Candy girrrl Skrevet 8. april 2007 Forfatter #202 Skrevet 8. april 2007 Da har jeg lest.. Fysj hvor fæl opplevelse Mamma Mø! Måtte lese 2 ganger før jeg forstod at jeg leste riktigt. Bra det endte slik. *grøsser* Kommer sterkere tilbake. Har ei lita snelle som holder på å sovne, før kveldsstellet.
Candy girrrl Skrevet 8. april 2007 Forfatter #203 Skrevet 8. april 2007 Falskt krupp var det på lillegutt. Fått medisin som skal utvide luftveien. Så vi håper på en litt bedre natt i natt. Vi sov sammenlagt en time forrige natt. Zzzzzz.. Fælt når de små er syk!
Chiquita Bananas Skrevet 8. april 2007 #204 Skrevet 8. april 2007 Må få Fredrik til barnelegen - han surkler i brystet enda han ikke har grått. Har hatt det siden han var nyfødt og HS sa det var skorpe som nyfødte har som løsner når babyen gråter..... Høres ikke bra ut når jeg hører på ryggen hans. I går kjøpte vi en babycall med monitor - så nå kan vi se på Fredrik sove i senga si hehehehe.......mens vi sitter i stua. Lagde Dim sum i dag og holdt på i flere timer !! Angra da jeg hadde fått begynt - tok så lang tid å lage fyllet og deretter pakke disse inn i små pastaplater. Måtte få prøvd food processoren jeg fikk av Roar til jul ) Han hadde mat i tankene da han kjøpte den........
Chiquita Bananas Skrevet 8. april 2007 #205 Skrevet 8. april 2007 GRATULERER MED DAGEN IDEFIX !!!!! Håper du får en fin dag ) Og at hele familien din skjemmer deg skikkelig bort på denne dagen !!
Møøø Skrevet 9. april 2007 #206 Skrevet 9. april 2007 GRATULERER MED DAGEN VENNEN!! Håper virkelig du får en fin dag, tross litt skrangling og snø... Er jo rene bursdagstråden dette her. ;o) Ikke lenge før det er vinterbarn sin tur heller. Så får jeg og titsi vente til snøen kommer igjen... Velkommen hjem, titsi! Håper dere hadde det bra i påsken da, tross syk lillebror... Var ikke noe moro det som skjedde med snuppa mi nei, men vi hadde englevakt, heldigvis!! Vinterbarn ja, hun må ha tatt påskeferie... Skal til mamma etterpå, hun har begynt på kjolen til bryllupet, så jeg skal på første prøving ;o) He he, så gøy da, hebbie, sitte og følge med på Fredrik ;o) Søkt datatilsynet om lov eller?? thihi Skulle jo kose meg med sånne fyllte sjokolade-egg på lørdag, trur dere ikke det var utsolgt på butikken dere a... dårlig gjort!!! Hvem lager ny tråd??
Candy girrrl Skrevet 9. april 2007 Forfatter #207 Skrevet 9. april 2007 Grattis med 31 Idefix!! Hper du får en fin dag og at formen er ok i dag. Du var rimelig kvalm på 30 kalaset ditt i fjord. Tror noen andre får starte tråd.. siden jeg startet denne. Husk legge ved link til denne. Vi er nettopp ferdig med frukosten her.. selv om dagen startet ni. Så gøy med overvåkning Hebbie. Greit å ha en sånn når han blir 14 år og hehe.. og kryper ut vinduet etter leggetid. (Det gjorde min mann ofte!) Ha en fin dag jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå