Gå til innhold

¤¤ TRÅDEN Nr. 14 ¤¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

her var det både livat og mange svar å få.

Da er nytt treff ferdig:) Neste er pottitfest (copycat..hoho, jeg fikk dratt den en gang til!) hos meg. Pøs på med bilder!

CAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MISS YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann sveisann...

Har vært og malt hos svigers i heile dag-eller rettere sagt-sambo har malt og jeg har sett på film,lekt med vesla og sånne ting:)

Herkules: tror nok du har fått basilusken som nå så ærefullt bærer mitt nick;) Den er ikke god å ha-men varer ikke lenge. Se på den som en ubehagelig slankekur...Tok 1,5 kg av meg som faktisk ikke har kommet på igjen:D Så noe godt kom det ut av den! (og ikke bare ut av munnen---) Hev senga til minsten noen hakk opp og gjør som Mol sier-legg mange hånduker i senga.

Molait: Svigers kjøpte neste sete til oss samtidig som de kjøpte babysetet-husker ikke hva det heter-men skal no sjekke det opp i løpet av morgendagen. Skal gå inn å se på treff med en gang jeg har skrevet innlegg:) Har ingen bilder fra pottittreff da jeg lå å spydde.

Tiny: sjarmerte du "juryen" i senk? Vi har forresten aldri vært på en visning der de som bor der er hjemme... har vært på visning der de ikke har giddi å vaska i det heile tatt-heller guffent:(

Jeg leste såååå mange fødselshistorier i løpet av graviditeten. Ble ikke skremt og følte meg godt forberedt. Men det jeg hadde glemt å forberede meg på pressriene-jeg syntes de var de værste-selvom alle skrev at de var en befrielse-uff-de syntes jeg var forferdelige!

Det er kaldt i huset! Urk...

(og siden jeg har ett behov for å være savna så later jeg som at Molait savner meg-siden jeg faktisk heter det samme;))

Skrevet

hehe men deg så jeg jo på lørran;) Og har chatta med både før og etter. Men for all del savne deg også da!! (om det får deg til å føle bedre..hehe)

Kaldt her og, men vant. Så greit nok. Oskar hadde trivdes her..hihi

Cat: du sndte de bildene litt sent da. Har jo lagt ut nye treff under nå. Og du kunne jo lagt dem rett ut på traaden:) Men koslig å få bilder uanskvett da:)

E våknet i stad. 3,5 time sidn mat. Sovnet faktisk med smokken!! Følte med så dm da! Stakkarn som våkner og vil ha pupp og så tilbyr jeg smokk. Men siden han sovnet går det vel greit. Synes det er litt leit likevel jeg:) men han må da snart komme seg opp i 4-5 timers søvnøkter.

Fikk velling i stad da. Veldig tynn. Håpe den metter mer. Begynne med det om kvelden nå. SIla den igjennom tesil, så den var ganske tynn ja. Men må da mette mer enn bare mme eller mm. Kosa seg godt:) Fikk i seg ca. 100ml. Er jo litt det, når det er grøtpulver i. (ca. 2 toppa ss)(var 150 ferdig velling)

Ikke legg ut pottittreffbilder riktig enda a. Har litt jeg kanskje skal fikse til. Greit å slippe dytte på masse bilder.

Skrevet

Hei Hos:)

(jeg ler jeg altså......... kanskje ikke så gøy, men like gjerne ler jeg! Er en enkel sjel der skjønner dere)

Jeg har særriøst ikke hatt fredan her på aldri så lenge....må tilbake på tråd 10 trår jeg.................(hihi, morsom skrivefeil) What to do?

Jeg har hatt besøk i dag, søs og mann og barn var her til middag:) Gikk tur gjorde jeg og i -10............. bare jeg som er så dm eller? For jeg mener at det går fint bare man kler de godt og ikke er ute i 20000 timer lissom:)

Holder på med å rydde i kjelleren jeg............... (eller det starta på soverummet da, også spredde det seg......pes)

Og sorry svana for at det bare er guggehtml for deg å vasse i.......... vet ikke hva jeg skal kunne gjøre for å rette opp det da....... du som har utdannelsen vet du:)

NÅ skal jeg legge med, har kjøpt koinobillett til i morra:) Selv om det er -10 og jeg må ta bussen:) (har ikke penger til å kjøpe noe da...men men)

Bøfn

Skrevet

Gud mørning..

I natt har det ikke vært så aller verst-sånn i forhold til hvordan det har vært de siste ukene. Litt sein legging-kan ha noe med det å gjøre? I seng kl 20.30-våknet 00.45,våknet 03.30 og ca 06.00-stod opp kl 08.30.

Det er jo superkaldt ute! Urk...Kos deg på kino i dag 1D;) (eller rettere sagt-kos deg på koino)

Skrevet

Koino? Hva er det? Høres nesten litt finsk ut. Molle - hva betyr koino?

Rar natt. A er litt rar. Han sutrer mye om natta, så tror jeg han er sulten for det nytter ikke med smokk. Også glemmer jeg å se på klokka når han sist får mat. Også vil han ikke ha pupp, også roer han seg ved siden av meg da. Han er en liten luring den gutten. Har ikke lyst til at han skal lære å sutre seg til kos hele natta.

Koselig med besøk i går! H syntes dere hadde gjort et realt innhogg i kakene, noe som er bra. De er nok ikke like gode i dag.

Har en jeksel som er litt rar...

Takk for bilder Cat.

Håper vi ikke får amadritt altså. A bæsja på stellebordet i dag, eller på handkleet da. Tissa gjorde han også, bare for å gjøre det hele komplett. Men det er vel ikke amadritt det, bare adritt.

Utdannelse og utdannelse, går vel mer på tid og ork det 1D. Skal se om jeg har fritidsproblemer sånn at jeg får fiksa det... *titteogglane*

Skrevet

Koino........... hihi jeg var sikker på at jeg retta den feilen jeg:)

Har en jeksel som er litt rar...

Er den skeiv eller?

Jeg skjønner ikke hvordan dere har peil på hvilken "døgnrytme" ungene har jeg............syns lissom han her er helt uten rytme..........aaaner ikke hva som skjer med søvn osv i løpet av et døgn jeg for tia? Er det tidlig å begynne med "regime" nå eller? Eks: han vil ikke sove om natta, med mindre han ligger på armen...... og ellers sover han til 10.30 minst, men i dag var det opp kl 08.30, sover på armen nå kl 09.10....... jeje

Her er det forresten "knappe" -14...........

Skrevet

Ja hahaha av link. Den måtte joinne her etter tidligere link og samtale.

Hvilken film skal du se 1D?

Her er det 11- Skal kjøre will til en kamerat når E våkner (sovnet for 10 min siden) og muligens stikke en tur innom mtg. Du tok inn posen eller mtg?? Ja og du rekker dåp før 1D. Hmm..trenger jo egentlig ikke hente posen jeg da:) Men er en del klær der (for små til G, som du sikkert ikke har lyst til å lagre) Om E sover 30 min eller 2 timer vites ei:) Synd det er så kaldt. Er ikke godt med tur langs Glomma nå. Klart vi kan kle på oss, men vi kan og la være;) Ka du tru mtg?

Ja og "ka". Er det ikke på vestlandet dem sier sånn a svanine?? Trøndera sier vel og det. Ja dem sier det vel i nord og. Er det bare østlandet folk snakker normalt eller??

Natten. E sov til 2.15!! Etter mat 19.15. Det er det lengste han har gjort noen gang. Våknet 23 men sovnet med smokk. Men han mente han hadde sovet lenge nok etter spising da. Sovnet ikke før borti 3.30. Og våken 5,6,7 og opp 8. Fikk mat 5 og 7. Vet ikke omhan spiste eller ikke. Var helt på trynet trøtt.

Det er så digg å bare legge ned i senga, inn å dytte smokk et par ganger og ungen sovner. Litt klaging men ingen hyl. :)

Skrevet

Morn morn!

Her har natta vært litt bad igjen :( Våken mange ganger og hyla skikkelig!! Måtte tilogmed ta henne opp! Flere tenner på vei eller feber kanskje?!

Har fått inn 2 bud på leiligheten allerede!!! woho.. Men de er under prisant. da. Får bare vente å se hva som skjer i løpet av dagen :)

Har ikke sett på linken enda, men skal det nå.. Blir kort for Tiril sitter her sammen med meg og denger en eplebit på tastaturet :)

Skrevet

Skal se Mars og venus:)

(blir nesten som å "feire" 7 års dagen for bruddet med faren til dattera...det var i går.....jeje, alt skal nå huskes av alle også da:)

Lykke til med budrunde:) (er det ikke vanlig å begynne under takst?)

Trøtt i dag jeg...

Skrevet

denger eplebit..hihi

Ferie 7årsbrudd med eksen med ny mann..jaja..hmm..hehe ;) Kose dere da!

Ja pleier å begynne under takst. Man vil jo ikke betale mer enn man må liksom. Budene går kjapt opp om folk vil ha. Og dere kan evt. takke nei til under ant. Tror nok dere får solgt til ant. eller over om dere har litt is i magen. Spennende da:))

Jeg skal ha bakedag med Tiny jeg :D (DA må jo ting bli riktig..sukk)

skrev at jeg hadde fått kort, men finner det ikke igjen. I tilfelle...

JEG HAR FÅTT KORT!!! Litt krøllet men:) Fikk for et par dager siden. Eller var det i går? Dagene går i surr.

Venter på at E skal våkne. Så kommer jeg en tur mtg. Du er ikke logga på så får ikke advart deg..hehe.

Skrevet

Hvilket kort????

åååååååå, kom på det!

Jeg og vil ha........ men har fått bilder da....... hehe

Skal ikke medny gubbe, skal med baby;) Skal ikke drikke pils etterpå, er dm uansett siden det var -15 tidligere. Er bare -10 nå da, men har kjøpt billetten allerede og gidder ikke kaste bort 70 spenn!

Har forresten bestemt meg for å reise til Oslo 16 mai, retur 20. Tar toget siden det tar ca like lang tid som fly og man kan "ha med seg mer" og er mye billigere:) Så da forvetner jeg fult oppmøte hos Mo (for det er vel der jeg skal sove?) den 18!

Skrevet

Adrian leker fryktelig stille nå - har han snappet opp noen tips fra Gabriel mon tro?

Edvin sover.

Vi er i usynk, men men. Vi skal vel klare oss. Hei og hopp for bud og enda større bud!

Skrevet

Lykke til med budrunden!

Dagens Petter Solberg-sitat:

Kuddent jus det tråttle, and kuddent jus det breiks!!

Skrevet

Haha (linken), hvem vil ha den sofan nå da???

Og ingen av Solberg brødrene "kan" engelsk :). "i did de best I kud, and drove as fast i kud" (les med norsk akksent)

Nå sitter det ei ganske blid jente på gulvet (på matta) med noen nøkler i ene hånda og en kjeks i den andre.. Og musikk på høytaleren, da er livet bra altså!

Ser det har begynt å følge med en baker når man overleverer oppskrifter!

Skrevet

Takk for besøk i dag, molle. Greit at du gidder å komme innom innimellom:)

Blir gøy med babing i dag. Skal ta bilder!! Må legge ut bilde på traaden etterpå.

I dag har G smakt grøt for første gang og sittet i fine-stolen sin. Han elsket risgrøt. Ville ha mer, men måtte jo begrense det. Skulle jo bare ha litt først.

Kan jeg låne de dåpstingene da? Også sende de til 1D etterpå?

Glemte helt fysioen i dag... blææææ.. blir så oppspilt når man får besøk vet dere:)

Tiny, dere får heeeelt sikkert høyere bud altså.

Skrevet

Glemte det jeg og. Du sa det jo på tråden. Kunne jo bare trasket bort sammen. Kunne jo veid imens jeg:)

Jepp gøy med bading. Finner ikke lommeboka mi da! Argh. Tenkte å ta ut i minibanken på rema. Kjører forbi bensinstasjon på vei inn, men pes det og. Også med baby på slep. *innåmsnmedmtg*

E har og spist i den stolen i dag:))

Sov over 2 timer i stad! og sovet 1,10 nå. Vekker ikke før 15.30. Men da må vi nesten begynne med skifting o.l.

spennende med bilder:) Har ikke dere tatt bilder a Tiny? Ikke sett noen på traaden. SKulle tro det ble lagt ut der:) (eller mail iaf)

Skrevet

Hvorfor tror du jeg ikke har lagt ut bakeoppskrift?

Skrevet

Heihoop

Lurer på en ting-MÅ vesla spise grøt? Hun liker det ikke-har prøvd maisgrøt,havregrøt,havregrøt med eple,havregrøt med banan-det er bare usj og æsj. Men hun liker banan,forskjellig fruktmos og liker bedre sånn grønnsaksmos enn grøt-hun liker t.o.m tran bedre enn grøt.

Skrevet

Hmmm lurer på åssen det gikk med magene til de små jeg, når mtg og molle skulle ta med babyene sine på bab(b)ing........

*lermegihjeavsimbamammaogpettersitatet*

Skrevet

God kveld!

Budrunden her har vært heftig!!!!!!!!!! Siste budet er nå 1,4 mill og står til imorgen (takst 1,25 og prisant 1,19).. Så nå blir det shopping på mor :)

Vi har enda ikke tatt bilde på babysvømmingen vi.. Tror man må møte opp en dag de har det for å få tatt?!

Skrevet

Gratulerer så masse med en pent overskudd ved salg av leilighet, Tiny!!!! Hvorfor jobbe når man bare kunne solgt bolig :P

Skrevet

Enig der Cat :) Kunne vært hjemme et år jeg for overskuddet vi får!!! Men pusser opp den nye boligen og kjøper litt nye møbler istedenfor.. Shopping er gøy da! Blir ihvertfall en flatskjerm på far!

Hvem skal være med på Ls treffet imorgen da? Sånn at jeg ikke føler meg heeelt alene med alle de andre menneskene? hehe.. Kjenner vel alle sammen som kommer tror jeg?!

Cat: Åssen går det med boligjakten deres egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...