Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men røde roser i kinna er vel ikke utslett? Så på bildene og ser veeldig ut som det vi hadde i hus ama. Send meg bilder a svanine, så kan jeg se om de ligner:) Må ta fort for de blir fort borte. Ink.tiden var snderledes ifg svanine, men passer for lørdag. Hvor fikk E fra tro, og hvorfor smittet han ikke andre? Like greit å bli ferdig med det vel..

Tiril og Edvard sov faktisk likt i 1,5 time. Litt kjedelig at E da sov i 2,5. Fikk dem ikke til å sove noe mer. Fikk nesten E til å sove, men Tiril skulle jo krabbe oppi vogn og prate med ham hele tiden. Vil jo ikke sove da:) (kunne satt hu i vogn, men prøvde og ville protster over å sitte alene i vogn noen meter unna. Vanskelig å sovne til Tirils protester og. De fikk nå slappet av i 10 min hver seg da. Ellers har Tiril løpt etter gressklippern med pekefinger og kjefta på den også har hun badet vovven sin. Ikke dyppa, men drukna den!! Var masse ute. Sol og basseng og digg:) De var så søte og snille begge to, men ble sliten lell jeg ass. Bøyer meg i alt støv jeg finner svanine!

E sovnet etter nesten 2 timers legging. Oppe fra 12:45 til 21!! Stakkarn var helt pudding. Ikke et pip til nå:)

Levert papirer til bank i dag, så nå får vi se. Spennende. Fikk takst og prøver å få refinansiert.

Kakeforma kom uten innhold gitt;) Lagd min første kakebunn i dag og den tror jeg ble bra:)) (mor pleier alltid å slenge en haug i frysern ved besøk og lager jo ikke bløtkake såå ofte.) (ellers har jeg hatt noe kontakt med Berta...)

kjedelig du ikke kommer da pt:(

Kommer du el Simba? Hvor er du forresten?

1D du er treeeeig!!! Miss you:)

Hvor rundt her har de mest og best sånn bursdagsting a? Type lys og hatter og duker og pynt og sånt stæsj. Har noe på Nille vet jeg og lys har de i bokhandelen? Jernia? Tenkte ta en liten LS runde i morgen. (evt. strømmen)

Vaska badet har jeg fått gjort og:) Må vel tørke over på fredag, men da går det kjapt.

Sengen kaller, natta og bøfn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svarte deg på august klubben, jeg...

Skrevet

Regna med det;)

Morgen alle sammen.

Nedtelling: 1 dag igjen!

(uhu, siste dag med baby)

Skrevet

Ja, hvem er synderen i bursdagen???! *skule olmt*

Inktid var visst 9-15 dager iflg et nettsted, og at barn ofte ble smitta av voksne som ikke visste at de var syke...

Nåja, i dag er begge friske! I love friske barn!

Umulig å få tak i regntøy i str 80! Jeg er for treig!

Skrevet

Gudd mørning!!

Jeg vet seriøst ikke hvor jeg skal få gjordt av alt innen tirsdag jeg altså!! Alt oppå kjøkkenskap og alt annet driiit må jo fjernes til fotograf kommer på tirsdag og til visning og sånt. KJøpte noen oppbevaringsbokser og sånt på ikea i går, men veit da fandan hvor jeg skal sette de når jeg har fyllt de opp heller!! Blir sprø!! Bare tenne på hele kåken og ferdig med det -så mye lettere a gitt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...