Molait Skrevet 8. mars 2007 #126 Skrevet 8. mars 2007 ama, tror mtg mente slik som det vi gjorde med E sin. Å ha gips oppi:)
*1D* Skrevet 8. mars 2007 #127 Skrevet 8. mars 2007 Kort og kjedelig herfra: Fortsat litt syk,men mest travelt.... Skal i møte med jobben i morra, spennenede å se hvor mye, når, hvor og hvordan dette blir:) (dere må krysse fingrer for meg da) Simba: mamma måtte ta valium og gå til legen for å ta bandasjeskift på navlen etter inngrepet hun..... (hun liker ikke sår og arr og bandasjer og sånt) men det var helt fint og hun ser ikke at de har vært der engang nå da:) Og pappan din......... Jeg tror ejg vet hva han har gjort, men vil ikke skrive siden det er en overraskelse....... (okei, nå ser jeg alle har skrrevet det med konto allererde da, så da er det ikke det lenger....) Tiny: skal ikke du få hjelp av noen med disse veiekonkuransene framover..??? Bare legg ut resultat du, også regner vi ut hvem som vinner med hvor mye:) (heheheheheh) Avocadobananpurrè..............jeje, spiser jeg hver dag jeg..............(Avonan var godt ord, Mo!) Dustesamboer til Mol-"dunkerhuehansiveggen". Jeg har ikke vært her og tippa på noen jeg:( Sorry, men må tenke på vekta(hehe, ble jo litt morsom den...sånt ser man jo først når man leser korrektur), også vant jeg jo her for ikke så lenge siden, må slippe til dere andre også Ama: er det vanlig at samboeren din bader oldemora til L???? LES: Har vært en tur å besøkt oldemoren til vesla og akkurat nå blir ho bada av sambo. (holdt på å le meg i hjel!) Har ikke søkt barnehage! Enda det er mulig jeg er den første av oss til å ut i jobb igjen da, men jeg har helt hetta for å sende han i bhg....... What to do? Kan ikke bære han i sjal på jobb heller:( Siba: sikla når jeg leste speilegg innlegget ditt............. er det mulig?? Le så mye også glemme å lukke munnen for å svelge???? Hepp. Datan ble bløt også..... Jeg går for simbas ide og sender speilegg:) Cat: lurt at mr. T fikser de siste:) (og ja, man kan kle smartpakken med gult papir og få firkantet speilegg meg maaaaaaaase godterier!) Masse jeg ikke har kommentert også da.............. jeje:) Bøfn!
Petronella♡mor til to Skrevet 9. mars 2007 #128 Skrevet 9. mars 2007 Gudd mårning!! Svanine: hadde seff vært kjempehyggelig om dere kom. Vet ikke hvordan det er med sånn smitte jeg... Vi har ikke hatt amadritt og hadde vært veldig glad om vi kunne unngå det, men dersom du (eller noen andre som vet??) tror det ikke smitter er dere hjertlige velkomne ) Sovesteder - hmmm, har ikke så mange plasser som flere av dere andre, men har da i alle fall: 1 sprinkelseng, 1 reiseseng, senga til C (den er det sengegjerde på, så det er no prob) og vår seng (der kan de som ikke rører så mye på seg enda sove )) Jo også har jeg baggen til vogna da, som jeg noen kan sove i... Gruer meg skikkelig til å se om vi får bhg plass jeg også. I flg styrer i bhg trodde hun det var ganske god sjanse fordi det det var mange ledige plasser på småbarnsavd (tror det var 13 fordelt på de to bhg jeg ønsker). Men hun hadde ikke sett søkermengden. Vet om 10 stk som har søkt bhg der, og det er sikkert en del jeg ikke vet om også, så jeg tør ikke håpe. Tror på det værste og blir kjempe happy om vi får plass. Hvis ikke føles det som om jeg er i deep shit.... Nei, får ihle opp å skifte på jr. Han lukter TISS (har ikke skiftet nattebleia enda) ugg. C ya girlies!!
♥Tiny Skrevet 9. mars 2007 #129 Skrevet 9. mars 2007 Ama: jeg henter deg vettu Men vet ikke helt når enda.. Tenkte jeg skulle legge slaktet ved siden av meg snart.. og da soves det vel en times tid.. Roper på msn jeg! Jeg har med vogn, den ligger i bilen... Også ligger gåstolen i bilen.. Ta med inn?? Natta var grei. Litt våken frem til 22, men bare smokkedytt. Ville opp 6.15 , men klatre å drøye til 7. Da fikk hun litt melk også gikk vi i dusjen begge to Tiril satt på gulvet å plasket og jeg vasket meg hehe... gul norgespakke var smart 1D!!!!!!!!!!!
Petronella♡mor til to Skrevet 9. mars 2007 #130 Skrevet 9. mars 2007 Ta med gåstolen inn, så kan vi prøve ;o)) Poden min burde også sovne snart. Han er trøøøøøt, men vil han sove akk nei. Putter´n i senga og han vræler mens han krabber over i enden av senga og ligger på tværs med armene ut gjennom sprinklene. Da er det lett å sovne... Vært oppe siden 0650, får prøve igjen om en halvtimes tid... Hadde vært greit å hoppe i dusjen før folk kommer liksom. Vedr trøtt... C har et par støvletter som står i gangen med pusekant på. Han krabber ut i gangen og ligger å koser med pelsen på disse støvlettene med øynene igjen - da er du sigen assa... hehe )
Molait Skrevet 9. mars 2007 #131 Skrevet 9. mars 2007 "baggen til vogna da, som jeg noen kan sove i..." Skal DU sove i bagen pt? hihi Tar med vogna jeg og. Så får vi se. Ja kan jo ta med stolen inn? Kanskje ikke så mye gulvplass med alle oss der men. E sovnet nå kl 9. om han sover 1,5 time passer det perfekt:) (nå har han sovet rundt 2 i det siste, men da får han vekkes) Nå skal jeg lage gele. Kjøpt shotsglass (plast) og sorte coctail sugerør. Klippet dem i to og puttet i glassa. Så i stedenfor skje slurper man i seg med sugerør (alltid en vinner-høres jo ut som promp. Hmm, kanskje jeg skulle tatt med en til cat? Skal lite til for å glede den sjelen der..hihi)Blir kul gele:)) Har noen små flagg på pinne. Lurer på å dytte dem oppi også. Will syntes det hadde vært kult. Får nå se. Det er jo gym-bursdag. Alle stiller i treningstøy. Kanskje ta på Edvard lsk-drakta si da? Ikke at han kommer til å trene så mye tror jeg. mtg: jeg hadde jo tenkt å sende med deg en muffin til syke-V da, men det glemte jeg. Ja får komme igang her jeg da. Ses etterpå
Amabolla Skrevet 9. mars 2007 #132 Skrevet 9. mars 2007 Hei Oldemor må vaskes titt og ofte 1D;) Og gelatin er jo en finfin måte og lage avstøpning billig på! Og det skjer en sjelden gang at det blir mer enn 10 min lur på Leo;) Men sover ho så sover ho hvor som helst:) Nå kommer tiny om en time, vesla er trøtt men vil ikke sove og mamma og mannen har reist til las vegas. Sees snart!
Petronella♡mor til to Skrevet 9. mars 2007 #133 Skrevet 9. mars 2007 Da er A nede for telling og jeg får svinge meg rundt. Ser ut til at det blir fullt hus i dag, alle kommer tror jeg (eller hva svana?) ;D Der det er hjerterom er det husrom, er det ikke så )) Tror nok alle skal få sovet når de trenger et, har jo ikke vært så ofte at type mer enn 3-4 sover samtidig... A kommer nok ikke til å sove mens dere er her i og med at han sover nå, så da har vi en ekstra vogn der også (eller så har jo jeg x antall vogner da, så DET er i alle fall det minste problemet, hehe) Nei, får kanskje legge bort denna pc´n ellers får jeg jo ikke gjort no... Og ja Molle, så den skriveleifen etter postet... Orket ikke lage nytt innlegg å kommentere, men tenkte at noen kom til å gjøre det, hihi. Tenkte å skrive at jeg kunne "re den opp", men ombestemte meg og da ble det litt halvt om halvt - shit happens hehe )
_svana_ Skrevet 9. mars 2007 #134 Skrevet 9. mars 2007 Æh, tror vi holder oss hjemme sånn for sikkerhets skyld. Nå tror jeg ikke at søstern kommer til å stikke fingre i øyne og munn til noen av dere (a la CE), men man kan jo aldri vite. Er to dager siden hun ble frisk, og det er helt på grensa. Vi tar det igjen! Men kjipt siden jeg har bærehjelp. Får vaske gulv i stedet jeg da. Kose dere massemasse :-D E har fått så mye hår forresten! Kan nesten se det gro fra dag til dag. Vel, nå hadde han ikke mye å skryte av fra starten av, men fortsetter det sånn må vi snart kjøpe shampo!
Molait Skrevet 9. mars 2007 #135 Skrevet 9. mars 2007 ne imen åååå æsjblæpft!!! miss you sv. -jeg som har klær til deg og. mere blæ! Sikker??
Petronella♡mor til to Skrevet 9. mars 2007 #136 Skrevet 9. mars 2007 Det er jo utrolig kipt da svanine ;o( Hmmm, overlever sikkert litt amadritt vi asså om vi skulle være så uheldige. Er vel bare vi som ikke har hatt det??? Kanskje Cat har styrt utenom og Tiril? Huff, fikk dårlig samvittighet jeg nå fordi jeg sa dere måtte være sikre på at dere var smittefrie... Men så sant det er i orden for de andre, er det i orden for meg også, dere kan jo bare sitte på den andre siden av rommet, hihi... ;o)
_svana_ Skrevet 9. mars 2007 #137 Skrevet 9. mars 2007 Er kanskje litt kjipt for søstern, tenkte nå jeg litt på. Om hun føler hun knapt kan puste ;-) Og kjipt for oss begge om noen faktisk skulle bli syke. Amadritt er noe dritt! Moll, kan jo ta en tur til deg i neste uke? *bedrenå*? Nei, nå er gutta sure. På tide med liten blund?
Molait Skrevet 9. mars 2007 #138 Skrevet 9. mars 2007 jaaahh!! Assa hu kan jo droppe å putte fingre i våres munner og øyne (hvor i alle har du det fra?? ) synes dere skal komme jeg!!! E sover enda. Drøyer en kvart til før jeg vekkern. Bedre komme litt senere med blid unge:) SKifte og pakke ferdig bag jeg da. mtg, åffer er du ikke logga på dah?!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. mars 2007 #139 Skrevet 9. mars 2007 Regner med Molle har gitt beskjed, men jeg kommer ikke på treffet i dag. Bestemor har blitt veldig dålig og de tror ikke hun lever mange dagene. Dessuten blir hun liksom mer og mer "borte" hver dag og snart så sover hun omtrent helt tiden. Så jeg føler at jeg må ta med meg lilleL og gå en tur opp til aldershjemmet etterpå og sitte der litt. Selv om det kan ta noen dager, så vil jeg være sikker på å få se henne en siste gang og at hun er ved bevissthet. Det blir mange treff i fremtiden, men har bare en bestemor.. Eller hadde jeg det kjempekoselig ute i går kveld. GT Sara var jo råmorsom og maten var god. Vant til og med en flaske vin Var hjemme i ett- tiden og formen var veldig bra. Ble ikke så mange drinkene. Huske ikke alt jeg skal kommentere jeg, skal straks kle på oss og trille til gamla. Men jo, påskeegg-venner blir delt ut så snart jeg har fått en adresse mail fra svanine og fra herk ) Hvis herk skal være med da, hun har ikke sagt noe om det så vidt jeg har fått med meg. Kos dere i dag da jenter!!
Amabolla Skrevet 9. mars 2007 #141 Skrevet 9. mars 2007 Så trist å lese Cat-skjønner godt du vil sitte hos henne. Tiny: leo sov i bilsetet en halvtime-satt henne ut på verandaen under en paraply-og der sov ho:) Mol: lagt ut bilder fra i dag på "treff". Takk for fint treff hos deg Petro! Skikkelig prinsesse rom dattra de hadde:)
Petronella♡mor til to Skrevet 9. mars 2007 #142 Skrevet 9. mars 2007 Trist med bestemoren din Cat, skjønner også godt at du ville sitte hos henne - hadde jeg også gjort. Og vi kommer nok til å ha maaaaange treff fremover kjenner jeg disse sosiale damene rett, inklusive meg selv ;o) Takk for hyggelig besøk i dag (godt alle likte ostekaka - hihi). A sov bare tre kvarter han da så han var temmelig gåen når han la seg litt før 19 i dag... Må slutte å si at han sover to timer jeg tror jeg - han gjør jo aldri det når jeg sier det ;P Savnet jo dere oxo i dag da svana. Kjapp du er med bilder da Ama - det må jeg si. Synes jeg ser Leo ligge på verandaen under parasollen, hihi. Nei, nå skal vi se deal og no deal, mens vi spiser litt mer ostekake ;D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. mars 2007 #143 Skrevet 9. mars 2007 Nå satt faktisk gamla og spiste middag når jeg kom opp på aldershjemmet i dag da, så jeg ble jo litt overrasket. For når jeg pratet med mamma i går, så hørtes det jo ut som om dama allerede var dø!! Og jeg kunne ikke drøye å besøke henne, for dette kom jo til å gå fort..!! Ja ja, altså det er ikke bortkastet å besøke bestemor altså, ikke det jeg mener, men da kunne jeg ha gått på treff og tuslet innom henne etterpå. Men pleierne sa hun var bedre i dag, og at hun hadde vært veldig skrall noen dager nå. Skal også sies at etter 10 minutter ved middagsbordet så ville hun bare legge seg alene. Så det går helt klart nedover med henne!! Jeg håper jo nesten at hun bare skal få lov å sovne stille inn en dag snart jeg da. Er ikke mye verdighet i å bare ligge der dag ut og dag inn uten å kunne gjøre noe som helst. Hun er 95 år nå og fortsetter det sånn her så er hun snart bare en grønnsak som må mates i senga og som ikke kan prate en gang. Oi.. ble visst langt dette her.. Bare jeg får mail av Herk nå, så skal jeg dele ut påske-egg venner til oss ) 1D: Takk for koselig sms ) Alltid godt å vite at noen tenker på en )
Molait Skrevet 9. mars 2007 #144 Skrevet 9. mars 2007 Er på tide nå vel. Må si det er mye bedre å sovne inn mens man har igjen litt verdighet. Trist er det uansett da:( Har dere bilde av Linea med oldemor da? Slikt er koselig å ha i senere tid. Ingen som tenkte på at du valgte bestemor fremfor treff da:) Men ja når du sier det sånn så skjønner jeg deg. Hadde sikkert ikke hatt noe å si med et par timer. Men det visste du jo ikke da:) Var bare såååå lysten til å dra til ls i går da. Kjenner ejg er klar for bytur igjen snart jeg. Eller evt. hjemmefest. Må jo ha en bra kule mellom februar og mai!! (msn-fyll tels ikke) SLITEN!! stressa rundt fiksa og ordna og bakte og E nekta å sove. Til og med når jeg la meg ned med ham. Gikk til slutt da, etter 45 min iherdige forsøk:) Bursdagen var vellykket tror jeg. W fikk iaf uttelling. 850,-, sykkelås (sånn finbra), 2 bøker, bøff (dette er vistnok ikke noe som er stjålet, altså bøffa, men en for for lueskaut-sukkjegergammelblitt), pocemon-pogs (eller noe sånt) en hel eske full med morostæsj (sånn fake sigg, fluer, luretyggis+++++) blant annet et par røntgen-briller!! Dritkult da..hehe, spill, radio, lego og sikkert mer og. 17-19 unger var det. Det er myyye barn! herre for et støynivå. Enda godt M hadde med fløyta si. (jobber en del som gymlærer) Sånn gele var dritkult da. Billig moro. Hvem kan lage høyest prompelyd og sånn..hehe. (lurer fortsatt på å lage sånne til cat assa..tror det hadde blitt en slager) Oj! kl er 23 alt. Legge seg snart da. Er det fler som er oppe fredagskvelden her da tro?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. mars 2007 #145 Skrevet 9. mars 2007 Ja det hadde blitt en kjempeslager her Jeg er fortsatt oppe, men køyer vel om ikke så lenge.. Var digg å ta seg en liten tur ut da. Etter at vi gikk fra Fryd, så tuslet vi innom Klimt og kjøpte en cider og satte oss inni det "røykehuset" de har der. Masse varmelamper og pledd også er det tak og vegger, så blir ikke så kaldt.
*1D* Skrevet 9. mars 2007 #146 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er våken da.......... Bare hyggelig med sms Cat, godt at gamla fikk i sag middag da. Skjønner deg jeg, ville heller ikke at Morfar skulle "Lide" for lenge når han lå på det siste. Er så dumt hvis det er det som blir husket og ikke alle de årene før lissom.... (dårlig formulert) Har bytta ukens bilde etter en oppfordring...................... Og prøvde å gjøre noen av bildene litt mindre så jeg kunne se noen av de fra i dag............. Skjønner ikke hvordan du gidder jeg Mo!!!! Tar jo faan meg timer jo................ Blhæ! Menn er dumme.
Amabolla Skrevet 10. mars 2007 #147 Skrevet 10. mars 2007 god morgen Ikke noe spennende å bidra med akkurat nå. Hatt ei finfin natt-vesla våkna bare en gang:) Skal på toys"r"us seinere. Sambo meiner det er for vesla sin del, men tror nok det er litt for hans sin del også Håper dere har en superflott morgen! og herk: jeg veit hvor du bor!
Molait Skrevet 10. mars 2007 #148 Skrevet 10. mars 2007 da drar vi straks og. Husk å vinke i det skjulte da ama;) Vi tar litt grøt før vi drar. Like greit. Men dere er del vel en stund.
♥Tiny Skrevet 10. mars 2007 #149 Skrevet 10. mars 2007 God formiddag Takk for kjempekos treff pt!!!! God mat og godt selskap! Ama: Så søt leo er da Og sove på verandaen hehe. Her sov Tiril helt hjem og var veldig klar for middag når hun kom hjem! Cat: Skjønner så godt at du valgte bestemor fremfor oss! Det er ikke alltid like lett med disse gamle... Jeg synes det var kjempetrist med Oldemor, men samtidig er det jo godt at de får slippe om de ikke vil mer. Natten her var bra! Sov fra 19-7 uten en lyd Nå sitter snuppa ved siden av meg og spiser marie-kjeks hehe.. Fikk gubben hjem fra skolen igår da Har vært borte siden tirsdag morgen... Så nå har jeg også en student i heimen!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2007 #150 Skrevet 10. mars 2007 Da skal alle ha fått en hemmelig påskevenn i posten!! Eller i hvertfall på mail da.. Jeg vet hvem som er den hemmelige vennen til noen av dere, men resten gjorde jeg bare klart å fikk Mr T til å sende ut til valgfritt av de adressene jeg hadde skrevet til han, så jeg vet faktisk ikke hvem min hemmelige påskevenn er!! Gleder meg til å få snop i posten altså.. !!! Og da er det 1,2,3 Borte!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå