Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen

Vi kommer ikke i bursdag da jeg skal jobbe...men det tror jeg at jeg har skrevet her før:)

Jeg ryddet i skap og skuffer i går så nå har jeg en haug med klær som enten gis bort til Fretex eller hvis noen andre er inntresert så kan de ta dem:)

Det er noen dongribukser str 38 og 40 (vide bein),noen topper,t-skjorter,ett skjørt,en hvit strikka bolero og tjukke gensere.

Jobb i dag-blir det mer regn utover dagen mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amaklær høres kult ut, kanskje jeg skal være din svanitex? Det ble litt regn her ja, men bare sånn fint sommerregn, ikke sånn som det har vært hver eneste dag i hele juli-regn.

Lurer sånn på parkdresser jeg. Hvilke og hvilken størrelse. Gi meg råd!!!

Også glemte jeg å skrive om gårsdagens store hendelse. Jeg har fått tr. Er jo ganske så lenge siden sist (om man ser bort fra 6 uker med renselse), så det er litt fjernt. Men her er ho altså. Borte i over 1.5 år så da burde man vel være fornøyd.

Gutta har bada i bassenget på verandaen i dag. Snakk om forestilling! Kosa seg veldig og fikk ut en del snørr fra nesa. Også har de vært blide i dag, de sov godt i natt så var nok det. Var bare oppe to-tre ganger etter at vi la oss, og de roa seg kjapt. Pupp halv seks og sovna igjen! Jeg våkna rundt åtte... djiii :-D

Skrevet

Hadde skrevet det lange innlegget i går og så kom krypet og sletta!! Arg! Når skal hun skjønne at spade ikke har noe å gjøre i et tastatur.

Husker ikke helt hva jeg hadde skrevet, men var vel noe rundt flaksen min! Mannen var på stranda med L på tirsdag, jeg jobbet sent. Fikk drit søtt bilde av L sittende med solhatt og bleie og grave sand. Begynte å grine!!! Så i går bestemte jeg meg for å dra hjem tidlig for å dra sammen med dem på stranda. Vi rakk vel akkurat å sette oss til før vi kjente første regndråpen. Måtte skydte oss med å få L ut i vannet for det ville jeg så gjerne se. Og hun kooooooooosa seg!!! Lo mens pappa dro henne gjennom vannet. Hehe! Så åpnet himmelen seg og vi dro hjem! Ja, ja, jeg fikk i hvert fall med meg litt av strand kosen!

Sååå var det høsten da! Vi har jo ikke fått barnehage plass og i tillegg kjenner jeg at det å gå på jobb rett og slett strider mot morsinstinktet mitt. Mammahjertet blør hver morgen når jeg går til bussen. Jeg har ikke samme motivasjon og inspirasjon når jeg er på jobben - og jeg har alltid elsket jobben min! Jeg går og legger meg seint, for jeg har lyst å utsette morgendagen, resultatet er at jeg er trøtt hele dagen, sover på bussen på veien inn og på veien hjem.

Så i morgen skal jeg på møte med sjefen min og finne ut av hva jeg skal gjøre. Eller dvs jeg vet hva jeg skal, jeg skal har et år til med permisjon og tenke pause. Vi klarer det heldigvis økonomisk og da ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre dette. Kjenner jeg er så lettet fordi jeg er kommet til denne konklusjonen men jeg er litt spent på møtet i morgen.

Dersom vi hadde hatt barnehageplass tror jeg uansett ikke følelsene mine hadde vært noe anderledes. Jeg føler hun er for liten til å være så lenge borte fra oss som hun ville vært i en fulltidsbarnehage... L storkoser seg sammen med andre barn så vi kommer til å gå mye i åpenbarnehage o.l.

Ah, måtte bare lette hjertet!

Skrevet

Hehe, fikk tr i dag, jeg. Føles litt rart, ja...

Parkdresser har jeg ingen erfaring med, sjekk "tv2 hjelper deg", vet de har testa i hvert fall.

Høres ut som en fin løsning, sessa! Skal være hjemme, jeg også.

I morgen skal vi skifte bandasje igjen. LH har fått brannsår, 2.grads forbrenning på fire fingre. Da skal jeg si det var et mammahjerte som hadde det vondt...!!

Vi kan ikke komme i bursdagen til O. Og det irriterer meg!

På onsdag skal jeg endelig på den utredningen jeg har venta så lenge på. Det blir litt skummelt... Kommer tilbake med info når jeg forhåpentligvis får noen svar på hva som feiler denne drittkroppen. Jeg må ha blitt produsert på en mandag, en skikkelig blå en også. Er noe muffens med magen også, så nå venter jeg på svar på noen prøver jeg har tatt. Vær så god, bli gæærn!

Kan ikke 1D få fiksa nettet sitt snart da..? Savner deg også!

Går det bra på jobben, mtg? Og Tiny?

Skal amamannen begynne på skolen igjen nå? A skal også det, han mangler ett fag fra lærerhøgskolen. 38 har jeg ikke brukt siden jeg var 17-18, det var tider det...

Pt: Blir sikkert overgang med dagmamma, ja. Håper de finner seg til rette, både A og C (som har blitt stor jente!).

Overlevde du all kollektivtrafikken, molle? Trondheim er en fin by, ja!

Linea blir stor jente, jo! Fint at det funker med jobb og slikt, Cat.

Glemt noen nå? Forresten så er Simba fortsatt savnet :-(

Skrevet

Svanine: du kan fint få være min svanitex;) De ligger no her-kanskje jeg skal ta bilde av dem og legge de ut på tråden så ser dere dem og hvis det ser ut som noen liker noe så kom og ta;)

Vi har to parkdresser: Polarn O´pyret- tynn parkdress-vann og vindtett. str 80-men store i str. Kjøpt på salg til 350 kr. Og så har vi en Troll parkdress-foret. Den har vi fått av svigermor-er str 80 den også-men stor i str. Men-har no ikke prøvd de enda så om dette er gode dresser eller ikke har jeg ikke peiling på...

Amamannen begynner på skole den 20. Han skal bli gartner:)

TR fikk jeg i går (så veit dere det) for 3. gang blir det vel siden jeg ble gravid:)

Bra du har funnet ut hva du vil sessa! Skulle gjerne tatt perm ett år til, men funker ikke for økonomien vår. Det er ledig plass i en familiebhg på Kløfta-den ligger i nabohuset til svigers. Lurer på å la Leo være der 3 dager i uka-er ikke klar for heltid enda merker jeg.

Utredning ja-greit å få svar på ting og tang og forhåpentligvis behandling!

Skrevet

Uff nå fikk jeg bare dritdårlig samvittighet for at jeg gutta skal gå i barnehagen.

Buuuuhuuuuuuuu!

Var ikke merke jeg tenkte på, men størrelse.

Brannsår? Hva har skjedd? Uffe! Håper simba finner veien og at kroppen gir noen svar.

Men assa... Buhuuuuu!

Skrevet

Ikke meningen å gi noen dårlig samvittighet altså!!!!! SOOOOOOOORY!!!!! Det er så mange som sier de synes det er godt å komme ut i arbeidslivet etter barselpermisjon, men jeg syntes det var helt feil. Føler jeg får nok meg-tid, selv når jeg går hjemme. Har vokst opp med mamma som var hjemme til jeg var 10 år eller no... Nei, ikke ha dårlig samvittighet, Svana. De har hverandre i tillegg!!!! Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet....

Simbamamma: Rop på en som "ser" på skravle, kanskje de kan se hvor Simba har gjemt seg....

Skrevet

Så herlig stemning det er her på dib dere :) *ironisk* Godt å å ha denne tråden å slenge litt ut ting på ja!

Tr ja, den har akkurat sveipet innom og dratt videre for ørtende gang om noen trengte å vite (siden alle likevel oppdaterer på den fronten). Kunne gjerne gitt a bort jeg altså...

Parkdress: ingen erfaring enda, er på leting etter regntøy, men tror 80 blir aaaaaltfor stort.. Må vel ut å kjøpe sko, parkdress og regntøy veldig snart.

Jeg vil og være mer hjemme.. Lyst til å jobbe 50% jeg.. Men det var disse pengene da.. jeje, i mitt neste liv kanskje.

Tiril begynner i familiebarnehage om 18 dager. og nå begynner jeg å grue meg litt til det. Er liksom tryggere i en valig barnehage tror jeg (min hjerne som forteller meg det ja)

Tusen takk til Mo for hyggelig middag og selskap :)Tiril trøtt som en strømpe men sovnet heldigvis ikke før vi kom hjem. Melk og seng, snork.

Også liker jeg ikke mygg, den spiser meg snart opp... blæææ

Håper simba kommer hjem snart da :)

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet sessa, ikke sånn ment. Men følte meg litt dm likevel. Det kommer og går, hehe. Det er heldigvis en stund til 3. desember. Fram til da blir det bare noen timer nå og da, sånn at jeg kan få gjort noe (hehe. eller ikke).

Hvor høy er Tiril egentlig? Jeg tenker å kjøpe 80 til Adrian iaf, selv om han er ei lita flis som fortsatt bruker en del i 68... titta litt på Troll i dag, fy f så dyre, men så behagelige da. De kan snøres inn i livet sånn at lengden forsvinner litt da. Men blir nok litt for dyrt er jeg redd.

Skrevet

phui!! da kan jeg puste rolig ut! JEG MÅ GÅ Å LEGGE MEG, MEN DET ER KJEEEEEEDELIG!!!!!!!!!!

Mannen er dårlig og la seg for rett etter middag... har sittet alene hele kvelden og synes det er pyton og liste meg inn på soverommet...

Skrevet

Ja-de Troll dressene er svindyre! Heldigvis fikk vi den av svigermor:)

Men de er som sagt store i str. Leo bruker jo str 80 nå-prøvde på ho den troll dressen og ho svømte i den enda. Ho er jo 78 cm nå. Kanskje du skulle kjøpt i str 74 da?

I morgen skal vi passe Tiril:)

Har lagt ut bilder av gibortklær på Tråden-ligger på mi si side under "shoppinglinker".

Skrevet

Molle har vært på flaska....SHALALALALA

Molle har vært p åflaska....SHAAALALALALALALA

Molle har vært på flaska....SHALALALALA

Og NU skal hun legge seg og (jadereveit) SHALALA

!

bøfn

Skrevet

Simbapusen gå hjem til mamma!!!

Men stakkars lille LH blåse.

Hvorfor kan dere ikke komme da simba???

Sessa : bra du finner ut av det. Jeg blir hjemme litt til og så blir pappaen hjemme litt men vi vet ikke hvor lenge.

Tiny ny barnehage? går sikkert fint.

Molle kos deg med hva en du driver med:)

Nå våknet vist min sønn - hvorfor i allverden?

Skal skjekke ut hvilken dress og størrelse jeg har kjjøpt.

Vi har også kjøpt 2 sett regntøy str 86

Kjøpte først ett sett og så kom vi over et annet som var tynnere og mykere i stoffet så kjøpte vi det og. Så nå får det regne litt! - Nei da.

Skrevet

Jeg vet i hvertfall at når det gjelder regndresser så er det bamse-dressen til lindex som har vunnet testen i F&B. Koster 348,- for hele settet i følge bladet. Hustec fra barnas hus til 399,- og polern o pyret til 530,- fikk like mange poeng, men bamse dressen går jo av med seieren siden den var like bra, men billigst. Så da vet dere i hvertfall det hvis dere er ute etter regntøy også. Parkdresser vet jeg i grunn lite om for øyeblikket.

Siiiiiiiimbapusen, hvor er du?? Komme hjem da!! Hvis du ikke vil hjem til matmor så kan du komme hit og leike med mine pusejenter før jeg kjører deg hjem te a mor :))

Nevnte jeg at vi alle tre kommer i bursdagen til O. ?? Kommer mellom 12-13 tenker jeg, må se an soving. Hmmm har det blitt lagt ut noen ønskeliste til bursdagsbarnet??

Stakkars lille LH da som har brent seg. Jeg brant meg ganske stygt som liten selv. Velvet hele kafffekannen utover armen min og fikk stygge brannsår :( Men jeg var litt større da.

Takk for skravlings på sms i går 1D :D

Jeg er sååå fornøyd med å jobbe natt og kooooooser meg hjemme på dagen med lille snuppa mi. Er bare en suveren løsning. Er ikke sånn voldsomt bra betalt, men fikk lønning i dag og for min turnus på 7 netter + 4 ekstravakter fikk jeg utbetalt 12 000,- Trodde egentlig jeg skulle få mindre hadde ikke regnet med mer en 10 lapper, men jeg tar gladelig i mot. Ikke har jeg slitet meg ut heller :))

Min faste turnus på 7 netter gir utbetalt ca 6000,- i måneden og det er en 3 ukers turnus med jobbing hver 3. helg.

Turnus uke 1 har jeg fri, turnus uke 2 jobber jeg man-ons altså 3 vakter og turnus uke 3 jobber jeg tors-søn altså fire vakter også har jeg fri en uke. Blir jo fri en uke fra jeg er ferdig den onsdagen i uke 2 og frem til torsdagen i uke 3 så blir mye fri og muligheter for ekstrajobbing.

Hmmmm ble ganske langt dette arbeidsreferatet, les det de som bryr seg :))

Var noe mer jeg skulle skrive, men det kokte visst bort i arbeidspjattet mitt...

Skrevet

Ja du sa alle kom så hyggelig!

Fin arbeidstid du har Kunne fint jobbet natt jeg også Nattmenneske.

Jeg vet ikke hva O ønsker seg helt ærlig- men A fikk noen store uteleker som var fine Latebil med uteting og sånn tror jeg.

Alle som vil er velkomne på bursdag så det er bare å komme.

Må gå å vaske hus og bake jeg da...........

Skrevet

Glemte å skrive om O sin første borteovernatting.

Jeg ammet ved 15 tiden og O skulle være hos svigers. Han la seg bra ved 21 tiden hvor kveldsstell + legging gikk på 30 min Bra

Han våknet kl 02 og måtte bysses litt sov etter 15 min

våknet og sto opp kl 06 (de gadd vel ikke bysse og sto opp og gav mat)

Sov deretter videre vra 7-9 i vognen

så det var vel ikke så gæli Selv om han godt kunne ha sovet 21-06 uten å våkne.

Ja så da er det duket for mer overnatting der i gården.

Så svigers sviktet ikke som barnevakt likevel (men skuffelsen over at de vurderte det er ikke helt glemt)

De hadde sef glemt at Vofsen kom også Nektet for at det var blitt sagt. Ja ja gikk bra.

Skrevet

Vi kommer hele familien vi da. Etter første luren og litt mat. Vi glær oss :-)

Skrevet

Buhuu.. jeg har blitt syk :(( Kastet opp i 3 tiden i natt i tillegg til vond mage. I dag er kroppen helt skjelven og rett og slett i dritt form!!

Jeg orker ikke reise i bursdag så vi blir desverre hjemme.

Og jeg som hadde gledet meg kjempemasse til å treffes igjen :(((

Krype under dyna igjen jeg og syntes litt mer synd på meg selv *gråterenskvett*

Kos dere masse alle sammen og 3X hipp hurra for skjønnegutten som skal feire dagen sin i dag :))

Urk..

Skrevet

Her var det stille! Alle koser seg vel i bursdag enda, tenker jeg..

Formen er stigende og takk for det! Får jo middagsgjester og alt i kveld, så dette var desidert den beste dagen, eller burde jeg kanskje si natten å bli syk på!! Største problemet nå er jo at jeg er så trøtt siden jeg ikke sov stort i natt, så jeg blir nok givende selskap i aften.. jeje..

Gå å begynne på middag jeg. Har i tillegg lovet marokansk mat, så jeg må liksom ordne og styre litt her også da. Og ikke er det sol heller!!! Ja her må folk sitte ute enten de vil eller ikke, men kjenner jeg folket rett så har de vel ratt noe å varme seg på! Er jo premier league åpning i dag så blir vel fotball og fyll utover kvelden.

Ja da går jeg og henger meg! Snakkes :)

Skrevet

Magetrøbbel her også... Blæh! Bra vi ikke skulle i bursdag uansett egentlig. LH spiser også dårlig i dag, men virker ikke som det er noe som plager ham, så det er sikkert bare "one of those days"

Tann nr.5 har forresten kommet!

Simba har fortsatt ikke vist seg med så mye som en haletipp :-(

Har ordnet med annonse som kommer i lokalavisa på tirsdag, håper noen har sett ham. Han har jo tatt seg noen avstikkere før, en gang var han borte i 16 dager før han kom hjem like fin, så det kan jo være noe slikt denne gangen også. Men det kan man jo aldri vite sikkert....

Håper bursdagen har vært bra!

Skrevet

Simba kom hjem!!!

Leo ligger og gråter i full protest i senga si-vil ikke legge seg!

Tror de hadde kosa seg veldig i bursdag:)

Blir det noe øl i dag mon tro?

Skrevet

Takk for koselig bursdagsfeiring Herk :) Gode kaker og godt selskap! Og tusen takk for gave til Tiril også!

Tiril sovna vel når jeg rygga ut av gårdsplassen på vei hjem - supersliten, våknet når vi var vel hjemme - sliten enda... Litt kveldsmat, pysj og melk og natta, så nå sover hun søtt i sengen sin!

Kjiper'n med magesjau da - god bedring!

Ja, blir det øl da? Er klar jeg...

Skrevet

Hei

Tusen takk for hyggelig besøk og flotte gaver O har etter et godt måltid nå lekt med både lyd og gjemmeseg leker:)

Uff med mageauau og spy og greier godbedring. Kjedelig at dere ikke kunne komme likevel Cat Må komme en annen dag.

Simba go home!!

God bedring til LH

Kan du lære meg noe marokansk mat du da cat Uten coscos (hvordan det skrives)

Ble hungrig på noe sterkt/krydret mat jeg nå Ikke på kaker og søte saker.

O er opptatt av fotball på tv nå , men jeg tenker å slenge`n i seng nå.

Ja så da ser jeg dere kanskje her etterpå.

Kjedelig at dere bor der så jeg ikke kan ølle med dere

Skrevet

Tusen takk for strålende bursdagfeiring i dag! Koselig å se så mange igjen:)

Oskar og Gabriel kosa seg i bassenget fult av regnvann....med klær og bleie på... MORO!!

Og tusen takk for øllekveld. Det trengte jeg virkelig! Blei prata mye piss og ble tatt mange rare telefoner, men det var jo koselig da:D

Kom hjem og tenkte V skulle "get lucky", men Gabriel ligger visst i senga mi så da blei det dårlig. Hehe. Så synd.. Må ligge på sofaen i natt jeg da.

Også Frode som kjørte hjem da og ikke fikk betalt fordi duste-mtg hadde lagt igjen kortet sitt hjemme. SORRY!!! Skal få penger seinere altså!

Næh.. skal man sove da tro? Kjedelig da...

Bøfn til alle trådfolk og småfolk.

Skrevet

Ugg,ugg pølse med lugg...

Litt sliten i hue jeg,men veeeeeeeeeldig morro i går;) Og som vanlig satt jeg på en rar stol...

Hva gjøre på nå da? Leo sover og jeg orker ikke gjøre noe fornuftig. Se på skippy the bush kengoroo kanskje?

HEFD! (Min forkortelse;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...