Petronella♡mor til to Skrevet 6. mars 2007 #76 Skrevet 6. mars 2007 Skikkelig kult ukens bilde simba - hihi ) (men nå skal jeg sove asså... Nattinatt)
Molait Skrevet 6. mars 2007 #77 Skrevet 6. mars 2007 Ja tenkte jeg skulle nevne "nerden" hihi. Så det i går. så likt meg alle tipper da! noen gram unna liksom. avocado og banangrøt...det hadde jeg aldri kommet på å lage av meg selv. Sorr, men hørte litt..spes ut..hehe. Vært flink i dag jeg og. Laget middag til ham. Ble to store glass da. (4 middager) Hadde ikke emr råvare. Potet, gulrot og kylling:) Spennende å se i morgen. Teste etter svømminga tenker jeg. greit å ikke få kyllinggulp i vannet:) Da bøfner jeg:)
♥Tiny Skrevet 7. mars 2007 #78 Skrevet 7. mars 2007 Jeg tror Alex skjenka Tiril jeg, derfor ser hun litt "fjern" ut... hehe... Kan man gi Toro-lasagne til 8 mnd baby??? Ang tippinga så er det flere som er farlig nær Simba:7290 g Pt: 7195g Cat:7260 Ama: 7300 Molle: 7235 Og vekta var (på min lille fjær) : 7280 Både ama og cat hadde "bare" 20 gram feil!! Natta: Var våken bare en gang, måtte dytte smokk kl 3, men ville gjerne stå opp 6.15, men jeg dytta litt smokk og fikk henne til å sove litt mer, så opp kl 7... Avocado og banangrøt hørtes veldig spesielt ut ja... Hva slags grøt lager du det på?? Flinke Molle som lager home-made food.. DGG!!!! Svømming idag Får håpe hun sover litt mer enn en liten 1/2 time nå så hun ikke blir så sur når vi skal bade..
simbamamma Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #79 Skrevet 7. mars 2007 God morgen! Det gikk for seg på det forrige treffet deres, ser jeg... Hihihi! Håper alle får en fin dag!
simbamamma Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #80 Skrevet 7. mars 2007 Hmm, var vel ikke ama og cat som var nærmest da? ;-)
♥Tiny Skrevet 7. mars 2007 #81 Skrevet 7. mars 2007 Sånn går det når man blingser på morran hehe.. AND THE WINNER IS: SImbamamma!!!!!!!! Med bare 15 gram feil
Molait Skrevet 7. mars 2007 #83 Skrevet 7. mars 2007 Kanskje du skulle legge deg nedpå litt Tiny? Alle var jo supernære da! Når en ser på ellers hvor folk er 3-500g unna. Alt under 100gram er i grunn bra synes jeg:) Natten her var fra helvete! Begynte bra. Sovne 20. Mat 00.30. Mat 4. Sovna igjen 6. (!!!!!!!!!) Og ikke bare pludre nei. Hyl og skrik og sovenekt og blæææ. Krangla med gubben så det holdt (han er jo helt mongo på natta) I tillegg verket tanna (ikke før jeg la meg eller år jeg våknet, men i natt?!) Fy å sliten jeg er. 5.30 varr alle 3 på kontoret. M og jeg småkrangla og E glisa for han fikk jo være oppe. Så satt M seg i stolen i stua og etter 10 min på fanget der sovna E. Våknet igjen 7.30 og mor sto opp 8. Var veldig treig med å komme meg i seng i går, og fikk ikke sove heller. Sovna rundt 2. Sove 2 timer før slikt raid err slitsomt! Så har sovet litt under 4 timer i natt, usammenhengende sådan. Ja og assa hallo...kl 5 skifta jeg på E for bleia var jo stappa. Spurte M hvorfor han ikke hadde skifta på ham. "nei du sov, så fikk ikke spurt deg om du hadde skifta på ham" (!!!) (jeg sov vel i 15 min liksom, og er da bare å se at bleia henger på knerne) svøm i dag ja:)
Amabolla Skrevet 7. mars 2007 #84 Skrevet 7. mars 2007 Såååå nære på tippinga og så vant jeg ikke nå en gang-menmen-har vunne en gang før:) Har dere ikke hørt om avocado og banan? Hihi. Da får dere oppskrifta: Halv moden avocado nesten en halv banan evt. 2 ss mme/mm Mos det sammen. De fleste unger elsker det og det er veldig sunt:) Og kresne leo likte det kjempegodt:) Dustesamboer til Mol-"dunkerhuehansiveggen". Skulle jo rydde og vaske i går il mamma kom, men vesla trengte tur og- så da håpte jeg sambo ryddet litt, mens jeg gikk tur- men nei. Så det ble litt stress. Men noe som gjør min sambo til "minidum" er at han plutselig fikk det for seg å begynne å rydde etter mamma hadde kommet g klage på rotet.... og natta-ja-hmm-urk
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2007 #85 Skrevet 7. mars 2007 Badet er ferdig malt, lister og alt !!! WohoooOOoooOOOoo!!!!! Men -skal drøye litt før jeg tar av maskeringstapen i tilfelle listene trenger et tredje strøk. Lar det få tørke et par timer nå, så ser jeg fort hvordan det blir. Tror badet ble fint jeg altså, i hvertfall ikke så verst. Men det skulle ikke så mye til da. De som har bygget denne firemannsboligen var i jaffal ikke edru når de bygget!! Får nesten legge ut resultat på tipping av lilleL fra forrige torsdag da. Var nesten ingen som ville tippe da Tiny og Molle tippet likt og de var selvfølgelig nærmest. Var det sånn at du tippet på nytt Molle, eller skal dere tippe lenge og kåre en vinner utifra det? Må jo vite hvor jeg skal sende påskefavorittene )
Molait Skrevet 7. mars 2007 #86 Skrevet 7. mars 2007 *dunkerlittmedhodettilAog* Tror Tiny tippa på nytt. Ellers er Tiny oh jeg flinke til å dele vi:) (hu liker så lite så blir masse på meg-hoho) E spist masse grøt i dag. Og rapa som en mann i lange tider etterpå. Sikkert kjempefint på badet. Og som du sier, skulle ikke så mye til. Samme som her i grunn, ikke edru dissa heller. Ta med shampo a mtg. Har bare igjen sånn gigaflaske jeg. Glemte det andre sist tror jeg. Finner vaffal ikke. E sov over 2 timer da:) pt: skal jeg lage en link på treff? Tenkte på en sånn "senter o.l. treff" greie. For er jo noen fra det og. Greit å ha treffa samla nedover. Og heller en side vi kan legge ut sånne andre bilder.
Herkules Skrevet 7. mars 2007 #87 Skrevet 7. mars 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååå jeg henger ikke med altså Kan ikke dere som jeg kan tippe på legge ut det på nytt med foridg veiing - om dere gidder så skal jeg tippe Jeg må gå i morgen å veie pluggen siden jeg ikke rakk igår og det ikke er åpent i dag (som hadde passet best) Her skjer det ting (ikke på privaten men noe annet) som gjør meg ganske sliten og tiden strekker ikke til SORRY ALLE SØTE TRÅDDAMER:) Jeg kommer til PT på fredag så da får jeg sett dere men jeg må få gjort noe med traaden men kan ikke en dritt om sånt derre der banan og avokado er en slager her også , men så er ikke min gutt så kresen heller da:) er Risgrøt pop hos flere enn molle vi har ikke prøvd den vi' Her var det mye mer godt med tykk grøt en flytende greier. mener at 1ts er 5ml og at en spiseskje er 15ml om det var noe sånn du lurte på Her er vi rimelig stabile på 1 natt amming Rutinen er om trent slik: 19.00 natt 02 pupp 09 guuudmårning hender det blir pupp 07 oxo Så soves det 3 timer på dagen om mor er hjemme eller hundre 10-45 minuttere ettersom hva mor har forseg den dagen
Molait Skrevet 7. mars 2007 #88 Skrevet 7. mars 2007 Så deilig natt da Herk! Hva er en matskje da?? Tror alle som skulle ha vært tippet har kommet med resultetene nå. Jeg vente leeenge på deg..hehe. Mange somhar tippa på O nå og. Du får ble deg oppover. Må prøve sånn avonan en dag..
Herkules Skrevet 7. mars 2007 #89 Skrevet 7. mars 2007 Ja jeg så det, men er en så travel dame jeg sjønner du:) Ser o har blitt tippa på og jeg veier imorgen og dere får svar Hehe ja Tiny du tror jeg slankern hehe Ser du blir passa på av molle slik at du redder deg meg ny tipping. Jeg er spent selv jeg nå altså. matskje ja hehe altså "vanlig " skje spiseskje heter det vel?
Herkules Skrevet 7. mars 2007 #90 Skrevet 7. mars 2007 Har jo ikke skrytt så fælt av goingen min jeg Er så beskjeden sjø men altså nå freser han rundt på gulvet her og kan ikke gås fra Han rev nå akkurat ned alt fra tv benken og der fant vi Jokke og valerntinerne så da satte jeg på den cd og det var gøy:) ja altså han freser baklengs rundt på gulvet her Han er så stille at jeg glemmer jo at jeg har han her skummelt. ellers er han helt i hundre når han ser hunden og alle andre hunder og gapskratter:) Smelt så glad jeg er for at han liker dyr hehe. Neste uke kommer lekegrinden kanskje lurt.
_svana_ Skrevet 7. mars 2007 #91 Skrevet 7. mars 2007 Vet ikke om noen har tippa 9830 på O, men jeg gjør nå det. Her går det fortsatt i amming hver andre time dag og natt. Hurra og hurra. Vel, Adrian spiste bare 1830, 21, 24, 0230 og hold pusten! 0730!!!!! Måtte gråte mye kl 05 da, men klarte seg uten mat! Edvin MÅTTE ha pupp hver andre time natten gjennom. Prøvde med flaske mme 24, men ble ikke mere mett av den grunn. Ellers er søstern bedre i dag, men det er kanskje ikke så lurt å dra med seg amadritt til Pt på fredag? Det har jo erfaringsvis smittet noen dager etter at man har blitt frisk også. Vi som hadde planlagt jentebytur og greier, siden H er hjemme i dag. Det blir gipsavtrykk i stedet. Hvor lang tid tar det å tørke gips? Begynt som smått med maisgrøt vi da, forresten.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2007 #92 Skrevet 7. mars 2007 Du kan få tippe på lilleL , Herk, siden jeg ikke har lagt ut resultatet enda. Hun var 6210 og 58 cm på 3 mnd kontrollen. Grattis med racergutt da, Herk ) Blitt rene lynvingen han nå da ) Svanine: Du sa du ville være med på påskeegg-venn, men da må du sende en mail til meg med adresse og sånn, slik at jeg får sendt den videre ) Simba & Herk, dere har jeg ikke fått noe svar fra ang. sending av påskeegg.. Skal dere være med så heng på !!!
♥Tiny Skrevet 7. mars 2007 #93 Skrevet 7. mars 2007 Joho, vi har fått barnhage plass, men dog i feil kommune!!! Helvete, hva gjør jeg nå da??? Kan jo ikke takke ja til en plass vi ikke kommer til å få lov å bruke?? (kommunal bhg)... Snakket med Skedsmo og de var ikke klre med opptaket før om 3 uker!!!!!!! blææææ... Har klatremus på fanget, så skriver mer seinere...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2007 #94 Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer med barnehageplass i feil kommune da ) Har ikke søkt barnehageplass jeg da.... Hihi.. blir spennende å se hva jeg gjør.. Må i hvertfall huske å si opp jobben min, og det griner jeg ikke for!!
Molait Skrevet 7. mars 2007 #95 Skrevet 7. mars 2007 skulle det være sånn hemmelig og legge hint oppi eller hvordan ble det der? Barnehage ja... Nei du får jo bare takke nei. Regner med dere ikke flytter tilbake til R innen 4 mnd. Surt hvis du ikke får i S da. Savner jobben din du cat. Vil bare ikke innrømme det. Vet det nok. Jeg savner jobben din. Fikk så mye mail den gang:) Sv: Spørs på gipsen og hvor dypt avtrykket er. På de flate jeg tok nå var 30 min nok. På hele hånda så trengtes noen timer. Svømminga tar på for både mor og barn ass...men litt sånn god sliten i grunn.
Amabolla Skrevet 7. mars 2007 #96 Skrevet 7. mars 2007 Heisann Har vært en tur å besøkt oldemoren til vesla og akkurat nå blir ho bada av sambo. Har lasta ned internett explorer 7.0 og nå så alt plutselig veldig annerledes ut... Cat78: grattis med ferdigmalt bad- men hvis du har venta lenge med den maskeringstapen så dra den forsiktig av! Glemte jeg å tippe på lilleL? Tenkte det bare jeg da-fikk du tankeoverføringa? Huset vi bor i ser jo falleferdig ut og nå har vi kråke i pipa også. Men tror det kommer noen murfolk og skal fikse litt til våren. Ser jo ut som ett kråkeslott-særlig der svære murpuss flak på meter i mål har ramla av. Skal å veie Vesla i morgen-finner ikke helsekortet hennes så husker ikke når jeg skal på 6 mnd kontroll-så da kan jeg jo veie i samma slengen. Dere skal få slippe å tippe- men hvis noen liker å gamble så sleng ut med tall. (forrige veiing så var hun ca 8100) Herk: nå ble jeg litt nysjerrig-hva skjer. men du skal få slippe å svare-måtte bare si at du gjorde meg nysjerrig. Godt å høre at du også hadde hørt om avocado/banan greia (eller var det avonan som Mol kalte det?) Vesla våknet 7 ganger fra ho la seg til det var morgen... Bra O har god musikksmak;) Mol: matskje er spiseskje på svensk-tror jeg. Svanine: gips skal i hvertfall stå i 24 timer. Om enn mer hvis den er tykk. Tiny: feil sted å gå i bh er litt teit da:) vi har såkt, men ikke fått svar- har lyst på plass på Lillestrøm barneh. Er jo rett borti gata.
Molait Skrevet 7. mars 2007 #97 Skrevet 7. mars 2007 men hvilken dato var det ama? (sist veiing) ja er det en spisesjke? Eller er det en barneskje tro? ringe mamman min jeg:) Den gipsen jeg brukte sist nå trengte bare helvtimen. Var vel hurtiggips det da? Sto det på pakka og holdt også.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2007 #99 Skrevet 7. mars 2007 Joda ama.. du hadde visst tippet på lilleL ) Bare jeg som ikke har søkt b-hage? Dro nå av den maskeringstapen så sakte som bare det, men løsnet bittelitt alikevel Men går over med en pensel etterpå og flekker, så er alt like fint igjen på fem minutter. Rart det der, har mer skapplass på badet nå, men alikevel så ble det fullt.... Tror lilleL er allergisk mot andre mennesker jeg altså!! Gleder meg til i morgen, det er da vi skal feire kvinnedagen på fryd ) Driter nå forsåvidt i hele kvinnedagen jeg altså, for føler meg meget kvinnelig hele året i grunn ) Men pils og røyk er nå alltid digg samma åssen dag det er ) Har jeg sagt vi kommer 18.mai?? Vet ikke helt hvem hva når, men kommer nå hvertfall.
simbamamma Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #100 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har ikke søkt barnehageplass. Skal være hjemmeværende på ubestemt tid, ser det ut til. Fikk brev i dag, om at ventetida på utredningen jeg skal på, nå er ca. 7 mnd. Og etter det vet jeg ikke hva som skjer...:-/ Sa til A at jeg er et meget dårlig økonomisk parti, og fikk til svar at det ikke var penga han tok meg for uansett. Og det var jo bra! Kan ikke sende påskeegg som smartpost i hvert fall, koster jo 89,- for den minste, og i den er det ikke plass til noe annet enn speilegg. Skulle være 100,- for egg med innhold + porto, ikke sant? Hvis man pakker inn selv, og sender det som brev, koster det 55,- hvis man holder seg mellom 350g og 1kg (blir jo fort litt i et egg). Det som er dritt, er at poststempelet ødelegger "hemmelig avsender" da! What to do?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå