Molait Skrevet 21. august 2007 #201 Skrevet 21. august 2007 Innlegg 200:) Makan til stappeitruten du er da cat. Og du skal rekke ete av alt det på kort tid? gleder meg til å se:) Nei men om du har en god oppskrift så er det bare å ta med en sånn altså Godteposer utgår. Det kan vi heller ha på min bursdag;) Blir en stor bløtkake som får holde fredag og lørdag. Også lager jeg en langpanne sjokkiskake, for det er sånn som alle eter. Svigermor lager vafler til fredag og tar med røre så det blir vafler på lørdag og. Også har jeg muffins til barna. (fikk med fra bursdagen jeg var i nå) Så på lørdag har jeg nu 2 halve kaker og vafler. Ostekake har jeg faktisk aldri lagd og skal ikke ta noen nye prosjekter midt oppi all fering og besøk:) Gele...jo, fin tanke, liker gulvet mitt sklisikkert! Er det meldt fint vær så kanskje:) Gele med gress-nams! Is er jo greit nok da. Kommer mange på fredag så bør ha noe mer.... Tror vi blir 19 personer... og rundt samme på lørdag. Kake til 40 mennesker!!! IIIIK!!
Herkules Skrevet 21. august 2007 #202 Skrevet 21. august 2007 Jeg tror jeg klarte det jeg det med kake altså om dere ikke viste det så var dere forsøkskaniner hva meg og ostekake angår!! Dere overlevde vel? Og en ting til (bare for å gjenta det) Kaken hadde blå gele bare fordi svigemor sa at det ikke gikk!!! Jeg har vært på farta i hele dag nesten og det uten barn, snakket meg gubben på tlf og da skrek O som han aldri har gjort før Hm hva er det han gjør med gutten!! Skal på møte med nye jobben i morgen Ja så dere kan jo like godt gratulere meg også med ny jobb da i samme slengen. Nei nå blir det godt å få litt ferie i Spania altså NOen som kommer på besøk ? mer å si? tja hm
Amabolla Skrevet 21. august 2007 #203 Skrevet 21. august 2007 Heisann:) Da er det dags for senga egentlig, men måtte jo innom og si heisann og "thank you and good night"... (30 år siden Elvis døde- Elvis has left the buildning;)) Stressita- forlanger 5-6 kaker- er vel ikke for mye forlangt det? Cat- send over noe fredannvibber hitover da................. Noe mer fornuftig å komme med..hmmmm.... jo-har snoka i vinduet til babytrend-oooo glede seg!
Molait Skrevet 21. august 2007 #204 Skrevet 21. august 2007 ja jeg har lagt meg for lenge siden... koselig nick ja-not. Pass deg ellers forteller jeg om båtturen vår;) fredagsvibber ja, de er i hus men det er tanta og så det er slik det pleier å være-bra typisk. jasså..du er på oooo du og:)) Grattis med ny jobb Herk!!! Ja det er jo ute i det åpne nu. For å beregne litt pølser, hvor mange kommer fra hvert hus? Fått noen svar på mail, men en kjapp "vi kommer x stk" er ok. SIMBA, kommer du/dere? natta
Herkules Skrevet 21. august 2007 #205 Skrevet 21. august 2007 vi kommer 3 stk. ser på sånn fælt program syke barn triste valg.... Skjønner mindre og mindre av innleggene her jeg fredagsvibber hmm ja
Amabolla Skrevet 22. august 2007 #206 Skrevet 22. august 2007 God morgen Tror Leo har fått den 4. barnesykdommen. 3 Dager feber og nå har hun fått røde utslett over heile seg....I ansiktet er det så mye at hun er bare rød. Mol:: at jeg er en pyse som ikke liker høy fart har aldri vært en hemmelighet;) Må ringe lege, prøve å s om leo vil sove litt først..
Molait Skrevet 22. august 2007 #207 Skrevet 22. august 2007 Lege får ikke gjort stort om det er det. Vi var ikke hos lege. Er allmenntilstanden bra i dag da? Mest sans. er det 4. Alt stemmer jo. Prikkene er borte om et par dager:) Hvorfor skal alle få den der når de er på hyttetur med meg a??? nåja, ikke hemmelig, men du var fin og grønn en stund;) Nei men huff jeg følte med deg, så ikke gøy ut. Og du er ikke pyse! Bare på enkelte områder. Na har Tiny reist og jer er for denne dagen tvillingmamma. Etter 15 min bøyer jeg meg i støvet svanine:) Kommer du forresten en tur el ei? Hur var natt-hur er gutter? Nedtelling: 2 dager igjen!!
_svana_ Skrevet 22. august 2007 #208 Skrevet 22. august 2007 Grattis med ny jobb Herkules! Tydelig at noen vet mer enn andre her, men hvahvorhvilken? 4.sykdommen? Huff da og stakkar lita pia. Edvin hadde ikke feber i går og heller ikke i dag, men var likevel gretten som bare det i ettermiddag og spiste dårlig i hele går. Spist greit til frokost i dag da heldigvis. Litt rart når matvraket ikke spiser. Men han er nå ikke rød i alle fall. Ingen tann heller. Også sov han til nesten halv ni i dag, så da fikk jeg og Adrian litt kvalitetstid ;-) I går var jeg og smilte til kameraet på jobben. Gutta herja vilt og syntes det var så artig med sånne gjennomsiktige skillevegger, sto på hver siden og klabbklabb. To mnd til jeg begynner å jobbe nå, både lyst og ikke-lyst. Bare jeg får sjokoladekake på lørdag er jeg i grunn fornøyd.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. august 2007 #209 Skrevet 22. august 2007 Her har vi ikke hatt en eneste barnesykdom her.. Grattis med ny jobb herk! Skulle gjerne kommet på besøk i spania vi altså, men det er jo ikke akkurat noen svipptur. Hvor i spania var det igjen? vet du har sagt det før, men husker ikke Jeg kravstor? Jeg nevnte da bare noen få enkle kaker, that's it Lurer på om det blir en tur på ikea i dag jeg. må ha noe småtteri til fotograf og takstmann kommer hit på tirsdag. Leiligheten blir lagt ut for salg neste uke :S
Molait Skrevet 22. august 2007 #210 Skrevet 22. august 2007 hmm Hvorfor er begge trøtte og survete fra kl 10 alt? Og hva skjedde med tiden de lekte sammen? Nå er det bare ta hverandres leker heeele tiden og sloss om mitt fang. MAtet til slutt to barn-begge på fang. (krabbet ut av stolen og marka og nekta å ete mer og æææ) De delte en glass frukt og korn 8mnd kl 10, så vet du det Tiny:) Tenk så greit med bh/dm (dagmamma sltaå) som gikk inn på en tråd og holdt en oppdatert om dagen:) Spennende med salg da cat. Går nok kjapt den der. Blitt så fint der at. Nå har de lekt fint i snart 5 min. Ringte du legen Ama? menne, hvorfor er Tiril blitt så sart og redd a? Bare E kommer krabbende får hu helt hetta. Sugerør er også kjempefarlig! Støvsugde en kjeks...trodde jenta skulle gå med. Starte litt leggerunder snart vel. Lite prosjekt det der..hmm *tenke*
Amabolla Skrevet 22. august 2007 #211 Skrevet 22. august 2007 skal til legen kl 13.20. greit å få sjekka. men ho virker i god form da. har ikke sett leil. di cat,men går nok fort å få solgt. Finevær ute, ta med Leo ut en tur og spise is)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. august 2007 #212 Skrevet 22. august 2007 Jeg vil også ha is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leiligheten er et høl, sånn er det bare! Skal bli godt å få flyttet ja!! Sitter faktisk og ser på norema sine sider nå, vi har jo fått noen valg ang. fronter og benkeplater på kjøkken, men er jammen ikke så lett å velge når det er mer enn 2 valg!! Uff, orker jeg ikea i dag.. er sånn annenhver ja og annenhver nei.. blææææ.. har litt lyst, men er så styr!
Molait Skrevet 22. august 2007 #213 Skrevet 22. august 2007 Drit i Ikea og kjøp med is til Fetsund i stedenfor:D Helt utrolig. Begge sover. SOvnet litt før 11. Tiril skulle vel ikke sove før borti 12, men hu sovna jo så og si på armen min. Heeelt borte. Slapp sekk som jeg kledde på og la i vogn. Trodde E sov (lå i seng mens jeg la Tiril) og lette på dyna han hadde over hodet, men han var våken gitt. Løøpe ut før han rakk få med seg helt hva som skjedde. Par sutr og tyst. Så da sovna de vel likt. Tenke seg til at jeg skulle få borti 2 timer begge sov. Hadde jeg aldri trodd. Nei svanine, dette er jo ikke pes i det hele tatt tenk! pffft på deg Skjønt E bajsa i det han sovnet. Stinker der inne. Spørs hvor lenge han sover da. Plukker likevel ikke opp ak.sovnetbarn da man har 2 stk her! Leiligheta er jo fin, forholdene tatt i betraktining da. For enslig el par er den jo ypperlig. Ikke mange så små leiligheter med så god plass og utemuligheter!! Velge er vanskelig selv med to. Nesten værre med to! 2 klemmepakker? Ja ta en skoj og en "fin". Nå er det jo slik at utdr.lag og kondomeriet hører litt sammen. (og vite at mye der kan være både praktisk og ting man har bruk for-hehe) Finn en ting der og av fin ting? Nei...nå vet jeg ikke hvem det er eller hvor nære dere er, men kan jo lage noe bildegreier? I ramme? Da kjenner man rammen men man må tippe litt bedre før man slipper drikke:) Går jo ta noe "kunst" og. Det er jo bra minne liksom. Men folk er sære og det en liker hater kanskje en annen. Bilde av kongeparet til å henge på do? Ellers vet jeg jo ikke hva denne jenta har i huset og da er det vanskelig å uttale seg. Skal man gidde vaske bad mens barn sover da?
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. august 2007 #214 Skrevet 22. august 2007 jeg har snekremenner i kjelleren!! Det er mann og svigerfar, men likevel. Gøy at ting skjer liksom. Kjøkkenet i leiligheten skal ut og erstattes med nytt, eller dvs gammelt fra kjøkkenet oppe og dvs ikea! Linea og jeg har luka i hagen og i grusen og gått tur og handlet mat og kosa og klemma og vært glade i hverandre! Ferie er digg! Permisjon er enda diggere, nedtelling til oktober snart. I går var kjæresten på besøk så nå kan Linea klatre opp på peisen! Herlig! De overfalt hverandre med klemmer og kyss. Vi mødre satt bare og lo for det var jo så sinnsykt herlig. Og så gøy med to unger på tåspiss i bare body som spiller piano. Hehe... AH, jeg elsker å være mamma. Også er det veldig spennende og slippe seg for tiden (TREEEEEEEIG BABY!!!). Står og slipper bordkanten og smiler kjempe stolt. Planlegger fremtiden i hodet mitt og har funnet ut at det ser ganske greit ut. Kommer til å ta sikte på å havne i kjerringbåsen, med mye fornuftig middagsmat og husvask hver fredag. Tenker meg en hverdag fremover preget av nazirutiner på fikse og ordne og sove og spise, spare penger og kanskje ta interiørskolen nki?? Deltidsjobb utenom kanskje, hvis økonomien krever det og så plutselig få nr to og begynne tilværelsen som tobarnsmor... Har villa og stasjonsvogn så jeg er jo på rett vei inn i den båsen allerede kanskje?? Ama. Dritt med 4. Har sluppet unna vi, men ish og ish... men det forklarer litt sutring den siste tiden?! Mol. Flink twinsmamma. Lage nr 3 og få det hver dag kanskje?? Ikke vaske bad, slappe av!! Cat. Ikea!!! Love Ikea!! Alltid gøy på Ikea!! Ikea, ikea, ikea, ikea, ikea, ikea!! Juhu!! Har ikke ide til pakke. Men helt ærlig.. er ikke kondomeriet litt oppbrukt?? Svana. Hva skjer med E?? Hørtes veldig kos ut med litt tid med bare en gutt om gangen, har aldri tenkt på det før, at det liksom ikke er en selvfølge når man har to. Herk. grattis, nå er jeg nysgjerrig. Hva hvor hvem.... Simba. Hvordan går det?? Tenker på deg (rart med sånt, aldri møtt deg, men liksom likevel... du vet...) Tiny. Håper jobben lar deg slippe før, as! Drit å jobbe et sted når man egentlig vil være et annet sted!! Mtg. Hvordan går nye jobben? 1D. HAAAALLOOOO? Pt. Hvordan går det med C? Frisk igjen? Phui! Husket jeg alle nå?? Sjallabais, blir stranda her etterhvert, tenker jeg. Skal lage kyllingsalat til oss. En boks til hver. Kylling og agurk er toppen synes Linnis!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. august 2007 #215 Skrevet 22. august 2007 ..som ikke innlegg allerede var langt nok, men ser at jeg skrev "dvs ikea"... mente delvis... ikke så greit å få med alle bokstavene!!!
Herkules Skrevet 22. august 2007 #216 Skrevet 22. august 2007 Ultrakjapt innom før jeg må gjøre istand til barnevakten Skal på fotballkamp vi Norge Argentina. Vofsen kaster opp og må/vil stå ute men må hun stå ved siden av vognen med sovende barn å harke å fnyse??????????????? JA det måtte hun vist Tusen takk for inv. ama O likte inbyselsen svært godt NAM deilige tårn med glitter JAFS Cat selge så spennende oioi Husker ikke hvor dere har kjøpt nytt lenger jeg Så gøy med nytt og nytt kjøkken da Vanskelig å velge! Flink du er i dag da molle trener på å bli tvillingmamma. Pakketips har jeg glemt. Jeg fikk pakker jeg skulle gjette hvem var fra jeg da Fikk bare tull da. I går fikk en venn av meg telefon om at sønnen hadde (trolig) brukket armen og Pappaen måtte komme til legevakten for å kjøre ham til Lillestrøm for røgnten. Dette er på legevakten på Ski. Der er det Røgnten avdelign i 2. etg MEN det er ikke for barn under 16!! Logikken kan noen si meg den ???? Stakkars gutt da (og pappaen som måtte kjøre fra Oslo i rimlelig full fart ) Svanine Ikke det at noen er så oppdatert, men jeg da molle og mtg var her så nevnte jeg at jeg hadde sagt opp sillingen min Skal ikke flytte langt og skal fortsette med det samme Nytt miljø bedre betingelser Nei nå var det denne fotballkampen nå da Hadet Malaga i Spania foresten!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. august 2007 #217 Skrevet 22. august 2007 Malaga hørtes nyyyydelig ut!! Når reiser dere og skal dere være lenge borte? Blir Norge-Argentina på tv her da, men skal se ute på terrassen og drikke øl og spise kefta, så blir vel bra det også Jupp, ble ikea i dag! Var ikke mye folk og fikk p-plass rett ved døra så det ble en fin tur med en god del shopping Rart at det går an å ha så mye rart og fint under et og samme tak?!!! Og hvor tar de det fra lissom??? Jo, synes også kondomeriet er litt ut og spes siden ikke bruden skal drikkes ut i ordets betydning. Det blir jo noe alkohol, men ikke ville tilstander, men det har sine grunner at bruden ikke kan kyle nedpå alkohyler. Men jeg har kjøpt en gave da!!! Taaaa taaaaam!! Ikke så spennende altså, men de hadde en sånn pakke på esthetique, en liten fin toalettmappe med rensekrem, ansiktsvann og fuktighetskrem. Var i grunn kjempesøt også er det noe hun kan bruke en stund og minnes dagen da vettu. Også har jeg kjøpt en tullegave på nille, en sånn laaaaang remse med kuletyggis som var litt kul og som blir moro å klemme på når den er pakket inn. Tenkte jeg skulle skremme henne med at det var vaginakuler... hihi... og det VET jeg hva hun svarer!! (så klart et eller annet at det måtte jo være noe sånt siden den var fra meg .. blablabla.. ) Å jo, fredagsvibber sendes herved over til Amadama ) Forfør mannen på sofaen i noe sexy, gjennomsiktig.. det gjorde jeg i går HEIA NORGE!!!
_svana_ Skrevet 22. august 2007 #218 Skrevet 22. august 2007 Aaauuu! Edvin beit meg akkurat i tåa. Klarer ikke skrive mer. F*** så vondt da!
Amabolla Skrevet 22. august 2007 #219 Skrevet 22. august 2007 Hihi- blir vanskelig å forføre sambo på sofaen når mor mi er her;) Jeg er såååååååååå sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten av sutring,grining og klenging! Det er ikke så gæli som det var lørdag og søndag, men ikke langt i fra. Hvis ho skal være blid så må jeg sitte klint inntil ho og leke. Kan ikke gå noen plass. Så huset som teknisk sett skulle være rent og pent til mamma kom,står på hodet.........Og Leo nekter å være i lag med sambo og, kun meg....... Legen sa forresten at det var den 4.barnesykdom. Han lurte på om det kunne være den 5.bs,siden hun ahr utslett i ansiktet også, men kom fram til at det var den 4. Litt kraftiger utslett enn normalt,men vi skulle se det ann ett par dager. Kravstor unge er en "ypperlig" slankekur forresten- gått ned 1 kg de siste dagene-så nå veier jeg mindre enn jeg har gjort siden ungdomskolen....................
Molait Skrevet 22. august 2007 #220 Skrevet 22. august 2007 men hvorfor veier du så lite da? den ene kg nå, ja, men de før da? poff sa det så gikk lufta ut av deg? De pleier være bra form når prikkene kommer da...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. august 2007 #221 Skrevet 22. august 2007 2-1 til Norge!! Wohoooooo Biting i tåa er ikke godt!! Nei, freddan på sofaen er kanskje ikke det letteste med mor i hus.. men går an å forføre på soverommet også ) Skulle ønske lufta gikk ut av meg også.. pfssssssssssssssssssssss
_svana_ Skrevet 22. august 2007 #222 Skrevet 22. august 2007 Vi har nok fjerdesykdommen i hus vi og. Det forklarer en del. Ama du har all min sympati for vi er jo i samme båt. E var bedre i dag, også var han plutselig prikkulf på rygg og mage. Er det noe som har blitt plukket opp i bursdagen til O? Mystisk at de ble syke på lørdagen begge to. Om A er syk i helga så kommer sikkert bare jeg og E da. Vondt i halsen jeg. Hatt det lenge. Fortsatt ingen smak.
Petronella♡mor til to Skrevet 22. august 2007 #223 Skrevet 22. august 2007 Bare kjapt innpå, men jeg leser om denne 4. barnesykdommen som har dukket opp her... A hadde feber i går (bare en dag da eller startet kvelden før), men allikevel og i ettermiddag dukket det plutselig opp masse røde prikker på ryggen hans og litt nedover lårene og under bleia. Ikke så mye på magen, men han har liksom to store røde roser i kinnene - hmmm, tro om det kan være det samme?!?!? Kanskje vi ble "smittet" da vi var i bursdagen til Oskar?? Noen som nettopp hadde hatt det da? I og med at vi alle var der tenker jeg på... Er forresten den sykdommen smittsom? C måtte forresten være hjemme fra skolen i dag (syk mm) - skal fortelle om det senere jøkk - orker ikke akkurat nå... God natt )
Petronella♡mor til to Skrevet 22. august 2007 #224 Skrevet 22. august 2007 Festlig - så ikke før etter at jeg posta at svana hadde lurt på det samme vedr bursdagen til O ) Kan han forresten gå til dagmamma i morgen om det er det? Han har vært der i dag og formen er fin... Gått i ett med ditten og datten i en uke nå - kjenner jeg er litt lei sykdom ja... ;-P
Amabolla Skrevet 22. august 2007 #225 Skrevet 22. august 2007 Det kan godt være det har kommet i bursdagen til O- inkubasjonstiden er 10-12 dager, 2-3 dager med feber og så prikker. Smitter kun de som ikke har hatt sjukdommen før. Føler med dere alle:) Leo og har røde roser i kinna-var derfor legen lurte på om det var den 5. barnes. siden den 4. ikke gir utslett i ansiktet... God bedring til alle;) Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå