Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har barnefri og skal ut å drikke øl nå :) hehe..

Grattis til KL med den store 1 årsdagen (som alle har glemt).

Neste helg er det vel O bursdag på lørdag var det ikke?

Hvem er PtG??

Har akkurat kommet hjem fra storselskap hos svigersmed sinnsyke mengder mat og kake! De ferier seg selv med så mange dager som de har samlet opp (50 årsdager og 25 bryllupsdag). tiril ble lagt der og vi tar med oss noen kusiner av StoreT ut på byen :) hehe...

Neste uke er StoreT ferdig med perm og tilbake på jobb og det samme er jeg, så da må vi se hva som skjer. Så skal svigermor ta 1 uke og pt 1 uke (passe Tiril altså). Og derettter bhg... iiiiiiiiiiiiik... lille jenta til mamma... *snufs*

Nei, nå er det øl og litt musikk før vi tusler ut og sjekker nattelivet i ls!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PTG er vel pappan til Gabriel vil jeg tro Tiny:) Ølikte Tiril bæresjal foresten?

Jeg har fortsatt mor på besøk-koslig det, men bra at Leo tar mest av oppmerksomheten hennes...

Grattis til L med 1 årsdagen i går. Leo ble forresten 11 mnd i går:)

Kos dere på kino og kos dere med øl:) Bare si i fra forresten hvis jeg skal passe Tiril og- har noen dager fri innimellom:) Lover å ikke skremme ho med spruteflaska;)

Hva skal jeg finne på i morgen mon tro?

Skrevet

Trallalla-"tittersegrundtetterfolka"

Herk_ kan ikke komme i bursdagen til O-sorry! Må jobbe....

Skrevet

Ingen som er på idag altså??

Tiril ser ut til å kose seg i sjalet, så det er foreløpig verdt pengene :)

Om du kan ama, så trenger vi pass til Tiril på fredag fra 8-12. T skal på nattevakt (trenger å sove) og jeg begynner på jobb 8.30. Han kommer da og henter når han har stått opp...

Pt: vi ble enige om den siste uken før bhg start?

Jobb igjen imorgen...

Skrevet

tror jeg har fri på fredag eller begynner sent så det går nok bra- men kan ringe jobben og sjekke for sikkerhets skyld i morgen;)

Skrevet

Jeg begynner på jobb 13.30 på fredag Tiny-så går heilt fint å passe Tiril:)

Veide Leo i dag: 10625 gr og 78 cm lang:)

Har også vært flink og kjøpt både bursdagsgaver og julegaver i dag! 70 % på monochicco-så da er det greit å være litt lur:)

Varmt i dag!

Og Mol er i nærheita igjen-hei til Mol.

Skrevet

Hei,

jeg er i livet igjen :-D Ikke det at jeg trodde noen trodde annerledes, men her er jeg.

Begivenhetsrik uke før mine små krapyls. Jeg nevner i fleng - de kan vinke å si "ha det". Egentlig er det Edvin som sier "ha det" mest og Adrian som vinker. Var på hs i dag og da var det ei som dro, og sa ha det til dama i resepsjonen. Da begynte Adrian å vinke. Ellers så har jeg jo fortalt at Edvin har begynt å reise seg, Adrian har begynt å ta noen skritt langs med bordet. Og Adrian krabber fort nå, selv om han åler litt innimellom. Vel, nok skryt.

Var på hs og veide og målte. Har jo ikke gjort det siden 23.05 og Moll syntes jeg burde gjøre det. Hun synes også at mine barn burde spise mer skorper så har begynt litt med det også. Fikk også fysio til å se litt på Edvin sin litt rare fot (han står litt snodig, på utsida av foten), og hun sa at han hadde "hul-fot". Ikke noe å gjøre med det, men jeg skulle følge med og sannsynligvis gikk det over. Skulle ta kontakt når han hadde gått i 6 mnd.

Grattis smattis til Linnis! Ikke glemt, nei - bare ikke nevnt. Gleder meg til O-bursdag. Lurer på om jeg skal ta med meg et barn, eller to, eller to barn + mann. Hva skal dere? Mann kommer ikke om ikke andre menn kommer.

Facts for de interesserte:

Edvin: 8800 gram og 74 cm

Adrian: 8340 (tror jeg) og 69.5 cm

Så ikke rart at Adrian arver klær av Edvin...

Skrevet

Utslitt!! Har lest. Orker ikke skrive om andre eller meg selv. Fortelle om tur i morgen.

Ikke glemt Linnis. Stod "Har noen nr. til sessa??" på msn i flere dager. (kødd med mobil) Har og sendt mail flere ganger men de kommer bare i retur?! GRATTIS LINNIS!!!!

Tuuuuusen takk for en kjempekoselig helg trønderdama! Bare så masse glad i deg:)

Tiny...jeg er nå i perm jeg da...

Danskebåten i morgen.

Jepp, mat og ER.

Skrevet

Forresten; Cat, Tiny og Moll dere har virus på maskina deres om dere ikke har skjønt det selv... kanskje greit å bytte passord.

Skrevet

Hei og hå.

Vel hjemme fra køben.

Så nå er vel alle små flyttbare og de kommer hit for å rocke. Jaja

pappaer er velkomne han som bor her skal nok bli hjemme om ikke det bare er damer som dukker opp og han får kalde føtter og stikker

Så hva skal man si det er varmt og hodet mitt trenger en vil.

Skrevet

Svanine: skjønte det var noe muffens ja. Men msn funker greit nå og ingen flere er plaga av tullball fra meg:) Har ikke fått fra andre heller mer.

Har vært på stranda i dag:) Diggdigg:)

Hmm-noe mer fornuftig p kommer med? Nope...

Skrevet

Endelig nett igjen etter halvannen uke uten!!!! Det må ikke skje igjen altså, blir jo rent dårlig av det jeg altså!!!

Har skumlest igjennom her så sorry om jeg ikke har fått med meg alt av begivenheter og happenings.

Gratulerer med dagen til skjønningen Oskar og til Linnis og grattis til Leonora med 11 måneder!

Bursdag til helgen ja.. har ikke fått med meg det jeg da. Men tror vi kan komme, gir beskjed i løpet av kort tid. Ønskeliste??

Har fortsatt ikke fått lønna mi jeg da, enda det er 2 uker siden jeg skulle hatt! Har ringt hver dag, men får bare beskjed om at de skal ringe meg tilbake dagen etter, men hører jeg noe? Nope!! Møkkakfolk, man kan ikke kødde med folks lønning på den måten der.

Ellers går det strålende på jobben og jeg nyter å kunne være sammen med Linea hver dag. Koser oss masse. Ikke kommet en eneste tann og krabbing er visst heller ikke interessant.. men hun er en jævel på å danse da, men helst når ingen ser på :D

Var på 9 mnd kontroll i dag og verdens vakreste veide 8790 gram og var 69,5 cm. (kan du føre det inn på skjema Svana?)

Alle jobber vel stort sett, så er vel ingen som vil finne på noe i morgen? Ls??

Var noe mer jeg skulle si, men det har jeg glemt.

Joooo, nå kom jeg på det. Hvordan vet du at jeg har virus Svana? Eller pc'n da, men det var del det du mente :P

Får komme tilbake litt senere, ut å ta en sigg i "kulda" jeg.

Var noe mer jeg skulle si

Skrevet

Svanine: Kan du føre opp 8 månederskontrollen inne på tråden også? Da veide hun 7965 gram og 67 cm lang.

Skrevet

Og 9485 og 73,5 på LH 9 mnd! Takk!

I morgen skal vi til legen og skifte bandasje igjen. Vet ikke hvor lenge vi må fortsette med det, men håper det ikke blir så lenge, for LH er bare middels fornøyd med ekstrautstyret sitt, kan man si.

Simba har vært borte siden torsdag! Litt bekymra nå...

Har alle det bra?

Skrevet

Simba hva har jeg missa?? Bandasje??

Cat: det med lønn kødder man ikke med.

Jobben min rota og gav meg kun halv lønn i juli samtidig som jobben til T hadde rota og han fikk ikke lønn i en periode på 5 uker (det skjedde sef. samtidig)

Heldig for oss at feriepengene kom i juni så det gikk greit.

Ønskeliste

Plasttalerken

plastkopp med to hanker.

Leker men vet ikke hva for jeg vet ikke hva som finnes og som er gøy

(han har litt duplo puttekasse, briotog, bamser )

han bruker store klær jeg kjøper ikke mindre enn 86 i allefall.

Elsklingen min er ikke akkurat i slaget i dag. Her er det 27 grader på rommet, gutten min har fått vaksine og en tann til har kommet frem. Feber på 39 gr.

Dårlig kombinasjon med tann, vaksine og varme

Hva vil folket ha å spise? ja altså noen ønsker? ellers så ordner det seg vel. Hva slags kaker?++

Her er en seng og en vugge men den har vel alle babyene muligheten til å krabbe ut av.

moll håper danskebåten sto til forventningene

Håper alle jobbende damer har det bra.

Skrevet

HEEEI:))) Jeg fant jeg fant! (dette er förste innlegg fra daskebåten?)

Fant en pc i en krok. Alt går greit m,en tidvis stress. E sovnet nå og er 30-60 min til bilde med Nysgjerrige Nils. Får se hur det går. E våken over en time i natt. JALLA! Er liksom ikke en seng å putte han i. Sov likegreit til 7:30 U(for en gangs skyld-irriterende) Rakk såvidt litt frokosty og en snartur i land. (Planen var å väre ferdig med frokost til 7:30)

I vår lille ende av lugarer er det ikke heis ned!! Hallo? Står spedbarn på best. Da kan man vel gå ut fra vogn og få på andre siden? Snakket med resp. "nei er ikke lov med vogn ned der" Ja hva skal vi gjöre uten vogn? "man kan bäre spedbarn" Pröve å bäre spedbarn på 11 mnd a!! Og harreguuud. VI har styra og bärt vogn med sovende barn ned trapp. Ja de kunne fikse oss en sengehest da. Lol altså, yeah right!

Men har det koselig da:) Var oppe i barne til 1 og drakk og röyka og hörte dansband (urk) mens E lå i vogna. W holdt på å sovne i sofa ogf ba om å få legge seg:) Kanskje legge slikt ut på en egen tråd så dibdamene får noe å gjöre i dag..hehe.

Trött jeg ass... Tar på å farte fra hit til dit og pakke og pakke ut og vaske og pakke og styre. Merkelig nok overlates det meste til meg:)

Ship o hoi!!

Skrevet

Hahaha ja kan ikke du legge ut det på egen tråd da molle, slik at dibdamene kan få enda noe mer å "sjokkere" seg over!!!

Må ikke regne med noe ekstraservice av noe slag på danskebåten!! Trenger man virkelig heis til barnevogn??? Ehh??? Husk at det største problemet deres er om de kan skaffe nok fryseposer til alle pensjonistene som har handlet kødd i danmark!

Gamle jobben ringte i sta opg det viste seg visst at jeg skulle hatt en siste lønn i juli!! Nei, sier du det altså?? Nei du, det hadde jeg ikkt fått med meg!! Dah har jo ringt i ukesvis jo!! Men de kunne visst ikke bare sette in pengene på kontoen min noen av de nærmeste dagene da, for det var vanskelig skjønner dere!! Så må vente til lønningsdag, altså den 25. august... flaks at jeg får lønn fra nye jobben nå på fredag!

Skrevet

Strabasiøs Danmarksbåt tur:)

Vi hadde også lugar i etasje uten heis, og vi måtte gå laaangt i enden av båten for å finne trappen som skulle gå ned til oss.Bar vogn mye ja:)

Lille febergutten min er i bedre form men ikke helt i slaget. Skal på konsert i dag. Tror kanskje ikke det blir borte overnatting på småen. Vi får se.

Skrevet

HEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAA!

Jeg har ikke lest:( låner nett hoss søs så jeg kan skrive hvor sinnsykt mye jeg savner dere alle sammen og spes besøket mitt....... Hverdagen blir ikke den samme uten deg Mo. M ANER IKKE hvor heldig han er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bytta til deg når som helst jeg!)

Lillemann som var på besøk fikk sin første bkv etter bare noen timer, vi damerne fikk oss en kb etter enda noen timer til..... guttene sov samtidig mellom 02.00 og 05.00...............damerne sov ikke:) Love you "snavvelet2 mitt!

GRATULERE med dagen O!!!! VET, er leeeenge siden nå, men må jo huske den da...er så dårlig på dette. Mo får passe på for meg hun:)

Ellers stor klem til alle mann:) SAAAAAAAAAAAAAAAAVNER DERE!

Skrevet

Innom en liten svingom... Har ikke fått lest noe særlig men, håper alt er bra med dere alle.

På mandag som var begynte C på SFO, det var helvete de første to dagene, men nå går det heldigvis bedre.

På mandag som kommer begynner A hos dagmamma, det blir skikkelig rart. Han kommer ikke til å være der fulle dager, men da har han litt tid å bli kjent, samt at jeg får litt tid til å styre hjemme før jeg begynner å jobbe.

Tiny: Så du nevnte den "siste" uka vedr Tiril. Hvilke dager er det snakk om? Fredagen den uka reiser jeg på spa til Budapest. Som nevnt beg A hos dagmamma litt tidligere enn planlagt, men jeg passer seff Tiril snupp et par dager allikevel, evt kan jeg sikkert ha A hjemme de dagene, dersom du fortsatt har lyst til det ;o))

Nå får jeg rydde litt, boooring - but somebody´s got to do it og da faller det jo på meg da...

Vel, gotta go - vi hørs!! ;o)

Skrevet

Ja, her var det sjeldne gjester som på tråden gitt :-)

Godt å høre fra dere pt og 1d!

Har heller ikke fått med meg det med gips, og hvor mange som kommer til bursdag på lørdag kommer an på hvor mange barn og pappaer som kommer fra andre. Har ikke sett Linea på lenge, men jeg kan se for meg ei snuppe som er like høy som A og like tung som E. Har lagt inn på traaden forresten. Jeg fikk beskjed fra dere på msn og så logge dere dere ut etterpå. Om at jeg skulle sjekke hvem som hadde slettet meg på msn.

Når kommer disse tennene? Blir sprø. Jeg altså. A har to hvite buler i overmunnen. Skal de ikke sprekke? Er urolig om natta og E sutrer mye om dagen. Det kan jo være at han bare er i dårlig humør selvfølgelig. Jeg er forresten hjemme jeg selvfølgelig, om noen har lyst å sosialisere... begynner ikke å jobbe før i oktober.

Må visst avslutte nå. More to come. Lykke til med dagmammagreier da pt :)

Skrevet

Drittsliten!! Helt sykt kake!!

Kort: M kommer ikke på lørdag, jobber. Tviler på at W vil være med og det vet nok ikke han heller før rett før, men trenger ikke beregne stort på han.

Jeg er hjemme fremover, mest uten bil.

Jeg er snavvel;))

Sove nå (bare bli kvitt litt rastløshet først, ja 1D-endeliiig-har jo vært noe hele tiden jo!)

BØFN

Skrevet

Jeg kan sosialisere Svana :D Men ikke i morgen.

Vi kommer alle 3 i bursdag, så det er bare for H å være med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...