Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh erre forseint å komme nå ell, Molle...?? Så ikke invitten før nå skjønner du :(

Jeg er så trøtt om dagen, vil bare sove og sove og sove! Fikk sove til 12 i dag og enda måtte jeg ha en lur på sofaen etter middag.

Har tatt ørten telefoner for å finne ut av denne lønningsgreia, men får liksom aldri noe ordentlig svar av noen!! Hu førkja på lønningskontoret skulle ringe meg tilbake i dag, men har ikke hørt noe. Og i dag er det jo fredag, så da må jeg jo vente til mandag også tar det enda lenger tid før jeg får noe penger!! Crapdritt altså, driter jo ikke akkurat penger da. Har så jeg klarer meg altså, men man er jo stort sett ganske avhengig av å få lønning den dagen man skal og ikke en uke eller 2 senere!!

Have a nice day :))

Skrevet

Æh, skjønner at du blir lei det der Cat. Håper det ordner seg om ikke alt for lenge. Nav er jo enig med deg og da må det jo bare fikses.

Har hatt koselig besøk i dag. Tror gutta også hadde det trivelig, spesielt de to som sto ved siden av hverandre ved bordkanten og tagg rundstykke med smør på. Hehe. Gabriel hadde det nok ikke fullt så gøy når han gråt og gråt og ikke ville sove på tur, men pytt sann. Hvem var det som prøvde å kle av G? Hehe. Nå har man sett det også.

H har vondt i hodet. Type auauaumigrenespy. Så han måtte bare legge seg da han kom fra jobb. Jeg er også trett hele tiden, men det er fordi disse guttene mine ikke vet sitt eget beste. La disse tennene komme! Har skifta 7 bæsjebleier i dag, og sånn har det vært de siste dagene. Gi meg masse bøfn for i natt da - I need to sleep!

Skrevet

Du får få skikk på dem cat! De kan da ikke holde på sånn! Man glemmer ikke lønningene til folk. Lønna er hellig.

Koselig å være på besøk i går, Svana:) Gabriel kosa seg masse og det gjorde jeg også. William er god på å velge te da:) Ummmm...

Sightseeing på Ekeberg fikk vi også. Og da ville jo ikke G sove. Bare opp og sitte på armen og se på alt det fine:)

Stakkars H med hodevondt. Sånn har V innimellom også. det ser ikke særlig godt ut.

Jeg skal på jobb klokka 14.00 jeg. Krysser fingrene for strålende vær. Da blir det mindre å gjøre:)

Hva gjør folket på mandag? Har planer om å prøve å bytte bort mandagsvakta mi. Blir litt mye jobbing på meg...

Skrevet

hihi... herk var i lokalavisa i går!! ;)

Ellers intet nytt, eller jo, men ikke offesielle nyheter helt ennå så får vente med å si noe... (er i k k e gravid - tror jeg!!)

Håper ellers alle har det bra.

Forresten 7 bæsjer på to gutter i løpet av en dag er ingenting. Linea tar gjerne 7 bæsjer selv på en god dag!

Skrevet

Noen som vil drikke øl i dag?

Skrevet

En av mine gamle naboer er i alle avisene, han...

Skulle gjerne drukket øl, cat, men A skal spille i bryllup i kveld, så da har jeg LH alene til langt utpå formiddagen. Er vel best å holde seg til Mozell da...

Venter spent på nyheter!

Skrevet

msn party eller ls Cat?

Jeg har ikke vært i avisa.. hehe..

Idag har jeg vært å klaga på linsene mine. Henta de på mandag og begynte å bruke de på tirsdag, men ser ikke bra på høyre øye... De var snille og bestilte en nye en ,men det tar jo faen meg opptil 2 uker før jeg får en ny.. Jaja, blir ikke mye lesing og konsentrering med øyer på meg på en stund da... Fikk bestilt nye briller også da :)

Er det blitt av 1D, pt og herk da? tatt langferie??

Tiril er grinete... Og har tannbæsj (lukter surt og jævlig) og en tann har akkurat brutt gjennom. Så nå har hun 7 tenner...

Skrevet

Tenkte på øl hjemme hos oss :)) Har funnet frem tappetårnet :))

Skrevet

Heisann sveisann

Tråd på side 3- bare dårlige/perfekte mødre får ha forsiden på småtroll i dag-de som vil melde anonyme til barnevern og de igjen som vil melde de som vil melde anonyme til barnevern til moderator osv.....

Vel- jeg har ropt høyt til vesla en gang- hun tok veldig skade av det-så rart på meg og satte i å gapskratte....

Men-så til den store,store nyheten- Leonora-mi vesle,vakre,perfekte jente slapp seg og tok 3 skritt i dag. Uten at jeg satt foran og tok i mot. Ho slapp taket i verandadøra og gikk bort til stereoanlegget:) Og da var ho stolt da! Og jeg og- jeg holdt på å revne av stolthet:)

Vi har vært i bursdag i dag på Eidsvoll-ei lita pie som fylte 1 år.

I morgen skal vi på Ikea.

Skrevet

Gratulerer med Leonoras tre første skritt!!!! Skjønner godt at du er stolt!!

Hadde ikke noe mer å meddele, bortsett fra at jeg har fri i morgen for nå er jeg ferdig på peppes og begynner i ny jobb på tirsdag. Gleder meg til nye jobben jeg:) Gøy å bli kjent med nye folk:D

Håper alle har hatt en strålende helg.

Mvh

MtG

Skrevet

Ny tråd gitt:)

Gratulerer lille store Leo:) Så deg ta løpetilmammaskritt. 1 ukes tid nå så løper du vel rundt! (E tok 1 skritt han og da, men det var bare tilfeldig. Han jubla og satte seg på kne hver gang jeg ropte kom..hehe)

Har ropt til begge barna mine jeg. Ikke at man har det for vane men det har da skjedd. E så forskrekket på meg og begynte å hylgrine..hehe. Jeje dem får melde meg da vett. (jeg som skriver med nick og greier) Men som tips, om ungen griner og hyler og griner og du roper "jammen hva ER det daaa??!!" så hyler dem enda mer;)

Jeg drakk jeg Cat. Men vi var borte på fest. E sov i rosa prinsesse sengetøy. Får håpe han ikke tar skade av det. Får legge ut på dib å høre...

Rote dere? Nei det så jeg ikke. Og dere blir jo aldri lenge noen steder. (M var jeg irritert på fordi han skulle jo komme hjem og ta E, men er nå A som egentlig skulle få ama og leo hjem da;) )Nei hadde jeg tenkt meg om hadde jeg bedt dere hjelpe til med å plukke opp litt og passe E mens jeg dusja, men det kom jeg ikke på før etterpå. Og ellers var det ikke så krise da. Nå kom jo besøket til meg så da ble det ikke noe stress med det.

MELDING FRA HERK OG 1D:

Herk: Sliter med nett. Prøver med mobil men får ikke helt til. (gjør ikke jeg heller!) Hun går bort fra bursdag 3 august siden mange ikke kan. Prøver å få til helgen etter. 11 eller 12 august blir det vel. Hun har og hugget hodet av ei dame som MÅTTE bry seg med hva O hadde på seg og lå i og at han var varm og ga seg ikke..hehe. Også får hun helt feil ting av svigers;)

1D: Har syk pc. Den andre har ikke skjerm. Hun savner alle og jobber med pc-saken. Regner med det tikker inn en sms jeg slenger på tråd for henne etterhvert. Ukens bilde skal vi og se bort ifra for pc knakk sammen midt i fiksing.

PT har vært på traaden så jeg iaf. Drar til Finnmark på torsdag sto det. Ellers vet jeg fint lite fra den kanten.

Brun jakke funnet. Mangler fortsatt grønnstripete lue og blå tøffel!

En dag uten å se noen fra Ama familien...hmm

Cat, aldri for sent. Kom når du vil du:) Nå?? Jaaaa:D

Skrevet

Molabstinenser....

Tiny: kan klippe gubben din til uka- på onsdag kanskje? er ferdig på jobb kl 16 tror jeg- mamma kommer også den dagen-men det er ikke før rundt kl 20. Så hvis jeg er ferdig 16-så er jeg hjemme rundt 17 og da kanskje dere kan komme bort og møte saksa mi;)

Skrevet

Grattis med 9 mnd. Linea:))

Beskjed fra Herk:

Bursdag for Oskar lørdag 11 august!

Han ønsker seg noe leker vet jeg. Prøve å få en øsnkeliste fra HErk jeg kan legge ut.

Skrev ikke noen tid, men jeg vil gå ut fra at det bare er å komme og dra igjen i løpet av dagen. Vi har vel egentlig aldri brydd oss stort om tider:) Selv tror jeg vi må dra før første dupp kanskje. Litt beroende på når han våkner. Ellers blir det så sent.

I dag våknet E 8:30!!! Eller vi våknet da av klaging. Kan hende han har vært oppe en stund da men. Regnet på at 2 lurer kunne bli svårt, så har tyna og tyna og enda var han seig å legge! (har begynt å bli seig, kan ligge opptil 1 time i vogna før han sovner!) Sovnet 12. Håpe han sover 2 timer nå da. Lenge fra 14 til 19 likevel.

Kiiiiiii!!! Skjer a? Skulle dere hit en tur eller ei?

Bursdag for Edvard blir lørdag 25 august. Hadde vært skoj å feire på dagen hans, men alle jobber jo (selv om fredag gjerne er en gå tidlig dag) så blir vel best med lørdag. Kommer nok en ivn. etterhvert men da kan dere sette av datoen iaf:) Ønskeliste til E kommer etterhvert.

Vil på amahytte MED sol jeg...

Jepp, bruke soveøkten fornuftig.

Skrevet

Hallois store og små snupper og snuppelupper :o)

Tilbake fra Finnmark i dag, har vært superhektisk i sommer. Beiset hver kveld ellers vært borte eller "død"... Kommer sterkere tilbake! Ferie denne uken, så mulig vi blir litt borte igjen, men så er jeg her igjen!!

Skummet igjennom denne tråden, ikke lest slutten på forrige. Som Molle nevner har jeg vært noen dager i Finnmark (Alta, Kvalsund, Hammerfest, Honningsvåg, Nordkapp). Aldri vært i Finnmark før jeg, så det var koselig (selv om den egentlige grunnen var begravelse, det var tanta til G, men jeg har ikke møtt henne og som G heller knapt visste hvem hun var (faren hadde 9 søsken eller noe så det er ikke så greit å holde styr på alle...) Moren til G betalte hele gildet, så da var det jo greit å ta en tur (hvor ille det enn høres ut), så slo vi sammen ferie også.

Nå skal vi se film, og kule´n på sofaen. Skal lese litt mer her og gi en oppdatering i morgen. Forresten synd jeg ikke var hjemme på lørdag Cat ellers hadde jeg tatt meg en tur opp veit du ;O))

Tror jeg og A kan komme i bursdagen til O, men kan ikke si 100% enda, da jeg ikke har helt oversikten over helgene fremover. Vet kusina til A og C har bursdag 12, så det er mulig vi må dit i bursdag.

Snakkes damer!! (må få til et treff snart (etter tirs neste uke)... Venter på pottit invitasjon hos Molle igjen jeg, hihi :o))

Skrevet

Hadde du en litt fluffy, svart hårstrikk da du var her, molle?

Datoer er notert.

Skrevet

Det vites ei, men er godt mulig. Du lyt ta den med i bursdag til enten O eller E. Ja for du/dere kommer vel? :)

jøss, pt lever:) Hei PT! Pottittreff blir nok ikke med det første. Nu jobber godtfolket (de fleste ja eller en hel del da) Skal til TH fra fre-man. Danskebåt tir-ons. Driver å pusser opp gang (kan ha treff forde, men er litt kaos og lukter. håper jo å bli ferdig snart men skal snekre skap og liste og masse sånn ttt-ting. Ja ikke at gang hindrer folk å tyte inn døra her da men..hehe) OG så er det bursdag til O. Og så er det muligens en hyttetur et eller annet sted og så er det bursdag til E.

Siste permdag til M i morgen! 6 uker gikk fort gitt! Han starter ikke å jobbe før 8 (9), men får lønn fra 1. Ikke dumt:) Men skal jobbe litt annet sted da.

Skrevet

Hvordan gikk det i ny jobb i dag mtg???

Vært på SS i dag. Bare et par timer men vi er kake begge to. Rart å sånne senter tar på. Ikke stressa vi noe heller.

Skal resten av folket i helgen da?

Skrevet

Heluuu!

Er vel ingen som savner skravla mi, men jeg skriver åkke som! Skal prøve å komme i alle bursdager vi også. Wb fra Finnmark pt. Mye mygg?

De har en veldig fin barneklesbutikk her, og jeg kjøpte masse stort tøy i går. Salg må vite. Kjøpte en del stilig i 86. Og veldig fornøyd med tre todelte joha-pysjer for 100,- :-D

Også har gutta glemt at de er ferdig med nattpupp når vi er her. Lurt. Men mor gir seg ikke, og besteforeldra sover i garasjen. Ellers alt vel. Var på Blaafarveverket og titta på dyrene i dag. De var littegranne skeptisk til geitene, men kalven var fin! Møøøøø. Ja, også krabbet Adrian for første gang på søndag! Lett å krabbe i gress må vite, men åler fortsatt på parketten. Skjønner jo det da.

Nok skravlings nå kanskje? Det var snakk om at vi skulle kunne driste oss til kinobesøk i morgen kveld, men det blir litt kræsj med det mye omtalte (vel, kanskje ikke her) Molle-besøket. Svigermor jobber turnus og har bare jobbet kvelder mens vi har vært her. Har ikke vært på kino siden vi så Pirates II i fjor, og det begynner jo å bli en stund siden...

Håper første jobbdag var bra mtg.

Til slutt må jeg bare gratulerere Leo som er så flink! Blitt mer enn tre skritt nå da?

Skrevet

Hei hei :)

Slitsomt med jobb om dagen ass... Dårlig kommunikasjon og lite personale samt at ingen vet noen ting! Herlig... Fortsetter det sånn finner jeg meg en ny jobb ja.. Lyst til å begynne på skolen, men må tenke litt igjen hva jeg egentlig vil..

Har vasket vovven (endelig) og den er stadig godkjent!! Var litt spent på om den ville være like populær etter en vask..

Mo: Jeg har mob nr til tihi, så vi kunne kanskje hatt "reunion" snart? Ta en lørdag/søndag formiddag.. Så du hadde avtalt med deg selv at vi skulle møtes her :) hehe..

Litt forsein grattis med 9 mnd til Linea!

Grattis med 3 skritt til Leo!!

Åssen gikk det på mtg?

Ama: Vi kommer en tur innom alle sammen imorgen vi da :) Når ca er du hjemme?

Jeg kommer også i alle bursdager, for de skal jo feires på mine fridager! Hurra!!! Ønskelister mottas med takk :)

27 dager igjen til barnehagestart..... iiiiiiiiiiiiiiik........

Vi skal på kino på torsdag! Lenge siden her også nå... Se Harry Potter.

Da tror jeg at jeg har letta litt på hjertet :) hihi..

Skrevet

svanine jo:) (har nå hørt skravla di på tlf jeg da)

27 dager-grøssoggru! Lille tutta vår...hehe du la merke til jabbet mitt der ja:))

I dag gikk soving mye bedre. Og ungen var stort sett blid. Sammenhang tro? Vi var på SS. Spiste is. E var SÅ flink og spiste med skje. Snudde skjea riktig vei i isen (hadde snudd skjea en gang men han så fort at det da kom lite is på skjea..hehe) og dytta rett side inn i munn. Var så søt der han satt:)

oooo snart skal jeg fly! Hvordan er det på GM nå a? Tenker på innsjekking og bagasje og alt det der. Lille meg blir litt stresset over å ikke sitte trygt i min egen bil;)

Bøfn

Skrevet

Mol: jeg blir stresset av å tenke på at du skal inn i ett fly....

Tiny: er ferdig på jobb 15.30-men jobber på løkka-så er vel hjemme nærmere halv fem.

Leo har no rusla non skritt til, men liker fortsatt best å krabbe. Men ho har funne ut at å gå til neste destinasjon er enklere enn å krabbe når ho skal ha med seg ting!

Nei, må gjøre meg klar for jobb.

Grattis med en gresskrabbende bebbis svanine!

Skrevet

:) Bare jeg har kommet meg inn på fly så er alt greit for meg. "Flyet er den venn" "omfanv flyet" jabbjabb

Menn er irriterende.....Er der så JÆ..vanskelig å lette på ræva og være litt effektiv a? Trøtt om morran-bare sitte-ikke rydde opp etter frokost engang. E sover- slappe av og se på tv. E våken-da kan vi plutselig gjøre litt, noe som fører til at jeg da må slippe mitt og passe ham. (selv om jeg faktsik klarer å gjøre ting selv om E er våken!) Så kommer kveldstell og legging. Sulle i en times tid uten å starte på noe og fra 21 er han sååå sliten at da orker man bare ligge på sofaen, gjerne slumre. Rundt 24 begynner han så¨med alt mulig rart. Kl 2 begynner det å bli sent. Da må HAN SLAPPE AV LITT FØR HAN LEGGER SEG??!! med å spille på pc. Jeg kommer til å ha fin ny gang neste år... Nei men seriøst, han orker ikke ta en tlf engang. Er det slitsom å ringe en tlf mens man ligger på sofa a?? -rivermegihåret-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...