Molait Skrevet 20. august 2007 #177 Skrevet 20. august 2007 En god natt, bare til meg:D E våknet en gang i natt, men tror han roet seg med flaska. (far som gikk inn) Opp 6:30, pupp og klarte å dra ut til nesten 7:30. Trøtt forde. Nå er det en som står ved enden av bortet og gjemmer seg, med et noe trøkt tryne. Hva venter tro? Nedtelling: 4 dager:) Var da mye varmere på denne tiden i fjor:( Tror jeg spiste is i ls på denne tiden i fjor. Har iaf bra %sjanse til å tippe på at jeg gjorde det:) Har jeg sagt grattis med ny jobb Tiny? Har vel sagt det, men kanskje ikke her. Grattis:)) Hva ønsker de seg da??? Resten av barna (-Leo for hu har ønskeliste)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. august 2007 #178 Skrevet 20. august 2007 Synd vi ikke fikk tatt en is ja, kunne ha kommet på fredag vi vøtt og blitt til lørdag om vi bare hadde blitt invitert Har lyst til å kjøpe en ting til CE som ikke står på ønskelista, er det lov? Har ikke fått lest igjennom alt enda, så har ikke så mye å kommentere. Men har fått med meg at petra har skolejente, så regner med at kleenex-pakka ble flittig brukt i dag ) Bruker en hel rull selv jeg altså, bare jeg ser niesene mine i 17.mai toget, så det er ikke noe å skamme seg over
Molait Skrevet 20. august 2007 #179 Skrevet 20. august 2007 Inv. meg selv jeg da... 17mai tog er ille!! Svelger hardt hvert år. Har u løst har u lov er det noe som heter;) Nei klart det. Alle kan jo kjøpe hva de vil. Ikke er det pakkeplikt for å komme heller:) Nå ble jeg jo litt nysgjerrig dah! Ferdig til Linea alt jeg:)) Eller nesten da. Iaf med alt som skulle handles. Må mikkmakke litt og. Men goood tid til det da. oooo 4 dager, burde kanskje planlegge litt snart da. Ama, vi glemte jo kakegreiene da. Kan sende deg bilde av kakebordet vårt jeg:)) åååååå, E surver og klenger i dag!! Tanna er jo igjennom jo! Hva skjedde med å leke selv?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. august 2007 #180 Skrevet 20. august 2007 Er litt mer dannet jeg vettu, mol... Det er ikke det at pakken er så spennende da, men synes bare gaven var veldig fin og er garantert noe man bruker (om man ikke har fra før da). Men er en sånn pjaktisk-presang da, så er nok mer hendig for mor enn for barn ) Skal ha kjøpe til Linea selv jeg, men bare en annen farge så klart:P Tør ikke presse igjennom noe mer lilla til CE etter den pysjen altså..
Molait Skrevet 20. august 2007 #181 Skrevet 20. august 2007 hihi. Den lilla pysjen har faktsik vært brukt av 3 gutter!! (ea arver alt mulig rart) Kommer nå litt an på da..om det er mer hendig mor-ting så er det jo ikke så nøye:) Men rosa kan kanskje utgå? Ja jeg har ikke sånn fra før? Om du er usikker vil du etter å ha hørt med Tiny og Ama være ganske sikker. Kan ikke ha noe ingen av dere 3 har fått med dere tror jeg... Dannet? Du? Ja ikke mot meg iaf! Skjønt i det siste har det blitt en del selvinv. som ikke blir fulgt opp da;) Vi får ta den tpkb snart. E sovnet av seg selv i vogn:) Tok bare over 30 min....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. august 2007 #182 Skrevet 20. august 2007 Kom med et eneste eksempel på at jeg ikke har vært dannet mot deg!! Ja nemlig, det kunne du ikke det Nei, det er jo ikke en mor-ting, det er jo noe edvard kan bruke da, men det er ikke en leke. Egentlig så kunne jeg jo bare fortelle deg det, og se om du vil ha for da kan du velge farge også. står mellom brunt eller navy. For gaven er jo ikke til deg og så lenge du lover å ikke si noe til edvard.. Tok litt tid før jeg tok tpkb.. for jeg leste nemlig ptkb ganske lenge og it didn't make sense..
Herkules Skrevet 20. august 2007 #183 Skrevet 20. august 2007 Hei Hvordan var den store dagen PT? Hvordan syns will det var å komme i gang i gjen ? Jeg har vært hos frisøren og det er litt deilig altså to menner som stuller med meg Jabber deres barn hele tiden? O er ikke stille et sekund skravler og ler og ikke minst kaster alle lekene hardt i bakken -Ganske bråkete altså. Simba bedre i dag?
simbamamma Skrevet 20. august 2007 #184 Skrevet 20. august 2007 Takk for invitasjoner, molle og ama. Kommer tilbake med svar! Ja, hvordan var første skoledagen for C? Drakk vin på fredag jeg også, sessa. Ble jo helt på en snurr etter tre glass jo! Tiny og mtg har gjemt seg hen da? LH er ikke stille han heller, herk ;-) TAKK FOR ALLE KLEMMER OG GODE ORD!! Humøret mitt er bra, kroppen er sånn passe, magen er ikke bra. Og nå får jeg visst visdomstenner også, og det er jo jævlig vondt. Ikke blir jeg noe visere av det heller.... Håper dere ikke blir lei av meg :-/ Men når dere spør, får dere svar... Sårene til LH har grodd, så nå kan han bade i balje igjen. Stort glis!
_svana_ Skrevet 20. august 2007 #185 Skrevet 20. august 2007 Vi har da også lagt ut ønskeliste, for flere dager siden! A jabber hele tida, E bare sutrer. Har jeg også glemt å gratulere med jobb? Hm. Grattis en gang til for sikkerhetsskyld. Jeg har vondt i halsen og ingen smak. Skulle kose meg med vin i går, men den smakte dritt. Så også te, middag, ja tom. beilis. Så det er kjipt. Hvor lang tid tar sånn feber og tannsurving? Tredje dagen nå, er seriøst lei! Orker ikke ha den gutten på kroppen hele dagen altså, vondt i ryggen. Ikke hjelper pille noe særlig heller, og i dag ville han nesten ikke sove. Blæklageblæ. Håper første skoledag har gått greit for de store små :-) Nå skal jeg spise pizza. Har ikke vært på nett i dag før nå for strømbruddet tok rutern. Kjøpe ny. Ja.
Petronella♡mor til to Skrevet 20. august 2007 #186 Skrevet 20. august 2007 Det gikk veldig fint med C i dag ) På tross av at hun var "syk". Har hatt feber hele helgen (glemte å fortelle det i går). Var feberfri i dag, men veldig slapp - så vi fikk liksom ingen sprudlende 1 skoledag bilder. Men fikk bilder da og det er jo det viktigste. Mor klarte å holde tårene sånn noenlunde i sjakk, bortsett fra en liten tår i øyekroken i ny og ne, men de er jo bare såååå nudelige der de stepper opp med pentøy og nye skolesekker - neier og hilser på rektor, lærer ++ bare sånn passe STOLT da ja. Selv syntes C det var litt dumt at hun var syk, i og med at det hadde vært den beste dagen i året, tom bedre enn bursdag (og det sier jo litt) hehe ) I kveld har jeg forresten to feberbarn - A har nok tann feber og C har bare feber (kan hende hun har smittet A, men jeg skjønner ikke helt hva hun har smittet han med, for hun er jo ikke "syk" bortsett fra at hun har feber (ca 38,5 mens A har jeg ikke sjekket). Håper hun er bedre igjen i morgen, er jo litt trist å måtte være hjemme 2 skoledag. Når det gjelder A, vet jeg ikke om han skal til dagmamma - får se det ann. Han fikk feber rett før han skulle legge seg, så om han er feberfri i morgen går han kanskje, hvis ikke blir han hjemme... Jo også må jeg jo bare nevne dette med kleenex... Djiiizes, når jeg er på arrangement med ungene, burde noen kjøpt aksjer hos kleenex - den går nok i været på slike dager. Og i bryllupet til søstra mi her for litt siden, øya mine så ut som gedigne plommer hele dagen/kvelden - var så hovne etter snørr og tårer, at der hjalp det ikke en gang med sparkel (trodde bryllup var sånne steder man skulle ha det hyggeilg jeg - ikke at man skulle hjelpe Glomma til oversvømmelse...), så jeg er da sammen med bla Cat erklært som sippeguri nr 1 og stolt av det - hoho ) Grattis med ny jobb forresten Tine ;o) Får jo som sagt ikke kommet på lør Molle, men har gaven klar veit du, så den kommer hos amadama på bursdagen til Leo. Hmmm, husker ikke hva jeg har lest og hva jeg evt skulle kommetere men ha en fin kveld dere alle uansett ;o) Urk, i morgen er det 2 uker til jeg begynner jobb... (forresten jordbær&blåbær, om du fortsatt "smugleser tråden" vil jeg bare si at jeg håper alt er bra med jr og at han får en fint hos dagmamma, gi gjerne lyd fra deg - nysgjerrig jeg) )
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. august 2007 #187 Skrevet 20. august 2007 Hei hei!! Hvordan har alle skolebarna det?? Her har vi ferie i to uker. Stikker på hytta på fredag, for skal være med på dugnad og fest i nabolaget på torsdag. Greit å få med seg og bli kjent med naboene liksom. I dag har vi vært på ikea og kjøpt nytt kjøkken til leiligheten i kjelleren. Skal hive ut det gamle og så legge den ut til utleie. Rop ut hvis dere kjenner noen som er keen. L har bestemt seg for å ikke gå så mye alene, men vil gjerne gå med leie i en hånd. Men vi øver masse hver dag. Hun slipper seg hele tiden og ler og er stolt. Hun er en forsiktig frøken på det området der! I dag har hun debutert med liten handlevogn på butikken. Det var gøy det!! Også har vi lekt med kjæresten i dag. I dag var det han som overfalt henne og han tok ALLE lekene hun lekte med. Litt skrik og sinna, men det gikk overraskende greit. Å, tipp!! Har nesten glemt det. Hun var nå 8975 og 75,5 cm!! Ennå ikke 9, men bikker vel snart håper jeg! Herk ble vinner... igjen! Får vel kjøre innom med liten present igjen, da... hehe Ellers ha en fortreffelig aften!
Herkules Skrevet 20. august 2007 #188 Skrevet 20. august 2007 He he vinner jeg tenkte seriøst på 8970 Husker ikke om det har vært store tippen på O. Molle MTG får jo ikke tippe så Jeg får skjekke og så legge ut fasit,. Snart ferie på meg også reiser på søndag Molle vi kommer nok til å reise hjem igjen etter bursdag ser det utsom:) Håper frøken c er frisk i morgen da Svanine: skjønner det er slitsomt særlig når du har en til å styre med O har som nevnt ikke hatt de store tannevondtene heldigvis. Sover hele natten gjør han også så her er det enn så lenge fryd og gammen Simba: så bra LH hånden er bra/bedre Hva er det som er FM eller hva er det som er dine plager? Vet ikke så veldig mye om sykdommen Svar hvis du vil. Tiny er du borte? Cat har du overlevd bittene og vi ser deg på lørdag??? Jeg er kvalm og ikke gravid hm merkelige greier. jeg må rydde litt jeg tror jeg Skal inn til Oslo på møte i morgen, får vurdere buss tror jeg,
♥Tiny Skrevet 20. august 2007 Forfatter #189 Skrevet 20. august 2007 Her er jeg Her har helgen bestått av en fest, en slappavdag og en besøk dag. Grattis med skolebarna! Og grattis med flere tenner (ikke så moro med all denne feberen da) Tiril går også rundt og skravler hele dagen og det kommer stadig noen salver med en pekefinger til. Dessuten er dansing en morsom ting. Det kommer stadig noen ord også da vovov, se, gakkgakk.. Stor klem til simbamamma *KLEM* Tenk positive tanker! På denne tiden ifjor var det isvær! Da var min lille Tiril bare 4 1/2 uker og hadde allerede vært på sitt aller første bim treff! Åååå, vil ha den tiden tilbake jeg *snufs* Takker for gratulasjoner til ny jobb Har vært å underskrevet kontrakten idag og dermed sagt opp den gamle! Siste arbeidsdag er 20 september, men har bedt om å få gå før. Det skulle la seg ordne om det kommer en som er kvalifisert på intervju! *håpe* Gleder meg masse til å begynne i ny jobb, for er en smule lei det hierakiet som er der jeg er nå. Er liksom så veldig forskjell mellom pedleder og assistenene.. Blæææh... Mo: Om det ikke funker på torsdag får jeg bare StoreT til å levere henne på jobben hos meg, så får hun være sammen med meg Går greit det også! Bare si ifra om du trenger kakebakehjelp Når er det ledig time hos frisøren vår da? Trenger en liten røsk i høysåta på huet jeg...
_svana_ Skrevet 20. august 2007 #190 Skrevet 20. august 2007 Adrian sier forøvrig "Buuuu" til ku. Eh, ja, og noen andre dyr også. Ellers så sier de fleste dyr iflg han "ha det". Jaja. Hvor lenge har tannfeber vart hos dere da? Vet ikke om jeg gidder flere dager. Kanskje jeg skal ringe å si at jeg er syk? Jeg var også svær på denne tida i fjor.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. august 2007 #191 Skrevet 20. august 2007 Klippet meg selv i dag jeg da.. jeje Joda Herk, jeg har overlevd bitt og har faktisk ikke fått noen fler i natt. Skal straks reise for en ny nattvakt, så blir spennende å se. Og ja, du ser meg en liten tur på lørdag. Skal også på et utdrikningslag senere. Oisann, klokka massa, må gjøre meg klar til jobb jeg. snakkes..
Amabolla Skrevet 20. august 2007 #192 Skrevet 20. august 2007 Leo har feber på 3 dagen, men har ikke vært sååå sutrete i dag. Vært på toys i dag med molle og mtg. Frisøren ja- kanskje mandag tiny? Må sjekke.
Molait Skrevet 20. august 2007 #193 Skrevet 20. august 2007 Ja hvordan var første skoledag for de små OG de store? OGså amamannen mater gulv:P Toys ja...jeg har hatt en suveren biltur inn. Hadde stryki massevis av ganger om det var oppkøring-haha. For ikke å snakke om å kjøre et par runder i rundkjøringa for å lete etter toybutikken!! (i den rundkjøringen utenfor butikken liksom...mulig assa! (mtg så heller ikke før runde 2 tenk) Gjorde som på Ikea med TIny. Handle først tenke plass i bil etterpå. Måtte ta bilde av Ama-hihi. Litt tettpakka jah! Simba: Hvorden blir det med bursdagsfering til LH og legge ut ønskeliste? svanine, så lista di etter ejg skrev. (men før du skrev da:) ) Grattis med siste mnd.dag LH!! 11mnd, blitt stor du og:) Jeg skal også til frisøren tenkte jeg. Skulle ikke vi enkli dra inn sammen Tiny? Sykronklipp? 1D, fiks nett og skjerm og pc!!! Tja..si om du vil du cat:) Spørs jo helt hva det er ift fargevalg da! Men har lite kammo... (var kanskje ikke her du spurte? blander traad og tråd) Kjipern for C da! Håpe hun blir frisk til i morgen. Legge ut fine bilder på hjemmesiden hennes etterhvert da:) Hvem har bestilt 1 års bilder hvor og når til hvilken pris?? jabbjabb, legge seg kanskje ja. Nayya (ny vri..sukk)
Molait Skrevet 21. august 2007 #194 Skrevet 21. august 2007 Ingen morgenfugler? Vet flere er oppe, men ingen "fugler" altså Var oppe kl 1 i natt. Hadde ak. sovnet, så var noget forvirra og trøtt. Gikk inn og la ham til, men hadde jo holdt å gi flaska sikkert, men det tenkte jeg ikke på engang. Var som jeg var satt et halvt år tilbake i tid:) Kjipern med masseoppenatt ama! Nedtelling: 3 dager!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. august 2007 #195 Skrevet 21. august 2007 Jeg er oppe og ikke gråter!! Kom hjem halv åtte og har fôret unge, badet unge og lagt unge, så da er det tid for litt husærbe mens arvingen sover Har litt lyst på en liten blund selv, selv om jeg har sovet godt på jobb i natt. Så vi får se hva det blir til. Ingen som har noen tips til klemme-på-pakke til utdrikningslaget jeg skal på til lørdagen?
Molait Skrevet 21. august 2007 #196 Skrevet 21. august 2007 Skjønner ikke helt det pakkegreiene jeg...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. august 2007 #197 Skrevet 21. august 2007 Du skjønner ikke hva det er eller er det slik at du ikke skjønner vitsen med det? Uansett så skal vi ha med 2 pakker hver til den kommende bruden. De skal pakkes inn også skal hun klemme på pakkene og gjette hva det er for noe. Gjetter hun feil er det ofte vanlig at hun må drikke alkohol ) En slurk for hver gjettefeil Så det er jo da om å gjøre å pakke inn noe som er litt morsomt + at det ikke skal være så lett å gjette. Har lyst til å kjøpe en tulleting også kunne det være koselig å kjøpe en litt alright ting også, til minne om dagen på en måte. Må en tur på babyshop i dag jeg. Skal hente kalesjen til simo vogna. Festene på kalesjen hadde smeltet mens jeg hadde vogna i bilen her en dag det var litt varmt. Og det synes jeg ikke de burde gjøre da. Men det går på reklamasjonen da, så var bare å levere inn å få ny )
Amabolla Skrevet 21. august 2007 #198 Skrevet 21. august 2007 Kommer ikke på noen ideer til klemme på pakke jeg...litt tom i hue. Jo,vesla ville ikke at mamma skulle få mange timer om gangen på øye i natt.... Men virker som hun er litt bedre i form i dag. Akkurat nå er hun nede i stua og jeg sitter oppe-og hun sutrer ikke! Utrolig deilig. Hun er veldig kosete fortsatt, men er heilt greit-en blid unge skal få lov til å henge litt på arma..... Jobb kl 15, greys i kveld og i morgen kommer mor hubro:)
Molait Skrevet 21. august 2007 #199 Skrevet 21. august 2007 ah, skjønte verken eller:) Tanke på klem etterpå jeg. Jeg har hatt Lineabesøk:D Også mamman hennes da. E har digga Guns'n så det holder! Dritkult:) Du vet det cat, at man kan ikke ha vogna stående i bilen...hadde f*n meg klappa til dama tror jeg! Oversikt for meg da, bursdag til nevø, hjem, ikke greys (rakk aldri følge med på det jeg) har egentlig ingen planer for kvelden:) Ang. Lørdag. Hvem skal sove her? Hvem trenger seng eller vogn og sånn? Greit å ha ting klart synes nå jeg. Skal reisesenga opp? (gidder ikke styre med det i selskap om man ikke trenger) Har 2 vogner (+trille da) Edvard bruker nok den ene vogna men står en vogn klar her. Så har 3 sengeplasser om man ikke regner med trille. Hva skal jeg bake a?? Dere får bare rester;) men til fredag? Hjelpe meg! Tiny: Ta med den lille kakeforma i morgen a:) (kommer den med ferdig kakebunn tro?) Gjøre meg klar jeg da.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. august 2007 #200 Skrevet 21. august 2007 Ja hahaha dere skulle sett E digge guns'n Måtte flire altså, kule rockegutten!! Du må nok kjøpe klær med dødningshode og nagler nå mol ) Skal bare kule'n på sofaen vi da og se på CSI miami!! Hatt freddan i dag også Vi snakket jo tross alt om det i dag molle og da blir jeg horny da vettu Hmm bake til fredag? Sjokoladekake er nå et must spør du meg. Også bløtkake da.. med blå lys og blå pynt Jeg ser den liksom for meg! Hva med vannbakkels med krem og jordbær? Har en kjempegod oppskrift som er veldig lettvint. Eller hva med en ostekake? Is og gele kan du jo også ha. Også godisposer, men det er til oss store som kommer på lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå