Twintipp og himmelblå Skrevet 1. august 2007 #26 Skrevet 1. august 2007 M1g: Du har kort mørkt hår, pen dame og ganske bestemt! Men, ganske myk på innsiden... Står opp for deg selv og ellers tror jeg ikke det er så mye "slinger i valsen" med deg:o))) (hehe, har juksa liiittttt da)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #27 Skrevet 1. august 2007 morsomt ja..mange som gjetter meg akkurat sånn som jeg er:o) er 23 år, så det er vel ganske i midten? har fall, men retter det somregel, ettersom fallet går alleveier:o) djooia: du er utenlandsk..etniks opprinnelse? har svart hår med rastafletter, store mørke øyne,og går fargerikt kledd! i 30årene!
Dronningen! Skrevet 1. august 2007 #28 Skrevet 1. august 2007 Lykkelig&lykkeliten.... Det var ikke helt riktig, men hyggelig at du tillegger meg så mye positivt! Jeg er passe god i matte/fysikk og kan litt om mye. Jeg er det minst alvorlige menneske som finnes tror jeg- fjaser om alt... Bruker aldri svarte klær, men mye dongeri. Har kort blondt hår og er egentlig altfor tynn.......
Gjest Skrevet 1. august 2007 #29 Skrevet 1. august 2007 vææ, syns det stemte ganske bra jeg! bortsett fra at jeg er ikke lang, jeg er 157! først hadde jeg skikkelig blondt hår, nå er jeg helt mørk! jeg smiler nesten hele tiden, har en rolig måte å være på, og ja - jeg er omtenksom, hehe ;o) du var flink silha!
Dronningen! Skrevet 1. august 2007 #31 Skrevet 1. august 2007 Sykle til jobben har jeg ikke gjort på 3 år og turer i skogen er ikke noe for meg. Omgjengelig og snill er jeg, roperhøyest gjør jeg også)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #32 Skrevet 1. august 2007 du har svart langt hår,og litt blek i ansiktet.. ser for meg du har gotisk stil! du er 25år! er tynn, og ganske lang!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 1. august 2007 #34 Skrevet 1. august 2007 hehehehe, kunne ikke ha tatt mer feil Lyst hår, blåe øyne, født og oppvokst i nord-norge, går stort sett bare jeans og joggebukse, svart,grått,hvitt eller blått er 22 år =)
Dronningen! Skrevet 1. august 2007 #35 Skrevet 1. august 2007 Du har jukset helt riktig.... Vil du bli vennen min?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #36 Skrevet 1. august 2007 * WhiteLily * du er rundt 173 høy, slank, har brunt hår til litt under skuldrene, du har fin farge i huden, og er veldig blid og glad stort sett er bestemt også og liker ikke å være som alle andre..
Gjest Skrevet 1. august 2007 #38 Skrevet 1. august 2007 jeg har svart langt hår, er litt blek, men bare fordi sola er borte jeg er 30 år, litt lang, men ikke så tynn.. ennå, jobber med saken har langt fra gotisk stil, mer hip hop/slappis som prøver å bli mer feminin..
*Kleopatra Skrevet 1. august 2007 #39 Skrevet 1. august 2007 * WhiteLily * Du er mørk og mystisk, mørkebrunt eller svart hår. Et par tatoveringer. Du er normalt slank, kler deg mye i mørke farger. Veldig snill person som er glad i dyr, har kanskje katt?
Dronningen! Skrevet 1. august 2007 #40 Skrevet 1. august 2007 Pølsa og tjompen... Jeg er i slutten av 30 årene, kort blondt hår, bruker passe med sminke, 175 og tynn.... Øynene mine er blågrønne og akkurat nå er jeg ganske brun! Takk skal du ha, jeg likte det med 20 årene:o)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #41 Skrevet 1. august 2007 du traff godt der mami håret er mørk brundt mot svart, og hudfargen normalt gyllen, men med sååå lite sol så er den blitt litt blek ;( slank jobber jeg meg mot, resten stemte 100% + 2 cm på høyden )))
Djoolia 07+08+12 Skrevet 1. august 2007 #43 Skrevet 1. august 2007 whitelily: ser for meg at du er lita og nett, og ganske uskyldig. Litt tilbaketrukket. Lyst hår.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #44 Skrevet 1. august 2007 7 tatveringer og 2 katter har jeg og så flink dere er, eller er jeg her litt mye å utbretter livet mitt
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #47 Skrevet 1. august 2007 du går i flotte, dyre merkeklær. er i midten av 30årene, er pen, og nøytralt sminka, men med en sterk leppestift! du se streng ut, men er verdens koseligste når en blir kjent med deg!
*Kleopatra Skrevet 1. august 2007 #48 Skrevet 1. august 2007 Jeg visste seriøst ikke at du har både tatovering og katt, dette var jo morsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå