simbamamma Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #176 Skrevet 11. mars 2007 Har egentlig skrevet om godispreferanser før, men nå kommer det et lite tillegg. Styr unna de sjokoladeeggene i lilla kartong! Min absolutte favoritt er Opera Mints! Og de marsipaneggene med hardt skall fra Anthon Berg. NAM! Må si jeg føler meg veldig lite kresen når det gjelder godis altså. Våger nesten påstanden om at jeg er den enkleste å sende til...
simbamamma Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #177 Skrevet 11. mars 2007 Vær obs på RS-virus, Petronella.
*1D* Skrevet 11. mars 2007 #178 Skrevet 11. mars 2007 Jeg ler litt her nå jeg da................ Du er ikke lite frekk da simba:) Hadde tenkt å skrive dette med å legge ting i små ziplock-poser for ikke å få ditt å datt på annet enn det det skal være på, men slo det fra meg siden jeg syns det ble på kanten SÆRT................................ Men tror du jammen ikke det ble nevnt av flere her i dag da:) Jeg liker ikke hvit sjokolade, annet enn i kindersjokoladen, og da skal den være sånn "gammel" kindersjokolade ikke den med kjeks og annet:) Liker smågodt da, spesielt spesial!(men ikke Minde sjokolade). Guuuu jeg må stoppe nå! Jeg takker og bukker for alt som min hemmelige venn vil putte i egget, skal kanksje ikke se bort i fra at det er et månedskort på treningsstudio som dukker opp:) Kan nevne at jeg opbevarer sjokoladen i kjøleskapet jeg da...... men ikke når den er i egg:) Jeg har satt 2 dobble bolledeiger igjen.........kastet alt fra i går!
♥Tiny Skrevet 11. mars 2007 #179 Skrevet 11. mars 2007 Hehe, som alle ramser opp hva de liker og ikke liker da Kan nevne at jeg har en mann som er altetende, og om jeg skulle få noe som jeg ikke liker sender jeg det bare videre! Bading imorgen 13.30 ja!!! Hvem kommer? Jo, jeg, ama, molle og pt?! Og det skader vel ikke å bade littegranne vel pt? Kan jo hende det løsner litt i den varmen der inne? Har gått tur og snylta middag hos mamma hihi... Tiril har vært mammadalt i hele dag!! Kan det ha noe med at jeg stakk av igår og plutselig dukket opp igjen imorges når hun våknet?? hehe.. Kommer til å få traumatiske minner fra dette her tror jeg!!! Imorgen skal jeg på Skeidar og plukke møbler til rommet til Tiril (skap, lekekasse i tre og noe annet småstæsj) og noe til stua!! Gleder meg... Spiser sjokolade jeg
Petronella♡mor til to Skrevet 11. mars 2007 #180 Skrevet 11. mars 2007 Prøver oss på litt bading i morgen vi tenker jeg. Skal på HS på tirsdag, så da kan jeg jo høre med de hva de sier... G, C og A har vært ute i 2,5 time i dag oppe i en lavo i skogen her. Jeg har dermed fått shina nede, deilig ) Nå er det snart middag. Vårruller og maiskolber (var så godt her i uka at vi bare må ha det igjen i dag). Når det gjelder påskegodterier sier jeg som Tiny, skulle det være jeg får noe jeg ikke liker er det no prob, sambo tar nok oppdraget med å få fjernet det ;o))
Amabolla Skrevet 11. mars 2007 #181 Skrevet 11. mars 2007 leo og jeg er klar for badings i morgen:) troika er nammis,hobby er nammis-jeg liker bortimot alt av godterier jeg:) men er enig om den lilla eggguffa-blærk! Har sett "world trade senter" filmen. var fin. Leo har funnet ut hvordan komme seg fra sittende til mageleie i en kontrollert bevegelse. Ho syns vel "fallteknikken" var litt kjip:) Har funnet ut at jeg føler meg som ei aleinemamma. Mannfolk-er jo døden nær bare de kjenner en liiiiiiten auauau. For syk til å ta over vesla kl 09 når jeg var stuptrøtt (jeg var våken 05.30)men frisk nok til å male salongen til mor si-ja det er han. grauthue.
Molait Skrevet 11. mars 2007 #182 Skrevet 11. mars 2007 Vil det si at du synes jeg er sær?? hmf! Lur kalles slikt! Går nok bra med et bad pt. Er jo ikke utebading heller da:) (obs-husk å tørke barnet og kle på før det tas med ut) 13.30, er ikke det litt sent a? Men kommer vi:) *dunker hodet til amamannen så hardt i veggen at han tar på seg å stå opp i natt-legge-til-legge-tilbake OG ta vesla på morgen!!* Her har vi en som droppet siste lur. Hyl og skrik og kav i 45min. Nesten sovne men nei da. Kan jo ikke legge ham nå! "bare" vært oppe i 4 timer så nå er det festlig i heimen. Begynne kveldstell nå. grinesutre..blææææ!!!
*1D* Skrevet 11. mars 2007 #183 Skrevet 11. mars 2007 Jeg må slenge meg på dere jeg også, for jeg spiser det meste altså! Som sagt blir glad for alt jeg:) Er enkel på den måten. Det eneste er at den hemmelige vennen trenger ikke sende meg nøtter, selv om jeg spiser det også, men trenger ikke bruke porto på det (som ei jeg kjenner sa...hihi) Jeg er litt mer fornøyd med dagens bakst for å si det mildt!!! Jeg fikk til 80 kanelsnurrer og 50 boller på de 2 dobble deigene:) Og ingen ble brent og alle ble stekt nok:) Det som er litt kjedelig er at jeg har fått en sutregutt:( Han vil ikke sove uten å bli holdt og han spiser ikke ordentlig siden han er trøtt hele tiden..... (er dette noen man plukker av dem, eller lar jeg han bestemme enda??) Jeg lurer mest siden det ser ut som ejg begynner å jobbe litt allerede neste måned......og jeg har ikke lyst ti å jobbe hvis jeg vet gutten bare henger på armen til pappa time etter time. Må også begynne å gi flaske også da, for han må kunne spise av den hvis jeg skal kunne jobbe mer enn 1 t i slengen da......... Begynner med lørdager først og noen ekstra timer noen kvelder før vi åpner ny butikk. Gubben blir jo hjemme med han da, har ikke lyst til å ha pass på han på enda ei stund!
simbamamma Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #184 Skrevet 11. mars 2007 Jeg mente ikke å være frekk mot noen altså! ;-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. mars 2007 #185 Skrevet 11. mars 2007 Kjennes ut som om den ene eggstokken min har gone wild!!
Molait Skrevet 11. mars 2007 #186 Skrevet 11. mars 2007 du bruker sykt lang tid på innlegga dine 1D... Jeg hadde prøvd å plukke av ham det. Om det går da. Heller 2-3 dager med mas, enn mas hver dag. Spes. om du skal ut i jobb. Vi begynte kveldslegginga (sånn med hyl og skrik og innogut og innogut ja du vet, da han var rett over 4 mnd. Venta til da mest pga. jula og masse borte på kveldstid. Nei bruk da ikke porto på nøtter!! Boksåpner-hahaha!! E sovnet 19.35. La ham i kurven 19.05. Våken i 5 timer. Det er MYE her altså. Holder som regle rundt 2 timer. Han var helt kake. Sang seg inn i søvne til slutt. Mor er også helt kake. (av typen bløt)
Amabolla Skrevet 11. mars 2007 #187 Skrevet 11. mars 2007 kan noen komme hit og rydde litt-kanskje bake en kake til meg og klappe meg litt på hode? vesla er i seng og jeg har begynt på det som skulle vært gjort siden mandag (begynte da og,men ble invadert)næmlig å rydde! har lyst på kake og:) når skal påskeegget sendes ut til de håpefulle? holdr også på å rydde oppi kassa med for små klær (leo sine) og blir heilt mjuk omkring hjarterota-og da tenker jeg_ vil ha en til jeg-nå! men så ser jeg ned på stua som ser ut som en barnehage,kjenner på tenna som ikke har blitt pussa i dag, håret som henger i tafser ned i mitt usminkede fjes-joggebuksa med gulp (den samme buksa jeg har brukt i 2 uker nå) og da trur jeg at jeg venter litt til gitt.........+ at man må vel ha litt "freddan" for at det skal bli no flere;) den brune streken på magen er borte! syns den var fin jeg... når får man mensen tilbake forresten? har ingen eggstokker som føler for å "go wild" enda her:) jeje
Molait Skrevet 11. mars 2007 #188 Skrevet 11. mars 2007 Simba, tror jeg har glemt deg. Lykke til med navnefest i kveld! Gratulerer med vel overstått fest! (hehe, hadd ejo tenkt å skrive hele den dagen da) Skulle til å si *blåsepåeggstokkentilcat* men det ble bare _for_ syk setning... Ama, klemmer på deg! Du høres nesten ut som meg! (bortsett fra at jeg invaderte og ikke ble invadert, eller passer det meste) Hadde brun strek med Will, men fikk ikke en brun prikk engang nå. Husker ikke når den fra Will gikk bort. Når en får tr? Nei si det. Fikk da Will var 8 mnd. Nå fikk jeg første etter 3 mnd. Men bare hatt tr 3 ganger fra beg. av nov. og til nå da. (??)Men for all del klager ikke. Se fordelen ama, med bare mandager så slipper du tenke på prev;)
♥Tiny Skrevet 11. mars 2007 #189 Skrevet 11. mars 2007 Her kom den faens tanta etter "bare" 12 uker... blæææ. Jeg som håpet at den seilte en god stund til... Så du er vel en av de heldige som fortsatt ikke har fått? Fikk aldri brun strek jeg... Jeg har pause i klesbretting jeg... For en haug det blir når man venter lenge med å ta den... Noen som vil brette mine klær eller??? Er foressten halvveis nå, så det er jo ikke mye igjen.. åååå, litt sentimental når man pakker bort tøy da.. Tenkte jeg skulle sortere litt mer i den esken med pakk-bort tøy jeg.. Kjenner det faktisk rasler bittelitt i eggstokkene når jeg ser de små klærne og ikke minst bitte små babyer.. Får vel vente litt vel...
_svana_ Skrevet 11. mars 2007 #190 Skrevet 11. mars 2007 Her rasler ingen stokker, men har en brun strek som ikke er så tydelig som før. E har spist håret mitt og bajsa det ut igjen. Også har vi trilla i dag. Besøk av svigers har vi også hatt. Og har ikke sett noe til den røde dame jeg heller forresten. Er forresten ikke overbegeistra for non stop jeg heller. Smarties er godt da. Vi skal på kontroll på onsdag, 5 mnd. Er faktisk den dagen i dag, 5 altså. Gratulerer til Gabi! Noen som vil tippe på oss så er det ekstra stas for vi har ikke veid siden januar på 3'ern. 5775 og 5370. Klemz
Molait Skrevet 11. mars 2007 #191 Skrevet 11. mars 2007 Grattisa på msn så glemte gabi:) Denne gangen skal jeg skrive riktig mtg..hehe Grattis med 5mnd.-dagen Gabriel, Edvin og Adrian!! Anbefaler at du holder deg til risgrøt noen dager til svanine. Tippe? Nei den må jeg tenke på. Få på lengdee og ho og da. Kan tippe alt jeg (selv om vekten kårer vinner) Husker ikke noe av hva du sa jeg Tiny..bare at du bretter klær..hehe. <--gullfisk
_svana_ Skrevet 11. mars 2007 #192 Skrevet 11. mars 2007 laptop klissete av appelsin. lenge siden jeg har spist risgrøt. skal vi ha det til middag i morra? lengdee på ho og da er 161 cm. gutta var 59 og 60. tror det var 17. januar. sulten.
Petronella♡mor til to Skrevet 11. mars 2007 #193 Skrevet 11. mars 2007 Grattis til G, A og E ;o) Skal gjette på A og E må bare få tenkt meg om litt... Må bare fortelle her også... (fortalte til Molle på msn i sta) G ser på et eller annet på explorer. Der var det en som satt på psykriatisk i fengsel og skjønte ikke hvorfor han måtte sitte der. Han hadde (iflg han selv) jobbet på kreftavdelingen når han var 5 og når han gikk på skolen måtte han sjule navelstrengen fordi han var nyfødt - var nemlig født veldig smart så han kunne begynne på skolen med en gang Skjønner´u folk er gærne eller, hihi. Godt han ikke selv skjønner hvor gal han er, for da hadde han i alle fall blitt gal - hehe ;P Har spist ostekake i kveld... Jobbet med å legge inn bilder av klærne til A på hj.siden (str 50-56). Har bilder av 62-68 også, men så langt har jeg ikke kommet. Tok tross alt bildene samtidig med disse gravid bildene og se hvor lang tid det har tatt - blir vel ferdig til sommeren med neste str ) G ler av meg, men som jeg sier - det går mer sport i det enn viktigheten av å få solgt noe. Sokker liksom, hvem gidder å kjøpe det tro?? Kan jo bare gi det bort også, men nå har jeg bilder av det meste av tøyet da i alle fall. Skal jo ikke ha fler, så jeg får i alle fall ikke brukt det igjen ;o) Men vil dere se?? Nåvel, her er linken i alle fall (er ikke helt ferdig da...) http://carolineogaleksander.piczo.com/?preview=y&g=26677741&cr=7&rfm=y Nå skal vi se film - tror det blir Jakten på lykke (den nye med Will Smith). Ha en flotters kveld da damer!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. mars 2007 #194 Skrevet 11. mars 2007 Grattis med 5 måneder til gutta dine svana )Tipper gutta er 6820 gram og 6510 gram. Grattis til Gab også ) Snuppa mi ble aldri 4 måneder hun, for var ikke noe 30. i februar ( Ler meg halvveis i hjel av han psykomannen på explorer, petra Fikk mensen igjen i kveld etter masse vondt på dagen i dag. Det rare er at det bare er en uke siden jeg ble ferdig med mensen sist. Og det var skikkelig mensen det også.. skjønner ikke noe jeg...
Petronella♡mor til to Skrevet 11. mars 2007 #195 Skrevet 11. mars 2007 Nei, ikke etterpåslenger - nytt innlegg (dere er bare så treige i kveld at ingen har skrevet imellom, hihi) Men er det noen som har fått med seg debatten om Marie_85 et eller annet?? Har ikke det jeg altså, fordi jeg ikke har orket bla meg bakover på sidene, men asså blir aldri helt klok på at folk gidder henge seg opp i alt mulig rart... La nå dama få herje og drite seg ut (dersom det er det hun har gjort), men om det plager DEG - så drit i det, hvorfor da gidde engasjere seg og kaste bort tid på det???? Hihi, måtte bare kommentere det!! )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. mars 2007 #196 Skrevet 11. mars 2007 Ja.. skal vi bli enige om at påskeegget skal sendes en spesiell dato eller noe?? Eller at det skal sendes innen en viss dato eller at det skal sendes i tidsrommet tirs-tors denne uken eller neste uke eller ett eller annet?? Kom med forslag. Greit å få sendt ut før herk reiser i hvertfall.
-MtG- Skrevet 11. mars 2007 #197 Skrevet 11. mars 2007 Hei på dere. Vi er med på bading i morgen. Skal til lillestrøm på formiddagen for vi må være med mamma i banken. Hun skal åpne konto til G. Også skal vi lage bordkort. Gratulerer med 5 mnd til A og E. Gratulerer men tann til CE. Fine klær, Petro! Jeg stappa i G grøt av 90 ml vann i går kveld. Det resulterte i at han sov i 11(!) timer i strekk. Var våken et par timer og sov i 4 timer til. Det var digg det!!!!! Prøvde samme metode i kveld, men har allerede vært inne og stappa inn puppen en gang. Bare å si ifra når egget skal sendes så skal jeg få til det jeg. (Jeg aner ikke når påsken er så jeg stoler på dere..) Nå har vi satt igang hele slekta til å lage mat og kaker til dåpen så jeg tror vi skal bli mette. Nesten ikke noe vi skal gjøre selv. Digg! Men jeg skal lage sån oreo-iskake og marsipankake da. Tiny, Kan jeg få oppskriften av deg? Eventuelt av Molait.... Vi har vært hos svigers i dag. Det blir bare koseligere og koseligere der:)
-MtG- Skrevet 11. mars 2007 #198 Skrevet 11. mars 2007 Og hvordan gikk navnefesten?? (etterpåslenger) Jeg skal lage liker/liker ikke-liste etterhvert jeg også.
Petronella♡mor til to Skrevet 11. mars 2007 #199 Skrevet 11. mars 2007 Må bare slenge innpå en "Gale mennesker" til før jeg kryper i køya... Ei dame (på explorer) liker ikke mennesker, derfor ønsker hun å se ut som ei ku i stedet - hahahoho. Nå tatoverer hun sånne sorte flekker over hele kroppen (som hun mener kuene har) - ærrrrre mulig???????????? Hehehehehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå