Amabolla Skrevet 10. mars 2007 #151 Skrevet 10. mars 2007 morro,morro,morro:) pønske ut en flott påskegreie:) prøver å få vesla til å forstå at å ta en liten lur nå hadde vært supert-men ho vil ikke det...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2007 #152 Skrevet 10. mars 2007 LilleL har trappet ned en god del på dagsovingen hun også.. Men er forsåvidt ikke så farlig for hun ligger nå bare der å jodler hele dagen. Sover bare 2 (3) ganger om dagen og sjelden mer enn en halv time. men nå legger hun seg i 19 tiden og sover til 10 hver dag (så kan jo ikke forvente at hun skal sove hele dagen også ) Skal få besøk av svigersøs i dag, altså søstern til Mr T. Blir servert gratinerte nachos, øl og godis. Må da værra greit ) Sigg står også på menyen )
Herkules Skrevet 10. mars 2007 #153 Skrevet 10. mars 2007 også kalt svigerinne:) Takker for påskevenn Skjønner jeg har ikke last meg opp på tråden jeg og ikke fått med meg dette før litt sent Henger ikke med her overhode faktisk Prøvde meg på traaden også, men hakke snøring på hvor jeg skal få til å gjøre noe som helst??? Trist med oldemor da Hun setter sikkert stor pris på besøket. Gubben er litt åløs for tiden -SUKK stønn I dag skal vi få itl 2 grøtmåltider så får vi se om natten blir bedre enn i natt Den var ikke gal egentlig den da, men han behøver ikke spise mer enn1 g pt natt. Spiste kun middag og ikke grøt i går såfår vi se om det har noe å si. 1D og jeg snakket om at vi kan bruke smartpost boblekonvolutt c4til kr 64 til påskegodiset Droppe egg og bare fylle opp konvolutten, lukke, pynt og sende:) Så fin bursdag will hadde da Takk for sist pt og dere andre Ama jeg vet hvor du bor også hihi men jeg skjønner hehe murerne var her i dag også så nå står det bare igjen å få rørlegger og elektrikker til den siste monteringen
Molait Skrevet 10. mars 2007 #154 Skrevet 10. mars 2007 Kan alle som legger ut bilder fra treff minske dem og sette de opp på rekke?? Jeg bruker mange nok timer som det er på treffsiden. Møkka-pisso! Er så mye tull ass. Åffer oppdatere seg til stadighet liksom?! Jepp, sparer meg for en god del jobb om alle gjør det med de bildene de legger ut (eller smisker med noen andre og får de til å gjøre det..hehe) Jeg har fått påskevenn:) Jeg foreslår at alle lager en "dette liker jeg veeldig godt evt. dette liker jeg ikke" innlegg her. Så kan alle lese på sin egen venn. Har kjøpte egg jeg da. Ellers er jo konv. ok det da:) Menn er duste!!!
Amabolla Skrevet 10. mars 2007 #155 Skrevet 10. mars 2007 Lur idé mol- liker det meste, men følgende "sjokkisblandinger" liker jeg ikke: sjokkis med lakris sjokkis med appelsin sjokkis med alkohol sjokkis med kaffesmak Resten er supert:) Skulle vi legge i hint og sånn?
Molait Skrevet 10. mars 2007 #156 Skrevet 10. mars 2007 Liker ikke: (kopierer) sjokkis med lakris sjokkis med appelsin sjokkis med alkohol sjokkis med kaffesmak alt med nøtter Ellers liker jegg vel det meste. Og skulle det komme oppi noe jeg ikke liker har jeg en søppelkvern av en samboer. Ja skulle vi ha hint? Eller skal det bare for alltid bli en stor hemmelighet?
Amabolla Skrevet 10. mars 2007 #157 Skrevet 10. mars 2007 Skal vi se: 5 kvinner i Norge heter Leonora Marie 19 menn i N. heter Carl Edvard 4998 menn i N. heter Aleksander 1033 menn i N. heter Oscar,1784 heter Oskar 97 heter Tirill 770 heter Gabriel 1 mann heter Tirian 144 kvinner i N. heter Linea 68 menn heter Lars Håvard 818 heter Edvin 4472 heter Adrian så da veit dere det!
Petronella♡mor til to Skrevet 10. mars 2007 #158 Skrevet 10. mars 2007 Har oxo fått påskevenn ) Hmmm, er skikkelig dårlig på dette med hint jeg da... Kanskje vi bare skal la det være en hemmelighet ) Også ser vi hvor lenge vi klarer å holde oss før ryktene begynner å gå, og til slutt ser vi om vi har klart å få puslespillet til å gå opp - hihi ) Liker ikke sjokkis med lakris sjokkis med alkohol sjokkis med kaffesmak marsipan (u sjokolade) Sjokolade med appelsin derimot er jummy (ikke den med appelsin og krokan) samme er sjokolade med nøtter.... Ellers liker jeg det meste... Gratinerte nachos høres forresten super digg ut Cat - det tror jeg nesten vi må ha neste helg nå... ;D Var det mer jeg skulle sagt?? Husker ikke jeg, men ha en fin kveld da damer om vi ikke hør´s ;o)
Petronella♡mor til to Skrevet 10. mars 2007 #159 Skrevet 10. mars 2007 Liker ikke å skille oss ut vi med andre ord... (les: innlegget til Ama) ;P
Molait Skrevet 10. mars 2007 #160 Skrevet 10. mars 2007 Rart det ikke er fler som heter Tiril. Synes jeg ser fler med det til stadighet jeg. Og hun heter nå Tiril Elise da ama:) Synes også det er veldig mange Osk©arer der ute, fler enn hva som kommer opp. Jeje. Jasså, en etterseper pt? Hint? Vi kan jo komme med forslag til hva hint kan være. Lapp? Hendelser? ting man har sagt/skrevet for lang tid tilbake (teste hukommelsen til folk? "ting" i egget som beskriver personen, eller noe man kan forbinde den personen med? (synes jeg var bra) Haha, kom på en jeg nå, men den skal jeg ikke si bort;) Ikke tenkt på det før nå. Jeg vet jo hvem jeg skal gi til. Men hvem i *** er min hemmelige venn da?? Nysgjerrig nå ja!! Egentlig skulle Mr.T ordna alle cat. For nå har jo du litt færre å gjette mellom:) Aldri laget sånn gratinert jeg. Gleder meg til å bli inv. til Hr. og Fru J. på det
Amabolla Skrevet 10. mars 2007 #161 Skrevet 10. mars 2007 det er 3,2,1 eller 0 kvinner som heter tirill elise står det-men vi veit om ei!
simbamamma Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #162 Skrevet 10. mars 2007 Sliten etter navnefesten, jeg.... Men har hatt en fin dag da! Og LH fikk konto i banken av bestefaren sin :-) Er ikke penger der ennå, men det skulle visst komme jevnlige innskudd, slik at LH kan kjøpe noe han virkelig har lyst på når han blir ungdom, noe som vi ikke bare kan punge ut for i en fei liksom. Fikk traktor-sparebøsse av ham også da, er ikke odelsgutt for ingenting vettu! Ble litt penger også, og litt mer sølvbestikk enn han strengt tatt trenger, så vi må nok bytte litt. Har tenkt ut et hint jeg kan bruke allerede, jeg ;-) Liker ikke sjokolade med alkohol, Cuba og Helnøtt. Marsipan bør helst ha sjokolade på seg! Ellers er jeg altetende.... zzz
_svana_ Skrevet 10. mars 2007 #163 Skrevet 10. mars 2007 Jeg liker ikke: - marsipan - troika og sjokolade med gele på - sånne ekle mørke sjokolade med prikker på som Tiny liker - lakris som ikke er salt - firkløversjokolade og toffifee og andre måter å ødelegge god sjokolade på (altså med nøtter bortsett fra m for den er god) - likørsjokkis er også blæ - de ekle lilla pakkene med egg i (yuck) Jeg liker: - Ren sjokolade - Sjokolade med karamell (mmm.. center) - Sjokolade med krokan (mmm... daim) - Sjokolade med mint (mmm... after eight) - Hvit sjokolade (mmm) - Kindersjokkis (mmm!) - m - Sure ting! Veldig sure ting! Det liker jeg dritgodt! Egentlig liker jeg det bedre enn sjokolade. Ikke så veldig glad i vingummi, men det glir ned. Nachos hørtes godt ut, men kan vel ikke ha det i egg. Husker dere at jeg laget et mentalt notat om at jeg ikke måtte la E bli overtrøtt? Får lage det igjen, for stakkaren var helt ute å kjøre i kveld. Måtte bysse og snakke rolig i øret hans og holde hardt rundt... lenge. Så den brysomme mannen og den var litt rar, synes jeg. Hvor lenge kommer disse tennene bare nesten? Hvor mange skjeer er en full porsjon grøt? Burde jeg gå å pusse tenner nå? Hvorfor er jeg blitt avhengig av nesespray igjen?
♥Tiny Skrevet 10. mars 2007 #164 Skrevet 10. mars 2007 God kveld! Har kommet oss hjem etter en aften i byen. Har vært på Øystein Sunde show på Dizzie teater med middag først. Moro!!! Tiril ble først levert hos mamma i ls før hun ble med tanta mi opp hit og sove i sin egen seng Var visst flink å sovna på stellebordet... trøtt ja Jeg har også fått en hemmelig påskevenn hihi... Liker ikke: Sjokolade med nøtter Karamell Sjokolade med karamel Sjokolade med kaffe Sjokolade med alkohol/likørgreier Flott utbytte av navnefest da Simba! Jeg minska noen av bildene jeg la inn da, men rakk ikke alle før jeg dro istad...Skal notere bak øret at alle skal minskes når de legges inn!
*1D* Skrevet 10. mars 2007 #165 Skrevet 10. mars 2007 Først: Tirian er det 3 gutter i norge som heter:) (har googla jeg...hihi) Og han ene er født 16/11-06, så er knappe 11 dager gamlere enn Lillingen:) Jeg har fått en hemmelig venn jeg skal sende noen greier til også........... Spennende da:) Jeg er forferdelig enkel å ha med å gjøre... NOT. Jeg har brukt laaaang tid på å prøve å finne ut hva jeg ikke liker, eller i det minste hva jeg liker:) Men syns det er skikklig vankselig jeg altså. Jeg liker for tiden: Smash, M, Snickers, Sjokolade med lakris, Alt av marsipan så lenge det er sjokolade utenpå, gjerne kolibri varianten:), Salt lakris: men ikke hvilken som helst seff..... piraja er bra for eksempel:) Salte Bjørner er også godt da, men ikke sååå kiiin på lakris i egget enda det er favorittsnopet mitt:) (hvorfor spør du kanskje? Fordi det er salt utenpå det meste av lakrisen jeg liker og da blir det på sjokoladen da og det er ikke noe godt......) Liker ikke like godt: Bare marsipan, sånne egg i lilla pose (lilla pose?), sjokolade med mint eller gelè (men liker troika), sjokolade med kaffesmak eller sånn dritt som likør da (bortsett fra cognac-kuler og eggelikør-kuler) Vingummi eller sure ting.......... bortsett fra sånne jorbærkuler som er syrlige og krokodiller. Som dere skjønner så er den som er så heldig å ha fått meg som hemmeligvenn skikkelig heldig............ eller ikke:) (men jeg blir jo ikke sur for noe da og det meste går ned på høykant, eller kan brukes som bytte greier:) Jeg kan fortsette med å fortelle at kjæresten min har vært på mannemessen i byen i dag. Han og svogeren dro ut og brukte hele dagen sammen for å gjøre manneting:) De kosa seg masse! (Jeg spurte pent om han kunne finne en overraskelse til meg da.......................og for dere som leste litt lenger her oppe så skjønner dere at dette ikke bare er enkelt............hihi) Gjett hva mannen min kommer hjem med??? BOKSÅPNER! Dere skjønner hvorfor han handlet det ja, er jo umulig å finne noe jeg er fornøyd med på en kort tur ut til byen:) Jeg må få si at boksåpneren tilfredstilte alle mine krav da og ble " godkjent" Mens gutta var ute på tur var vi søstrene sammen her og bakte:) Vi innviterte ei venninne og hennes 2 gutter også. Jeg satte 4 dobble bolledeiger!!!! Og ungene fikk dermed lage kanelsnurrer helt alene (jeg laget deigen og delte i 3 like emner, resten gjorde de selv) noe som de var veldig fornøyde med! Min deig ble jo seff skikkelig dritt og jeg endte med å hive halvparten etter det var stekt......... resten går i søpla etter at de har spist noe til frokost i morra. Jeg får bake mens resten er på ski i morra. Vi var 3 voksne og 6 unger her i hele dag så og si. Spiste Curry til middag hele gjengen og sjokolademouse med daim til dessert. Vi har ei venninne av jenta her på overnatting i natt også, de skal sammen på skidag i morra. Også skal dattera på dåp til det andre søskenbarnet sitt:) Jeg har lest tråd, men husker ikke noe nå jeg:) Noen som vet hvor mange komma jeg har i dette innlegget da????
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2007 #166 Skrevet 10. mars 2007 Og jeg har fått hemmelig påskevenn Hihi.. jeg husker jo ikke hvem jeg trakk til hvem i sta jeg, enda det ble gjordt tidligere i dag. Jeg husker faktisk bare en + min egen hemmelige venn da.. hadde vært litt dumt å glemt henne. Men snakk om gullfisk hukommelse!!! Ikke skrev jeg det ned heller, men like greit for er egentlig like greit at jeg har glemt de fleste! Jeg liker det meste jeg også, men er ikke så glad i: Daim/krokan og sånne ekle greier. Og heller ikke center/karamellting + lakris. Marsipan er heller ikke noe særlig..og heller ikke sånn kolibriegg. Men elsker marsipanpølser, skumgodis, vingummi (rød) seigmenn, bamsemums, melkesjokolade, firkløver, helnøtt, kinder, smil, nonstop, m&m, stratos, rosa sopper, krokodiller +++ Og det meste av plain sjokolade glir ned Men nå er det natta!! Er stuuuuup trøtt!! Og må gjerne kjøpe boblekonvolutt å sende uten egg. Som jeg har sagt før damer, det er bare å bruke fantasien!! Det er godisen som er vikitg, tomme påskeegg har jeg hjemme selv ))
*1D* Skrevet 10. mars 2007 #167 Skrevet 10. mars 2007 Jeg liker ikke non stop forresten:( Og stratos kan jeg styre meg for... Men liker seigmenn (men her er samme regel som lakris: sukker på sjokoladen er ikke godt...) og bamsemums:) Er natta her også! Har forresten glemt å fortelle at TR er her:( DRITT sier jeg!
Amabolla Skrevet 11. mars 2007 #169 Skrevet 11. mars 2007 urk-skulle ha gått til senga tidligere i går, vesla våkna 05.30.... men-skal vi se det positive så så jeg sola titte gjennom vinduet i stad-og det er fint det!
Molait Skrevet 11. mars 2007 #170 Skrevet 11. mars 2007 heihei Natten var fin. Spiste 244 og 4 og våken 7. Opp 7.20 med far. mor opp 8.30:) Kjipe er at jeg ikke sovnet før 3:( Skal besøke en kæmmis i dag. De har ei jente på 13 mnd. Ja vet man seier år etter 12 mnd., men er stor forskjell på 1 år og 1mnd. og 1 år og 11mnd. Er så vant til disse småtassa våre at det blir rart å se en så stor "baby" Litt mer info til min hemmelige venn. Husket jo ingenting da jeg skrev. Klippet og limt litt nå. Liker ikke: *sjokkis med lakris *sjokkis med appelsin *sjokkis med alkohol *sjokkis med kaffesmak *alt med nøtter *Non stop (men de med melkesjokkis i er gode nok da, men heller smarties da) *de ekle lilla pakkene med egg i (yuck)!!! *Hvit sjokolade (ikke om det er ren hvit sjokkis) *vingummi (men mye gummi er bra, men ikke sån basset's vingummi) *bridge blanding (ikke at jeg tror noen ville kjøpt slik. Er mer den eldre garde. Eller..kunne jo hende pt er vennen min da:P) *Smash *seigmenn (går det assa, men ikke såå digg) * Kina o.l. De er gode de, men føler meg snytt. Bare luft jo. Et sutt og de er borte! * Mellers (?) og sånn karameller. Inni sjokkis osm smørbukk er godt, men ikke sånn vanlig smørbukk o.l. * Bamsemums *Korkodiller (gode nok, men er så lei dem) * Tyrkisk pepper/ dundersalt o.l. (dette er digg, men blir bare kliss i egg!) *jorbærkuler *Så store godterier at de ikke får plass i munn, eller fyller hele kjeften. (hehe) *sånn mørk sjokkis med fargede prikker på som Tiny liker;) * Mokkabønner(igjen eldre generasjon..igjen pt er blandt oss) Liker: *All annen sjokkis. -karamell (feks. mars, Lion, smil++), gele, korkan, mint (nam)!!, crisp, punsjknapper, kremtopper... * Maltees (det var kanskje feil skrevet, men husker ikke hvordan, sånn rød pose..hehe) er god (selv om det er luft der og) * Marsipan i alle former og farger, med og uten sjokkis og strø og hva det måtte være. *skumgodis -rosa skumsoper (hehe sopper!ble så kul så måtte la den stå) -brune skumsoppene er dritgode!! -Speilegg -skum-flipper/nisse (er ikke nisse nå er vel hare eller noe) sånne hvite/rosa med "støv" på er superdigg. * Lakris er godt, men det ødelegger ofte det andre godte og blir klissete, men i en liten pose holder det seg:) *Knott er en høydare. *smågodt, der er det mye bra. Liker også godt sure ting. spes de kinahodene (den gode gamle, nå er det en annen ute og(større hoder) og de er ikke så gode) sol og måne. Samme varianten i lakris(eller de sorte liksom) er og godt. Da skulle det bare være å printe ut:D hehe ble detaljert dette, men tok litt av:) Skakke se bort fra at det dukker opp en liker/likerikke innlegg til..hihi. (jeg som trodde jeg var nesten altetende) svanine: Tennene kommer nesten lenge, men når du ser dem pleier det ikke gå mer enn max 2 uker vil jeg tro. 1 full porsjon grøt er av ca. 1 dl mm/mme. Du brude ha pusset tennene dine, håper du har gjort det til nå. Er du blitt fokjølet? Der våkna E. Sovet i 2,5 time!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. mars 2007 #171 Skrevet 11. mars 2007 Får nesten skrive det her jeg også da: Liker ikke: *sjokkis med lakris *sjokkis med appelsin *sjokkis med alkohol *sjokkis med kaffesmak
Petronella♡mor til to Skrevet 11. mars 2007 #172 Skrevet 11. mars 2007 Hahahaha Molle ;P Jeg liker IKKE bridge blanding, det er skikkelig jøkk..... Kunne ikke falle meg inn å kjøpe det til noen, så om noen gjerne vil ha det gi beskjed tilfelle du er min hemmelige venn )) Kan jo alltids poengtere på ny det jeg ikke liker, sammen med det jeg liker... ;D Liker ikke: * sjokkis med lakris * sjokkis med appelsin * sjokkis med alkohol * sjokkis med kaffesmak * hvit sjokolade * lei sånn pose med godt og blandat, spiste alltid det før * ikke så glad i ren lakris (men sånne smågodt "rør" med brunt inni er godt) * ikke sånn vingummi vingummi - sånn vanlig smågodt vingummi er godt, men ikke sånne "harde" Kan nevne noe av det jeg liker: * Skumgodterier * Generelt alt smågodt * Sjokolade med ris, bringebær, karamell, punsjknapper osv. * Seigmenn * Smash * Kina/popps * Stratos og crispo Liker mye mer også, men det er det jeg kom på i farta. Kan kjøpe det meste til meg, det jeg ikke liker går nok i kværna til sambo her oxo ;D Lite tips... Dersom man kjøper ting med sukker, sjokolade og div. Putt det i små poser så det kan skilles, på den måten slipper man å få skumgummi som smaker sjokolade, sjokolade som smaker sukker og salt og alt blir klissete og ekkelt. )
Molait Skrevet 11. mars 2007 #173 Skrevet 11. mars 2007 haha, er ikke bare å sende en overaskelse med godterier her i gården nei:) Liker sånn og ikke sånn og hvisomattedersomatte. Ja forresten ang hvit sjokkis så mente jeg da at jeg ikke er fan av ren hvit sjokkis, men om det er blanda (som i kinder) er det ok:) Alt var klart og vi skulle dra så fort E våknet. så kom M på at han hadde glemt det var håndballkamp i dag. Så de dro da 10 min før E våknet. Superteit, for tenkte å slippe legging der borte. Tar 20 min hver vei og tenkte å bli der mer enn 10 min. Såp irriterende når alt var ferdig og klart og planlagt og blæ. Ikke verdens undergang, men æsj alikevel. Svømming i morgen? Har faktisk bil. Svigers er på tur så M låner bil. Når var det igjen? (gidder ikke lete) Hvem kommer?
Petronella♡mor til to Skrevet 11. mars 2007 #174 Skrevet 11. mars 2007 Skulle ønske man kunne trykke stopp knappen også ble det ikke posta når du kom på at det var noe mer du skulle si... hmmm... Vel, i går var det egentlig ikke en etterslenger Molle. Men ama postet mens jeg skrev, derfor ble det sånn ;P Men nå skulle jeg si at konvolutt med godteri er greit for meg også, må ikke ha med egget. Har tomt egg i skapet jeg som vi kan legge i. Hvilken pris ble vi forresten enige om igjen?? 200,- inkl porto??
Petronella♡mor til to Skrevet 11. mars 2007 #175 Skrevet 11. mars 2007 Svømming er 1330 tror jeg, vi har planer om å komme... Men A er veldig slurpete og raspende i pusten og tidvis tungpustet så jeg er liksom litt usikker. Har vært det over en uke nå, vet ikke om jeg bør ta han til legen?? Han er jo i fin form ellers, ikke feber og fyker rundt som alltid - men jeg vet ikke... Hva mener dere???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå