Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere har vært på flaska igjen altså. Skamme dere, skulle dere.

Gutta sovna sporenstreks i bilen, og fikk seg en halvtimes lur. Etter litt middag var det godt humør fram til leggetid. De syntes nok gele med vaniljesaus var stas altså. Skal begynne å gi de det hver eneste dag sånn at de blir glade. Hoho.

Får besøk i dag, jentegjeng. Blir koselig, ene venninna er hjemme på besøk fra London og treffer ikke henne så ofte. Tenkte jeg skulle bake ei kake (for det ble jo ikke nok i går liksom).

Bade med klær på? Høres ut som en kald fornøyelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin dag du også Ama, hihi (regner med at det var det du mente) :o))

Tusen takk for hyggelig selskap i går ja. Alltid hyggelig når vi er i lag :o) Hyggelig å møte twins pappaen også, for han har jeg ikke hilst på før... Og ei heller han kan vel juge fra seg de ungene... ;-P

Synd vi ikke for kommet i E sin bursdag, men skal nok prøve å få kommet i Leo sin - henter ungene litt tidligere den dagen tenker jeg (om man ikke er overstadig fyllesjuk - men da er det kanskje bare hyggelig å gå i 1 års bursdag, med en haug "1 ettåringer" urk) :o)

Skan´n gjørra i dag a tru?? Er så kipt med regn, blir liksom ikke samma å fly ut med unger da (i alle fall ikke de minste). Det som er greit nå som A går, er jo i alle fall at han ikke MÅ ligge på bakken. Men han fyker frem og tilbake over vanndammene og rett som det er setter han seg rett ned. Er jo faktisk ganske morsom det ja, hehe men ikke akkurat når det bøtter som værst...

Håper formen er bedre i dag Cat og at du hadde en fin kveld i går på tross av litt skrall form.

Skjønner jo at dere andre bærtene hadde en hyggelig kveld i går as usual (skravlet dritt sier Mtg, trodde ikke dere gjorde det, der røyk den imagen... hoho - hmf) :o)

Simbapusen må komme seg tilbake asap!!!

Nå må jeg komme meg ned i stua til A, hører C begynner å bli temmelig irritert på han, hehe - han må jo bare plage henne. Må ta ALLE hennes ting og setter glætt i gang alien hylet sitt om hun ikke lar han. Og det er en skarp og skjærende lyd kan man si... ;-P

I morgen er det til pers for A, rolig start men fra slutten av uka er det mer eller mindre full fart. Selv skal jeg vel jobbe noen kvelder på senter for å få litt innkjøring igjen, men vet ikke helt når enda. Gruuuu, det er rart å tenke på at tiden er her igjen for jobb etter å bare (eller stort sett bare) har kosa seg i over 1 år... Men men, life must go on - er det ikke det man sier a...

Uansett, alle må ha en riktig så fin dag - regn eller ikke. Kanskje vi skulle lage en sånn "hva gjøre for noe moro når det regner" liste, som vi kan ha i bakhånd på regnværs dager, hadde vært greit med tips noen ganger :o)

Skrevet

Takker for koselig øllekveld uten invitasjon igår :) hihi..

Det ble da slettes ikke prata skit den kvelden nei, bare hyggelige samtaler mellom voksne damer *lol* Noen som fikk noen festlige tekstmeldinger??

Litt sliten idag, la meg vel 2.30 og opp igjen 8.. Formen er grei, men kjenner at det var festlig igårkveld ja :)

Nå sover Tiril!!

Hva skal folket ha til middag idag da? Kanskje invitere meg selv et sted eller noen hit? hmmm... Tiltaksløs ja!

Simbapusen må gå hjem til mamman sin!!!!!!!

Skrevet

Jeg er enig i at det var kun seriøse voksen-samtaler. Det kan bevises av en viss sms som ble sendt til Svana utpå natta:P

Gabriel sover for andre gang nå. Sov dårlig i natt som spådd.

Her vet jeg ikke hva vi skal ha til middag. Vet ikke om V huska å handle middag til i dag. Det var han som hadde ansvaret for handlingen i går som vanlig.....

Tror vi kanskje skal på en eller annen åpen gård i dag?

Er jo ikke så dårlig vær da.

Simbapusen, kom hjeeeeeeeeem! Mamman din venter på deg!!

Skrevet

Tror jeg er litt uenig i den kun seriøse voksenpraten ja...........

Her er vi i gang igjen med fotball og snart blir det vel øl også. Kjenner det tar på med øl fredag-søndag, tippeliga og premier league start og besøk fredagskvelden, nesten hele lørdagen og nesten hele søndagen. Og de to sistnevnte dagene var det midddag i tillegg. Føler vel egentlig ikke at jeg har hatt noe alenetid siden jeg jobbet natt til fredag.

Men men, tross besøk nonstop hele helgen, baby og spydritt (+ at jeg passer 3 katter i tillegg til mine egne 2 pusejenter og en kanin som heter Viggo) så har jeg hatt det kjempekoselig altså! Vært veldig moro!

Var bare så lei på dagen i går når jeg ikke fikk gått i bursdag og var sliten etter natten og jeg visste at det snart ramlet inn en hel gjeng :))

Marokansk mat kan læres bort Herk :)) Uten couscous! Ble kjempevellykket maten jeg laget i går og gjestene (som begge er kokker på grand hotell) ble riktig så imponert :D

Maten er veldig krydret, men den er ikke sterk. I går spiste vi kylling, men poteter, blomkål og løk lagd i en sånn rund keramikkform med spisst lokk som jeg har tatt med hjem fra marokko. Maten er egentlig helt ordinær og er vanlig "husmannskost" i marokko, men guuuuuud så godt det smaker!!!

Ingen simba enda ????

Er åpen gård i gjerdrum for de som vil dit. Som sagt så har vi besøk og drikker straks øl så vi får ikke reist noe sted. Dessuten har jeg lovet hjemmelaget pizza fra scatch i dag, så får vel straks begynne på maten jeg da..

Var noe mer jeg skulle si som vanlig, men det er også som vanlig glemt.. jeje

Skrevet

Er så glad i min kjære-for ikke bare hadde han kjøpt cola til meg før i dag, han forutså at jeg kom til å få vanvittig lyst på cheez cruncherz seint på kvelden og hadde kjøpt det også!!!

Han er forresten på fotballkamp:)

Fri i morgen-skal bestille time hos fotograf:)

Simba-komme da pusen...

Skrevet

og jeg har oppdatert ukens bilde på tråden, og ja vi pratet bare seriøst voksenprat mens vi nippet til en pitteliten øl og flettet hverandres hår;) og igjen: bilder av klær jeg gir bort ligger på leo si trådside under shoppinglinker (mol har forresten bestemt at ho skal ha alle-men tror kanskje buksene blir i lengste laget til deg lille,vakre;))

Skrevet

Jadda!! Knuuuuuste Lyn i dag da :D

Blir nok en tur til LS i morgen. Skal passe min skjønne niese på 8 1/2 år på dagen i morgen og på tirsdag og da må vi finne på noe. Siden tante har fått lønning så spørs det om vi ikke må finne noen butikker og skjemme bort den skjønne :D

Ikke det at den ungen mangler noe, herre hun har jo alt!! Men tenkte kanskje vi kunne kjøpe noe stæsj til skolestart da vøtt. Noen fine penner, blyanter, viskelær og annet sånt dill dall jenter liker. Når jeg går i bokhandleren om dagen så er det nesten så jeg ønsker at jeg skulle begynne på skolen også!!!

Skrevet

Var hos mamma en tur på dagen i går og da jeg kjørte hjem kom jeg på at dere var hos Herk.. holdt på å svinge innom, men hadde sovebarn i bilen og måtte rekke butikk så passet dårlig. Rart å tenke på at dere var helt her ute i grunnen.

Phui, glad i tråden!

Er det ikke sånn at når barn begynner i barnehagen så drar de med seg masse basiller hjem til familien?? Vel, her er det omvendt. Mannen er blitt sjuk og nå er L smittet! Drit as!! Hun surkler som bare det og sutrer og er febervarm. Sovnet kl 22:30. Jeg sov inne hos henne i hele natt... Ikke spes god natt, nei, 90 cm seng, men L skal ligge oppå ansiktet mitt!!! Ikke så digg. Håper det går litt bedre i natt, hun ligger i 45 grader (litt overdrevet) for å få hodet opp og snørra ut.

Jobb i morgen, blæh! Men begynner snart nedtelling...

For å slippe litt oppmerksomhet.. (liksom ikke dra inn nysgjerrige anonyme som vil henge meg ut hit) så signerer jeg litt feigt i kveld.

Sessa

Skrevet

God morgen:)

Er spent på om Mol tar bussen i dag;)

Skjønner anonymiteten sessa;) Kommer vel snart en anonymsmurf og skal klippe.lime,kopiere tråden ut i offentligheta og-forundrer meg ikke.

Det har slutta og regne, Leo sover ute i vogna si og jeg spiser frokost. Sambo sover,han var på Martins i går etter fotballkampen.

Så da veit dere det!

Skrevet

Er litt stressasjelven jeg. Skal ta buss. Tenkte det er best å ta kjapt etter TH så jeg ikke får skrekken igjen. Går 1 gang i timen"!! Jæ**** kjipern om den da ikke har plass til bv. Skal man liksom stå å vente 1 time?! Egentlig ville jeg ta 11:22, men E sover og sover:) Tar nok 12:22.

Skrevet

Du overlevde turen Mol? Du glemte å si si hadet da;)

I dag har Leo sovet lite! En lur på 45 min kl 09.45 og så var det ut og møte Mol & E, etterpå møte sambo og bestemoren til Leo, så på restaurant. Kl 17 sovna Leo med pommes frites i eine hånda og hodet på bordet- legge over i vogna ja. Ho sovna bortimot midt i ei bablesetning. Sov i 30 min. Våkna med bæsj langt oppover ryggen-skifte på og trille hjem. Bade + litt grøt og nå sover ho-heilt utmatta.

Jobb i morgen jepp.

Skrevet

ok....

Håper Simba dukker opp snart. Er nok bare på en langtur.

Går det med hånda til LH? Ferdig med bandasjer?

Hvorfor kunne dere forresten ikke komme i bursdag? (fikk ikke med meg)

Jeg har også oppdatert ukens bilde. Gjort det inne hos 1D og. Ikke denne uken da men.

Jeg lever!!!!! (skal aldri ta buss unødig igjen! Buss er fra helvete!)

Takk for koselig dag Ama. Fikk handla masse og etter surmulig var isen god likevel;) og unga "løp" som gale! over hele torvet også hilste de på fullemannen. Ja også er det avklart hvem som er gutten og jenta i forholdet mellom Leo og Eddi...hmm..ja...

Kjempekos i bursdag Herk! Og klappe herkmannen på hodet. Snille mannen fiksa både cola og slippers og flaskekork:D (hold fast på ham!) Var noget større enn jeg så for meg det teltet der...hehe, dere får ta en del på verandaen, en del på hytta og røret inne i stua:)

Gutta er store. Greit, de er det. Inni hodet mitt er de små babyr som ikke kan stort, men nå er de jaggu blitt en av gjengen. Adrian er jo dritkul da..der han gikk rundt bordet og stjal mat. Ja og geleen min.

Grattis til G EA med 10 mnd:))

Jeg hadde glel, vaniljesaus, ostekake, kjekssmuler over hele meg og masse ned mellom puppa. Men Oskar koste seg han;)

HAHAHAHA latterlig innlegg til sessa-hoho-who needs soaps?

cat, slitsom helg. Kjipt med spy. Du må få inv. Takker for raske og saklige svar;) (btw-svana, du svarte aldri...)

Håper virkelig ine\gen ser på samtalen på lørdag som noe annet enn voksenprat. Håper ikke barn prater slik... (cat ikke iregnet barn da..)

Artig fest. Flere undersøkelser. Utfra svar og gjetting svelger 2 av 10. (er et par vi er usikre på altså) PtG har mye mer sex enn han tror. Man må begynne å ha sex for å få barn. Er visstnok pinnetissedate til onsdag sier ryktene... Ama, har det fallt deg inn at det kanskje ikke er stolene? Artig å se ama sykle hjem forresten;)

1D, fiks pc!!!

I går sov Edvard til 9:15!!!!!!!!!!!!!! Våknet 08:30, jabbet og sovnet igjen?! Holdt det gående til 14 før han sovnet igjen!! (lur nr. 1 kl 14 liksom) Like blid da. Sov til 16 og la ham 20:15. Sovnet 21:30-SEIG. Rar dag...

Ellers har ordforådet blitt utvidet med "mer" "bror" og en haug annet jeg er usikker på betydning:)

Bursdag er da 25/8 kl 12ish til folk drar hjem om noen ikke har fått med seg det. Har alle fått inv.? (utenom simba, 1D og cat?) Ønskeliste ligger på traaden, inne på "Molait" :) Ja og blir pølser og kaker (husker ikke om det står på inb.) så da blirre mat:)

Har forresten kjøpt LH på finn! Bare 500,-, ser ikke at det er brukt:)

(skal vi se da sessa...fortsatt imp. over at jeg ikke var med men det var du)

Har jeg jabbet nok nå tro om alt jeg skulle? Tenkte jeg skulle ta en liten bolk om TH og DB, men det får bli senn.

HENK! (kunne vært helt elendig form dagen..)

Skrevet

Skulle være F ikke N men nydelig kan jo brukes..nøytral?

Skrevet

Fikk ikke melding med spørreundersøkelser, jeg...

Men LH er da ikke til salgs! Også bare 500,- da!! ;-)

Fortsatt ingen Simba...

Skrevet

Moll forsto bare halvparten av innlegget ditt, men det var vel meninga. Jeg svarte på den sms'en dagen etterpå (da jeg så den). Jeg svarte Ha ha. Er ikke det svar nok? Leste meldinga for H og han sa at det var ingen av delene her i huset.

Simba finn veien hjem!

Tusen takk for koselig bursdag! Jeg skrev vel det? Har jeg skrevet på tråden etter at vi kom hjem? Husker ikke... Uansett var det veldig gode kaker. Gutta fikk noen skikkelig trynsleiker også, ble vel nesten litt for mye av det gode. De likte det litt bedre enn Tiril da.

I dag har A hatt på seg mohini-bukse i str 62 og E hm-body i 80. Er de tvillinger sa dere?

Skrevet

*vilikkeværevennermedmolleogamamer*

:((

Skrevet

SIMBA KOM AKKURAT HJEM!!! Ser like hel ut, bare litt slunken i magen.

:-)))))

Skrevet

Cat hva er det for noe???:((?

Skjønte ikke døyten jeg heller av molle innlegg

Ama: Glemte å si at amamannen var tøff og kom i bursdag

Sessa: du skulle bare ha kommet innom , Du kan jo bare komme å spise rester. OG hva har du sagt nå som gjør at det blir pusha anonyme etter deg?

Alle trådbabyer som kom på besøk: dere har slitt ut gutten min:)

Etter besøk spiste han masse mat og var suupersliten (hadde dupp mellom 17 og 18) sov godt i sengen sin kl 20.30 og våknet for pupp på morgenen og sov så videre til 08.30.

Han var supertrøtt og kl 10. 30 så var det ZZZZZZZZZZZZZZZ

i 4 timer!!! Kl 18.30 segnet han om for natten og sov til 08.15 i dag (uten pupp) våknet riktignok 03.00 men jeg fikk ham til og sove'

Det betyr at han var våken i hele 6 timer totalt i går det!

I dag har vi vært på hytta og besøkt pappas tante. Har ikke vært på hytta siden jeg ble gravid(utedo og sånn)

Det er endel som må gjøres der. Det gror igjen og ifjor brøt sauene seg inn i kjelleren så vi må lage ny dør.

Simba : lurte et øyeblikk på om du hadde lagt LH ut for salg og for 500 billigt billigt

svanine: tivllinger ja:) men de ser ikke så forskjellige ut altså:) sånn mhp størrelse.

Skrevet

Stro nuss til Simba og masse god mat til magen

Skrevet

Herk: er i jobb igjen, vett... (enn så lenge) Så ikke mye tid til å farte rundt og spise rester! ;) Men når jeg går ut i perm igjen, så kunne vi kanskje treffes... *iiiiiiiiiiiiii-skummelt*

SIMBA!!!! JUHU!!!! Din luring (lurepus *knis*)! Spise masse nå og fylle posen!

Var nettopp og tittet på traaden. Fytti h*lvete som barna ligner foreldrene sine og søsken og sånn as! Blir helt sjokka! Det er jommen meg det drøyeste! Jeeeeeeezzzzzz! L ligner pappa'n sin sies det. Jeg aner ikke. Ser ikke sånt så godt.

Syk unge er plutselig blitt veldig frisk i dag. Sov til halv ti. Riktignok med "våkenhvertime". Meeen alt i alt ganske bra likevel. Etter frokosten kom det bæsj i fra helvete, tøyt ut på alle bauer og kanter! hehe... får referat av mannen hver dag når jeg står og kjeder meg på jobb! ;) Og dette til tross for at hun bæsja heeeeeele tiden i går! kom en liten ladning på kvelden i dag også.

Onsdag er det kontroll! Tipp???

Siste to målinger:

30/3: 8060 og 70

9/5: 8350 oog 71,5

- husk sessa mater ikke barn.

Skrevet

jo, også hadde jeg ikke fått med alle bildene av oss! Koselig.

Skrevet

Haaaadeeeee :D

Velkommen hjem Løvenes Prins:))

JA ble litt lang i maska da jeg leste tråd cat. Leste ikke før jeg dro i dag og ikke i går kveld (kom meg aldri så langt) også var DU rett ved siden av OSS i dag! Jeg som tok BUSS og greier. Buhu altså! Seriøst ikke meningen. Grunnen til at jeg hang med ama var at jeg ikke trodde det var noen andre tilgjenglige. (tro om hun tar spøken) Jaja ama...ser ut til at vi får kjellerlemmen for oss selv;)

Hvorfor skjønner ingen noa av innlegg?? Ja, noe var til noen, men meste er da greit vel? Ok...

LH er da learning house. Skrev dette til sessa og selv koblet jeg ikke at det ble Lars Håvard. Ble jo litt komisk;)

Jeg har lagt ut nye bilder hos 1D (alle skjønte det?).

Fullemannen ga seg ikke og mente at Leo var gutt og Edvard var jente. Og Edvard var altfor pen til å være gutt. Er gutter stygge de eller?? Og Ama sa HO og ho hadde rosa sandlaer! meeen pøtt:)

Det latterlige innlegget TIL sessa ikke av sessa er det jalla som ble lagt ut i går...

Simba og PT: Svelger dere?? (mangler dere tror jeg...) Og svana, vi fikk ikke vite svar da serru;)

"HENK! (kunne vært helt elendig form dagen..)" er da egentlig Ha En Fin Kveld..men ble N så derfor haennøytralkveld. Svar på forkt. til ama lenger opp.

Skjønner ikke hva folk ikke skjønner jeg ass.

Og det var MYE søvn Herk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...