt hår, og ei søt lita jenta hengende i skjørtene til mamma.

Litt streng kanskje men veldig snill å bli kjent med..

 

Kan noen ta meg nå......???

Skrevet

Hihi, vi er i samme gruppe:o) Startet av Silja:o)

Skrevet

...og så tror jeg ikke du blir så lett fornærmet;D

Skrevet

IcePopMedJentaSiVilHaEnTil

det stemte egentlig bra..om jeg er streng vet jeg ikke:)

 

deg tror jeg er midt i 20 årene

lita og blond, ikke for tykk og ikke for tynn

lyse øyne

du også er til tider rolig og veldig omgjengelig

Skrevet

IcePopMedJentaSiVilHaEnTil

 

Liten og tynn! Både bleika og sort hår i en fancy frisyre! Masse dill som smykker og armbånd, og kler seg tøft med sin egen stil! Kan f.eks gå med miniskjørt som er rødt med sorte ruter på, og kle det utrolig godt! Alltid velstelt, har egne meninger, og er utadvent og hyggelig. Kan virke litt vanskelig å komme inn på med det første!

Skrevet

icepop, du er i slutten av 20 årne, med klar blåe øyne, og lyst hår, som er kort i en kledelig og stilig litt rufsete frisyre.. du er rundt 168-173 høy, og normalt bygget.. du har et søtt smil, med en flott hvit perlerand av tenner. du er bevist på hva som kler deg,og har selvtilitt til å gå i det du har lyst til, uten å tenke på om det er moderne eller ikke..

Skrevet

meg da? *nesten så jeg ikke tørs spørre*

Skrevet

mayaya du er 165 høy, og med myke former, på de rette stedene ;o) du har mørkt skulderlangt hår, brune øyne, og en liten søt nese.. du kler deg gjerne i pologenser og miniskjørt, med høye støvletter, og har et fantastisk smil.. du er litt sjenert, men er meget sosial, og du har ingen fiender, fordi alle liker deg:o)

Skrevet

veel... litt lengre, 176.. formene snakker vi ikke om :-p skulderlangt hår (!), brune øyne (!) klærne--skivebom... ikke veldig sjenert, men meget sosial!! og seff liker alle meg :-p

Skrevet

Du hadde foresten ganske rett om meg lykkelig :) bortsett fra at jeg ikke bor i byen!

Skrevet

vet ikke om jeg er så moden og reflektert akkurat heller da hehe :)

Skrevet

og meg? uff, jeg er veldig dårlig til å legge merke til folk her innå nå føler jeg... ;P Eneste jeg kan gjette på er Mami tror jeg, men hun er tatt... Høy, slank, ung, pen, perfekt jente, med perfekt familie og snerten og trendy vogn (det har jeg merket meg da-ja vogndilla!).langt, blondt hår? Og absolutt moden ;O)

 

 

Skrevet

Jeg ser deg som en høy mørk smilende jente, med et godt hjerte alltid positiv. Godt og lykkelig gift med en snill mann i en flott lys leilighet :)

Skrevet

skummelt leo. hehe.. jeg er bare 163.. men det andre stemte ;o)

Skrevet

Artig, jeg er ikke så god med tall ( les høyder) :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...