simbamamma Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 "Slo" deg med ett minutt, Amalie! Hihi... Hvordan har dere det, alle sammen? Paracet, anyone?
Molait Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Ja så det var kamp på slutten av nr. 15. har har man paracet, ibux, panodil, paralgin...you name it. Ille? Må jo ikke gå tom for slikt. Sende mannen på apotek:)
Amabolla Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 dæggers-slått på målstreken! Holder på å pakke sammen litt ting og tang for vesla-siden ho skal sove borte i natt:)
_svana_ Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Tenkte jeg bare skulle si mårn mårn jeg. Fikk lov å sove til kl 10, men det gjorde meg bare enda mere trøtt *urk* Spise litt frokst da.
♥Tiny Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Fikk og sove litt lengre, men etter en dårlig natts søvn hjalp det ikke stort.. Tiril var våken ihvertfall 3 ganger inatt og ville opp 6.10.. Huff, det er tidlig!! Fikk drøya det til 6.30, men likevel tidlig det assa.. Grattis med alle tenner som jeg ikke har gratulert enda! Idag er det tømming av bodene som står på tapetet! Der er det mye drit som kan kastes... Vesla er hard i magen.. Andre råd en malt??
Petronella♡mor til to Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Liv og liv fru blom... Er alene i helgen igjen... Nå begynner jeg å føle at det er på tide å forklare meg altså vedr disse hjemme alene helgene. Er ikke skilsmisse på gang asså... (også er det egentlig ikke så ofte 4 uker siden sist, men det føles ofte spesielt når man prater om det...) Men i helgen skulle egentlig Brødrene O (3 stk og O er forbokstaven etternavnet til G) på guttetur på hytta. Jeg skal ha syklubb i kveld og skulle egentlig ha ungene hjemme, men så ble det endring i planene og de tok med seg ungene allikevel (vet ikke hvorfor, men greit nok). Grunnen for at disse brødrene er så mye på hytta uten damene sine er fordi begge brødrene til G har damer som jobber i helsevesenet. Dvs de bla jobber helger og når de jobber helger tar gutta med seg ungene på hytta. Nå har det seg jo sånn at jeg ikke jobber i helgene, men bare orker ikke sitte der å blomstre med alle ungene og b.mor og b.far en hel helg mens gutta jobber (pusser opp denna hytta) - blir kokke, ryddepike slasj barnepike for 5 unger, derfor blir jeg hjemme i stedet og finner på artige jente og aleneting, så kan b.mor ta den andre oppgaven... ;P Vel i går hadde jeg så absolutt IKKE et liv. Dataen var dumdum som så ofte ellers og jeg kom meg ikke på nett. Derimot klarte jeg å se 9 episoder (jepp du leste riktig) 9 episoder av One Tree Hill - satt oppe til 03 jeg... Get a life a... Nå skal jeg på trening... Så er det hjem, dusje, kule´n litt og begynne med litt mat. Skal som nevnt ha syklubb i dag - blir 5 jenter. Lager gratinerte fajitas - det er jo jummy ) Hard mage - mulig flere tenne på gang da... Vi har gitt A et par svisker i babyfeederen vi når han har vært hard i magen. Det har fått fart på systemet begge gangene... Note!! De blir veldig grisete av det (i hvertfall A). Ta på klær som du kan slenge i vask, knyt en stor smekke rundt halsen eller sånt plastikk forkle. Blåse på vondtene til simbamamma - eller det er kanskje ikke så ille nå i paracet verden ) Kos deg i kveld Ama, L kommer sikkert til å kose seg borte veit du ) Hmmm, husker ikke mer å kommentere - snakkes!!
Amabolla Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Tiny: leo får mange bæsjebleier av sviskepure:) Hun liker den kjempegodt:) Petro: kos deg med syklubb og ja,skal nok kose meg veldig i kveld- men er alltid litt stusselig å våkne opp om morgenen uten tulla:) men det blir også deilig å våkne opp til ett forhåpentlig seinere tidspunkt enn 07.00;) Leo er forresten 6 mnd i dag og har på seg kjole for annledningen:) Tida går fort! gumler i meg after eight og kjenner jeg begynner å bli litt kvalm. Må no finne ut hvilken stygg kjole jeg skal ha på meg i kveld...
_svana_ Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Grattis med de 6 store-L! Syklubb, er ikke det sånn for gamle damer da Pt? ;-) Moll hvorfor er du så opptatt? Jeg har vaska gulv i dag. Sviskersaft er ikke det noe som brukes også? Lykke til med valg av styggekjole :-D Hva skal jeg gjøre for å ikke få marsipan i egget? Adrian snudde seg til sida i sta (ja, vi er litt trege her - men det er da noe :-) )
Petronella♡mor til to Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Salat er egentlig nesten litt vanskelig å spise med gaffel, alt faller av... Også når jeg stikker i cherry tomaten bare spruter innmaten rundt i tomaten, hmmm - spise salat med skje?? Syklubb for gamle damer... Jo, det er sant... Vi hverken strikker eller syr da. Egentlig "heter" gjengen Las chicas locas (eller noe sånt, ække så god på spansk rettskrivning), også er det så klønete å si at syklubb duger - er jo litt gammal jeg ;P Tror vi har hatt syklubb i 10 år eller noe sånt jeg, det ække værst. Om "trådgjengen" holder i 10 år er Caroline konfirmant, hihi )) Vedr påskeegget, tror jeg vi må ta en sånn runde med innlegg hvor vi skriver hva vi ikke vil ha i, før de skal sendes rundt. Kipt både for den som får og den som sender når personen ikke liker halvparten av det som er i egget... Enig?? Nå får jeg hoppe i dusjen (eller ja ikke direkte hoppe da...) )
Amabolla Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 For å unngå marsipan i egget må du ta 74 armhevninger,mens du brenner 2 og ett halvt T-lys,riste en flaske mozell og helle den over hue mens du sjonglerer 4 råe og 1 hard kokt egg;) Glemte å skrive i stad at jeg drømte om dere alle i natt:) Vi var hos Tiny(selvom det ikke så ut som der ho bor) og Molle og E satt i Thommas toget som kjørte forbi rett utenfor huset til Tiny. Vi andre skulle også prøve siden E syntes det var sååå morro og Tirill kravla ut av vindu selv;) Jada-merkelige drømmer i hue mitt.... Grattis med snuing til sida!
Petronella♡mor til to Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Tiny - vi har også brukt sviskesaft, men svisker er mer konsentrert og har hatt bedre effekt hos oss )
Molait Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 haha du er syk i hodet ama! Har du mange styggekjoler? Kose deg masse i kveld! Om hun ikke liker sviskegreier kan det være en ide å blande i gørt eller mme. Jeg blender malt i mme på kvelden. Funker greit her. Grattis med 1/2 år Leo:)) (ta bilde i kjolen da, legge på ukens bilde) Fikk en haug med klær fra svigerinna mi i dag. Hun var litt treig som hun sa. En del i 62. Noe av det passer da. Bare ut neste uke vil jeg tro men. Synd det ikke var mer i 74/80. Var masse i 68. Men derr har jeg jo hauger selv. Hadde jeg visst jeg fikk så mye av henne hadde jeg byttet noen av 68-gavene i større. Jaja, får bytte klær et par ganger om dagen da:) Opptatt? Har jo hatt besøk da. Det ene har overrlappet det andre. Ganske lei besøk nå. (selv om alle er koselige da) Ingen får komme hit i kveld!! Eller jo..forresten..dere kan få komme alle sammen:) I kveld blir det club sandwich:) Skulle egentlig ha kyllingvinger og bakt potet, men will skal sove hos nabon så da tar vi det en kveld han er hjemme. Flinke gutten som snur seg til siden:)) (er da ikke så sent det? eller kanskje bare CE som er vanvittig treig..) Pt koselig å "se" deg igjen:) Ja tenkt på det der selv. Tror ikke det blir kontaktsbrudd på tråden heller. Kanskje litt mindre når alle jobber, men hallo? Tråden vil vel aldri bli nedlagt tror jeg. Er jo en side som heter barnet mitt og. Også sletter man vel ikke traaden. Kult når det kommer link med konf under dåp-hihi. Om 5 år er Will konfirmant... Koser meg med en KB jeg:) E sover (snart opp tenker jeg) Vi har fått pakke ama!! :D JOOOO, og tannlege på mandag err kl 13. Så rekker forsåvidt bading før det. Vaffal om Tiny kommer til rett tid..hehe:P For da kan vi dra til deg etterpå ama, også bare drar jeg videre.
Molait Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 haha jeg har fått RR-dildo i posten:)) (ok den var kanskje så intern at bare ama tar den tror jeg)
Amabolla Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 hihi - likte E den da? Gleder meg til å få det vi bestilte! Ja-da rekker vi jo bading-jippi:) Savner vesla med en gang jeg....
Molait Skrevet 3. mars 2007 #15 Skrevet 3. mars 2007 joda. Nyvåknet og er alltid pottesurvete fra siste lur til legging. Han kastet den dmonstrativt i gulvet. Men er nok for de litt større barn. Fra en 10 mnd kanskje? Når de kobler litt mer det å dytte leka bortover. (kan iformere om at dildo'n er en bil til dere andre) Ama, du har for alltid ødelgat den leka for meg..hihi Bare lat som vesla ligger å sover du:) M skal forresten hente 2 i Oslo i natt. Men dere har vel kanskje ordna dere. Tror ikke de andre skal hentes så sent heller..
♥Tiny Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 Skal vi prøve oss på bading kl 12 da?? Du skulle være hos tannlegen 13 Molle??? Nå er ytterbodene tømt for rot og søppel og inneboden er rensket for drit.. Mangler bare å pakke ned noen ting i den boden nå... Har pakket masse ned og stuet inn i boden, så nå begynner det å bli ganske tomt her.. Stusselig det da.. Har også kjøpt pakke til brodern som ble 21 på onsdagen og skal feires imorgen! Tirils mage er ikke hard lenger.. Har fått malt i mme noen ganger idag og på ettermiddagen kom det så det holdt ja! Tror ikke det er flere tenner som kommer enda, men man vet jo aldri.. Kjedelig å savne vesla så mye da ama! Men du koser deg sikkert ute nå??!!! Tråden er vel litt lik en syklubb er den ikke?? Må ha treff en gang i måneden når alle begynner å jobbe igjen kanskje?? hehe.. Nå skal jeg ta en øl og pakke ned noen esker til....
♥Tiny Skrevet 4. mars 2007 #17 Skrevet 4. mars 2007 Har alle hatt et liv igår kveld altså??? Ingen som har skrevet noenting siden jeg skrev kl 20 igår kveld jo... Natta var grei, men var våken noen ganger mellom 23-3 og stod opp 7.30 idag heldigvis!!! Prøvd ut grøt til frokost idag, så nå er vi oppe i 4 fast-føde måltider per dag.. (frokost-grøt, lunsj-brødskive, middag og kvelds-grøt) Også tror jeg det er på tide å kutte ned på dagsovingen! Hun nekter å sove den lille timen på ettermiddagen, noe som resulterte i å være oppe fra 1.30-19 igår... Og det er leeeeenge!!! Første luren nå er 10.15, så får vi se hvor lang den er også ta en liten en etterpå igjen.. Får prøve oss litt frem ja!! Etterpå er det bursdagselskap for bror...
_svana_ Skrevet 4. mars 2007 #18 Skrevet 4. mars 2007 Hei tråden! Så film i går vi, greit å ha en kveld uten at vi sitter med hver vår pc liksom. Så Slipp Jimmy fri, den var da ganske morsom. Ellers begynner nettene å gå seg litt til hos oss (tror jeg, bank i bordet osv). Etter noen netter som handlet mer om amming enn soving, fikk de et flaskemåltid for et par-tre netter siden. Da fikk jeg faktisk sove nesten 5 timer i strekk! Og de drakk bare 100 ml... Djises. Tenkte jeg. Jeg har for lite melk, tenkte jeg. E fikk også flaske for to netter siden, men A nekta. Så han fikk pupp da. Mammagutten. I natt fikk ingen flaske, jeg amma før vi la oss + en gang rundt 2/3. Så sov de til 6.30! Så de nettene med søvn har virkelig fått opp produksjonen hos meg! Jihaa! Har aldri sett et sånt råd på trykk ("la barnet få flaske og sov noen timer, så får du nok melk"). Men det stemte tydeligvis her. Nå har A faktisk sovet 1.5 t. Hurra! Det skjer jo nesten aldri. Men så våkna E etter 40 minutter da, hehe. Han som vanligvis har sovehjerte. Jaja. Ha en finfin søndag!
Amabolla Skrevet 4. mars 2007 #19 Skrevet 4. mars 2007 heisann hoppsann har sett den filmen jeg og-den er morsom:) Bading kl 12 er bra. Hadde det morro i går- var god og full og i sjarmerende humør heilt til jeg satt i taxien-da var jeg ikke god,sjarmerende full lenger-bare full og kasta opp på parkeringsplassen vår;) Hihi-fjortis igjen! Vesla er fortsatt hos besteforeldrene. Fikk 6 mnd gave av svigermor i går-en Troll parkdress-passer neste høst/vinter tror jeg. Shoppe gærn ho. Men det er digg å ha en "dagen derpå" igjen! Føler meg trøtt,uggen og heile pakka-men det er lenge siden jeg har hatt det:) cola til frokost-mmmm.
Petronella♡mor til to Skrevet 4. mars 2007 #20 Skrevet 4. mars 2007 Nå er snart alle 4 samlet igjen her hjemme. Deilig at de er hjemme litt tidlig i dag - sist de var borte var de ikke hjemme før 2030 og den søndagen var laaaaang. Er liksom litt godt å kunne kose litt med gullungene før vi bare må kaste de i seng etter at de har vært borte en hel helg! ) Men det jeg egentlig skulle si er at: Vi blir med på svømming i morgen... Ja, om det er i orden da (og det er det vel?!?!?) Har tom kjøpt badebukse til A, selv derimot får jeg grave dypt i skuffen for å finne den sexy badedrakta mi som jeg brukte et par ganger når jeg gikk på babysvømming med C. Men men, ærre så nøye a... ;D
Molait Skrevet 4. mars 2007 #21 Skrevet 4. mars 2007 nå skal ikke jeg rote til alt for folk assa, man hadde ikke vært mulighet å møtes 11.30? 11.45? Tar tid å skifte og så bade og skifte igjen. Og så inn i bil kjøre til ama og kjøre til kjeller. TRor ikke jeg rekker det på en time:) Eller rekker vel, men vlir litt stress. Koselig å dra på besøk i dag. Med mann og til mann. Og fikk eplekake. Siste biten ble delt i fire..hihi. Men assa holder fint med 2stk. til hver da svanine!! Hallo liksom. Selv om 4 "sloss" om siste stykket;) haha til ama:P spyguri! Jeg blir alltid dårlig i taxi hjem jeg:( E hyler, får komme sterkere tilbake...
Amabolla Skrevet 4. mars 2007 #22 Skrevet 4. mars 2007 Det er akkurat det samme for meg når det blir bading bare jeg får se Petro i sexy badedrakt så er jeg fornøyd;)
Molait Skrevet 4. mars 2007 #23 Skrevet 4. mars 2007 E? Har du fler svanine? Så jeg ikke noe til.. synes ikke E sover lite jeg du;) PT: Jeg bruker gravidbadedrakta mi jeg, så er ikke så nøye nei:) E har pyton ettermiddag. Bære spise, bære gråte, hyle, bære. Typisk det når M er borte.
Petronella♡mor til to Skrevet 4. mars 2007 #24 Skrevet 4. mars 2007 Jepps, bare vent å se du Ama - waho mama... Er sååå glad i badedrakt - ehe not... Men er ikke spesielt fornøyd med bikini om dagen heller så same shit... Er jo bare vi som er der, eller?????? Uansett drait and drag sier jeg bare ass, A digger vann (i alle fall i badekaret) men kan jo ikke bade alene i detta bassenget, så får mor bare følge med, hehe... )) Eller kanskje jeg bare skal stappe han i en sånn badering som man kan sitte i, med hull til bena så de er i vann. Da kan jeg sitte på kanten å se på mens han flyter rundt - hehe, det hadde vært noe å fortelle om her på dib ) Apropo prøvde jeg på skravle å høre om A kunne spise mariekjeks alene nå når han er 9 mnd og første innlegget var - "skjønner ikke poenget med å gi en på 9 mnd søt kjeks" Halloooo - har jo ikke tenkt å bytte ut måltidene med kjeks heller da... Tenkte kanskje det ville bli fuss å spørre, men what ever, drait and drag... hehe. Fikk konstruktive svar etterpå da 1130 el 1145, spiller ingen rolle for meg. Bare si tiden, we´ll be there )
♥Tiny Skrevet 4. mars 2007 #25 Skrevet 4. mars 2007 Skal vi møtes ved hovedinngangen 11.30 da, så har vi god tid på å skifte og skravle (som vi er gode på..) hihi.. Mett jeg... Mat og gode kaker hos mamma var en bra ting Gikk ned til Lillestrøm da, så noe sunt ble det ihvertfall.. Tiril kosa seg masse!!!!! Masse oppmerksomhet og gikk fra fang til fang. Spiste litt babymat og litt voksenmat og smake på gele. mmmm, det var nam det! Hadde driti gjennom alt når vi kom hjem da.. Synes jeg hørte grynting på vei hjem ja.. Badedrakt... *kremt* Bruker gammal bikin jeg... Sexy mama ja Mariekjeks er en big hit her.. Og jeg driter i om det er søt kjeks (fortell meg hva slags kjeks som ikke inneholder sukker da...) Og det er ingen måltidserstatter selvfølegelig.. Hva tror folk egentlig?? At hvis man gir ungene søt kjeks kaller man det middag og gir de ingenting etterpå?? jeje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå