Gå til innhold

oki: jeg ser for meg deg som:


Anbefalte innlegg

Skrevet

M1g:

Du har kort mørkt hår, pen dame og ganske bestemt! Men, ganske myk på innsiden... Står opp for deg selv og ellers tror jeg ikke det er så mye "slinger i valsen" med deg:o)))

 

(hehe, har juksa liiittttt da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

morsomt ja..mange som gjetter meg akkurat sånn som jeg er:o)

 

er 23 år, så det er vel ganske i midten? har fall, men retter det somregel, ettersom fallet går alleveier:o)

 

djooia: du er utenlandsk..etniks opprinnelse? har svart hår med rastafletter, store mørke øyne,og går fargerikt kledd! i 30årene!

Skrevet

Lykkelig&lykkeliten....

 

Det var ikke helt riktig, men hyggelig at du tillegger meg så mye positivt!

Jeg er passe god i matte/fysikk og kan litt om mye.

Jeg er det minst alvorlige menneske som finnes tror jeg- fjaser om alt...

 

Bruker aldri svarte klær, men mye dongeri. Har kort blondt hår og er egentlig altfor tynn.......

Skrevet

vææ, syns det stemte ganske bra jeg! bortsett fra at jeg er ikke lang, jeg er 157! først hadde jeg skikkelig blondt hår, nå er jeg helt mørk! jeg smiler nesten hele tiden, har en rolig måte å være på, og ja - jeg er omtenksom, hehe ;o) du var flink silha!

Skrevet

Sykle til jobben har jeg ikke gjort på 3 år og turer i skogen er ikke noe for meg.

 

Omgjengelig og snill er jeg, roperhøyest gjør jeg også:o)

Skrevet

du har svart langt hår,og litt blek i ansiktet.. ser for meg du har gotisk stil!

du er 25år! er tynn, og ganske lang!

Skrevet

vuhuu klapper for meg selv:):)

Skrevet

hehehehe, kunne ikke ha tatt mer feil :P

Lyst hår, blåe øyne, født og oppvokst i nord-norge, går stort sett bare jeans og joggebukse, svart,grått,hvitt eller blått :P er 22 år =)

Skrevet

Du har jukset helt riktig....

Vil du bli vennen min?

Skrevet

* WhiteLily * du er rundt 173 høy, slank, har brunt hår til litt under skuldrene, du har fin farge i huden, og er veldig blid og glad stort sett :) er bestemt også og liker ikke å være som alle andre..

 

 

Skrevet

hva med meg daaa? *knis*

Skrevet

jeg har svart langt hår, er litt blek, men bare fordi sola er borte :( jeg er 30 år, litt lang, men ikke så tynn.. ennå, jobber med saken ;)

 

har langt fra gotisk stil, mer hip hop/slappis som prøver å bli mer feminin..

Skrevet

* WhiteLily *

 

Du er mørk og mystisk, mørkebrunt eller svart hår. Et par tatoveringer. Du er normalt slank, kler deg mye i mørke farger. Veldig snill person som er glad i dyr, har kanskje katt?

Skrevet

Pølsa og tjompen...

 

Jeg er i slutten av 30 årene, kort blondt hår, bruker passe med sminke, 175 og tynn....

 

Øynene mine er blågrønne og akkurat nå er jeg ganske brun!

 

Takk skal du ha, jeg likte det med 20 årene:o)

Skrevet

du traff godt der mami :) håret er mørk brundt mot svart, og hudfargen normalt gyllen, men med sååå lite sol så er den blitt litt blek ;( slank jobber jeg meg mot, resten stemte 100% + 2 cm på høyden ;))))

Skrevet

Kanskje noen som vil se for seg meg?

Skrevet

whitelily:

ser for meg at du er lita og nett, og ganske uskyldig. Litt tilbaketrukket. Lyst hår.

Skrevet

7 tatveringer og 2 katter har jeg og :) så flink dere er, eller er jeg her litt mye å utbretter livet mitt ;)

Skrevet

Jepp, klabert;-)

Skrevet

du går i flotte, dyre merkeklær.

er i midten av 30årene, er pen, og nøytralt sminka, men med en sterk leppestift!

du se streng ut, men er verdens koseligste når en blir kjent med deg!

Skrevet

Jeg visste seriøst ikke at du har både tatovering og katt, dette var jo morsomt:)

Skrevet

hehe, bummer.. dette er gøy =)

Skrevet

Har du sjekket meg ut på facebook?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...