Gå til innhold

****TRÅDEN nr.16****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg mer som ku enn menneske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til ls i morgen jeg også, må i banken å heve en sjekk som lilleL fikk til dåpen og sette inn noen penger på kontoen hennes, men hadde tenkt å dra ned litt tidlig.

Men nå skal jeg ta med den dumme eggstokken min og gå å legge meg!!

Natta!

Møøøøøøøøøø :D

Skrevet

Simba: ble ikke fornærma jeg altså (må innrømme at jeg måtte sjekke hva du har skrevet i dag da, for å være sikker lissom....så veldig dypt inntrykk har du nok dessverre ikke gitt i dag. Er forresten ikke meninga å fornærme deg heller nå da..hihi)

Ja Mo, jeg bruker lang tid på innlegg! Det er jo noe alle vet, er du slow eller??? Nei det er det jeg som er:)

Cat: Kan vi ikke bare si at egget skal i posten innen søndag??? Kanke være enklere enn det? (jeg lurer forresten litt på om du har trukket deg selv som hemmelig venn til alle????? Hadde vært en smart plan for å slippe å kjøpe godterier ei stund da......)

Gratulerer med alle månedene igjen:) Og tenner (selv de som kom for lenge siden) og netter og alt annet:)

Mtg: Jeg VET du ikke vet når påske er jeg da:) Hihi

Svana: var noe jeg skulle si..........Jo EA vekt:

A: 6390 g, 64 cm og må melde pass på hvor tykk i hodet de er altså....

E: 6870 g, 65 cm og nei, forresten de er 42, 6 cm rundt hodet:)

Var noe annet også......jo vektskjema.......må krype til korset og håpe du er så snill å lager ny suppe for oss.....eller jeg sender deg ny-htmlgørr som du poster for meg......... jeje (håper ikke du er min hemmeligevennsobestemmerdegforådriteiåsendenoesidenjegmaser...hihi)

Masse anna å si til fler, men har brukt for lang tid allerede, må legge meg!

Skrevet

Skulle stå 6390 på A der på tippinga...... (hihi, samme feilen en gang til....) Begge gangene skulle det stå 6490. Men nå er sikkert det feil da, siden jeg har skrevet det andre 2 ganger. Jeje.

Natta og god bedring til Cat:)

Skrevet

Jeg synes nå 0630 er for tidlig å stå opp jeg da... Snork. Nå krasjer det helt med svømminga i dag også... Men skal se hva jeg får til, tror nok jeg kommer om det ikke blir helt gæli ;D

A er sutrete om dagen - grrr. Skal stå hele tiden og når jeg setter han på gulvet, kaster han seg på magen bort til meg i sofaen eller hvor jeg nå er mens han "piper" og ligger forran meg og drar meg i buksebenet fordi han vil opp. Dette er hele dagen, var jo sjarmerende første uka, men nå går vi på andre uka og det begynner å bli ganske irriterende og slitsomt - dm som synes det?? ;P

Skrevet

God morgen

I går sovna vesla kl 18.30-ho våkna i natt-men sambo ga henne vann og en smokk i hånda og det funka:) Og da våkna ho ikke før kl 07.00. og det er jo bedre enn morgen kl 05.30! Og sambo spurte t.o.m om han skulle stå opp, men det slapp han siden jeg la meg før kl 23.00 i går og var våken:)

Petro: forlanger at du kommer på svømming. Har fått med meg det som foregår ang ho marie_85. Jeg tror det er noe muffens for han som påstår at han er samboeren hennes_kai_- han klager verre enn ei gammal kjerring-så det kan jo ikke være en mann! Så tror de er samma person og at den person leker seg med anonym knappen for å ha det litt morro. Og jeg må ærlig innrømme at litt knuffing på dib er veldig underholdene når det ikke er noe på TV:D

Du er ikke DM for å syns A er litt slitsom:) Da er jeg og DM:) tror nok det er en mammadalt periode for A- snart er han fjortis med trønderbart og i stemmeskifte som ikke vil gi mamman sin en klem fordi det er flaut...

svanine: tipper 6775 på E og 6370 på A.

OK-påskeegg skal ut til alle i løpet av uka- tror kanskje jeg risikerer å ha spist opp påskegodtet mitt før påska;) men bruker å få ett av bestemoren til sambo også- ho legger også en ekstra tyggegummi oppi så man får rensa tenna:D

Skrevet

starter tråd nr 17 jeg-siden jeg ble slått på målstreken forrige gang;)

så dere-der er en ny tråd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...