Gå til innhold

Skravlingstråden! Nr 9 (4)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så aktiv du har vært Mamma mø !!! Mye skravling som måtte ut ;o)

I dag har jeg vært med Naboen og gått tur og besøkt henne hjemme - ble mange timer !!!

Imorgen er det nytt treff her i Sande for DIB jenter så det blir koselig.

Var det for akkurat 12 år siden ?? du husker datoen ?

Jeg husker ikke datoen for da jeg og sambo ble sammen en gang...

Ikke vær lei deg Idefix - det var jo dårlig gjort av venninna di å betale mindre penger først og så unngå å betale for diverse dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det kaller jeg comeback Mamma Mø. Den er god!

Godt du er tilbake, for i morgen stikker jeg.. Bør ikke være for mange på tråden vekke samtidig..

Dessuten har vi savnet deg masse..

12 år.. du kar kontroll på datoer, jøss!

Synst det er bra du sa opp jeg idefix. Tror du har mer enn nok. Iallefall nå som nettene ikke er helt stabil ennå. Og ikke ha dårlig samvittighet du..

Og ros til Vinterbarn som har tatt seg litt opp på skrivingen :o)

Hadde en kjekk tur til Voss. Ble ikke så ille likevel, tross selskap jeg ikke kjente. Trodde jeg skulle sove ut til den store gullmedaljen da.. Men sengene var så fæle at vi sov toppen et par timer :o( Det var nedtur det..

Og passa på jeg ikke havner på bim igjen idefix.. he he he..

I morgen drar vi på hytta. Blir der til søndag. Ikke sikker på om jeg rekker innom før det.

Så da må jeg ønske dere alle en kjempefin påskeferie!

Stoooor klem!

Skrevet

Ååå, blir litt irritert jeg. Har invitert med et par venner som også har småbarn på hytta. Og 3-åringen min har litt feber i dag. Har det ofte en dag, så ferdig med det. Har lurt litt på å ikke nevne det, for jeg vet venninna mi er litt hysterisk. Men sendte en melding å sa det. Og da fikk jeg svar at har hun feber i morgen og så melder de avbud :o( Er det bare meg som synst det er litt hysterisk eller??? Svar ærlig.

Nå blir vi kanskje putt aleine på hytta resten av uka og ungene som hadde gleda seg til å ha med lekekamerater.

Inviterte de i sommer og. Meldte avbud klokken 16 (skulle komme kl 15!) Så da satt vi putt aleine i en hel uke da og.

Hmf.Godt vi har et forum å klage litt på sier nå jeg.

Skrevet

Sånne folk hadde jeg ikke gidda å invitere da - hadde ei venninne som alltid drev og meldte avbud rett før eller aldri dukket opp. Alle ble så drittlei av vi tok litt avstand og gjett hvem som fikk skylden ????

MEG !! Hun mente det var jeg som lurte dem bort fra henne.

Men dem snakket med henne. Man blir rimelig lei når det skjer gang på gang.

Og ja - det hørtes hysterisk ut. Feber er jo ikke smittsomt og det er vel vanlig at småbarn blir fort syke og fort friske.

Regn med at dem ikke kom og trøstespis all snopet dere hadde kjøpt for å dele ;op hehehehe......

Håper du får en fin påskeferie !!!!

Jeg reiser ikke bort - tenkte en liten tur til Danmark, men det er så teot når vi skal til USA.

Søstera mi kommer på besøk og hun kommer til å holde på med Fredrik hele tiden !!! Nanny Maggie :o)

Skrevet

Velkommen hjem møøøø ;o) hyggelig å ha deg tilbake igjen, høres ut som dere har hatt en super ferie...tross megling og litt dårlig vær!!

Litt av en veddemål dere har gått i gang med da... 1000kr kiloen.. kan fort bli dyrt!! hehe... så da skjønner jeg godt det brått blir slutt på godis spisingen ja!!

Rompa er mye bedre.. merker det ennå. men ikke plagsomt mere..yahoo.. jeg kan til og med slenge meg ned på sofaen nå ;O)

Titsi, snakk om hysteriske venner ja.. det går ikke ann!! Fatter ikke de som er så hysteriske for sykdom jeg.. ikke for at feber går under den fortegnelsen i grunn heller... unger blir jo fort syke og fort bra!! De sliter.. !! Kjedelig å sitte alene hele uka da.. hvorfor spurte du ikke oss??!! hehe

I morgen reiser de 2 store på ferie med farmor og farfar.. være borte i 2 netter.. så da får vi jo "barnefri" føles nesten sånn.. så da skal vi kose oss alene sammen, kanskje det blir en sen middag til og med..hehe..

Jeg er som mamma mø.. vet nøyaktig når jeg og mannen ble kjærester.. hihi.. var 11 år nå!! Tiden flyr ja, det kan man godt si!!

God påske til titsi som drar.. til dere andre også da.. men vi snakkes forhåpentligvis videre...

Skrevet

Titsi jeg kan komme på ferie tar med de to yngste ;0))

Mener også hun er hysterisk måte på da..hadde litt kjempe skuffa...

Til dere andre fikk lønn idag ,mangla tre dager pluss at jeg passa ekstra endag,hun kom med 192fem kr er det meg som er kjiip eller??mangler tte taster...ae,fem og seks tallet om dere lurer hehehehe..

Uansett jeg hadde rundet oppover.....Jeg har gjort det beste for barna henns og kommer til å gjøre det videre også,men som ei felles venninne av meg sa,den der utnyttinga burde hun få igjen for....Akkurat det sier ikke jeg da,men det kan bli vanskelig for henne å få barnepass med hennes innstilling.

Snakket med kusina mi det er vanlig å betale myyye mer andre plasser...

Jeg skulle gjerne ha klart å holdt ut til juli om jeg hadde blitt satt pris på.Men nå gjør jeg det rett og slett fordi jeg ikke orker ¨å vaere dumsnill lengre.

Ellers har jeg vrt å handler joggesko til ungene idag,deilig å komme seg ut av huset fordi om ryggen er av ennå...må "knaske" smertestillende.Glemte helt å gå på legesenteret å hente resepte min så håper de har åpent i morgen.

Kjøpte 4 spill til ungene også ,spill som kosta nesten 300 kr kosta sekstini kr..Ungene elsker å spille spill så da måtte jeg bare kjøpe de..

Har laget påskepynt sammen med ungene også idag .pluss rydda litt...

Ha en kjempe flott påskeferie Titsi :0)

Leverte dåpskjolen tilbake til tanta mi,hun mobba meg og lurte på om jeg ikke ville låne den igjen...Fikk nesten panikk for hun har spådd meg gravid før.....Hehehe

Skrevet

He he, hadde jo en hel uke å ta igjen vet dere...

Fikk ikke med meg at du hadde sagt opp jeg, idefix, men det er det mest fornuftige jeg har hørt i dag!! Noe så frekt som den enninna di skal man lete lenge etter! Noen eier ikke moral altså!! Sånn gjør man da bare ikke, ikke mot venner og ikke mot de som ikke er venner heller!!!

Var som sagt bare 16 da vi ble sammen, i den alderen betyr dato'n mye vet dere.. hehe...

Ha en super påskeferie da, titsi!!! Tikker vel inn noen utsiktsbilder fra den simple lille hytta deres tenker jeg... Og hu venninna di virker rimelig hysterisk ja... Har også ei sånn ei... Hu er gravid nå, ikke fått baby enda, turte ikke klappe pusen min, redd for toxoplasmose... *rister på hodet*

Har "bare" vaska 6 maskiner med klær i dag.... Så i mårra blir det å legge sammen klær ja... Og vaske litt til...

Har god tro på veddemålet. Gubben er rimelig sta, så han klarer det nok ja! Jeg er jo ikke med på det, hadde aldri klart det jeg... Han gikk ned over 50 kg på 6 mnd for 6 år sia, så han kan om han vil... Og har han bestemt seg, så går det! Trur ikke svogeren er like flink...

joggesko ja, må vel rydde bort vinterskoene i mårra. Kanskje vaske dressen til snuppa å... Hmm.. vente litt.. vet jo aldri da.... Blir aldri vår her før etter påske...

Når drar dere til USA, hebbie??

Nå sover snuppene på samme rom!! Går bra så langt...

Godt jeg ble savna da ;o) Savna dere å!! (Men kunne jo ikke bruke opp hele kontantkortet på meldinger heller da.....)

Skrevet

Tatt påskeferie dere eller?? Nå som jeg endelig er hjematt liksom...

Gikk greit med jentene på samme rom da ;o) Eldste våkna ikke av at Ruth skrek. Og så sov vi til 9.30 i dag ;o) Deilig!!!

Ruth gaper villig når hun får grøt, drikker vann også ;o) Søler jo litt da, bruker vanlig glass, men hun lærer nok etterhvert.

Nå skal jeg ut en tur med snuppa, ikke strålende vær i dag, men supert ute-vær likevel.

Skrevet

Heia Mø!!! Skjønner ikke helt hvordan vi klarte oss uten deg jeg ;O)

så fint at det går greit med jentene på samme rom, deilig å få tilbake soverommet sitt tenker jeg ;O)

Vi har vært å sett på seng til lille idag...har vugge til henne...må vel opp i en sprinkel seng etterhvert tenker jeg... ser ut som hun vokser og blir stor (jeg som skulle ha baby lenge denne gangen)

Utrolig at det går ann å bli så sterk når man sover så mye ;O) hihi... så idag har hun fått vippestol også, og leker... måtte jo kjøpe inn litt, så vi har om hun vil være våken noen minutter en dag ;O) hihi...

De store er som sagt på tur... så vi sitter rastløse tilbake her og lurer på "hva skal vi finne på nå" *klør i beina* hehe... rart hvor rastløse man blir når noen mangler!!! Så i morgen blir det nok en kose middag ute, etter senge tid... (skikkelig gale) hihi..

Litt av en stor slanker du har mø... bare ved å ordne kostholdet eller?? 50 kg er myyyyyyyyyyyyyyye!!! Utrolig bra jobba da!! Måtte kanskje trene mye også, ellers blir det vel bare masse løst!! Når det er så mye!! Flinke mannen *imponert* Kan bli dyrt for svoger det der da!! haha...

Skrevet

Har vært på treff i dag og lekt med masse babyer - så var det hjem og rett ut for å handle inn til påske, men dagen slutta ikke der.....

Fant måtte ha turen sin og siden jeg skal ned i vekt så var det ut på tur med ham - ble en to timers tur med rask gange.....sliten ja...og Fant ligger slakt på gulvet.

50 kg var heftig det da !!! Hvordan klarte han det ???

Men kan jeg slappe av nå ? Nei - huset ser ikke ut og søstera mi kommre imorgen tidlig og hun er pirkete. Så da må jeg rydde litt ellers får jeg høre det !!! Hehehe....er ikke kjekt å ha besøk når det ser bomba ut heller da......

Kozzzz dere videre jenter.....

Skrevet

Ikke bare slanket han seg 0 kg ,men han ble årets slanker også !!! Skryte av mannen til mamma mø :0)

har vrt på aksjon vi idag,de vil stenge helsstasjonen vår ,helt idioti siden de ikke sparer en krone.Så da har bygda stilt opp mannssterke kommer i avisa på tirsdag,hehehe..

møtte "arbeidsgiveren min" mannen hennes lurte på hvorfor jeg var så blid,sa som sant var at jeg var dopa,måtte ta smertestillende før jeg reiste dit,ble stående en stund å holde Marius..

Marius hylskriker fra klokka 19 nå hver kveld,hyler etter grøt,så er det i seng ca mellom 20 og 20.30..

I natt sov han fra 20.30 til kokka var ca 4 tror jeg,er søren meg ikke sikker på om klokka var fem 30..(mangler tasten).

Uansett kjempe bra,håper han snart gjør sånn hver natt..

Har brukt dagen ellers til å gått gjennom alle lekekassene til snuppa og nr 2,rydda rommene deres,tok sin tid..har ikke hatt skikkelig opprydding på evigheter.men nå ser loftet flott ut..Må bare holde det slik fremover også.

Ellers har jeg pakka og kasta masse tøy.Det tøyet som er helt og pent skal jeg levere inn når helselaget her har innsamling i slutten av mnd.Har alltid mye tøy å gi bort.For alt etter nr 2 gir jeg bort.Ingen vits i å sparedet i fem ,seks år..

Nå skal jeg hive meg over eldstemann sitt rom,for nr 2 skal flytte sammen med store broren i løpet av påsken.de har mast så lenge at nå gir vi opp og lar de campere sammen..

Skrevet

Jepp, han var årets mannlige Grete Roede-slanker 2001 ;o) *stolt*

Gårsdagen min unner jeg ikke min verste fiende... Uff... 3-åringen var med da jeg skulle ha ut hestene (som hun ofte er). Hun passer seg alltid, men akkurat i går så gjorde hun ikke det likevel... Idet jeg passerer henne og går ut av fjøset hører jeg et skikkelig smell, som at hesten sparker i veggen, så ser jeg hun ligger der.... Gikk kaldt nedover ryggen min og jeg var sikker på at hun var død... Lå helt stille, kjeven hadde låst seg og tunga stakk ut... Jeg slipper hesten (som utrolig nok står på samme flekken, skjønner at noe har skjedd han) og løper bort til henne, rister i henne og slår henne på ryggen, ikke noe skjer... Får fingeren inn i munnen, så jeg får låst opp att kjeven og da begynner hun å gråte. Gjett om mamma var letta da! Og litt etterpå sier hun mamma! Ser hun har merke i panna og får med meg svigermor og kaster oss i bilen på tur til sykehuset. Snuppa vil bare sove og vi klarer nesten ikke holde henne våken, så jeg ringer 113... Møter ambulansen halvveis til gjøvik, jeg og Ruth blir med snuppa i ambulansen videre. Kjører med blålys... De undersøker henne og det ser ganske bra ut, men hun blir sendt til CT av hode og nakke, og så videre til intensiv avd for observasjon. CT'en var heldigvis negativ og etterat hun våkner så skjønner vi at hun må ha hatt skikkelig englevakt!! Etter noen timer på intensiv blir hun skrevet ut og vi kom hjem i går kveld... Jeg fikk reaksjon da vi var i mottakelsen, kaldsvetta og ble helt blek... nesten så jeg svimte av... Har enda ikke fått bildet av snuppa mi livløs med låst kjeve og tunga ute ut av hodet... *grøss* Tør ikke tenke på hva som kunne skjedd... Englevakt hade hun uten tvil! Svigerfar sa at hele veggen har flytta seg, så det må ha vært litt av et spark. I etterkant tviler jeg på at hesten traff henne, han har 8 ispigger på bakskoene sine. Må ha vært bikkja som rev henne overende eller noe. Uansett har noe skjedd og bevisstløs var hun! Men vi priser oss lykkelige over at det gikk bra. Hun har ingen tegn til hjernerystelse, like pigg som før... Heretter blir hun inne mens jeg har ut hestene...

Ingen lystig påskelesning fra meg, men.... Setter ekstra pris på snuppene sine etter noe sånt! Kunne jo fått hjerneskade og om hun hadde vært uheldig... Så da hun kom inn til oss kl 3 i natt så lå hun tett inntil mamma'n sin ;o)

Fortsatt god påske!!

Skrevet

Herregud mamma mø.Nå siler tårene takk gud for at det gikk bra..Ble helt kald og klam jeg.Ikke rart du fikk reaksjon og så godt at du holdt hodet kaldt og klarte å få liv i henne igjen.

Sender dere en stor klem!En kjempe klem og priser meg lykkelig for at det gikk bra med henne...er helt rysta jeg..

Har hatt besøk idag og gubben har hatt migrene så har ikke komt meg inn her før nå,Skule liksom vaske idag ,men det ble ikke gjort like vel,det reiser ikke fra meg desverre....

Har ikke sovet i natt for her var det storm i natt og snøstrorm idag,skikkelig inne vr,har spilt Den forsvunne diamant med ungene og andre spill,her er det inne påske..

God påske videre alle sammen :0)

Skrevet

Herregud Mamma mø - så skummelt !!! Jeg hadde fått helt hetta om jeg hadde opplevd noe slikt - så bra at du bevarte roen slik at du fikk tatt hånd om jenta di.

kjip start på påsken - håper dere får en kjempefin ferie !!

Uff - gikk kaldt nedover ryggen min da jeg leste dette !!!!

Fikk besøk av søstera mi i dag så jeg har vært opptatt med besøket og måtte sove noen timer på dagen fordi jeg var så trøtt......

får skrive mer senere - må spille buzz med dem..

Skrevet

Snakk om dritt vaer da...her er det snøstorm !!!! har snødd ca 20 cm med nysnø.

Har gått påskerebus i dette dritt vaeret,kunne ikke alle spørsmåla ,men litt kunne vi ja.Det var mamma,gubben,guttene og naboen som gikk sammen.

Har kink i nakken så sitter minimalt med daten for tiden,skal komme sterkere tilbake.....

God påske videre :0)

Skrevet

Hei jenter!!

Ennå rystet av historien din jeg mø!! Snakk om skrekk!!! *bank i bordet*

Her er det sol og nydelig sol, men for en vind ;O( blåser jo nesten bort...går ikke ann å sitte ute!! Når man ser ut, så ser det jo bare sååå deilig ut... men den gang ei... Men skal vel ikke klage.. hatt knall vær i nesten 3 uker nå... og vi har ingen snø storm tross alt ;O)

Idag har jeg vært å sett på en liten baby gutt.. 3 uker, veide 3200..liiiiiten.. aldri hatt så små jeg!! Og min ble jo bare den kjempen ved siden av... hihi.. Utrolig hva 9 uker gjør på sånne små!!

I kveld skal jeg til en venninne, etter jeg har lagt lille, hun er jo i seng kl 21.00 og da sover hun til 5-halv 6 ;O) Blir koselig med litt voksen prat, deilig å sitte sånn å skravle utover..uten å ha noen klokke man må følge.. burde jo klare å være hjemme igjen til 5 mener jeg...Haha...

Kan jo sannelig snart ta meg en bytur også jeg...hihi.. Uten alkohol.. men da ikke like gøy!!

Fortsatt god påske jenter, i morgen har jeg hørt påske haren skal komme... Han har nemlig grønnt skjerf i halsen, forde han er forskjøla.. (sitat mellomste) ;O)

Skrevet

Uff da - håper nakken din blir snart bra Idefix.

Fredrik veide 3170 gr da han ble født :o) Sååå liten og søt.

Er så rart å tenke at han har vært i de klærne jeg har lagt bort.

Igår sov han fra litt etter 19 til rundt 3 på natta !!! Sambo tok seg av ham på natta og morgenen - tenkte at nå har han en del dager fri så hvorfor kan ikke han ta seg av ham også. Er jo ikke noe problem fordi Fredrik får flaske og er ikke avhengig av meg. Men jeg ble vekket hele tiden da han skulle mates enda sambo tok han med i stua. Skjønner hvordan sambo har det i ukedagene når han skal sove.

Så det skal han få lov i natt også ;o)

I morges ringte sambo til meg på tlf og vekket meg. Hadde sendt en melding om ikke jeg ville se Rocke Fredrik ??!! Gikk ut i stua og hørte høy musikk og der sto sambo på spisebordet med Fredrik og danset helt vilt !!

Nei nå blir det Jungle Buzz igjen - blir revansj fra i natt. Sambo vant og var høy på pæra ;o)

Skrevet

He he, rocke-Fredrik ja! Sikkert morsomt!! ;o)

God bedring til nakken din idefix. Er du noen gang helt frisk?? Syns det stadig er noe jeg... *klem*

Vært nydelig her i dag, ikke vind som i går. Vært på hytta til gubbens tante og onkel, ca 20 min kjøring + 20 min gange. I mårra skal vi gå påskerenn ikke langt fra oss. Og så skal jeg og søstrene mine med familier til mamma på middag ;o) Er jo "bare" 18 stk når vi samles hele gjengen...

Var skremmende på onsdag ja. Enda ikke helt blitt kvitt bildet av snuppa mi inni hodet mitt... uff...

Skrevet

Så kos med venninnebesøk da, vinterbarn! Du har jo en sånn sove-baby, så det er jo ikke no problem... Ruth la seg 21 i går, fikk mat kl 2 og sov til 7.30. Så det var en bra natt her i huset ;o) I kveld roa hu seg ikke før kl 22, spent på hvor lenge hun sover denne natta..

Kommer påskeharen i mårra?? Har han med seg godis til meg å tru?? Tenkte å skeie ut med et sånn fyllt sjokoladeeegg i mårra jeg ;o)

Natti natt!

Skrevet

God natt jenter....

Har endelig fått Fredrik til å sovne.

Han sovna i armene på sambo under mating i bare bleie så vi klarte å lirke på ham pyjamas og i senga halv 8 på kvelden. Så våknet han og gråt litt over 22 og fikk mat og sovnet igjen. Så våknet han igjen i tolvtiden, men sovnet etter at han ble tatt opp og roet seg. Og igjen i halv 2 tida og gråt masse - da skulle sambo ta seg av matinga i natt. Han ville ikke stoppe og jeg hadde ikke fått sovnet enda. Sambo satt lenge i stua med ham og prøvde å roe ham ned og mate ham, men det gikk ikke. Tilslutt holdt ham på å klikke på Fredrik som gråt hele tiden og kom inn til meg og prøvde å legge ham i senga og jeg så han var frustrert og tok over. Han roet seg kun når jeg vugget ham i armene og etter en stund kjente jeg en kjent lukt. Gutten hadde bæsjet.... han bæsjer hver dag, men sjelden to ganger ! Så jeg skiftet på ham og skulle prøve å gi ham mer mat, men nå var han blitt så våken av alt oppstyret da han gråt og ble flyttet rundt omkring og bleieskift. Så han ville leke - måtte legge ham i grinda og belaget meg på en hel våkenatt. Men etter litt slåing på rangla så ble det stille, mens mamma satt og leste på DIB ;op Der hadde han sovnet....tok sjansen på at han kunne flyttes i senga og han våknet da jeg tok ham opp fra grinda og vred seg litt i armene mine. Men jeg la ham ned og vugget senga og så at han var ikke som en meitemark i senga som han var tidligere og bare ville snu seg på magen og leke og tulle. Et par vugg og han sovnet :o)

Men jeg er overtrøtt og klarer ikke sove !!!

Sov halvannen time i dag etter bilturen så det var vel den som ødela.

Jeg som trodde han hadde begynt å sove mer og mer gjennom natta ;o)

Han lurte meg......

Jajaja.....får se om jeg finner noe mat - er sulten nå.

Skrevet

Nei har ikke følt meg frisk siden før jeg fikk Marius,i går hosta jeg blod så må nok til lege ja..Har skive utglidning i ryggen så MÅ ha behandling ,men har aldri sjangs eller tid til å få gå til kiropraktor..

Men skal ikke plage dere med mine plager ,må bare unskylde meg for å ha klaga slik.Skal vaere flink og slutte med det.

Marius sover endelig ganske bra om natta nå,

her er forstatt ett helvetes dritt vaer skal jeg si det rett ut.Full snøstorm og Ida er syk og sur.VI har det ufattelig koselig....

Skrevet

Mente ikke at du klagde til oss da, idefix. Syns bare synd på deg som er syk nesten hele tida...

Ruth har vært snill de siste 2 nettene. Klarer seg med 1 måltid nå ;o) Så jo mer grøt hun spiser nå jo mer sover hun på natta (håper jeg...)

Var på skirenn i dag da. Snuppa gikk sin første tur på ski ;o) Og mamma gikk 4 km på bak-glatte ski på skare-snø... Og med den formen jeg har da... Sover nok godt i natt... he he..

Skrevet

er vel greit å bruke denne tråden til å få ut litt stim ??

Er jo så herlig etterpå....

Skulle på en gåtur med fant og Fredrik sammen med søstera mi, men det endte nesten tragisk.

Fredrik gråt hele tiden og ville ikke ha lua på så jeg tok den. Fant gikk i sin egen verden og jeg ble irritert - det hadde begynt å SNØ !! og det blåste litt og var kaldt for øyet mitt.

Tilslutt snudde vi for jeg orket ikke skrikinga, men tok Fredrik opp og holdt ham noen minutter slik at han tiet. La ham ned for å komme oss hjem, men da sluknet han og nå sover han ute på verandaen for første gang :o) Ble en liten tur ihvertfall - blåste og snødde mer og mer.

De siste dagene så har Fredrik nekta å ligge i lekegrinda eller husken sin, men skal bare holdes. Det blir jo slitsomt.

Spiser ikke mer enn 60-80 ml om gangen enn 170 som han gjorde tidligere. Har bæsjet flere ganger til dagen og har litt luft i seg.

Vet ikke om gommene klør siden han gnager på hånda si. Har smurt på Dentinox av og til.

Er dette vanlig og han kommer over det snart eller ???

Blir slitsomt for meg når jeg er alene da. Vanligvis pleier han å ligge lenge og leke alene i grinda si.

Skrevet

Jo da har klaga litt vel tror jeg..

Har vrt å gått påskerebus,Ida hylte hele tiden for hun er ikke i form,våkna i natt pga hosting.Nr 2 spydde i natt,tror det var for mye snop og for lite med vanlig mat...

Marius våkna av herjinga på de to andre så han holdt det gående i hele natt.Så idag går vi litt i svime og det snør på dagen :0(

Fy f..jeg er lei nysnø....

Marius har mye luft i magen ,det er nok pga at jeg har drukke litt appelsinjuice,vil ikke bli mer forkjølt enn jeg er..

Gruer meg til å jobbe på tirsdag,får se om jeg greier det,har ikke hosta opp mer blod da.

Så skal bite tennene sammen,BARE dager å jobbe så er det over.

Neste gang jeg skal jobbe skal det vere i en jobb der jeg tjener penger og kommer meg ut døra.

Jeg føler meg totalt ferdig med skisesongen for i år...

Tipper du kommer til å sovne raskt ja :0)

Han kan plages med tennene lenge før de kommer desverre...OM det er tenner da.

Han er en stor spiser den Feredriken din :0)

Marius kan spise ca 100 ml på det meste..har aldri fått i han mer..

Må si at vinterbarn ikke er aktiv her altså.....

Skrevet

Hei

Velger å skrive før jeg har lest. Siden vesla er fornøyd NÅ. Leser jeg alt vet jeg hun er lei når jeg endelig skal skrive.

Håper dere har hatt en fin påake alle sammen.

Kom oss hjem for et par timer siden etter en strevsom kjøretur i snø, med vinterdekk..takk og lov. Men sto fast likevel et par ganger.

Lille guttepjokken min er nå på kveldspoliklinikken på Haukeland. Han er så tett i brystet. Får nesten ikke puste. Forferdelig å høre på. Stakkar liten.

Håper barne dine er bedre Idefix..

DA, skal jeg lese litt her.. Snakkes

Meeeeeeen, .... må jo ta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...