Gå til innhold

¤¤ TRÅDEN Nr. 14 ¤¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjør et forsøk på innlegg 200

O sier god natt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Side 2?!

Nå er det seinere ama...

Toppen av latskap utføres til stadighet her ;)

Vondt i hodet:( Knaska piller men virker ikke som hjelper stort. så typisk når man har en del man skulle ha gjort på kvelden.

Den powernappen vår gjorde at kvelden ble forskyvet en del. La E 20.50, etter 120ml velling. (litt tykkere i dag) Men var en drøm å legge. La ham ned og han smilte (?) til meg. Fikk smokk som han tulla med tyggtygg-gjøresegtilformamma. Og så var det dynedreping. Tok nesten 30 min før han sovnet, men lå bare med godlyder hele tiden. Var inne et par ganger for å dra ned dyna og gi smokken, men var ikke et eneste sutter!! Begynner å gå veien nå altså. Bare han sover til morran nå, så hadde det blitt bra.

Gutten min blir 9 år i morgen!!! Tenke seg til... Skal ut å kjjøpe sykkel i morgen:) Hr kjøpt en del dill som han får på senga i morgen tidlig. Fra pusene og lillebror.

Huff og æsj til Adrian og de store og. Spy og bæsj er kjipern. Vet hvordan dere har det. Helt grusomt. (tror ama har en viss peiling og) Ender med at man bare er lei til slutt. Er nok bra igjen i morgen.

Er det noen som har spes. ønsker om neste tråd eller? tørr jo ikke bare starte en lenger...hehe (så ikkenoen ny, men kan jo ha oversett)

Bedre pt??

HAHAHAHA -puppeteppe!!!!!

Skrevet

Stor gratulasjon til W på 9 årsdagen!!

Klem fra

Skrevet

Poster her uten å sjekke om det er en ny tråd oppe å går jeg da....hehe Living on the edge:)

Jeg likte puppeteppet jeg også! Mye spennende på Finn.no vøtt!

Jeg vil slippe Ama-dritt........ gutten har fylt bodyen et par ganger de siste dagene,men ikke noe sånn "sykegreier".

Jeg mente at slutten var litt teit på Mars og Venus ja. Men den er sikkert helt fin lissom, bare jeg som er kynisk (og separert med barn lissom) Kjenner jeg har at veldig Brita M.E. forrhold til film.........eller ikke. Eller jo, for jeg liker en god del av de filmene hun har likt mens hun jobba med det og hun er litt kul, men jeg er ikke noe flink til å bedømme filmer, for det er så avhengig av dagsformen osv........ Noe av det største jeg har av filmopplevelser var å se RIKET på kino for maaaange år siden......kjenner dette ble litt personlig jeg, så jeg sender mail om det i stede....hehehe)

GOOOOOD bedring til alle da! (fælt når ungene er slappe....eller spyr på alt)

Jeje, da har jeg brukt 10289479832 timer på dette innlegget også:)

Skrevet

God morgen alle damer og barn!

Gratulerer med dagen W! Stor gutt jo! Bare ett år til 10!

Stakkars alle barna med ama-dritt. Ikke gøy.

G er forkjøla. Har surkla og hosta i hele natt. Er så ekkelt. Hores ut som han ikke får puste. Får prøve å putte litt mm i nesa.

Kommer sterkere tilbake senere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...