Candy girrrl Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har pyntet litt på nummeret jeg. Ser så stusselig ut med nummer 4. Ser jo ut som nettopp er blitt kjent. Vi hadde jo tross alt 5 tråder med over 200 innlegg på Bim. Så hvis jeg ikke blir pepet ut nå så foreslår jeg at vi regner med de ) Tja.. nå husker jeg ingenting fra andre tråden. Men jeg har iallefall startet en ny tråd. Kommer sterkt tilbake. Skal nemlig få vaskemaskinreperatør hit. Juhu!
Candy girrrl Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2007 Her er nummer 8 (3) ) http://www.dinbaby.com/forum/thread/8305446
Candy girrrl Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Da har jeg vaskemaskin!! Tenkte bare å dytte opp så dere ser den nye tråden. Har diskotek her nå (aldersgrense 2) så må nesten ta meg en dans jeg og
vinterbarn ;O) Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Imponerende titsi...DU lager tråd...det har jeg ikke sett før ;O) hehe.. tror jeg har lagd en gang før jeg også, på fødetråden min ;O) det er leeeenge siden det!!! 2 års disko..hørtes koselig ut.. er det smurfene eller?? hihi.. Ang vekt...legen sa på 6 ukers kontr nå, at det man ikke gikk ned de første 6 mnd..det er det man sliter med etterpå... og at det var enda vanskeligere nå etter nr 3 og att på til nærma seg 30 år!! (ja, veldig snill og ærlig...litt for ærlig lege) hehe idag er det knall vær her... 13 varme grader og knall blå himmel..og her sitter jeg da..inne og sturer...skikkelig fornøyd med det ;O( NOT!!! Håper formen spretter til værs snart, kjedelig å være sånn her... men det måtte vel komme hit også!! Så bra du får vaske maskin forresten titsi, kan tenke meg at det ikke er noe særlig deilig... har vel gått greit å fått prøve vaske brettet og skylling i elva igjen ;O) hehe... I natt igjen sov min lille fra 21.30-05.00.. så tror jeg trygt kan si at det er natta hennes nå... vært sånn en uke nå, med unntak av 2 ganger..da den ene var kl 3 og den andre halv 6 ;O) hehe... flinke, tjukke babyen min... *stolt*
Candy girrrl Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 For en sovedukke da Vinterbarn. Superdigg! For det er ikke det samme å rangle nå som for 5 år siden da mellomste var baby. Og ærlig lege ja.. har også hørt at det som sitter etter 6 mnd, SITTER. Til og med jeg som i hele mitt liv har kunnet spist hva jeg vil merker at den fortryllelsen ikke helt er hold i lenger ( Høres nå ut som familien Nimrod har funnet babylykken ) Kjempekos når pappaen også er helt med. Det gleder en mor mye. De fineste bildene som er arkivert i mitt minnesenter er når min kjære og ungene tøyser og ler hemningsløst sammen ) Håper du har fått slppet litt av i dag Idefix. Eller ble det fullt hus? Skal se jeg har smittet både deg og Vinterbarn elektronisk.. ;o) Vet jo aldri med dagens virus! Fortsatt flaskenekt på Ruth? Kjedelig for deg Mamma Mø. Den mest spennende utflukten du har uten henne er å måke hestemøkk.. Flaks hun er så snill da at hun kan være med på øving.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Herefred jeg er sliten.....Snuppa og han på 3 år har KRANGLA hele tiden.sukk det her kan bli bra........ Han på ett var også litt sutrete idag..så når kroppen er litt i ulage etter migrena igår så skal det ikke så mye til før jeg blir sliten. Helt ærlig siste timene satt jeg å ønska at de skulle gå hjem :0(Flaut i grunnen.Hun er så koselig venninna mi,husker hvorfor jeg vil hjelpe henne ja ,snille jenta :0) Men når kroppen er på ett vis og hodet en annen plass.heheh da blir det litt mye for en sliten kropp.. Han la seg til å sove i reisesenga så det er jo kjempe bra da :0) Men han var litt redd meg idag,gikk ikke like bra som sist.. Har en mistanke på at de holder på å bi litt syke jeg da... Gratulerer med vaskemaskin igjen!! Vår sin gikk i stykker i helga ,men vi hadde deler fra sist så da fikk gubben fiksa den selv ...flaks,kan en kalle det... Nå er gubben og de to midterste ungene på ski i torden ,lyn og regn.. Noen som misunner de?? De må være der idag slik at de får største og mellomste polkalen..Har med hvor mange ganger en går... Kommer nok innom i kveld igjen,nå skal jeg tryne på sofaen en liten stund ,Marius blunder litt nå... Håper han legger seg tidlig idag også..I går la han seg klokka 20.00 Fy søren du har sovedukke vinterbarn ,er lite misunnelig nå da... Marius våkna klokka 22.30 og klokka 02.00 så husker jeg ikke men trod det var klokka 5 eller 6 igjen,hva koma???
Chiquita Bananas Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Diskotek !!! Er med diskolys, røyk og saft ?? Gratla med ny vaskemaskin - nå går du vel rundt og finner alt du kan vaske og kanskje vasker alt en gang til bare fordi den er ny og du må bruke den ?? hehehehe....... Takk for at du ødela dagen min Vinterbarn ) Hehehe....det går nok bra - jeg er i gang nå jeg. Gikk en to timers tur i dag med Theaokt og det gikk veldig bra. Heldigvis har jeg 3 måneder på meg da til å få bort kilo. Fy søren du er så heldig med nettene !! Heldigvis ser det ut som Fredrik har forlenget nettene fra 1 til 3. Dette er andre natta han våkner og vil ha mat og da går det rundt 3 t til neste gang. Sovner uten problemer rundt senest 21 tiden. Fikk ikke sendt innlegget fordi telefonen ringte og sambo var på vei hjem. Så da begynte jeg å lage middag istedenfor. I dag begynte Fredrik å le !! Jeg hadde ham på armen og han kikka på tv, plutselig begynte han å le. Trodde først han skulle gråte, men det var latter. Fant ut at han var litt kilen også - så vi koste oss lenge med å kile og le ) Sukk - forelskaaaaaa...... )
Møøø Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Ny tråd og greier ;o) oi.. shit... da må jeg virkelig gjøre en innsats de neste 2 ukene jeg da skjønner jeg... Ja, hun vil fortsatt ikke ha flaska... har vel ikke prøvd veldig hardt heller da... Men hun må nok bli med på kurs neste uke ja... Men det går nok greit, hun er jo så snill da. Kommer vel til å sjarmere de andre der, så de ikke får gjort noe.. hehe.. ski og regn og torden hører ikke sammen... glad det ikke er meg... Snill Marius som legger seg tidlig da ;o) Og veldig snill vinterbarn-snuppe som sover hele natta... I dag har jeg kjøpt glidelåser ;o) Siden vi fant ut at det i grunn var greit med metervare så fikk jeg ikke kjøpt på nettet, trenger jo ikke 200m... Så da blir ikke jakka rosa, for den rosa-fargen de hadde var litt for rosa... så det blir brun jakke. 40 meter er innkjøpt i dag ;o) Blir forresten brudepike-kjole på Ruth og da.. thihi.. blir nok søt tenker jeg... 2 års-disko ja ;o) he he, morsommere enn 3-års-krangling tipper jeg... Gratulerer med vaskemaskin, titsi!! Nå blir det slutt på skyllemiddel-promp... thihi
Candy girrrl Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2007 Hehe ja, nå blir det slutt på parfymepromper ) Har ikke fått ny maskin, men fiksa den gamle som egentlig er ganske ny. En øredobb hadde lagt seg i vannrøret. Steike for noen lange turer du går Hebbie. Det kaller jeg et friskmeldt bekken. Kjenner det etter 30 minutter jeg ( Kan tenke meg du er sliten Idefix. Som sagt, det er litt annerledes med andre sine unger. De kjenner liksom ikke husets koder og man må anstrenge seg litt ekstra for at de skal ha det bra. Så lille Ruth blir med på kurset. Jeg som trodde far i huset skulle få kjørt seg litt ) Men men, hadde nok gjort det samme selv.. Alle barna var normale utenom Mamma Mø, hun var helt sprø! *hevn* ) Har dere smakt den nye Piano Creme Brulee?? Naaaaaaaammm!
Chiquita Bananas Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Mmmmmmmmmmmm.....pianooooooooooooo creme brulee er driiiitgod !! Farlig god !!! Måtte du nevne det Titsi ?? nå sitter jeg her og har sååå lyst på det. Er så rart at jeg kan gå så langt - for noen måneder siden fikk jeg vondt etter 10 min og nå kan jeg gå fort eller langt, men jeg kjenner det i bekkenet til slutt. Men nå er jeg ikke ødelagt i to dager etterpå og klar for ny runde dagen etterpå ) Av med fett !!!! Får jeg noen skikkelige gåsko så kommer det til å gå bedre - smertene i bekkenet er så svake iforhold til det dem var før at jeg klarer å gjennomføre disse turene og da slapper av etterpå med å ikke gjøre noe stress.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 Hehehe msn hva er det ??? Har ikke hatt tid og ork til å logga på den på flere dager,nå har jeg endelig fått dusja..Så da sitter gubben å skråler i stua og lurer på om vi skal kline..hehehehe type...lukta jeg så godt nå? Eller så vondt i stad? Tulling uansett skulle tatt seg ut oppføre oss som 14 åringer... Ler ennå jeg...Dust... Ellers så har jeg ett problem,jeg blir snart skalla!!!!!!!!!!!!! Nå begynner jeg seriøst å bli redd,mister så mye hår,har gjort de de tre andre gangene ,men denne gangen er det ekstremt...Tette sluken på 2 minutt..Kan dra ut store klaser fra hodet mitt....Greit nok at jeg har halvlangt hår så det vises,pluss mørkt ,men likevel...Vil ikke bli Brittany :0( Øredobb...hmmmm var vel din det da Titsi?? Eller har snuppa di hull i ørene sine? Mi får ikke før hun er 6 år... Ha en fin kveld vider snupper.. Nå skal gubben finne oppskrifter på hama perle ting...har nettopp laget en prinsesse og eldstemann har laget en gravemaskin fra fri fantasi,driiit fin om jeg skal si det selv,stolt mamma her :0)
Chiquita Bananas Skrevet 14. mars 2007 #13 Skrevet 14. mars 2007 Lenge siden jeg har skrevet et morgeninnlegg !!! Junior var sutrete i går kveld og bare vred seg i armene mine eller gråt da han lå på magen. Trodde det var mageknipe og ropte på sambo om ikke han kunne avlaste meg. Og da han tok han opp så sa han at han sikkert var trøtt og la ham i senga - der sovnet han nesten med en gang. Jeg er så stolt over sambo som til tider leser Fredrik bedre enn meg og han er en racer på å legge ham - sovner med en gang som regel. Men han våknet i 23 tiden og fikk en pupp og sovnet, så jeg la ham i senga igjen og våknet ikke før halv 6 i morges !! Siden jeg har fått sovet mer enn jeg pleier så klarte jeg ikke sovne igjen. Men nå har jeg gitt pupp og flaske fordi han har ikke sovnet skikkelig siden han våknet så nå håper jeg han sovner noen timer - for min skyld !! Han ligger våken i senga og ser på lysshowet og virker litt for våken og leken...hmmm....
Candy girrrl Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 14. mars 2007 Jepp i dag er jeg og morgenfugl ) Skal på tre mnd. kontroll halv ni. Husker du alltid var først Hebbie når du var gravid, i sekstiden. Men det var egentlig fusk for du la deg etterpå. Så i praksis var det midt på natten for deg )
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 Heisann ... Da har jeg kasta inn handduken....Det blir grøt fra idag av....Nå gidder jeg ikke mer,har sovet en time og vært våken 1 time gjennom hele natta..Marius kar krevd pupp hver 1,5 time og jeg har ikke nok...Ikke vil han ha mme heller så da får det bli grøt,er litt lei meg for ville vente litt til,men vil jo ikke sulte gutten da..
Candy girrrl Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 14. mars 2007 Det vil jeg kalle en impotetnt tråd! Langt nede på side to, hallo? Hørtes ut som en slitsom natt Idefix. Hvordan gikk grøtintroduksjonen? Slitsomt det og. Synst ofte det går ukesvis før de får i seg en anstendig porsjon. Og håravfall, det er meg det. Jeg har hatt tre megarøyte perioder på litt over tre år. Hadde veldig tjukt hår. Og fikk ofte komplimanger for håret mitt. Det gjør jeg ikke nå lenger.. Nei snuppa mi har ikke hull i ørene.Hun får ikke det ennå. Det var min H&M øredobb som tettet røret. Så koselig bilde Mamma Mø! Hvor var du hen? Ei lita som har våknet her..
vinterbarn ;O) Skrevet 14. mars 2007 #17 Skrevet 14. mars 2007 Yea.. runna 10.000 skritt idag.. og INGEN sjokolade!! begynner å imponere meg selv nå... men gud det er tungt med sjokolade fri dag ;O( Skummelt hvor avhengig man blir!!! Værre en røyk jo!!! Koselig vinter bilde fra deg Mø... men som jeg skrev til deg.. glad det er vår her.. ;O) gikk land tur idag, luktet til og med vår!! Så deilig med fuglekvitter, bar bakke og sol igjen ;O) Elsker våren jeg!!! Eldste min tok hull i øra når hun var 4 tror jeg, ble et skikkelig leven.. for det var vondt. Og hun måtte ta de ut igjen, pga betennelse... Og hun vil IKKE gjøre det igjen!! Mellomst ønsker nå, men jeg har lært... hun får pent vente!! Titsi... godt det var H&M da, og ikke en skikkelig m karat!! Eller hadde kanskje vært mere verdt vaske bryet..om dufikk tilbake en karat
Møøø Skrevet 14. mars 2007 #18 Skrevet 14. mars 2007 Hei jenter;o) Var uti skogen her før i dag. Jeg og svigermor og snuppene mine og den ene nevøen min. Hadde med brødskiver og kakao. Kan tro vi koste oss ;o) Har akkurat hatt en "slosskamp" med Ruth for å få henne til å ta flaske... men nå gir jeg opp!! Hun blir med på kurs!! Og når jeg etterhvert skal på utdrikkingslag i mai en gang så får hun drikke av kopp... Får bare innse at jeg ikke har flaskebarn... Meldt meg inn i panel.no, så nå får jeg spørreskjemaer på e-post og penger i posten.. hihi... Blir ikka akkurat millionærda, får 10-15 kr pr stk. Syns det er gøy med spørreskjemaer jeg da ;o) Røyter ikke så mye lenger nå... var ekstremt her ei stund...Har også tykt hår. Dæven så bra, vinterbarn!! Klarer vel kanskje 10 000 på ei uke jeg... he he... Heller ikke spist sjokolade i dag. Drukket kakao da... Jeg og svigermor går hver kveld nå da, etterat unga har lagt seg ;o) Nå trur jeg at jeg skal putte snuppene mine i badekaret. Må jo være rene til fotograferingen i mårra ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 14. mars 2007 #19 Skrevet 14. mars 2007 Mamma mø - jeg leste ei nettside om ei jente som hadde tjent litt peng på det, var en link som ei jente her inne la ut. Meldte meg på noe slikt, men jeg har faktisk ikke gjort mer enn en undersøkelse, har liksom aldri passet eller at jeg har hatt ork. Men jeg skal prøve det igjen. Så flink du har vært Vinterbarn ) Så slitsomt det hørtes ut Idefix - han er jo stor nok til grøt da. Regner med at jeg kommer snart til å gå over til flaske fulltid når han nærmer seg 4 måneder og da også grøt. Merker at melka forsvinner mer og mer fordi det blir en del flasker til tider når vi skal noe for det er så mye enklere - og det er noe å gjøre hele tiden. Dessuten har jeg aldri hatt nok til ham. Enda jeg har skikkelig melkespreng og får ut 90 ml bare på den ene puppen så blir han sulten ikke lenge etterpå. Og da kan jeg også gå intensivt inn i slankinga.
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #20 Skrevet 14. mars 2007 Marius fikk 3 ts med grøt smatte det fornøyd i seg..så det ser jo ut til at han kan like det da...Har vært på bading så er utslitt og forbanna,det var tre andre familier der idag.To som er med og ei som var plutselig med for der er vel plass ikke sant......ehhh håper da det,om alle kommer nå blir det sild i tønne i bassenget..Tror de fleste har slutta da men... Uansett den ene familien har tre gutter ufordragelige DRITTUNGER...han som er 11 år er så ufyselig at jeg blir sinna bare jeg tenker på han. Han kom ut fra garderoben å dengde min eldstemann rett forran tryne på meg..Steike da ble jeg sinna.Snakka til han og han bare såg stygt på meg..Åhhhh hadde jeg bare nådd han ,gadd ikke stå igjen å vente på mora hans for å si det,hun hadde vel ikke trodde meg like vel... Jeg har spist sjokolade og gått ca..10 steg i dag,jepp det var min trim,hehehe ..Nå skal jeg legge meg å sove snart,leeeeeeeeeeeeengter etter senga etter den pyton natta som var i natt.. Ellers har jeg da laget en betongbil av hama perler idag for å imponere eldstemann.... h.........der våkna Marius ..pokker...vondt i magen av grøt nå da..
Chiquita Bananas Skrevet 14. mars 2007 #21 Skrevet 14. mars 2007 Snakka du til ham Idefix ??!!! Jeg hadde dengt han i trynet for faen !!! Håper virkelig at det bedrer seg for Marius - at han blir god og mett på grøt og sover godt ) Og ikke får mer vondt i magen. Skjønte ikke den betongbilen av hama perler.....
Candy girrrl Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #22 Skrevet 15. mars 2007 Side to igjen.. For en drittunge da..han gutten. Man føler seg så maktesløs i slike situasjoner. Nesten fristende å denge tilbake, men det er jo litt uklokt.. Så mange skritt Vinterbarn! Hva skjer? Er alle blitt sporty nå? Hebbie.. du finner ikke bedre intensivslanking enn amming. Det blir tyngre å gå ned når du slutter. Til mer du ammer, til mer forbrenner du. Men nå vet jo ikke jeg hva du legger i "intensiv" da hehe.. Må syte litt her. Nå er halsen og mandlene så såre at det er bedre å gå inn på do å spytte for hver gang enn å svelge. Hatt det i to dager. Orker nesten ikke drikke eller spise Og vesla hadde en urolig natt etter sprøytene. Våknet 3-4 ganger i natt og skrek. *hatersprøyter* Og stor var hun. Veide 8 kg og nesten 67 cm lang. Sprengte den ytterste kurven på 3 mnd. målingen.
Møøø Skrevet 15. mars 2007 #23 Skrevet 15. mars 2007 Stor jente du har, titsi, rund og god ;o) Sånne gode og runde babyer er jo sååå søte da!! Så deilig med alle valkene på låra.. he he.. Men hun er nok større enn Ruth ja.. Vi skal på ktr neste fredag. Tipper hun er 7 kg og 65 lang jeg.. Uff.. ikke godt med halsvondt!! Håper det snart går over da!! Vinterbarn... I have a confession to make... Klarte det bare nesten... Måtte bare kjøpe en liiiten en... men klarte å motstå å kjøpe sånne egg da ;o) Syns jeg var flink jeg... (til dere andre.. JA, vi snakker om sjokolade...) Hebbie, åssen går det med ansiktet ditt da? Blitt bedre?? Idefix- Kjipt med den gutten da! Og det er alltid foreldrene sin feil når barna er sånn, så hun hadde sikkert tatt gutten sin i forsvar... Må ordne litt her, ikke lenge til jeg skal dra... Skal til fotografen med snuppene mine, og må prøve å få i eldste litt mat først, hun sto opp kl 6 i dag, så jeg er spent på hvor medgjørlig hun er kl 15... Nå er hun i bhg... Og så er det svømming etter fotograferinga, men jeg kommer nok inn hit en tur i kveld, for å gi dere referat fra fotografen...
Chiquita Bananas Skrevet 15. mars 2007 #24 Skrevet 15. mars 2007 Stakars Tiiiitsiiii.....du får ha en spyttebakke med deg ) Intensivslanking ja - ikke mye intensivt nå nei. Jeg gir opp hele amminga - synes det er helt greit å bruke flaske. Venter til han er rundt 4 måneder før jeg slutter helt. Jeg har en plan Egon - så slankinga kommer til å gå bra så snart jeg har slutta med amming. Har gjort det før. Superstreng diett, masse trening på helsestudio. Jeg er bedre i ansiktet - men klarer fortsatt ikke bevege musklene. Idefix - synes du skulle sparka han i røven når han snudde seg ;op hihihihii....... Håper bildene blir bra !!! Mamma mø - smiiiiiilllllllll........
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #25 Skrevet 15. mars 2007 Dere med sove babyer håper dere veit at dere er heldige???? Han gulpa opp all grøten han fikk i senga si,tragisk 2 tskjeer og han tåler det ikke på magen ennå,hva skal jeg gjøre??? Var oppe hver time og dytta smokken inn...klokka 4 var det pupp da låg han resten av natta i senga mi. Skulle på klubb idag ,men står over er så sliten at jeg har blodsmak i kjeften og hodepine deluxe.. Har fått ett annet familiert problem også,men vil ikke sikrive det her inne... Er ikke gravid altså:0) Har akt 4 brød og skal lage 4 til etter det kommer gubben hjem og da skal jeg tryyyne til køys,får sove på ettermiddagen jeg da siden jeg ikke får sove på natta... Hama perler er sånne rrøperler en putter i små brett,tipper du hadde av de da du var liten,plastikk rørperler som en smelter med strykejernet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå