vinterbarn ;O) Skrevet 26. mars 2007 #126 Skrevet 26. mars 2007 Hihi...hørtes ut som en vanlig kveld på byen titsi... noen ting forandrer seg aldri... det er den egen grunnen til at byen noen ganger er kjiip...for det er litt av ett "kjøttmarked" gøy om man er en gjeng sammen som har det gøy...men kommer du bort fra de..hjelpes og mye tragiske, svette, gamle, ekkle menn som plutselig har endel viktig å si... (les: uviktig for oss...og gjerne uforståelig også) ;O) Men er jo gøy innimellom da...syns som oftest av vorspielet (ALDRI SKJØNT HVORDAN DET SKRIVES) forspillet... er morsomt jeg da... blir litt nedtur når man kommer ut ;O) Nå har jeg vært hos legen og ble sendt på sykeh for rtg, så om 2-3 dager så veit jeg om halebenet er brukket eller ikke... veldig viktig å vite igrunn...akkurat som det blir noe bedre av det!! Jeg vil bli bra!!! Måtte kjøre selv idag, men gikk på et vis det også, må man så må man ;O) Det som er greit med å vite om det er brekt eller ikke er om hvor lenge jeg skal gå sånn her!! Men jeg fikk ihverfall beskjed om å fortsette og gå...så da gjør jeg det...sitte er jo helt døfødt!!! Nå kommer mannen min hjem med lunch til meg..nam nam...sulten ;O) snakkes... Fint bilde Titsi..lille på husketur..hihi... hadde likt å se min "trinsebaby" oppi der ;O) heheh
Candy girrrl Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #127 Skrevet 26. mars 2007 Ja hun koste seg i den huska. Men det var bare et lite øyeblikk. Hun er sterk for alderen men huska er ganske bratt i ryggen. Gleder meg til hun kan sitte. Da får de være mer med, sitte å kikke. Hvis ikke det halebeinet ditt er knekt skjønner jeg ingenting Vinterbarn. Håper ikke du har ødelagt noe annet også. Jeg falt å slo meg for en del år siden og slet med smerter i et par år. Var begynt med snowboard, men det var helt uaktuelt på noen år. Men hvis du ikke kan sitte eller kjøre, så kaller jeg det den største gratis-slankekuren ever.. ) Så deilig at lille Fredrik sover så godt da.. Virker som en storspiser. Over 200 ml er mye for en så ung mann!! ) Ang. fulle menn på byen så fikk jeg være litt mer i fred enn sist. En mulig forklaring er kanskje at det er 5 år siden sist hehe.. Men et par smårips av noen gutter lurte på hva jeg studerte da..?! (bør man ikke være ferdig når man bliiir 30?) Den var til deg Vinterbarn! For du synst jeg så huvgammel ut på msn bildet mitt. ) Håper du er bedre Idefix. Så du får kommet deg ut i finværet og sugd inn litt sol-energi! Har dere sauer som lamber?? Eller er det bare hest? Popper vel inn en *se hvor kjekt jeg har det-na-naa* msm av Mamma Mø snart. Bare litt, pitte litt mye misunnelig..
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #128 Skrevet 26. mars 2007 Kjempe koselig bilde da Titsi,skal snart henge opp babyhusken igjen..:0) Gubben får fikse den slik at vi kan få hengt opp to hukser igjen ikke bare en.. Forma er stigende,tror rett og slett at det var kroppen min som streika som sa at nå er det NOK...Er i bedre form idag.Har fått vite at barnehagen er stengt neste uke så da får jeg vel en ekstra å passe,tviler på om hun spørr om det er greit,leverer han nok bare..men jeg krever betaling det gjør jeg!! Eller synst dere jeg er kjip om jeg krever ekstra for to dager,hun truer jo med å dra fra helligdagene.eneste jeg mener hun kan dra fra er mine sykedager som i dag... Kledde på meg og satt ute i sola i nøyt det..deilig......:0) Men den helsikes snøen.grrrrrrrrrrrr..... På tide den forsvinner nå,snart er det april..hebbie når har du burdsdag du er straks 30 du !!!!!! Vil vite det :0)) Nå spiser Marius grøt hver kveld men sover like dårlig på natta...joho..liksom.. Gøy med ute kveld da Titsi....:0) jepp det er ett kjøttmarked der ute,tror jeg hadde fått ro da.hehehehehe.. Vinterbarn god bedring med den rompa di ! Fredrik er ett lite matvrak,hehehehe her biter Marius så snart slutt på puppinga her også,fy det er vondt når han biter !
Chiquita Bananas Skrevet 26. mars 2007 #129 Skrevet 26. mars 2007 Jepp - han slekter på sine foreldre som er matdronning og mat kongen... gleder meg til å prøve grøt !!! Håper halebeinet ikke er brukket Vinterbarn - au !!!! Ja - jeg har bursdag på fredag ) 30 år - eldgammel ;op Så søtt av deg å huske det da Idefix. Amma fredrik i dag og det var ikke mye som kom ut - gjorde helvetes vondt !!!! Har gått så og si over til flaske - synes det er mye bedre. Føler meg sååååå fri. Og han sover så godt. Han har hatt 3 middagslurer i dag - må følge med ham hvis han fortsetter å være så trøtt. Broren min ringte meg og var litt sur på meg fordi jeg ikke hadde ringt ham da jeg var i Italia og lammelsen kom. Er en liten kriging mellom ham og mora mi som er lege og sykepleier. Og det er flere år siden mora mi jobbet som sykepleier og hun er mer for alternativ medisin som ikke alltid funker. Fikk beskjed at neste gang noe skjedde meg uansett hva land så måtte jeg ringe ham. Må få meg MR rekvisisjon så jeg får sjekket hauet - ikke mye bra i skallen min ;op Men han ville at dem skulle sjekke meg så man kan få utelukke ting. Han sa at det IKKE var bra at jeg kunne rynke pannen og ha en del rykninger i ansiktet pga. vannkoppeviruset som var synderen i dette. Er søtt at broren min bryr seg så mye....... Nevøen min som nettopp har begynt å krabbe falt ned kjellertrappene. Det gikk bra, men det blir en våkenatt hvor dem skal sjekke ham. Jeg hadde stoppet å puste om Fredrik falt ned de fæle trappene. Den døra skal låses og nøkkelen henges opp under taket !!!!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #130 Skrevet 27. mars 2007 Heisann mine venner i går la jeg meg klokka 21,må visst gjøre det for å takle å stå opp klokka 06.30..Marius rota endel i natt også,men jeg fikk sove ca 3 timer før rotinga begynte....Har måttet lagt minsten jeg passer allerede han hylskreik og gnikka øynene så trøtt at øynene var røde...synst synd i både ungene og mora.Kan ikke være noen gøy å være først i barnehegen og aller sist å hente. Jeg har 9,5 timers dag samme har guttene.det er myyyyyyyyyye for de små.. Klart jeg husker det hebbie,var nesten 100% sikker på at det var den 30.. Ikke greit å høre at du sliter med ansiktet ennå,ha deg til lege ja!!!! få sjekke deg opp og i mente.. Tror jeg må få en legesjekk jeg også er kvalm og uvel hele tiden ,trøtt som fy...Har testa er ikke gravid ...men det føles nesten slik.Tror det er fordi jeg er så sinnsykt sliten. I tillegg så er svigermor sinna på meg fordi jeg er dagmamma ,gubben var hjemme i går pga meg og ryggen sin.da freaka svigermor ut.mente at jeg ødelegger jobbingen hans osv...Fy f..kunne dælja henne med ei flaske hard og brutalt..eller drukna henne.grrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Candy girrrl Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #131 Skrevet 27. mars 2007 Sjarmerende svigermor du har da.. Du har tydeligvis fått siste sort. Rart at hun har produsert en så oppegående og grei sønn .. Noek en dag med himmelsk vær. Sukk.. Ble litt lei i går. Neste lørdag skal jeg og typen vår første utflukt uten barn. Fra lørdag til søndag. Først på ski på dagen og så overnatte på et fint hotell. Så har typen prestert å "invitere" med en dame på jobben og mannen hennes. Ergo, må jeg tilbringe hele dagen og kvelden med noen jeg knapt kjenner. Grrr.. Skulle liksom pleie forholdet, men nå blir det tørrprat i stede. *litt sur* Stakkar nivøen din Hebbie. Trappefall er ikke spøk. Var i et barneselskap for ikke så lenge siden der ei lita jente stupte ned hele trappen med hodet først. De lydene.. Brrrr Vinterbarn kan nok skrive under på at trapper ikke er spøk.. Flaks du bare bor på 3 plan da Vinterbarn..eh..
Chiquita Bananas Skrevet 27. mars 2007 #132 Skrevet 27. mars 2007 Idefix har en svigermor som er en klassiker - skikkelig rivjern !! Vil du jeg skal ta hun en stripe ?? Klaske ræva og si hold kjeft ??? 9,5 time er leeeenge borte fra foreldrene !! Er sykt av vi tvinges til å ha barna så lenge i barnehage - er ikke alle som har råd til å være hjemme eller ha familie som kan passe på.... I natt så sov Fredrik fra 22.30 - 05.30 !!!! Første hele natt !! Ble helt overrasket. Men våkna igjen etter mat kl. 0800 og da ville han leke. Nå ligger han i huska og blir gynget frem og tilbake og sover så søtt før vi må dra. Skal på treff i dag..... Det var jo veldig teit gjort av mannen din Titsi !! Hvorfor spurte han ikke deg ? Du får streeeeekke på armene og gjeeeespe i 19.00 og si du må legge deg. Springe opp på rommet - ta deg et laaaangt godt bad. Bestille det beste fra roomservice og legge deg godt til rette i senga og se på tv ;op hehehehe..... Det hadde jeg gjort. Nei - får komme meg i klær og kle lillegutt. I dag skal han vises frem - vi har ikke vært på treff på flere måneder. Har alltid vært noe tull for oss. To av dem er født 11 og 12 desember og så kommer Fredrik den 13nde. Vi skulle ha vorspiel på fødeavdelingen, men alle kom inn en uke tidligere og ble satt i gang av forskjellige årsaker....Hehehe....jeg tapte siden jeg kom sist. Her er det rene sommeren !!!!! 11 grader allerede og skyfri himmel. Herrrrrrrrrligt !! Kos dere jenter så snakkes vi.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #133 Skrevet 27. mars 2007 Stakkars nivøen din hebbie glemte helt å komentere det i unge vrælet her..... Glad jeg har trappegrind,den passer vi på er stengt nå når jeg har en krypende liten kar her... Litt blidere nå etter at han sov i 2 timer,men jeg lurer på hvor i svarte han har kasta smokken sin? Finner den ikke,han har stått i senga og kasta den....hmmmmm må leite etter på ja...Nå skal jeg snart få Marius i seng så kan jeg kle på "låne" gutten og gå ut på verandaen etterhvert.nydeleig vær her også.. FY søren så elendig gjort av gubben din ,hadde blitt så sur at jeg hadde nok trua med å bli hjemme...eller ellers var hebbie sitt forslag meget smart :0)
vinterbarn ;O) Skrevet 27. mars 2007 #134 Skrevet 27. mars 2007 ÅÅÅÅHHH falle ned trappa...auuuu det er helt sikkert!! *kors på hjertet* lover!!! min mellomste gjorde det når vi flytta inn her... det var vemmelig, men flaksa var at hun hadde akkurat prøvd en kjempe stor lue, med masse pels..så den tok unna for det værste støtet!! Så gikk veldig bra. Men det er skummelt og ikke minst vemmelig...rekker bare å rope "NEEEEEEI"!! Svigermora di er stilig ja idefix... go grunn til å bo et stykke vekk fra de ja... er kanskje greit å ikke fortelle de alt dere driver med!!! hadde jeg unngått ihvefall!! Teite dama ;O) Men bra at formen din er bedre ihverfall da!! Hm...var noe annet jeg skulle komentere også... hva var nå det da??? *grave----grave* nei, tomt!! blir gal av denne tåka!! Nå har vi vært ute og gått oss en god tur, rusla ned på jobben og tok lunch sammen de der... savner de så ille..så veldig hyggelig å titte innom i ny og ne ;O) Sinnsykt deilig vær nå altså... steker i solveggen.. går i bare gensren ute nå!! digg... i går tente vi grillen for første gang også... hjertelig velkommen vår ;O) ;O) ;O) Åhhh...jeg har så lyst på sjokolade idag... slite slite... Mamma møøø kom og hjelp meg!!!!
vinterbarn ;O) Skrevet 27. mars 2007 #135 Skrevet 27. mars 2007 JO!!! hadde jeg bare lest innlegget over meg litt før så hadde jeg jo kommet på det!!! Titsi...den hyper sosiale mannen din har slått til igjen ser jeg... hihi... han er tydeligvis fornøyd med kjæreste tilværelsen han... eller kan det være at han faktisk har glemt det...har jo vært stritt hos dere noen år nå mener jeg!!! Du får gjøre som hebbie foreslo..super ide... pleie deg selv helt alene, kjøp med noe godt lesestoff og noen kroppspleie produkter...det gjør susen tenker jg;O) menn er enkle vesner...nok engang ser vi det ;O)
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #136 Skrevet 27. mars 2007 Hey gjett om jeg er fornøyd da får fri hele neste uke.Å da har gubben fri også,jippi da skal vi bruke tid på hverandre som familie :0) Har ikke kobla det at hun har fri neste uke,men desverre så mister jeg penger da.men fri er fri !!!!!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #137 Skrevet 27. mars 2007 hmmm merkelig altså,men las nettopp i Her og Nå at ari og marta er i utlandet...hehehe det visste vi ikke sant :0)) Noen som har hørt fra mamma mø??
Chiquita Bananas Skrevet 27. mars 2007 #138 Skrevet 27. mars 2007 Sliiiiten !!! Helt siden vi kom hjem så har Fredrik skreket. Er såååå overtrøtt siden ettermiddagslurene hans har blitt ødelagt. Etter ALL slags mulige prøvelser så la jeg ham på magen og vips så holdt ham kjeft og sovnet. Liker det ikke så jeg nesten gleder meg til ham våkner igjen, men fy søren det var herlig med fred og ro. Er et herk å legge et barn som er overtrøtt.....har merket at han var trøtt og utslitt og sovnet av og til av utmattelse på meg, men våknet da jeg la ham i senga. Ellers kan jeg som regel legge ham i senga og gå og han har sovnet minutter etterpå. Bra det ikke er slikt hver dag - hadde hengt meg !!!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #139 Skrevet 27. mars 2007 neida hebbie det hadde du ikke gjort ;0) Men det er slitsomt ja... Nå har Marius endelig sovna for 2 gang i kveld så nå skal jeg legge meg..... Har jeg sagt at jeg er så imponert over deg Titsi med 3 små ! Du må ha gode rutiner du,ser nå når jeg har 2 små som legger seg til forskjellige tider ikke lett å komme seg ut da... Men nå går ikke noen av de da..Men er glad for stor veranda nå,der var vi mye idag :0) He en god natt skal opp klokka 6.30 i morgen også..snork....
Chiquita Bananas Skrevet 28. mars 2007 #140 Skrevet 28. mars 2007 Hehehe....ringte svigers litt før halv 9 og spurte om dem kunne passe Fredrik - dumt spørsmål egentlig !! Var her et kvarter senere for å hente Fredrik. Har maaasse å gjøre i dag og det blir litt dumt for Fredrik ang. middagslurene at jeg tar han inn og ut av 10 forskjellige butikker når han vil leke eller sove. Orker ikke slikt tull i dag og. Hvordan har du det Idefix ?? Trøtt ?????? Jeg er....... Gleder meg til jeg kommer hjem igjen og kan sove uten å bry meg om Fredrik !! I dag kunne dem ha ham til nærmere leggetid ;op jeg som ikke liker det og savner ham, men jeg trenger å få hvilt meg og gjort ting. Gubben kommer ikke hjem før i 5 tida fordi han måtte være på jobben der alle sjefene er og da kunne han ikke stikke av om han ble raskt ferdig - så da må han være der full dag !! Orker ikke passe Fredrik hele dagen på underskudd. Her er det sol og skyfri himmel og det blir vel ganske varmt. Nå var det litt frost på bilen da, men det forsvinner fort !!!
Candy girrrl Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #141 Skrevet 28. mars 2007 Så kjekt med ros Idefix.. ) ) Bra lille Fredrik roet seg da Hebbeie. De blir fort noen vanedyr de små. Deilig med rutiner når man er hjemme. Men rutinene blir en stressfaktor når man må ut av huset og har mye å gjøre. Du skriver nok samtidig du nå Hebbie.. så litt julepynt på høyreloggen til drammenstråden ) Snakk om ammetåke her.. Satt nettopp her i stua og funderte på hvorfor det kom regne-lyder når det er knall sol ute. Så lurte jeg på om det var noen utenfor osv. Etter en to tre teorier til måtte jeg ut på kjøkkenet å kikke. Joda, jeg hadde tåteflasker på koking. Hadde glemt det jeg.. :S Skal på sirkus med gjengen enten fredag eller søndag. (selv om jeg egentlig vil boikotte sirkus pga dyremishandling, men ok..) Fått høre noe mer om halebeinet Vinterbarn? Ikke at du blir noe bedre da.. Men kjekt å vite.. 6.30...... Sykt tidlig! Natta det. Bra det er lyst iallefall. Da virker det ikke så hjerteskjærendes stå opp.
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #142 Skrevet 28. mars 2007 Heisann er steike trøtt jeg fordi om jeg fant senga i 22 tiden i går.det er det dumme hodet mitt,sliter med den migrena igjen,tror det kommer av stiv nakke og rygg. Guttungen jeg passer hylte i 1 time i dag,da la jeg han ,han sovna med engang,hører han holder på å våkne nå.Sola har kommet frem så det er mye lettere å være oppe nå. Men jeg MÅ tidlig til sengs kjenner jeg for å orke å stå opp klokka 6.30,desverre så er jeg våken ca en time før.for Marius roter noe inderlig fra 3 til 6.30 da står han opp.Om en er våken 5 ganger om natten er søvnen dårlig og en får elendig helse las jeg i ett blad i går.Kan stemme det med helsa mi nå og nattesøvnen,føler at jeg holder på å krepere til tider. Er ikke sikker på om vi orker å dra på bading idag,kjedeliug å v'ære inne når det er det flotte været ute,får se hva vi orker.. Jeg har rett og slett ikke lyst.I går måtte jeg legge meg nedpå litt for å roe hodet. Du er heldig hebbie som får så mye hjelp,er ikke sikkert det er like lett å få hjelp med neste mann,det er iallefall noe jeg har opplevd. Så nyt det nå mens du får hjelp :0) Sirkus boikotter jeg etter at jeg,gubben og guttene var på merano,Nr 2 hoppa ned fra fanget mitt og stod ved siden av meg,da kom programlederen og brølte til meg at jeg var en elendig mor som ikke passa på barnet mitt..Jeg var så såra og sjokkert at jeg HATER alt som heter sirkus nå....gubben ble så sinna at det var like før han knerta fyren. De får aldri penger av meg igjen nei.
Candy girrrl Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #143 Skrevet 28. mars 2007 Hmm.. det merkes at Mamma Mø er på ferie ja. Idefix.. nå får jeg iallefall dårlig samvittighet for å dra på sirkus. Fy så frekt!! Var det han gamle fyren med glitrevest?? Og Idefix, evt Hebbie.. det finst håp for slitne sjeler.. Hihihi.. http://www.dinbaby.com/forum/thread/8796356 (Hva skulle man gjort uten dib?) Og hvor er Vinterbarn?? Synst ikke vondt i rompa er god nok unnskyldineg til å svikte tråden! ) Fått sovet litt i dag da Hebbie?
Chiquita Bananas Skrevet 28. mars 2007 #144 Skrevet 28. mars 2007 Faen lite surt - hadde kjøpt 4 nye pyjamaser i dag til Fredrik siden han har vokst ut av alt annet. Nå ligger han og sover i pyjamas nr. 3..... han presterte å søle maaaasse melk da han drakk så jeg skiftet på ham da han var ferdig. Etterpå så lekte han og etter en liten stund la jeg ham på magen og ikke lenge etterpå gulpet han litt og gned seg i det !! Skjønner hva folk mener at det vaskes mye klær når man har barn... Ble ikke noe søvn - jeg var for gira til å slappe av og bare lå i senga og tenkte på alt som måtte gjøres. Så jeg gjorde ryggøvelsene fra fysioterpauten og hadde god samvittighet ;o) Men imorgen får jeg sove lenge - sambo har første jobben der hvor svigers bor så da spurte han om jeg ville ha fri i morgen også for da kunne han ta med Fredrik på vei til jobb. Da får jeg tatt igjen søvn og gjort husarbeid. Psyyyyyyychooooooooo tråd - legg deg ned Titsi så skal jeg sende over litt healing. Ikke glem å drikk et stort glass med eddikvann.... Da mottar du lettere healingen...
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #145 Skrevet 28. mars 2007 hahha....Nope den går jeg ikke på,men jeg har en onkel som kan sakene sine :0) Det beviste han da jeg hadde 350 i crp og var oppegående dagen etter....jeg hadde fårr blodforgiftning,innrømma til slutt til legen min at jeg hadde fått lit familiær hjelp :0) Jeg tror iallefall på det ,han har hjulpet meg før han. Ellers så er jeg nå på vei i seng,kjempe trøtt ,overtrøtt etter en knall hard dag med sutrete unge her,ikke min sin... I morgen kommer både han og broren.er spent på den dagen ja..Uansett 2 dager igjen til påske :0) En gebrokken type var det ca i 55-55 års alderen er noen år siden.men blir sinna ennå med tanken på DE dyre bilettene og den sure fyren... Her sparer jeg husarbeidet til helga :0) Spilt spill idag med nr 2 ett morsomt spill som heter klokkejakten,er etter alf prøysen sine figurer...Kosta 50 kr på notabene koster egentlig 279,litt likt den forsvunne diamant om dere husker det spillet,yndelings spillet her i huset..Vi stor gleder oss til påske,da skal vi spille spill!!! Bare være hjemme og gå påskerebus to dager..kjempe gøy :0) Idrettslaget arrangerer påskerebus her...går en løype,ikke på tid,men om å gjøre å kunne mest å da skal en ikke jukse.. Natti natt alle sammen,er veld tidligst oppe i morgen også jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #146 Skrevet 28. mars 2007 hei hei og god natt... En sliten kropp kommer inn rett og slett bare for å vise at jeg fortsatt er med dere... har ikke glemt dere se... men er jo knall vær, og må bare være ute og farte... skritt telleren flyr om dagen, håper fettet snart gjør det samme!!! Rimelig klar for noe vekt nedgang nå... ikke bare sprengte legg muskler ..hihi... Nå legger lille seg kl 21.00...da er det natta, så jammen har jeg ikke brått fått meg litt kveld også;O) Og da sover hun til sånn 4 tiden... så nå er vi i gode og faste rutiner på natta også...deilig ;O) I går smilte hun og hviiiina skikkelig, kom små latter...ååååååh... gud jeg er forelska i den babyen der... bare sååå vakker ;O) Prøver et lenger innlegg i morgen, er for trøtt til å tenke noe spesielt nå... snakkes...
vinterbarn ;O) Skrevet 28. mars 2007 #147 Skrevet 28. mars 2007 dib har glemt hva jeg heter...blitt anonym igjen nå...da er det på tide og komme inn litt oftere skjønner jeg... hihi... ;O) Full skjerpings!!
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #148 Skrevet 29. mars 2007 Herregud som den guttungen maser,han eldste jeg passer,gi han ett ark...hva skal jeg tegne sier han da??? Gi han en bil.....ikke fornøyd da heller han er 90% av tiden sur,veit at de sliter med han i barnehagen også,mamma har hvisket det i øret mitt hun jobber der......Er det mulig å være 4 år og være såååååå sur og furtete,kjenner bare en som er slik og det er faren hans,hehehe stakkars liten sier jeg bare.Har sagt fra at jeg ikke kan passe til høsten,men hun har fått 100% på den største og 60% på den minste. Jeg fikk 80% det jeg søkte,en dag mer i uka.Desverre trives ikke snuppa i barnehagen lenger så er ikke så sikker på hva jeg skal gjøre.Takker ja til plassen siden lillesøstra mi flytter og tar med seg dattra si.Da han snuppa mi ingen å leke med å det er ikke andre barn hjemme heller så da får hun bare gå i barenhagen. Nå har jeg en liten en som utforsker kjøkkenskuffen min...funnet seg en steikespade;0) Er ikke så mye aktivitet på noen av oss for tiden,lurer på om vi alle har begynt å skape et tilværelse uten om dib :0) Jeg har sovet 3 timer i natt er ikke i slag kjenner jeg er super sliten,men skal på møte i ettermiddag så får bare bite tennene sammen til kvelden,da skal jeg stupe til senga...2 arbeidsdager igjen til påske,teller med denne her også siden den bare så vidt har starta...
Chiquita Bananas Skrevet 29. mars 2007 #149 Skrevet 29. mars 2007 Dagene forsvinner bare og hvis det er noe jeg skal gjøre fra morgenen så får jeg ikke kommet inn her pga. Fredrik som krever sitt. Men jeg håper ikke alle forsvinner - eneste måten å holde kontakten på. Er ikke så racer på sms lengre - gikk i det før. Takk for at du gnir inn nattesøvnen Vinterbarn !! Fredrik har bedret seg da - nå veksler det mellom å våkne i mellom 1-3 på natta og da er neste halv 6. Den er bankers og veldig greit at det er så sent, kjipt at han våkner til 8 og vil leke. Sto opp i natt for å lage melk fordi han drev og rota fælt og virket som han skulle våkne og da ville jeg unngå skriking. Men nei - han sov videre, våkna halvannen time senere. Da hadde han lagt seg tvers over senga og klamret seg fast til senga og dratt trynet i sprinkelbeskytteren - han kaver så mye og prøver å snu seg på magen. Vil helst ligge på sida eller magen. Men han får vente til han klarer det selv. Var ikke så bra at du påtok deg denne jobben Idefix siden Marius er urolig på natta så du ikke får sove. Du går konstant på underskudd. Nå er jeg barnefri så jeg bør egentlig legge meg og få noen timers søvn enn å sitte her. Snakkes senere jenter......
Candy girrrl Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #150 Skrevet 29. mars 2007 Hei. Får besøk nå men kommer sterkt tilbake når de er dratt ) Ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå