Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere! Jeg stortrives i den nye jobben! Alle er så koselige og flotte altså!

Har ikke begynt å gjøre noe fornyftig enda da. Er på opplæring. Men jeg tror det blir bra.

Litt rart å være borte fra gabriel hele dagen da. I går så jeg han bare i 10 min på morgenen og 20 min på ettermiddagen fordi jeg skulle møte en venninne. Kjemperart! I dag har jeg savna han masse.

Kommer sterkere tilbake når kvelden kommer, tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg på jobb, har ikke data hjemme enda heller:(

Skal få besøk til helga jeg:) *gledermegmasse*

GRATULERER med dager og gåing og kryp (med og uten gress) og tenner og nye jobber og ja jeg vet ikke alt på strak hånd!!

Lillingen har 5 tenner, venter på nr 6 (og syns det ligner å¨start av 7og8 også...)

Han åler seg rundt som et olja lyn og kommer til mamma hvis hun roper.

Han sitter fortsatt ikke så mye, men tror kanskje baggen må byttes ut med sportsvogndelen snart nå.

Han har også fått barnehageplass fra i dag av (søkte forrige fredag, på 1 bh og fikk plass på tirsdag. skal dit en tur neste uke og hilse på alle da:).....litt skummelt, men jeg må ha jobb og ja, ring bv hvis du gidder bry deg lissom)

SAVNER ALLE MASSE MASSE!!!! Tusen takk til dere som gidder etterlyse meg på sms også:) Blir så glad så glad!!!!

NÅ må jeg gå, har virkelig ikke tid å sitte her å sløve mens jeg er på jobb.

Har tidligvakt i morra, så kan slappe av litt da for er jeg som rydder rotet mitt alikevel da:)

Skrevet

1D?! HURRA!!!

*risterMsåtennenehansløsner*

Fint å høre at du er fornøyd,mtg!

Skrevet

Synes ikke du kom så sterkere til kvelden mtg;)

Takk Simba. Nå sitter han å spiller...gidder du riste litt til eller??

Ble StoreT fin da?

*gledesegogsåmasse*

Er sååå drittlei vask og rydd. Skal ha sånn takst verdi vurdering greie på mandag. Jeg er borte i hele helgen og kommer ikke hjem før mannen har vært her. Verdien skal ikke ses i sammenhegn med rot og møkk, men slikt spiller nå inn lell. Irriterer meg at man kan få så forskjellig taks av forskjellige folk. Kan svinge med flere hundre tusen jo! Spennende å se hva han sier. Håper det blir + for gang og ikke - da det ikke er ferdig (og han skal jo egentlig gå ut fra dagens tilstand). Blir jo nesten ferdig da, men må jo ut å kjøpe litt stæsj. Og spørs om M rekker lister. Han skal jobbe en del i helgen.

Hvorfor må den mannen legge så mye på meg??!! Sorry assa for syt og klag, men jeg er dritsliten og vil gjerne bare sitte forran pc jeg og, men må ordne rundt her. Han tar jo ikke sitt eget rot engang:( En ting til vanlig, men når det kommer takstmann kan han jo gidde da! Urk!

Skrevet

Skal kommentere senere, men først litt refleksjoner :)

Akkurat nå er det 1 år siden jeg sendte mannnen hjem fra sykehuset uvitende om at vi 10 timer senere skulle være foreldre, men vel vitende om at jeg kunne bli satt i gang om ca 11 timer:)

Pittelille gutten min blir stor 1 åring i morgen!

Rare greier.:)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN OSKAR!! :)))

Ja nå er det et år siden jeg tenkte..næmmen hva altså nå? Skulle jo egentlig komme 2 dager etter Edvard han. Eller evt. samme dagen om man følger menstermin.

Ja skal dere i morgen da? Får han sin egen kake tro? Ta masse fine bilder og legge ut på traaden da:)

Og han er ikke pitteliten;)

Også må du få inn ønskeliste. Jeg kommer forresten, men sa vel det på tlf.

Skrevet

Menstermin var 26. den samme som ultermin.

O skal få kake.

Vi skal ha familiebursdag i morgen. og vennebursdag på fredag.

Han ønsker deg duplo og andre leker Kan ko komme nærmere tilbake etter i morgen kanskje (ser hva vi har fått).

Pitteliten :) Var jo det da.

Ang tidspunkt så pleier vel denne gjengen å komme akkurat når det passer dem så det er vel ikke påkrevet noe klokkeslett:)?

Hva betyr før første dupp??

Har litt andre begreper her

Skulle foresten riste i M,jeg også.

Har hatt litt behov for risting av mann de siste dagene jeg også, men i dag har han vært strålende så får ikke snakke så høyt om det.

Skrevet

Gratulerer med dagen Oskar og velkommen i 1 års klubben!! ;O)

Skrevet

Jo men MIN menstermin var 26 og ul 24:) Vet din var lik da. Ja han var jo pitteliten. Men er ikke det nå;)

OG før første dupp.. hvem skrev det? Jeg kanskje. Før første dupp er jo da før dagens første soving. Det kanb bety så mangt her ikke. Alt fra kl 8 til kl 13. Hos oss varierer det ift. når dagen starter, men som regel starter første dupp 9-10. Om E våkner 8 (as if, men har skjedd 1 gang eller 2) så starter første dupp ca 11. Han sover gjerne 2 gode timer så blir sent å dra 13 for da er man jo ikke fremme før nærmere 14. (blir jo litt dill etter våkning. Mat og bleie..)

Vi har da alltid en tid! 12ish! Betyr ikke at folk kommer 12 da men:))

Bønf

Skrevet

Gratulerer med dagen, Oskar!

Vi kan dessverre ikke komme den 11., men vil veldig gjerne høre hva han ønsker seg for det...

Etter litt tull noen netter, har LH nå sovet bra de to siste nettene, så da håper jeg det bare var forbigående.

Rister i dag også, jeg ;-)

Skrevet

NÅskriver jeg dette for 3. gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk for gratulasjoner.

GRATULERER GUTTEN MIN!

O. startet dagen tidlig i dag kl 07.30! tydeligvis redd for at mammaen ikke skulle stå opp tidsnok til å få i stand selskap!!

vi styrte og ordnet rundt i huset og O. styrte og ordnet rundt omkring. Plutselig fant jeg ham sittende med et godt tak rundt en kaktus! Like blid.

Litt senere kunne jeg følge blodspor rundt på mitt nyvaskede gulv HJELP tenkte jeg , men det viste seg å bare været et lite kutt i foten.

O har strålt i hele dag og kost seg med mange fine pakker og deilig kake.

Deilige gutten min- Verdens nydeligste gutt har blit 1. år i dag!

Ang. tidspunkt så var det en spøk da! men dog så sant!!

Skrevet

hehe jepp. Har da tidspunkt...bare ingen som følger det. Er mer retningslinje enn regel kanskje? :) Fikk han for noe da? Og hur var dagen? Bortsett fra kaktus og fotkutt..hehe.

I morgen skal vi fly! Og ikke nok med det i helgen skal jeg kjøre kollektivt!!! Fly har jeg ingen prob. med, mer stresset over alt det _før_ man kommer inn på flyet. Alt er litt mer styr med baby. (og soving og sånn og da..sukk)

svanine og gutta var på besøk i dag. Koselig:) Var nå en del grin da. Tror vi får mer ut av det vi store om vi tar kveldsmat sammen over msn..hehe Gutta bada i kattevannet:) svanine har helt kattemat over Edvard:)

E sov bare 1 time til kl 10. Prøvde å legge fra litt etter 13. Etter flere forsøk på forskjellige måter sovnet han kl 16:30!! Våknet 17:30 (bøttetrøtt og masse grining, ble i greit humør fra 19-da han egentlig skulle begynt kveldsstell) og sovnet ikke for natten før 22!! Blir fint det når en skal dra tidlig og mest sans. vekke ham.

Har man husket det man skal nu da tro? Se over og så køye jeg da. Opp halv 6-urk!

(og 7:30 er sen morgen her Herk;) )

Ha en fortreffelig helg alle sammen og bøfnx4

Skrevet

E våknet såklart 5:30 og sovnet med meg igjen. MEn ville såklart ikke sove uten meg. Så ble stress denna morgnen. TRodde vi skulle vekke ham. Blir leeenge uten søvn på ham. Håpe han kan sovne på fly...

Hade alle sammen:)

Skrevet

Håper at flyinga gikk greit Molle. Og hipp hurra for O som fylte år! *fløytemenner*!!!!

Alle blir så store. Nå krabber A både med og uten gress. E har reist seg og aporopos det så har jeg nå prøvd å legge barn i 1.5 t. E er mongotrøtt, men må opp å stå. A vil jo ikke gå glipp av showet og de står begge to. E klarer ikke å sette seg ned, så blir grinings.

Dji....

Og vi skal snart reise, etter første dupp. Liksom. Jaaaa....

Får gå å trøkke de ned i senga igjen da. Som om det hjelper.

Skrevet

God tur molle- vet du har dratt men du leser nok her straks. Hils 1d og fam og tr.heim

Flytur går så bra så. litt pes med innskjekking alene ellers så er det ikke noe hjelp med pappaen - tro meg!

Oskar fikk puttekasseleke fra svigers!! (utrlig)

han fikk politisykkel

tretog, litt klær mariusgenserbøkerpenger, bæremeis.

husker ikke hva det heter , men sånn treinstrument man slår på tregreier.

Skrevet

Er det xylofon fra Kids Wood han har fått? LH har også det, meget populær!

Skrevet

ja en xylofon er det Har ikke skjekket merket

Skrevet

Jo og så skulle jeg klage litt Ville ikke gjøre det i går på bursdagen men i dag kan jeg klage litt;

Rett før svigers gikk i går så satt vi å snakket om neste uke. Svigemor har sagt ja til å sitte barnevakt en kveld.

Ja det spørs om vi kan det nå da sier j.. svigers, Dette fordi de kanskje må være med lillesøstera til T til Køben for å finne hybel siden hun skal studere der.

Jeg ble mildes tatt sjokkert og sa stotrende at vi nå hadde belaget oss på barnevakt.

JA det skulle vi ta helt med ro sa svigmor, om de måtte reise så skulle hun finne kvalifisert barnevakt!!

Hva mener dere Har jeg som mor rett til å vite og ikke minst BESTEMME hvem som sitter barnevakt for mitt barn????

Greit nok stoler jeg på hun som det er snakk om å spørre (hun har 3 gutter selv) men det må jo bli stress å ha min i tillegg til sin på 6mdr

Desuten var det snakk om sove borte for første gang.

Det er nesten så jeg håper de drar så jeg kan hate dem litt!!!!!!

Sånn får gå å roe meg ned litt he he

noen som vil prate med meg så jeg kan glemme å være sut :)

Strålende dag og vær idag foresten

Skrevet

Heisann

Glemte no heilt å si grattisgrattisgrattis med 1 års dagen til O i går!!!! Sorry- håper dere hadde en finfin feiring(hvis man ser bortifra svigers- makan...)

Jeg har fått meld. fra Molle og veit at flye landa trygt;)

I dag har vi vært på Strømmen ss-mormor til Leo er her og ville kjøpe dukkevogntil henne. Det ble ei Ringo trevogn i rødt:) Den står innpakka og klar til bursdagen:) Og så har jeg kjøpt "onkli" prinsessekjole til Leo som ho skal ha på seg på bursdagen sin. Var til 70 %:)

Så har vi vært på sørum fritidsgård og kosa oss.

Fole fint vær i dag- men fy så mange insekter!!

Jobb i morgenblærk

Skrevet

Synes svigerforeldrene dine tar seg vel store friheter, jeg. Det er absolutt dere som foreldre som skal bestemme hvem som skal være barnevakt for barnet deres!

Om barnevakten de har tenkt på er kompetent til oppgaven, er ikke det viktigste her, (siden de har valgt henne, regner jeg det som en selvfølge at hun er det.) Det viktigste er om denne damen er en person som O kjenner godt og kan føle seg trygg hos. Og siden det dreier seg om overnatting, den første uten dere, er det ekstra viktig, mener jeg. Det å være uten foreldrene sine kan være traumatisk for et barn, så man lar ikke "hvem som helst" passe sine små, dyrebare skatter, og da spesielt ikke når det er overnatting med i bildet.

Har O vært like mye sammen med denne damen som med sine besteforeldre? Er han like trygg i omgang med henne som med dem? Disse spørsmålene ville i hvert fall jeg stilt meg hvis jeg var i denne situasjonen.

Skrevet

Hei på deere nok en bursdagsfeiring er over :)

Nei O kjenner hverken pappaen i huset eller barna kun mammaen litt En kjempe flott dame, men skulle det bli der så blir det ikke ovenatting

Fru herk blir nok å være edru og komme hjem rett etter konsert så det lar seg gjennomføre

For det første kan man vel informere meg umiddelbart om man ser at noe kommer i veien og for det andre så prioriterer de den j.... bortsjemte prinsessa så innigranskauen mye mer enn sønnen sin.

Jeg har mere lyst til å da bli forbanna og be dem betale meg konsertbilletterog bli hjemme eller taxi både fra oslo til O og hjem = dyrt.

Nei nå ser vi hva som skjer vi.

Reiser til Køben i morgen vi

så er ikke påen her før mandag tenker jeg.

Leo grattis med skritt foresten

O gikk 1 på bursdagen min.

Sover LH fortsatt bra?

Godt molle er landet

Skrevet

Ingen som husker det, kanskje litt fordi jeg er så sjelden innom nå, men LINEA HAR BURSDAG I DAG!!!!! Skal feire i morgen med familien og på søndag med venner. Hvilket betyr:

Sessa er SLIIIIIIIIITEN!!! Har ryddet og ordnet og pakket opp og ned og ut i mente. Var på ikea til halv tolv forrige dagen for å kjøpe alt vi ennå ikke har skaffet oss til huset. Det ble litt mye - selv for meg! Jeg har sovet på bussen frem og tilbake til jobb de siste dagene for har ikke vært i seng før 1 og hatt tett program fra det sekundet jeg trår over terskelen etter jobb. Har hatt noen minutter ved pc på kvelden for å koble av, men det har ikke blitt så mye tråd lesing og skriving, gitt!

Phui!!!!

HERK!!!!! Jeg tenkte masse på dere i går. Husker jo seff dagen til O!! Nå er det et år siden jeg så deg på føden og tenkte "Hun er det jommen meg noe kjent ved!" hehe! På tross av svigers hørtes det ut som en knall dag. Ingen ting er som bursdagsklem fra en kaktus!! (På tide å rydde den vekk??;P) L og jeg sender masse klemmer til O i hvertfall!

Ellers gøy med alt nytt og flott (ler av A og E, Svana! En ting err når en unge har funnet ut dette med å stå i seng, kan tenke meg at det er nydelig med to!) og netter som funker er bra og andre netter er drit. Her går nettene litt opp og ned, men jeg sover. Mann i permisjon = han tar nettene! Deilig! Kveldene er deilige, hun har sovet så greit de siste kveldene at jeg faktisk har kunnet gjøre mer enn å putte inn smokk hele kvelden!

Nå kryper jeg snart til køys og drømmer om å få være hjemmeværende husmor!

Skrevet

SORRY Linea grattis !!!!!!!!

(rakk det akkurat ikke)

HAR tenkt på deg i dag, men var på litt tidliger og så har vi hatt gjester og så gikk det i glemmeboken

Håper hun har hatt en super dag

SToR kos fra O.

Skrevet

Det var virkelig ikke meningen å glemme bursdagen til Linea, *løpeoggjemmeseg*

Gratulerer så mye med dagen som var!

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen til både O og L. Nå har jeg vært slapp her altså..

Det er slitsomt å begynne i ny jobb. Masse datasystemer og skjemaer og legemidler å sette seg inn i. Har vært helt kake hver dag når jeg har kommet hjem selv om det fortsatt er feriemodus på jobbe og lite fornuftig å gjøre.

Gabriel koser seg hjemme med PtG. Det går over all forventning;)

Hva skal folket neste helg? Jeg vil drikke øl!!!!!

I dag skal vi på kino. Se the simpsons:) Det blir moro det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...