Gå til innhold

****TRÅDEN nr.16****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet å amme og gir kun mariekjeks.......hihihi.

Veit de selger noen lignende kjeks fra Hipp på coop og de er merket fra 6 mnd-så mariekjeks går nok fint.

11:30 er en finfin tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, Monstermor!!!!!!!!!!!!!

Da sees vi 11.30 da folkens!!!! Ama, Molle, pt og meg... Flere??

Skrevet

Snart kommer au-pairen min som skal være her en uke :-D H skal hente henne. Nå har jeg vondt i ryggen, hengt opp og lagt sammen masse klær. Blir det aldri bunn i skittentøyskurven???

Takk for koselig besøk i dag da Moll. E var jo så rolig å snill, skjønner ikke hva du klager etter jeg asså (back at you!) ;-)

Kanskje barna sover bedre med finknust mariekjeks i mme? Ho ho.

De små har bada i tuben i dag. Tror det holder med svømming for denne gang. Kos dere i morra da.

Skrevet

Hei på dere:)

Jeg er så nysgjerrig på hvordan det gikk med fortograferinga jeg molle!!

Også kan ikke vi være med på bading i morgen:( Skal på HS klokka 12.30.

Nå har svigers vært på besøk:) Det var ikke så ille. Svigermor så på at G fikk grøt. Hun synes det var stas. Har ikke sett han på 3 uker selv om hun bor rett borti gata nesten.

Klarte å holde G oppe til 19.30. Da hadde han vært våken siden 16.00. Fikk pupp i senga mi og rikket ikke en muskel når jeg lempa han over i sin egen seng etter 2 minutter:) DEILIG!!! Har hatt så slit med leggingen/sovingen i det siste.

Fint du hadde det bra på fylla, ama. V var også ute på fredag. Kom hjem midt på natten uten mobiltelefon, visa-kort og mastercard:D Var skikkelig dårlig i hele går. Bedre i dag, men han har blitt forkjøla/influensa også:(

Skrevet

? Ja har han fått fatt på det igjen da?

Foto gik bra, men ble litt mye blink og lyder (peip hver gang blitzen lada) så tror han ble litt overstimulert eller noe. Amma 5 ganger på 1 time:) (trøstesuper) Smilte ikke ås mye da, bare glodde storøyd på kamera..hehe. Skal inn til uka å kikke og plukke ut bilder.

back at me ja..det må jeg si. E sovna på vei hjem fra sv. og våknet da jeg la ham overr i seng. La meg med han og etter mye om og men sovnet han igjen. Våknet 16.30 og sutra grein og vræla meste av tiden til han sov igjen. Sovnet 19.30 etter 30 min med masse! gråting. Helt kake jeg.

han sov 2 timer og 35minutter her om dagen for de som da ikke skjønte det! Og ja jeg så de pilene på siden din sv.,men de funka ikke da jeg prøvde dem første gangen. Funka dagen etter. Så er ikke helt dum.

Godt legging funka for noen i kveld da:)

Jepp, jeg bader. 11.30 er fint. Blir det mindre stress. Du går ama? Og tenkte vi skulle dra så jeg fikk lagt ham hos deg. Han er nok trøtt etter badinga og om han blir bøttetrøtt er det pes å passe. Men det tar vi i morgen. Tenkte jeg skulle lage med flaske med mme i tilfelle, men kanskje like greit å bare lage hos deg? FOr da kan man få rett tempratur med en gang. Du har vel alt som trengs hos deg vel. Hvorfor dra med seg når man kan snylte? hihi

Skrevet

Du trenger ikke ta med noe mme- har altfor mye! Jeg går bort til libos ja- du kan jo parkere bilen her så kan vi gå bort i lag evt?

Vesla sovna kl 19.00-våknet 19.30 for litt mer pupp og sover no så søtt att. Tydelig at ho har savna puppen i går og i dag- og meg da. Strålende blid når jeg var ved siden av henne- men sutrete hvis jeg gikk i ett anna rom. Og det første ho gjorde når ho kom hjem og opp på fanget mitt var å begynne å dra i genseren min:)

Skrevet

Ama (og evt molle), skal vi møtes ved bs 11.15?? Hadde tnkt å gå ned så kan jo møtes og gå sammen??

Skrevet

hoho blir tidligere og tidliger nå:)) Tror jeg kjører rett dit jeg ama. Regner med at E sover sånn at jeg drar rett dit. Men kan se i morgen. Sover han til 10.30 kan jeg likesågreit parkere hos deg. Men mest sans. stresser vi litt og drar rett til bs (babysvømminga..hehe ikke babyshop.så pes med like forkortelser da!)

Da tar jeg med fint lite. Egentlig trenger jeg nesten ikke noe hos deg. Klær passer, bleier passer, flasker har du, vogn og seng har du..hehe:)

Kommer på i morgen tidlig så får man se hvordan dagen blir. Spørs liksom på om han våkner 6 eller 8.

Hvor lang tid tar det å gå fra Libos til deg ama?

Også så grusomt for dattern til attpåklatt da!! Er jo skrekken alle har. Har tenkt på om hva om det skjedde med noen på tråden. Grøss og gru altså! Heldigvis er de fleste overr værste tiden nå.

Skrevet

1D: Kan du legge inn et par tall i vekstskjemaet når du får tid? LH 5 mnd, 8330 g og 67 cm. Hvordan har helga vært forresten?

Hei til dere andre!

Skrevet

Huff, ja! Får helt vondt i magen, jeg...

Skrevet

Ja så det med attpåklatten-begynte å gråte jeg når jeg leste det. Har tenkt over det hvis noe slikt hadde skjedd noen av oss- man ønsker jo ikke en sånn opplevelse for sin værste fiende en gang! Har sjekket Leo opptil flere ganger siden ho sovna for jeg går og tenker på det.

Det tar 10 min ca bort til Libos fra meg. Men du ser jo det ann selv-om du kommer hit først eller ikke. Og utstyr har jeg- har t.o.m reisesenga på barnerommet (holder på å venne Leo til rommet sitt så ho sover der om dagen)

Skrevet

ja der minna du meg på simba.. Herk-du er så treig så da fikk du ikke bli med denne gangen! :)

Ok. Var jo tipping på Edvard.

Ama: 8400g 67cm

Simba: 8460g 67,5cm

Cat: 8480g

PT: 8455g

svanine: 8380g

Mtg: 8360g 66,5cm

1D: 8580g 68cm 44,5ho

Tiny: 8230g

Ama +175

Simba +235

Cat +255

PT +230

svanine+155

Mtg +135

1D +355 (hallo??) -1,1 på ho (hallo igjen..) ;)

Tiny -25 (sykt bra og eneste med minus)

Edvard 6mnd+1uke: 8255g 67,5cm 45,6ho

1D var nærmest hodeomkrets av den enkle grunn at hun var den eneste som tippet;)

Simba traff riktig på lengen, gratulerer:) (men hvor stutttjukk tror du han er..hehe)

Tiny, du vant!!! :)) Har du vunnet før du a?? Jepp, da blir det ekstra pils på deg 18 mai:D (skylder deg en også jeg..ja og en kopp kakkao..haha)

Jeg tror de fleste synes Edvard ser litt bolle ut. Mener..hallo? Alle på pluss jo! Borsett fra Tiny og hun var jo så nære at det nesten ikke var minus en gang.

Fyller du inn på 6mnd 1d?

Skrevet

Tenkte han var like stutt-tjukk som min, og han er 1 mnd yngre... ;-) Hihi!

Skrevet

Stakkar attpåklatten.... og tenk hvor ekstra sårt det må være for datteren å se lillebroren sin vokse opp og vite at det skulle vært to barn som stabbet rundt...

Fikser opp badet litt vi da, for de som ikke skjønte det. Har malt vegger og montert baderomsmøbler. Mangler bare å male tak og lister. Og lister er no pirkedritt arbeid!!

Men blir ganske fint da, i hvertfall bedre enn det var!! Og det skulle ikke mye til....

Burde sikkert kommentert litt, men orker ikke..

Snakkes

Skrevet

åå cat nå ble jeg enda mer trist nå som du skrev det jeg tenkte :(

Hei foresten!!!

Jeg er ikke så på nett i disse dager så dere får bære over med meg

Dere derimot har skrivediare og jeg kan bare glemme å lese og kommentere

svippa innom et innlegg med cherytomater og m¨å bare fortelle:

satt på flyet til Sverige og fikk utdelt (faktisk) baguett

Jeg setter tenna i den og hva skjer ?? Noen premieidioter har lagt en hel cherrytomat inni baguetten og dama ved siden av meg ble nedsprutet av tomat og hun hadde selfølgelig på hvit blazer mm

Kult når du må sitte der videre i 1 time til:)

Godt hun var blid, blond og svensk

Snakker om stuttsjukk du Molle:)

Tenker jeg gjør et iherdig forsøk på å veie min må tirsdag da er han 7mnd og 4 dager

Så begynn å tipp hehe

Husker jo ikke hva han veide sist men tror det var 9280 30.januar

Som sagt har ikke lest noe av det dere har skrevet

kanskje jeg kommentere seinere

Skrevet

Herk-tipper han er 9850 gr jeg:)

Var bra det var ei positiv ei som satt ved siden av deg:)

Tenkte jeg skulle veie Leo på tirsdag jeg og. For å se 6 mnd vekta;) Får se om jeg husker det.

1D-no har du ikke gjort jobben din skikkelig inne på vekt- Leo har jo fortsatt ikke vekta si korrekt ført inn. Nei,huff og huff;)

Natta til dere alle.

Skrevet

God morgen:)

Natten var fin faktisk. Sovnet 19.00-våknet for litt mer 19.30-våknet for pupp 01.45 og våken for morgenen kl 07.30. Så det går ann:)

Mol: husk klær og cd.

Må finne bikini siden jeg skal svømme med noen berter:) Har ikke sexy badedrakt....

Skrevet

Cat, er det ikke greiere å male tak FØR man monterer ny innredning? Hvilken farge ® meler dere i da? Spennende å komme å se:) Dere får inv. oss en kveld når dere err ferdige.

cd var det!!! Tok klærne i stad og kunne bare ikke komme på hva det andre var. Se så kjekt du minna på:) Jeg har jo mange cd'r jeg. For rote frem nå snart vel (fra will var liten) Ja er bra hakk i den cd'n ama, men det får du ta opp med pt;)

Hjelper sexy bikini eller badedrakt om man ikke putter oppi sexy kropp? hmm..*løpeåkjøpe* Men jeg har faktisk ikke en eneste bikini som passer jeg. Puppa detter ut:) Enten det eller så er trusa så liten at den ikke synes grunnet valker. What a wonderful life...

Natten var bra her og. Sovnet 19.30. Sov til 1.00!!! Mat og sovnet igjen. Våknet 6!!! (driter i om han tar morran så tidlig så lenge han sover på natta) Spiste og kosa til 6.30. Opp med far. Inn ti lmeg kl 8 og sovnet der 8.30. Sovern i 2 timer og nå så blir det jo helt supert:)

Tippe O senere jeg.

Skrevet

God morgen!!

Frokosten er fortært og en kopp te er tom... Sitter nå å koser oss i sofaen jeg og Tiril... Vel, Tiril sitter ved siden av meg og trykker litt :)

Natta var kjip... Våkna 22.30 - hyyyyyl, tok 5-10 min før hun sovna igjen.. Våken igjen rundt 24 og 4.30. Hyler og er skikkelig vanskelig å få roa ned og få henne til å sove igjen...

Var morgen kl 7, så det var jo ikke så galt...

Kan det være drømmer?? Mulig det er flere tenner også da, men da kommer de vel snart?

Weeeee, jeg vant!!!!!!!!!! hehe....

Skrevet

Artig med tomathistorie :-D

Nå har søss kommet, får se hva vi finner på. Hun er ikke så veldig mobil fordi hun har skada kneet. Så det blir vel ikke så veldig mye farting på oss.

Vet ikke helt hva jeg synes om natta her. Nå er det E som har begynt å våkne oftere. La de 19, så skreik E etter en time etter puppen, så måtte A ha pupp kl 21, og så måtte begge ha pupp klokka nesten 23, også måtte E ha pupp sånn litt over 01 (måtte ha begge to, sukk, sånt liker ikke mor (tenk hvis A våkna osv))), men A klarte å vente til 04. Kl 06 måtte E ha mere og kl 07 måtte A ha mere, men vi sov til 0730 da :-D Kanskje kjøre på med litt flaske på kvelden igjen? Men vil jo at jeg skal ha nok melk til de! Drit altså.

Hs 15.3, så får høre hva hun sier og hvordan vektoppgangen er.

Skrevet

Haha til tomat på fly!!!

Vi har ikke montert møbler på badet enda. Mente montert som at vi har skrudd det sammen.. Ikea vet du, så 4 hyller tar litt tid.. :))

Skrevet

Dårlig jeg da:(

Gidder ikke skrive noe annet nå, legge meg igjen tror jeg.

Skal se om jeg får gjort noe på traaden, men er redd jeg må spørre svana om hjelp alikevel..... Får se på det senere. Skal tippe på de to skal veie i morra altså, må bare tenke litt først....går for tregt her nå:(

Skrevet

Stakkars dårlige 1D-snart er du frisk veit du:)

Takk for i dag til Tiny,Mol og Petro-synd det ikke ble babysvømming, men kjekt ble det jo likavel.

Har bada og lagt vesla no. Ho var trøtt og sliten av dagen ho!

Skrevet

Bli frisk 1D!

Her har de små vært litt sutrete. E var helt på bærtur og ville ikke sove første lur i det hele tatt. Tror han var oppe i 3.5t, jodla og styrte, og sovna til slutt på puppen. Tror det tok litt på å ha besøk.

Også har jeg amma og amma i dag da. Hver andre time omtrent på begge. Begynner egentlig å bli litt lei, men om man ser det fra den lyse siden så slipper jeg spreng.

Jeg har bakt brød i dag! Flinke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...