Molait Skrevet 19. februar 2007 #101 Skrevet 19. februar 2007 Jo og (drar en pt her..) ama og jeg har lagt ut fra amatreff. Noen fler? Jeg skal slette noen av de som er der, men gadd ikke sortere så mye. Ser når alt er ute.
Molait Skrevet 19. februar 2007 #102 Skrevet 19. februar 2007 om noen fler legger inn bilder fra amatreff, pliiis scroll til nederst før dere legger ut:) Litt lettere om ikke alt ligger oppå hverandre..
Petronella♡mor til to Skrevet 19. februar 2007 #103 Skrevet 19. februar 2007 Jeg vet ikke med ama - men jeg la ut de første bildene fra treff hos ama og overskriften - tror det var 9 eller 11 bilder... Og jeg scrolla til nederst, klikket med pila og lastet inn bilder... ;o)) Da inviterer vi oss til svana på ons a jenter om det ikke er svømming. Står vi på døra med unger, smørbrød og kaker om a vil eller ikke - hihi. Hvor er du forresten svanine?? Gikk du i kloster etter sermonien i kirka eller? ;P Jeg kan ikke 17 mai - da er pappa 60 år... Men kan nok en annen dag i mai - vil jo gjerne møte deg også 1D ) A fyker rundt som den virvelvinden. Det er slutt på tider hvor du kan sitte på dib mens han ligger ved siden av på gulvet. Nå må du opp å titte for hver setning )) I dag er det laksefilet og ris til middag her i huset...
-MtG- Skrevet 19. februar 2007 #104 Skrevet 19. februar 2007 Hei på dere! Gad ikke å skrive i går:D Hehe. Det ble liksom så mange innlegg til slutt at jeg ikke orka å kommentere noe som helst. Men nå er jeg her. Har vært på helsestasjonen i dag og prata om grøt og sånn. Så i overimorgen begynner vi med grøtsmaking! Spennende. Hvor har det blitt av svanine? Tør hun ikke vise seg fordi det er tomt for kaker? Vi kan bake assa! Jeg vil også møte 1D. Det må da være svømming på onsdag. Fikk den meldinga i dag jeg også, om at vi skal ta bilder under vann på onsdag. Og hun sa sist at vi ikke brydde oss om ferien fordi vi ikke gikk på skolen. Hva skjer i morgen da? Molle, er du hjemme kanskje? Er E bedre? Lykke til på intervju, Tiny!
-MtG- Skrevet 19. februar 2007 #105 Skrevet 19. februar 2007 Noen som vil tippe vekt forresten? Veide idag. For tre uker siden var han 6610 g.
Amabolla Skrevet 19. februar 2007 #106 Skrevet 19. februar 2007 MTG: tipper 7050 gr jeg:) Sa til sambo at en sjelden gang kan jo ikke skade-men han er veldig standhaftig på neiét sitt:) Svanine: når du kommer ut av klosteret så hadde det vært kjekt med info om når og hvor. Og er det tomt for kake så skal jeg kunne klippe hull på en pose jeg:D Simba og Herk-halla balla:) Mol,petro,tiny,Cat: hei til dere og:D
*1D* Skrevet 19. februar 2007 #107 Skrevet 19. februar 2007 Jeg stemmer for at vi tar det den 18 jeg altså.... blir litt pes med tog og altmulig til ls på 17 mai, men 18 kan jeg komme i middagstider (1-2 kanksje?) også kanskje jeg skeier ut og sover over til dagen etter:) Og jeg er ikke så nøye på hvor jeg sover...så lenge det ikke er i ei grøft! Fredag blir best for da rekker jeg ta toget tilbake til oslo på lørdag og videre hjem på søndag eventuelt. Jeg har ikke bestilt billeter enda for jeg aner ikke hvordan det hele skal ordne seg enda.... jeg bruker litt tid, for må finne ut om gubben skal være med og om han reiser samme dag som oss eller hvordan vi skal reise. Tog tur-retur eller fly tur-retur eller tog en vei og fly den andre..... den som lever får se og det kommer ann på pris og hvilke dager man må reise for å få billigste billetene! Også må jeg få låne litt penger av mamma osv.... Ååååå, dette blir litt bra tror jeg:)
*1D* Skrevet 19. februar 2007 #108 Skrevet 19. februar 2007 Glemte skrive hva jeg tipper G veier: 7198 g (sånn ca ja...hihi, rundt fint tall)
♥Tiny Skrevet 19. februar 2007 #109 Skrevet 19. februar 2007 Tipper 6980 jeg da... Første visning er vel overstått og det var totalt 4 stk innom.. (en ungkar og 3 par), så da er det bare å vente å se om det kommer noen imorgen og om det kommer noen bud etterhvert?!! 18 mai er en fiiiin dag å grille og pilse Jeg vil væme!!!!!!
_svana_ Skrevet 19. februar 2007 #110 Skrevet 19. februar 2007 Kloster og kloster, tullinger. Sa jo at jeg ikke kom tilbake før i mandagskveld... Men tusen takk for alle lykkeønskninger! :-D ! Dåpen gikk kjempefint, ikke noe gråting, E måtte protestere litt når en annen liten Tiril ble døpt, men ellers var de stille. Litt slitne og sovna på armen til slutt (når skjedde det sist??!). Veldig koselig og gutta fikk mange fine gaver. Kjempefornøyd med mat og kaker, og så var det veldig trivelig å se mamma, pappa, bror og søster. Broren min har jeg ikke sett på et og et halvt år eller noe... Lillesøss ble dreven i bleieskift og vil gjerne komme hit å være i vinterferien. Det gjør ikke meg noe for å si det sånn. Mye av pynten jeg fikk låne Moll kom godt med. Dekorsmokkene gjorde seg flott i blomsterdekorasjonene Takk! Kan sende dere link til dåpsgalleri når vi har fått lagt ut. Ja, også besøk da. Dere kan gjerne komme i morra om dere klarer det. Eller onsdag. Kakene er definitivt best i morra, men har ikke noe mer på lager enn kaker da. Vi er hjemme begge dager. Kan sende over en veibeskrivelse der høyre og venstre er riktig. (... og dere ligger ikke på latsida hva tråding angår. Gratulerer med klipp og tenner og dåp og gode netter. Trøsteklemmer for spy og dårlige tenner (øh, skulle stå dårlige netter), osv. Mai er lenge til)
*1D* Skrevet 19. februar 2007 #111 Skrevet 19. februar 2007 Jeg lurer litt på: går disse pyntegreiene ann å sendes til trondheim?? hihi ikke at jeg har sett dem, men jeg har virkelig ikke peil på sån dåpspynt og da hadde det vært greit med hjelp lissom og da kanskje låne?? Tar det jo med nedover igjen seff:) Mai er ikke lenge til! (basta)
Molait Skrevet 19. februar 2007 #112 Skrevet 19. februar 2007 Ja tror det er bading for oss mtg. Tiril går jo heller ikke på skole da? Beste hadde vært i morgen eller torsdag (men spørs på det treffet da) men om svana er sliten etter alt styret og det er tomt for kaker kan vi like greit ta det neste uke og for min del:) Svanine kommer hjem i dag. Var ikke dåp her, så de har sovet hos svigers. OJ, glemte å trykke lagre jeg..hehe. Nå har vi siden jeg begynte å skrive spist hjemmelaget kebab og sett på tv:) E sov til 15.45 Litt lenge til kvelden da, så vi gikk en tur. HAn sov da fra 17.45-18.00. et kvarter er bedre enn ingenting:) Lå jo å slappet av en stund i vognen og. La ham 19.30 og han sovnet av seg selv i løpet av 10 min. Måtte inn et par ganger da. For en fryd leggingen er ift før!!
simbamamma Skrevet 19. februar 2007 #113 Skrevet 19. februar 2007 Tipper 7025, det har LH veid engang også. Kjøpt sjokolade på tilbud, jeg.... Nå er det klart for maratonamming!
-MtG- Skrevet 19. februar 2007 #114 Skrevet 19. februar 2007 Hei Svanine. Så bra at dåpen var vellykket og barna var snille:) Gleder meg til å se bilder. Jeg kan ikke komme på onsdag ihvertfall for da skal vi på HS og snakke med fysioterapaut, men alle andre dager passer. Moll: De derre dåpspyntegreiene, går de på rundgang eller? Willim må forresten få igjen filmen sin. Den var jo bare såååå fin da! Og bare 1 scene som var annerledes enn originalen. Og jeg vil óg på fest i mai. Og kino-øl. Simba: maratonamming? (jeg vil ha sjokolade)
Molait Skrevet 19. februar 2007 #116 Skrevet 19. februar 2007 Sånn, da fikk jeg lest og. ser svana har skrevet selv, så noe unødvenig for meg å si at hun kommer etterpå når hun alt har vært her. Jaja, godt jeg passer på. Pynt skal du se kan sendes. Nå er det hos svana da, men jeg skal jo dit snart. Så enten sender hun eller jeg. Sende deg bilder jeg:) De lyseblå plastsmokkene er søt deko! Enten strød på bord eller i blomster eller ja, hva man selv kommer på. Er og en del steiner, som er fine tiol enten strødd på bord eller i bunn på skåler med flytelys oppi. Regner med at flytelysa er brukt opp men det kan du uansett kjøpe selv:) Og er 2 kakepynter. En stork og en tåteflaske med blått slikekrøll rundt. (ta bilder jeg og sende så kan du plukke) Sånn kakepynter koster jo rundt 60-80,- og brukes bare en gang så liten vits i å kjøpe. M ville gjerne ha grillfest 17 mai han:) Men skal ete mat 18 mai og jeg. Evt. kan vi som ikke har planer den 17 grille både da og dagen etter vi:D 18 er en fredag så det passer glimrende for fest. Har som nevt rom med sprinkelseng, stellebord, gjesteseng (og en madrass under senga til 1 pers. til) så er krem overnatting for en (el to) med baby:) Har til og med skuffene fulle av skift og pysjer om det skulle behøves..hehe skal vi si en halveis plan på fest her 18 mai da eller? Med eller uten barn? Eller med barn, levere til besteforeldre etterhvert og fortsette uten? Eller bare helt uten? Eller bare helt med? PT: jeg har lagt ut og du og ama. Er jeg med nå? Tiny?? Du har kanskje noen? Bare legg ut så sletter jeg de av samme motiv som ikke er best. (kvalitet og skarphet og ja..) Velkommen tilbake svanine!!! Drev å skulle sende deg melding i stad. "på tide du kommer hjem for abstinensene begynner å gå over. Fort deg før jeg er avvent!" Eller noe i den duren;) Godt alt gikk bra. Fikk dere for gaver a?? Og hvem brumte hvilken kjole? Og fikk begge på arvekjolen så det ble tatt bilder i den? jadajada, kommer tilbake til msn nå.
Molait Skrevet 19. februar 2007 #117 Skrevet 19. februar 2007 Jo og svanine tar gjerne imot besøk i morgen og det passer best for meg (og kakene til svanine) og mtg kan heller ikke på onsdag. Klarer vi få stablet opp tur i morgen? Har du bil mtg?
-MtG- Skrevet 19. februar 2007 #118 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har bil, men ikke bensin!!! Huff. Har bensin til å komme meg til lillestrøm på ettermiddagen. (Skal til mams.) Men da er det tomt. Og ingen penger. V får lønn i morgen, men han reiser til sandefjord klokken 7 på morgenen og må jo ha med seg penger dit:(
_svana_ Skrevet 19. februar 2007 #120 Skrevet 19. februar 2007 Juhuu! Kan ikke de som kan komme i morra da? :-D
♥Tiny Skrevet 19. februar 2007 #121 Skrevet 19. februar 2007 Imorgen blir det dårlig med treff for min del ihvertfall... Skal på intervju kl 12, så jeg rekker hverken før eller etter Skal se i bildene jeg om det er noen jeg har...
Molait Skrevet 19. februar 2007 #122 Skrevet 19. februar 2007 Mas og tjas. Jeg kan bare om MTG skal og kjører. Ja lykke til Tiny!! Slæpp off og pust med magen. Dette går så bra at:)) Men du kan jo og putte kakene i frysern da svanine? Hvordan blir det med ama og pt? cat? Cat har vel ikke bil, men om pt skal...
_svana_ Skrevet 19. februar 2007 #123 Skrevet 19. februar 2007 Jeg kan putte marsipankaka og gulrotkaka i frysern, men ostekaka tåler det dårlig.
Amabolla Skrevet 19. februar 2007 #124 Skrevet 19. februar 2007 hvilket klokkeslett da? Sambo skal bruke bilen i morgen-skal male noe greier hos mora si. Men hvor bor du svanine? Kan jeg evt ta buss eller noe? Klarte selvfølgelig å rote meg inn på en link me en splitters naken ketil tefke-og jeg som akkurat hadde blitt kvitt bilde av rudberg og den blå dingsen..... hva er det med disse kjendisene sitt behov over å ta bilde av seg selv? Tror ikke sambo har det behovet-som jeg veit om ihvertfall...
Molait Skrevet 19. februar 2007 #125 Skrevet 19. februar 2007 Mtg og jeg kommer. (desv.ikke plass ama) Vi drar etter 10 men før 12. Litt avhengig av barn og soving. Skal du dra pt? hva med deg cat? Kanskje du kan sitte på med pt om ikke cat skal ama? SLITEN!! Men se på "treff" da:) Ikke helt ferdig med kommentarer og sånn da men. Guuuh for en jobb. som sagt vi knipser som gale!! Lot mange "like" være jeg da. Siden er jo ment for oss og vi vil vel gjerne se de fleste bildene? Må du slutte å se på nakne menn ama. Du kan jo ikke se på babyleker lenger engang!! Natta og bøfn alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå