Gå til innhold

Skravlingstråden! Nr 9 (4)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt sov Marius ,men ikke jeg er det ikke typisk :0)

Gav han en flaske ved midnatt da sov han helt til klokka 4.så gav jeg han selv klokka 6.så ikke verdens verste natt det der,jeg MÅ bare legge meg kjempe tidlig,såg Ugly Betty igår og satt og venta på oppvaskmaskina enda med at jeg ble overtrøtt og siden jeg har søvn vansker fra før må jeg lære meg å legge meg tidligere...Litt kjedelig å legge seg klokka 21 da,rett etter ungene,men kjenner at jeg er tvhvilt om jeg gjør det.

De ringte nettopp fra Helsalaget og ville ha meg med på møte ,men jeg takka nei idag,orker ikke to møter på endag..

Enig vinterbarn du gnir det bra inn...hehehe neida du er bare sinnsykt heldig tror vi sier at vi bytter litt jeg ;0)

Titsi den snuppa di sover hun også like lenge som de andre? tør jeg spørre når du legger deg på kvelden siden du har tre små?

Neimen der fikk jeg melding fra mamma mø :0) Så koselig !!!!!!!!

Så flott at de har det bra,jeg også vil til Lanzarote igjen..stor kosa meg der jeg...Hvor på Lanzarote er de,noen som veit???

har vært der tre ganger vi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakka med venninna mi,hun betaler ikke påskeuka ,men de andre røde dagene,pluss at hun er kjempe lei seg og sinna for at jeg tok det opp,dvs gubben tok det først opp med henne så skulle jeg ringe å ordne opp....Blir ikke lett å være venner etter dette nei.Føler meg så utnytta.Men jeg får vel lønn i himmelen endag :0)

Uansett Marius snudde seg fra rygg til mage i dag :0)

jeg er såååå stolt !

Skrevet

Side 3??!!

Mamma Mø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke til å unngå å se hvem som blir 30 i dag. Grattis!

Hvordan føles det Hebbie? Jeg kommer etter om 9-10 måneder.. *ulp*

Kom ikke så sterk tilbake som jeg skrev her oppe. Hadde en mann som skulle måle op litt vinduer o.l i dag så måtte tørrprate litt med han.

Nydelig vær i dag og.. sukk.

Nå tilkaller Vinterbarn meg her.. kommer sterkt tilbake hehe..

Skrevet

da måtte Vinterbarn trille vogn..

Så flink akrobat du har Idefix. Ikke så små babyer lenger.

Nå nærmer min første utflukt uten vesla seg. Håper det blir like fint vær i morgen. Elsker å stå på ski!

Så håper jeg det blir litt kos på kvelden og selv om jeg ikke fikk håndplukke reisekompanjongene.

Nå må jeg rydde litt. Ikke spøk å klargjøre til barnevakt. T.o.m pysjene på henge på geledd.

Snakkes

Skrevet

Steike Hebbie. Ikke farlig å bli 30 med en slik oppslutning.

Ps. Kjøpte en billig innretning nylig. Badestol. Kjempesmart! Nettopp badet vesla i den. Anbefales..

Skrevet

Gratulerer med 30 års dagen Hebbie :0)

velkommen etter :0)

Hvor fant du sånn badestol Titsi? har vært på leting etter det ei stund.

I dag har dagen gått ganske raskt,lite søvn i natt igjen ,men skal ta det igjen i påska,Gleder meg til påskeferien,slippe å ha klokka på,JIPPI !! Det sier jeg bare, skal ikke høre en bitteknøtte liten ringe lyd klokka 6.30 nei...

Nå er det ca 40 minutter til guttungen blir henta,jippi,teller ned nå...da skal jeg slenge en ferdig pizza i ovnen,det er middagen idag.Skal søren ta å finne cola til også,det er jo ferie..hehehe..

Titsi kos deg masse på tur med gubben ,pass dere da så du ikke havner inne på bim igjen ;0)

Måtte bare...

Ellers så er hodet helt tomt nå,det eneste jeg klarer å tenke på er sove sove sove i natt og slippe å ha på klokka :0)

Ellers så er det atåpklatten som har laget det anonyme innlegget til meg :0) Både hun og jeg går under namnet skrangla nå...

Pga helsa.

Nydelig bilde av Fredrik, hebbie. Tusen takk :0)

Skrevet

God morgen jenter ;O) Gleda meg til å sove lenge idag...men neida, lille ville opp halv 9 idag hun... hun lå der og skravla høl i huet på meg...så kunne like godt stå opp!! Dessuten var hun kliss klass igjennom alle klæra... ikke så deilig det da!!

Er så morsomt nå, hun ler så mye...søte lille babyen min ;O)

Snakka jo med deg i går Titsi, men å huske å ønske deg god tur...det gikk ut med stil... ;O) Men regner med at du får en koselig kveld alikevel, og at selskaper er ok å være sammen med!!

Hebbie da, hva ble maten tilslutt igår?? fikk dere spist noe?? Biffen min var strålende god...nam nam...

Nå må jeg legge ut lille her...så trøtt på søsters fang..vi snakkes jenter, skal prøve å komme inn senere idag...siden både titsi og mamma mø er borte!! Vil jo ikke at tråden forsvinner..

Ha en super dag alle sammen!!!

Skrevet

Oppslutning?? var det noen som skjedde her inne på DIB igår ?

Theaokt og Naboen var innom og overrasket meg med gele, vaniljesaus og kaffe og ballonger på døra.

Hun spurte om jeg hadde vært inne på DIB, men det hadde jeg ikke og hadde ikke tid fordi etter dem dro så var det å kaste seg i bilen og kjøre til Drammen og treffe ei bim venninne. Ble det annonsert at jeg hadde bursdag ?

Vinterbarn - jeg laget meg en god salat og svinekotelett som var tatt ut tidligere. Jeg ellllsker den Ranchdressingen !! Som nå er tom :o(

Her sitter jeg da - og venter på at mann og barn skal våkne. Når jeg omsider sto opp så sovner dem. Skulle ut i dag og Fredrik skulle til svigers. Men det ser dårlig ut ;op Fredrik sover søtt i huska si foran tven med tegnefilm. Har sovet der siden litt over 9 !!! Hvorfor ble jeg jagd ut av senga da ???

Men har fått sortert bilder til albumet jeg skal lage av Fredrik til mora mi og skrevet i en bok jeg har kjøpt. Skal skrive ned ting som skjer med Fredrik så vi kan lese om det senere i livet...

Synes venninna di er frekk Idefix - å lure seg unna med betaling. Burde heller være glad for at du stiller opp for henne siden hun sitter i skiten !

Er vel ikke mye av ei venninne som gjør slikt ? så ikke ta det så tungt.

Skrevet

takk for gratulasjoner fra dere :o)

Er ikke så verst å bli 30 år. Det var sååå mange gratulasjoner på sms, msn og telefon.

Skrevet

Hellu på dere....som ikke er her ;) hihi

Idag kom det berømte brevet fra kommunen...barnehageplass!!! Men ble det noe plass da...??? NEIDA, ingen plass i noen barnehager i hele området!!! Skikkelig imponerende,... jeg hadde jo et lite håp, siden vi har mellomste der...men neida hjalp ikke det heller!!

Så nå er det bare å bruke neste halvåret på å finne alternativ, sånn økonomisk var det jo bra da...for da slipper vi å betale for noe vi ikke bruker (måtte betalt fra aug til januar) og får kontant støtta...men jeg er ikke veeldig gira på dagmamma... kjenner ingen!!

Men som jeg ser nå...Idefix...så er det kanskje ikke alltid en fordel heller!!!! (parti med deg...)

Vi har nyti nok en flott vår dag her idag... og så gøy å få bilder tilbake av de små trolla våres... begynner å bli store alle sammen nå... de er jo bare såå vakre på hver sin måte alle sammen ;O)

Ha en super lørdags kveld alle sammen!!!

Skrevet

hmmmm.....va'ke mye liv her nei...

Ok Vinterbarn - når du skriver at barna er vakre på hver sin måte, så betyr vel det egentlig på en høflig måte at dem er ikke så fine. Men på en måte så er dem det - på sin måte hvis man ser litt bort fra det normale ;op

Kul drakt på din da !!

Så kjipt at du ikke fikk plass !!

Men hva er egentlig kontantstøtte ? er det noe man får om man ikke får barnehageplass ?

Nå blir det kebab og film : The devil wears Prada.

Er så greit med en leieboer som laster ned filmer. Kebab klarte sambo til slutt å slå gjennom med masse overtalelser. Det går så mye penger på mat her i huset og vi hadde nettopp svidd av 1200 kr på middag og handle på Smart club i dag. Foruten alt det vi allerede hadde handlet tildigere i uka og andre uker....

Skrevet

Næææææi... nå var du slem Hebbie... ;O( *stoooor furte leppe* var absolutt ikke det jeg mente da... !!!

Men de er jo så forskjellige... din lille med svart hår og mørke øyer... minititsi med sinnsyk hår manke... lille ruth og marius uten hår.. men alle med lubbne lår hihi..

Syns vi har skjønne barn alle sammen jeg... men de er forskjellige...det som er så artig!! Personligheter kommer tidlig fram...ser det på de jevngamle med snuppa mi her... artig å følge med på!!!

Så håper ingen ble fornærma her... bare Hebbie, som har blitt en GAMMEL ufordragelig mærr!!! Er kanskje sånnn når man næmer seg 60???? *der fikk du den* haha ;O)

Skrevet

tiihiii - jeg bare måtte si det....sorry Vinterbarn. Er så lenge siden jeg har fått sagt slike kommentarer. Er blitt så bløt etter jeg ble mamma. Bokstavelig talt !! Med så mye fett på kroppen så dabber jeg bortover om noen dytter meg over ende !!!

Har fortsatt ikke fått MiniTitsi siden MMS aldri funka og alle MMS'ene fra dere hadde jeg lagret til når jeg en dag fikk det iorden. Men det går ikke å åpne dem etter en stund.

Hehehe....har nå offisielt fått en fot i graven !!!! Om 30 år går neste fot. Og kanskje 30 år etter der så går hauet og spikeren i kista !!!

Tok en lifetest - noe amerikansk, og ifølge dem så lever jeg bare til jeg blir 81 år så vi får se.....

Hmmm - noen holder på med fyrverkeri utenfor. Kanskje ut og banke dem opp så dem ikke vekker Fredrik.

Han har begynt å sove så masse igjen så jeg vil ikke at noe skal ødelegge søvnen !!! I går sov han fra rundt 21 til 03.45 !!!

Han sover mer og mer av natta - ja takk begge deler !!

Nei nå ser jeg nesten ikke noe - må legge meg !!

Skrevet

HAHA HEBBIE!!!!!!!!!!!! VEEEEEEEEEEEEEEEEldig morsomt!!! og jeg gikk RETT PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! F....ta deg!!!! DITT KREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe.... synd jeg er så kjapp med å svare alltid, hadde jeg tenkt i 2 min ekstra hadde jeg jo tatt hintet!!!!!

Håper virkelig dere andre gikk i baret også!!!!!! *flau om det bare er meg*

Skrevet

Jeg gratulerte men tippa på at det var en spøk,men klarte ikke vente mer enn 5 minutter med å svare igjen.....

Hadde vel trodde det uten tvil i morgen for å sid et slik :0))

Jeg skal til legen den 23 april,tipper på at han sier at jeg ikke får være dagmamma mer,har tenkt å spørre han rett ut om han kan hjelpe meg til å slippe unna.....Helsa mi er jo ikke bra da med hodepine hver eneste dag.

Alle babyene er fine på sin måte det synst jeg også ;0)

Marius er en liten tenker "prater "ikke så mye ,er mye stille,men smiler med øynene hele tiden når han smiler.Helsesøstra ble helt betatt.men å få ett smil på bilde det er verre....

Det jeg egentlig hadde lyst å svare deg hebbie var dette....Siden det er 1 april tar jeg det med en klype salt ,men gratulerer så mye er det tilfelle.Du skal få det travelt fremover ,glad det ikke er meg og kom det til legen så du får krykker med engang nå OM du er gravid...:0)

Skrevet

hihihiihi....de fleste trodde på meg utenom Titsi. Mamma mø skrev at hvis det var en spøk så var det dårlig gjort - hva kan jeg gjøre ??

Jeg er jo Hebbie....hun måtte le da.

De andre på Drammenstråden gikk rett i baret utenom ei jente !!

Våkna og så det var 8 meldinger på mobilen fra min utsendte aprilsnarr.

Moohhahahahaha.......

Hadde jo ikke gått an om jeg skrev det på en annen dag !!

Fredrik bæsjer HVER dag nå !!! Hva skjer'a ????

I dag tok sambo og mata ham og lekte med ham så jeg fikk sove lengre og bada ham :o)

Så jeg laget pannekaker og bacon til ham. Nå skal i ut i sommerværet - er sååååå varmt !! 21 grader.....og gå tur.

Er så gøy å kunne ha Fredrik i bare bleie og kose med ham og ikke masse klær. Håper jeg har nok klær på ham når jeg skal ut. Har voksipose og han er så varm på føttene og ellers på kroppen, men det er så varmt ute og vil ikke at han skal fryse eller bli for varm.

Ikke lett å vite hvordan man skal kle dem.

Hmmm...kanskje ullteppe under og dyne og pute ??

eller lammeskinnet ??

Wæææææ......

Fredrik har ligget i hele dag og pratet - maaaasse rare laaaange lyder for full hals !!

Men holder kjeft når jeg drar frem kameraet enda han ikke har sett meg !!!

Skrevet

Her må det jammen litt innsats og dytting til nå jenter...side 3 igjen!! Til og med jeg tar litt ansvar nå når vi mangler stor skriveren ;O)

Men Titsi da...nå har hun tatt ferie liksom... ikke lett dette ;O)

Idag er det nok en super flott dag, så da er det bare å få på seg fillene i en fei og komme seg ut.. tenkte å gå ned til byen en tur..må kjøpe dåpsgave til en venninnes barn! Lille ligger allerede ute og venter, så bør vel skynte på!!

Kommer inn senere med litt mere tid jeg.. Ha en super dag jenter..

Og hebbie...ennå ikke helt tilgitt deg den spøken ;O(

Ang bekledning nå for tiden er det vanskelig..men jeg har skinnposen ennå.. med bare en sparke bukse, body og en tynn jakke... syns det er litt tidlig å slutte med posen, da må jeg ha dyne og dress, og da er det vel mere behagelig med lite klær opp i posen regner jeg med ;O)

Ok...da gikk jeg ut i godværet!!! Kos dere også!!

Skrevet

Hei. Gir tråden en dytt. Kommer sterkere tilbake litt senere, håper jeg. Ryddet garasjen i dag. Ikke bare bare..

Kom hjem i går og rett på sirkus. Men er her altså..

Bra Mamma Mø kommer snart!

Skrevet

Når kommer Mamma mø tilbake ??

Er flere som ikke har tilgitt meg ;op hehehe......

I dag har Fredrik vært såååå sutrete - har gått greit når jeg hadde ham på fanget, men tok ikke lange stunden før han begynte å sutre.

Sambo hadde ham i halvannen time da han endelig kom hjem og sutret - og han har vært så eplekjekk og sagt at han hadde ikke hatt problemer med å ha ham en hel dag eller helg !!! Så lenge varte ham !! Jeg har hatt ham i hele dag og vært trøøøøøtt. Sykla en halv time i morges og såååå sluknet fredrik i halv 11 tida. Men sov bare en halv time - og da sutret han uansett om han fikk mat eller var i huska si.

Så da kledde jeg meg og dro ut på tur med ham - endte med en tur på 3 timer fordi da jeg var nesten tilbake og hjemme så møtte jeg Theaokt og Naboen som hadde prøvd å få tak i meg fordi dem skulle på tur. Så da måtte jeg snu og være med til sentrum igjen med dem.....sliten ja.

Da sov han hele turen !! men våknet og begynte å sutre igjen.

Men nå etter litt ekstra å spise så slet han med å holde øynene åpne :o) Håper han sover hele natta !!! Orker ikke en slik dag til imorgen.

Håper Idefix blir bra i ryggen.

Skrevet

Heisann seint her idag,hatt så mye på plakaten...

Våkna av at ryggen var fullstendig av..hadde skikkelig vondt,DA bestemte jeg meg for at jeg kan ikke vre dagmamma lengre.Skal til legen den 23 og jeg VEIT at dette her ender i behandlinger igjen.Har ei skiveutgliding som til tider kommer ut,det har skjedd nå.Hadde Marius i senga i hele natt så det er vel måten jeg har ligget på som har gjort det.

Jeg ringte henne og sa at jeg kan passe ut mnd...Men hvorfor føler jeg meg så ussel,setter jo henne i ett uføre nå..Men har snakket med bestevenninna mi her hun mente at jeg burde sagt det fra meg den dagen hun begynte med de penge tullet..Er vel det samme dere har sagt..Men jeg ville jo gjerne hjelpe,det er bare slik jeg er....Men nå går det utover familien.Snuppa har blitt super sjalu,om gråter nesten hele dagen,ikke noe gøy :0(

Pluss hun går ikke sammen med han eldste jeg passer.tror de bare missliker hverandre sterkt :0(

Vente på henne idag hun lovde at hun skulle komme med lønna...men tenk det gjorde hun ikke..Så da er egentlig samvittigheten min ren.jeg har prøvd....Men helt rlig synst dere jeg er fael og ond nå?

Føler meg rett og slett MISSLYKKA nå :0(

Marius sovna av seg selv i senga i kveld ,men våkna etter en time ,det var en rap som måtte opp.Han spiser bra med grøt nå..

Mamma mø kommer vel innom idag ,brun og uthvilt :0)

Velkommen tilbake !!!!

Tastaturet har klikka ,mangler noen bokstaver her og der....

Ellrs har jeg hatt besøk av to venninner idag,det var travelt siden forma var elendig så tryna ett par timer i seng i ettermiddag..

Nå skal jeg legge meg for natta...

Foressten på modne ligger hjemme siden til attpåklatten sitt barnebarn,en flott men sterk side,hun vil legge det ut her etterhvert..

Nå sover vel dere alle sammen......nattinatt...eller god morgen ;0)

Skrevet

Åååh, er det idag mamma mø kommer hjem?? da har jammen meg den uka gått fort!!! Dagene bare flyr avgårde nå!!

I går var jeg på barseltreff, er i regi av helsestasjonen, var 9 stk. Første gang er med helsesøster, neste er med psykolog..3 husker jeg ikke helt, men etter det må vi ordne møter selv. Var veldig koselig da ;O)

I dag blåser det stiv kuling her..det betyr dårlig med tur dag...dessuten har jeg 3 barn hjemme nå, de eldste har jo påskeferie nå ;O) Får besøk av min søster og niese nå... skal bli koselig!!

Forstår deg veldig godt Idefix, men skjønner jo selvf henne også..at hun ble litt fortvila.. men de har jo ikke akkurat veldig sammarbeids villige heller...hadde alt vært helt topp... så hadde kanskje valget v'ært vanskeligere... men som du sier...helsa er viktig, absolutt... når du i tillegg har 4 stk!! Men spørs vel om det blir så mange flere besøk fra den kanten??!!! De bør kanskje betale deg lønna di først ihvertfall!!!

Der logga Mamma mø på...så da skriver vi nok sammen... "velkommen hjem" *klapper i hendene* hihi

Skrevet

Hei alle sammen!!

I'm back!!! Hatt en super ferie! Litt dårlig vær de første dagene, men det tok seg opp på slutten ;o) 3-åringen har vertfall kosa seg!!!

Bare innom for å si hei, ikke fått lest enda, gjør det senere. Nå kommer eldstesnuppa hører jeg, sovet til nå hun, slitsomt med ferie vettu.. hehe

Skrevet

Hei igjen.

Da har jeg såvidt klart å kravle meg frem fra møkklæ-haugen... Uff.. det er det eneste negative med å dra på tur... For selv om ikke alle klærne har vært brukt så lukter det av dem og jeg syns jeg må vaske dem...

Ser dere har snakka om krokus og vår... *sukk* Neida, skal ikke klage jeg, snøen er da nesten borte på plenen vertfall... Ser da graset noen steder... Er da vår her å, vertfall ikke vinter når det er mange plussgrader ;o)

Hadde huska å stille klokka før vi dro, men trur dere ikke vi forsov oss da... Skulle egentlig dra ca 2.30, da sto svogeren min ute her og tutaq som besatt... vi sov... he he.. Så det ble en pangstart på ferien kan jeg si... Men hadde jo gjort klart alt før jeg la meg da, så vi kom oss da avgårde kl 3, ikke verst å ordne meg sjøl og begge jentene på 1/2-time... Og så skulle vi sette igjen bilen på et verksted like utenfor GJøvik, for de sku rette ut bulken og lakkere mens vi var borte. Vi var jo 4 biler i følge og svogeren min kjørte først. Han så ikke at vi dro inn på verkstedet, så han snudde midt på riksveien, og svigerfar stoppa midt i ene rundkjøringa... Så kom de etter oss opp på verkstedet, med politiet like bak.... he he... Ser jo litt mistenkelig ut når 4 biler drar opp på et bilverksted kl 3.30 om natta da... OG gubben lå på alle 4 og pressa bilnøkkelen under en port der... he he...

Syns også at vorspielet er morsomst, og her utpå bygda som jeg bor går som oftest vorspielet over i festen og så nachspiel på samme sted... Ikke ofte vi drar til byen, koster jo 500 med drosje en vei, og det er jo mye morsommere å spille den musikken du vil og hoppe og danse i en privat stue...

Der kom min stefar for å hente gutta jeg har på besøk... Vi snakkes..

Skrevet

Hadde nemlig mine nevøer på 3 og 5 her ei lita stund ;o)

Åssen går det med rompa di da, vinterbarn?? Like vond?

Ruth har nå begynt med grøt da. Fikk litt lørdagen før vi dro. Spiste gladelig flere skjeer i dag da ;o) Var såå ivrig da vi var på tur nå og, Vertfall etterat hun fikk brus av bestefar på flyet uten at mamma så det... Ble helt vill med en gang vi fant en brusboks etterpå... he he... Men kanskje ikke noe særlig å begynne med brus da... Får lære henne å drikke vann først vel?? Kanskje prøve brus på flaske.. he he... monstermamma?? Hæ?? jeg?? thihi Lille snuppa mi ble jo 6 mnd på Hebbies store dag ;o) Jammen går tida fort... Er da ikke lenge siden hun var liten og nyfødt... *sukk* Fra i natt går hun inn på storesøsters rom ;o) Blir spennende å se hvordan det går... Gubben er pessimist da... Mener vi da må flytte storesøs inn på vårt rom i en overgangsperiode... Jeg er IKKE enig... Så vi prøver min metode først.. he he... Men vet ikke åssen vi skal gjøre det når jeg skal avvenne hun fra nattmat da... Håper det går av seg sjøl...

Du har virkelig fått den verste svigermora, idefix.. Er det mulig!!! Hun burde heller vært sinna for at du tok på deg å være dagmamma når du egentlig har nok sjøl... Ikke for at du ødela jobbinga til gubben.. hallooo!!! Hva slags menneske er hun egentlig??

Snuppa mi har fått en ny favorittfilm da, nå er det ikke madagaskar lenger, nå er det istid 2 som gjelder... "ååå... Mamma, se! En dokodille!! Fysj..." he he.. I begynnelsen krangla hun med søskenbarnet på 2,5 år. "det er mammut, nei det er elefant, det er mammut, nei det er elefant" .. he he... De 2 er som søsken, krangler om absolutt ALT!! Om det så var en gråstein så hadde de sikkert sloss om den å... Men de er venner og da... Er litt godt det bare var 1 uke... Hadde ikke orka 1 uke til med slik megling...

Hmm.. sjokolade ja... Har ikke spist noe i hele ferien...*krysse fingrene bakpå ryggen*... Men nå har gubben inngått et veddemål med svogeren og å gå ned 1 kg i uka i 10 uker. Den som taper må betale den andre 1000 pr kg... Så nå må vi bare... Og da skal jeg være flink å, nå blir det bare sunt kosthold vertfall, og godis kun på helg.

Ikke fått med meg at lillesøstera di flytter, idefix, så synd da!! Flytter hun langt eller?? Er jo så kos med familie i nærheten da! (ikke svigerfamilien din da...)

Var på Puerto del Carmen, idefix ;o) Drar gjerne tilbake!

Fy, vinterbarn! Tenk å si at Ruth ikke har hår!! Har jo masse hår hun da!!! Bare at hun er rimelig blond, så det syns ikke så godt på de mms-bildene.. *hmf*

Barseltreff med psykolog??? Hva slags mødre er det nedi Moss da???

Og så ser jeg at jeg trengs for å dytte tråden.... he he..

Nå er det nok klart for å sette på en ny maskin... Godt det er tørkevær ute da vertfall! Så jeg får vaska litt i dag!!

Forresten! Må fortelle om starten på dagen vår.. he he... Har seng fra jysk, ikke av aller beste kvalitet... Da vi flytta sammen for 7 år sia måtte vi sette en stor kubbe under der for å holde oppe bunnen i senga. Pus kvesser alltid klørne på den før hun kommer opp i senga til oss for å legge seg, nå har hun jo vært hjemme alene 1 uke, og har da sikkert fått flytta på den kubben, så 8.30 i dag ramla vi med et brak i gulvet... he he...

Skrevet

Brukte så lang tid på å lagre nå at jeg nesten ble redd jeg ble kasta ut... Fikk mld av titsi, hun hadde skrevet DET lange innlegget og så datt nettet ut... er SÅÅ kjipt når det skjer!!!

Og så må jeg jo fortelle at for 12 år sia fikk jeg mitt første kyss nedi stallen her ;o) 16 år og ukyssa var jeg .... Vært sammen med min kjære i 12 år da. Dæven, det er lenge det... Vært gift i 3,5 og har fått 2 prinsesser ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...