Amabolla Skrevet 20. februar 2007 #126 Skrevet 20. februar 2007 Ja,skal slutte å se på nakne manna:D Her var det morgen kl 06.30 etter ei natt som så slik ut: I seng kl 19.00, våken 23.00-fikk pupp,våken 01.50-fikk pupp,våken 04.00-fikk pupp,våken 05.30 og mente at det var morgen-lå i senga mi og styra noe voldsomt i entime-så stod vi opp og jeg er trøtt. Har funnet ut at hun våkner fordi hun kaver seg oppover i senga og tilslutt ligger med hodet heilt opp i enden. Var det ikke så at noen av dere hadde prøvd den posen der man "binder" de fast i senga? Er den noe bra? Får se om sambo kanskje får kjørt meg før han drar til Kløfta-spørs hvor tidlig han drar.
Petronella♡mor til to Skrevet 20. februar 2007 #127 Skrevet 20. februar 2007 Var borte til langt på natt i går (eller 1 da, hehe) så jeg fikk ikke lest tråd før nå. Jeg får dessverre ikke kommet til svana i dag, selv om jeg veldig gjerne skulle ;( Sikkert at det ikke passer i morgen da?? ;o) Tipper G veier 7425g Vedr pose Ama, var det ikke noen heldig greie her å binde han fast etter at han allerede hadde begynt å bevege seg (hadde kanskje gått bedre om vi hadde gjort det fra starten), men det kan jo hende Leo aksepterer det..
_svana_ Skrevet 20. februar 2007 #128 Skrevet 20. februar 2007 Joda, jeg vil gjerne at dere kommer i dag :-D Men det blir på en måte en litt mer uformell greie enn jeg hadde tenkt. Ikke at denne gjengen er så formell, men jeg hadde håpet å fått forberedt det hele litt bedre. Jeg har kake og kaffe og te. Det er det. Hadde jo tenkt å by dere på noe MAT også, men det har jeg dessverre ikke ... :-( Og jeg vet jo at tråddamene kan ete! Men vi kom hjem i går kveld, og treffet ble vel bestemt nærmere midnatt og da hadde jeg egentlig lagt meg. Hihi. Men døra er åpen. To reisesenger har jeg til disp. To vippestoler, ei lekegrind, ei stor blå matte, ei grell lekematte, ei litt mindre men ikke like grell matte, to babygymmer, to sofaer, et stuebord, et spisebord med fire stoler, et stellebord... ja, er faktisk det første dere treffer på for det står i gangen. Ang. buss Ama så er det best å ta toget fra Ls til Oslo S. Buss 34 til Ekeberg Hageby. Men vil egentlig anbefale bil... Skjønner at ikke alle kan komme på så kort varsel. Får heller sette opp et treff til MED MAT der ALLE kan komme Så får vi ha et minitreff med bare kaker i dag.
-MtG- Skrevet 20. februar 2007 #129 Skrevet 20. februar 2007 Ser ikke ut til at det blir så mage på treff i dag da. Mere kaker på oss;) Kommer du ama?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #130 Skrevet 20. februar 2007 Tipper Gab er 6990 gram
Molait Skrevet 20. februar 2007 #131 Skrevet 20. februar 2007 mm, litt av poenget var vel å sispe kaker mens kakene var spiselige:) Hvordan blir det for deg ama? Vi drar ikke herfra før ihvertfall 1 time. Ikke at vi har fått noe tidspunkt å komme på. Tror folk bare kommer når de kommer:) Mtg: E sovnet nå kl 10. Så da passer det kanskje å dra 11.30? Uvisst hvor lenge han sover da men. Håper på over 1 time. Trilla ham ut nå. Sovnet G? Glemt å tippe jeg...
-MtG- Skrevet 20. februar 2007 #132 Skrevet 20. februar 2007 Han sovnet AV SEG SELV i sengen min ca, 09.45. Kommer ca. 11.30 vi da. Sover han lenger så pakker jeg bare på han klær og drar uansett:) (dm) Og jeg er enig i at kakene bør spises i dag:D Tusen takk for at vi får komme da svanine:) Når har 1D dåp egentlig? Vet du, molle?
♥Tiny Skrevet 20. februar 2007 #133 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vil å væme å spise kake............ *furt* Om 2 timer sitter jeg å blir grillet på intervju, tenk litt på meg i kakefråtseriet da dere Natta her var forresten bra den, men ikke for meg Tiril var våken 1 gang - dytte smokk - natta... Jeg har nesten ikke sovet for T har snorket og sukket og årna så vanvittig!!!!!!!! Tilslutt la han seg faktisk på sofaen og kl 2 sovna jeg endelig... Tøøøøøtt.....
Amabolla Skrevet 20. februar 2007 #134 Skrevet 20. februar 2007 Det blir litt pes å komme seg av gårde så må nok droppe det desverre. Selv om jeg har veldig lyst! Sambo skal ha bilen i morgen også-får se hva jeg gjør da...
-MtG- Skrevet 20. februar 2007 #135 Skrevet 20. februar 2007 Skulle hatt minibuss jeg, så kunne du sittet på, ama:(
Amabolla Skrevet 20. februar 2007 #136 Skrevet 20. februar 2007 Ja-gå og kjøp minibuss-det hadde vært supert;) Sambo har gått på badet for å barbere av seg skjegget sitt-sukk....
-MtG- Skrevet 20. februar 2007 #137 Skrevet 20. februar 2007 Huff da. Har han mye skjegg? V glattbarberte seg i går han også. Pleier bare å trimme det. Sånn at han liksom har "tre-dagers". Føler meg nesten utro når jeg kysser han nå. Ekkelt:)
Amabolla Skrevet 20. februar 2007 #138 Skrevet 20. februar 2007 Ja-han har ganske mye-og det er vel litt under ett år siden han barberte det sist-er heilt merkelig hver gang han gjør det-blir litt "hvem er du og hva gjør du i mitt hus". Vesla sover nå,men blir spennende å se hvordan hun reagerer.
-MtG- Skrevet 20. februar 2007 #139 Skrevet 20. februar 2007 Oj da! Så masse skjegg ja:) Blir spennede å se hva Leo synes da. Tenk om hun blir redd da!
Amabolla Skrevet 20. februar 2007 #140 Skrevet 20. februar 2007 Han trimmer det innimellom så han så ikke ut som ett medlem i zz cowboys eller noe;) men det var jo en del av han- og når han barberer det vekk så ser ansiktet så rundt ut og han ser yngre ut. Men han ligner litt på Dave Gahan i Depeche Mode så det er heilt greit-kanskje det blir litt "freddan" i heimen:D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #141 Skrevet 20. februar 2007 Gratulerer med 5 måneder LH )
Herkules Skrevet 20. februar 2007 #142 Skrevet 20. februar 2007 Gratulerer LH og gratulerer med vel overstått dåp Jeg finner ikke innlegget mitt hvor jeg ønsket lykke til så da har vel det ikke lagret seg:( Vel Dere er vel på treff dere nå? Jeg hadde belaget meg på at det IKKE ble madag eller tirsdag. Onsdag skal jeg i begravelse og regnet med at det ble torsdag egentlig jeg Så jeg avlyste litt barselgruppa. Hadde egentlig kunnet i dag også men var ikke klar over det før i gryan i dag. uansett Vi har hatt spy spy spy her nå, er dette Amadritt tro???? Ingen grunn til å ta sjansen å smitte de som ikke har hatt runden. Jeg er ikke sikker på det for jeg syns han begynte å gulpe alerede på fredag og hele helgen har det vært mer en normalt med gulp. I natt derimot har stakarn ligget på rygg og det har bare stått fontene på fontene opp av munnen hans og ned igjen i øyne og nese Har vel hatt tre slike runder i natt Slimete grønnbærsj i dag morges og flytende litt senere. Jeg gav ham havregrøt på torsdag og fredag og i går Håper ikke det er gluten som er problemet Blir bare mm i dag tenker jeg (copymolle om ikke like hysterisk morsom men )
Molait Skrevet 20. februar 2007 #143 Skrevet 20. februar 2007 Ja grattis LH:) Litt morosam da men ble ikke helt den samme dobbelbetydningen;) Godt mulig det er ama-dritt herk. du er nok ikke i tvil om det er det. Kommer MYE! og ikke gulp men dem brekker seg skikkelig. Som å høre noen kaste opp. Vi la håndkle under. TIps til natten dersom det ikke er ferdig. Mye lettere å bytte ut håndkle enn hele senga:) Over på 1-2 døgn om det er noen trøst:) Skal prøve litt flaske igjen i kveld. Ble ikke med noe annen mat i dag for var på treff. Litt tårta fikk han smake da:D Takk for namskaker og koselig stund svanine. De var gode altså! De 5 første stykkene var supre, de to neste var litt vanskligere å få ned og det siste skal jeg ikke snakke om en gang..hehe. Tror vi hjalp bra til med å få unna litt kaker;) Tuuusen takk for skyss MTG. Var mye styr. Og beklager konserten fra Ryen og hjem :/ På torsdag tror jeg de kakene hadde vært noe vassene:) Noen som har bestemt seg for neste sete eller? Hva har du pt? Og herk?
Molait Skrevet 20. februar 2007 #144 Skrevet 20. februar 2007 Ja hvordan gikk det Tiny??? Glemte å tenke på deg for var så opptatt av å trøkke i meg kaker, men tenker på deg nå, om det hjelper?
♥Tiny Skrevet 20. februar 2007 #145 Skrevet 20. februar 2007 Grattis med 5 måneder LH!!!! Har vært på intervju idag, og det gikk ganske greit tror jeg.. Er 14 stk som kjemper om 6 stillinger (4 faste og 2 vik). Svigermor og Tiril hadde kosa seg masse sammen og hun sov når jeg kom hjem igjen! Vil ikke høre mer om kaker jeg... *fortsattfurt* Nytt sete hos oss er HTS izi comfort (kun forovervendt - dm) pga dårlig plass i baksete på bilen. De bakovervendte tar så vanvittig mye plass!!! Nå er det snart visning her igjen og vi må ut... Tiril sitter å digger musikk på matta si og slenger leker rundt seg. Gliser og roper på oppmerksomhet innimellom!! Har noen cd'r som kan kopieres? det vil da si barnecder!
Molait Skrevet 20. februar 2007 #146 Skrevet 20. februar 2007 Jasså, så du tror ikke Tiril vil like AC/DC? Har en del her. Men brennern funker ikke:( Men kan komme å låne cd'e og brenne selv:) Hum..tenkte å ha begge veier vendt vi da. får prøve i bil og se. Er ganske god plass i mazdan. Ja sierran og. (mtg har god plass hu!!) Planen er jo å bytte bil da. Selge de to og kjøpe en st.v. og fikse taunusen (veteran) i garasjen og ha den som ekstrabil. (les: fars bil) Må ut? De visningene vi har vært på har eierne vært hjemme. Har vært på mange visninger. kakekakekakekakeakekaek (ble en del feil der, men poenget er oppnådd så who cares) Jo og tiny, jeg må snakke med deg om den iskaka...ble ikke bra vøtt. Hvorfor kan ikke jeg funke bra på sånne husmorting som andre folk a??? (sukk) Trenger litt hjelp. Tar det på msn. PT: Mutter driver å spør meg en del piczospm. Hu driver å oppretter. Og får ikke tastet inn postal code og en del annet smårusk greier hu lurer på. Sa jeg kunne høre med deg i kveld om dere er på samtidig da:)
Molait Skrevet 20. februar 2007 #147 Skrevet 20. februar 2007 Se på treff da. Siste treff ok? Kan klart gjøres bedre med plassering og str., men da får noen andre ta det:) Om alle sier ok, så kan vi starte på neste treff i kveld. Da legger jeg ut på skravle. Eller har noen gjort det? Niesa mi på 14 leste fødselshistorien...hehe den er jo noe detajlert. Har den i bim-versjon og da sparer man ikke på detaljene;) Lurer på om hun noen gang skal ha barn..hihi. Mor hennes sa hu så litt bleik ut. Synes nå det er like greit å vite hva som venter en jeg da. Men hun kan godt vente en 6-10 år med seg! *strengtante*
♥Tiny Skrevet 20. februar 2007 #148 Skrevet 20. februar 2007 Næmmen, hva er det som gikk galt med kaka nå da?? Ingen kaker som spiller på lag med Molle, untatt muffins da Skal vi ta en kakebake dag alle sammen???? hehe.. Vi kunne nok vært her om vi ville og ønsket det, men synes det er greit å ikke sitte til pynt med baby som vil ha mat.. Også synes jeg de visningene som vi har vært på uten eier, har vært greit! Man kan liksom snakke litt mer fritt og spørre og grave mer.. Var faktisk 4 stk innom idag også! Og 2 har sagt at de skal legge inn bud imorgen!! Så nå venter vi bare i spenning på om det skjer noe Men det har jo blitt nye budregler, så budfristen gjelder frem til 24 timer etter siste annonserte visning. Dvs at budet må ligge frem til 19 imorgen.. Kanskje vi får solgt imorgen!!!!!!!!!!!! Jeg leste INGEN fødselshistorier etter at vannet gikk i fare for å bli skremt.. Det sier jo litt om hvor detaljert de er da Men nå leser jeg gjerne noen historier!! Men skjønner at det skremmer livskiten av unge jenter!! VIL HA KAKE!!!!!!!!!!!
Molait Skrevet 20. februar 2007 #149 Skrevet 20. februar 2007 hehe, du får komme hit da serru:) Har sånn iskake igjen i frysern jeg. Tenkte å ta den opp til fredag (holder seg den?) men lurer på å lage en som blir riktig. Jo da kaka... Var jo litt desp da jeg meldte deg..hehe..men gikk fint. Klemte til med en skje og bunnen ble så fin og glatt atte. Sto kaldt mens jeg laget toppen. (for det sa du) Helte på toppen og pynt og la hele greisen i frysern. Jepp. Satte frem og folk forsynte seg. Var vannvittig hard å skjære gjnnom bunn, men regna med at det var fordi den kom rett fra fryseren. Så spør ei om hva jeg har hatt i kaka, hva den gule stripa er. Høh? Fant da ut at smøret hadde "steget" opp fra kjeksen og lagt seg som et fint jevnt lag over kjeksen. Ikke rart bunnen var steinhard da. Hvorfor det a???? Tinyyyyy!!! Hjelpe Molle!!!! (igjen og igjen og igjen) hihi ja kan jo skremme livskiten ut av enhver det. Nå hadde jeg født før, så brydde meg fint lite om detaljer i andres historier. Burde vel kanskje gå inn på traaden og klippe bort litt. Gadd det bare ikke da jeg la den inn. Var jo egentlig bare ment for oss tråddamer, og dere kan jo lese den på bim/dib. Men nå er jo hele slekta til folk innom. Budrunder er spennende:))) Hva er neste treff? Så jeg ikke bommer på et og må flytte et "ferdig" treff nedover senere.
Molait Skrevet 20. februar 2007 #150 Skrevet 20. februar 2007 mtg spiser dåpskaker HOR svanine...hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå