Amabolla Skrevet 21. februar 2007 #176 Skrevet 21. februar 2007 jeg kommer på treff i morgen. Og du veit jo hvem jeg er;) Grattis med overskudd-shopping er gøy!
simbamamma Skrevet 21. februar 2007 #177 Skrevet 21. februar 2007 Grattis Tiny! Cat: Har sendt mail, håper du får den denne gangen da. Sendte jo ørten ganger før jul, men da fikk du den vel aldri.... Molait: Looking good under water!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #178 Skrevet 21. februar 2007 Har fått mailen simba ) Fikk aldri den fra juletider.. Merkelig det der!!
Amabolla Skrevet 21. februar 2007 #179 Skrevet 21. februar 2007 hahahahahahah-MTG-beklager at jeg sier dette-men fotogen undr vann-hahahahahahahahahaha!!!! Men ovenfor vann-veldig søt jente;)
-MtG- Skrevet 21. februar 2007 #180 Skrevet 21. februar 2007 Hehe. Synes du ikke jeg var vakker under vann altså?? Det er det værste jeg har hørt!! Hrmf! Hihi. Grattis Tiny med høyt bud. Digg med litt penger til oppussing og slikt. Er det mange som skal på treff i morgen? Når var det?
Molait Skrevet 21. februar 2007 #181 Skrevet 21. februar 2007 Tiny du er ikke logga på jo:( Ok, er med på treff. Hvem henter?? Hadde bil i dag men det hjelper lite i morgen. Gjerrne en som har minibuss og kan ta sete og vogn. Eller har plass til bagnett siden av sete til sin baby. (har faktisk tatt inn setet selv i dag..hehe) Hadde vært koselig å se en del av de gamle traverne igjen. som ikke er oss da..hehe. God bedring Ama GRATTIS Tiny!! Cat: Altså tidlig krøkes som god babber skal bli!! Bor da på Fetsund!! (hallo liksom) Er man dm når ungen spur som en gris men man drar på svømming alikevel fordi det er bilder? Når ungen tilog med holdes forover på vei til bilen for å gulpe opp siste rest? (svaret er ja) Fikk 1/2 glass med noe grønsakspure e.l. ca 2 timer etterpå kom det opp ja. Snakker ikke gulp men spy. Stakkar gutten. Fikk jo ikke puste. Bare brakk seg. Ikke mer slik mat nei. FIkk tynn velling i kveld, virker å ha gått bra. tt simba;) (trodde ingen hadde sett det enda jeg,har jo ikke sagt noe) Legg ut pottittreff nederst nå da jenter:)
Molait Skrevet 21. februar 2007 #182 Skrevet 21. februar 2007 Ja og PT hvor er duuuu??? Og så nå at du er p åmsn og at du er syk:) eller
-MtG- Skrevet 21. februar 2007 #183 Skrevet 21. februar 2007 Ække dårlg mor for det da! Tenk på det at E sikkert synes det er gøy å ha de bildene når han blir større. Og da husker han ikke at han tok dem rett etter at han spøy:)
Amabolla Skrevet 22. februar 2007 #185 Skrevet 22. februar 2007 Det sto i avisa at omgangsjuka herjer landet:) Jeg er heldigvis ferdig! Vesla sovna rundt 19.30, våkna 03.30 pga at dyna var sparka av og hun hadde akt seg heilt opp i senga så hodet var borti sengeveggen,våkna 05.00 fordi ho hadde snudd seg på magen. Våken igjen 07.30-lå å prata i senga til 08.00-fikk pupp og så stod vi opp. Så dette var bedre enn de siste ukene:) Grunnen til at jeg veit hva klokken er er at jeg har mobilen min liggende ved siden av meg-sjekker klokka. Men kan også ha noe med at jeg og sambo egentlig ikke er vandt til å ha ei som våkner om natta. Vi har en regel med at ho ikke får komme opp i vår seng før klokken har passert 6.00-derfor er vi vandt til å sjekke klokka når ho våkner:) I dag er det treff-det tror jeg blir koslig:D
♥Tiny Skrevet 22. februar 2007 #186 Skrevet 22. februar 2007 Gud mårning kjipt med ama-dritt da svanine.. Har *bakerhardtibordet* enda ikke kommet seg inn her i heimen, men det er fort gjort ja.. God bedring! Natta her har vært bra den natta 19, dytta en smokk 20 og hun sov til 6.30 - bæsj! Klarte å drøye til 7 med å stå opp (skifta og la henne), men da var det nok... Molle: henter noen deg eller? Ble ikke riktig klok av diverse medlinger her (mail-treffsiden-her).. Men kan kjøre deg hjem om du trenger det! Treff blir nok koselig ja! En stund siden man har sett de andre babyene, ihvertfall tihi, og TKH sin Halvor er det vel ingen som har sett enda? Skal man døtte litt frokost i trynet da? Og dusje før man drar...
Herkules Skrevet 22. februar 2007 #187 Skrevet 22. februar 2007 amadritt x3 her i huset og vi som bor hos naboen så de blir vel dårlige de også nå da:( Godt vi ikke bor hjemme med do i kjelleren som man må ha trapp til og helle vann i etter bruk Grattis med bra bud på leiligheten tiny så kult Ening at det er greit at eiere stikker av Mye lettere å si i hva man mener og megler kan også være mer fritt talende og løsninger på eventuelle problemer kommer opp. skulle si meg enig i molle om at hvorfor ikke mikke eller pluto eller allerhelst noe ikkedisney Ikke noe i mot dem men, gøy med noe nytt
*1D* Skrevet 22. februar 2007 #188 Skrevet 22. februar 2007 Hvordan er det du behandler bakeren din Tiny? *Bakerhardtibordet* Her har natta vært litt som travel syns jeg......... Fra kl 07 så har det vært pupp og dattera som maser, pupp, mas,mas og pupp syns jeg.... Vi sto opp kl 9 da, for da ble det litt gulp pga mye pupp tror jeg:( dm...? Var å så Mars og Venus på kino i går, litt teit film da, men veldig koselig! Var mange altså! Bruker så lang tid på inleggene jeg altså.....glemmer meg litt og ser litt Dr. Phil........(uff, ikke bra.....*skifterkanal*) Kos dere på treff da damer:)
simbamamma Skrevet 22. februar 2007 #189 Skrevet 22. februar 2007 LH sov fra 22:30 til 6:15, fikk mat og sov videre til 9. Juhu!! A lider store kvaler om dagen, det er tid for å bestille såkorn.... Han har bestemt seg for havre, men det finnes jo ørten typer, så da må det grundige vurderinger til før han bestemmer seg. Samma for meg! Det var dagens landbruksopplysning til de urbane ;-) God bedring til alle som er syke, av det ene eller det andre! Får se litt på traaden igjen....
Petronella♡mor til to Skrevet 22. februar 2007 #190 Skrevet 22. februar 2007 Hei alle! Har lest igjennom men husker ikke helt og "orker" ikke bruke så mye tid akkurat nå... Er fortsatt litt slapp, men dog mye bedre... Må ut en tur på babyshop (skal ha speil til å ha bak i bilen, så jeg kan se A fra framsete uten å snu meg hele tiden). Kanskje vi kommer innom på treff for å si hei om dere er i nærhetet av BS ;o) Får sjekke hvor dere er, men tør uansett ikke love noe... Molle du spurte om et eller annet vedr piczo for moren din, husker ikke hva, men kan se om vi får sett på det i kveld om jeg kommer meg på ) Grattis med flott budrunde Tiny - har dere solgt eller?? Når får du vite noe vedr jobb da. Hadde også lyst å se Mars og Venus, men om den er rar vet jeg ikke om jeg gidder - hva mener du med rar 1D (eller teit var det kanskje??) Bor du på småbruk eller gård simbamamma?? Er gubben bonde? Ser liksom ikke for meg at du skal så havre i grønsaksbeddet i hagen - hihi Fine bilder fra Egypt Cat - nå får jeg også lyst til å reise til syden - igjen... Heia Norge - vi har jo gjort det kjempe bra i dag (i VM), to gull og en bronse... Kipt med amadritt da... Til alle som har det... blæh... håper ikke det kommer hit... A ligger i gangen (har dratt seg ut dit), han leker med snøete sko - får kanskje hente han inn igjen. Går fortsatt i pysjen gjør han forresten også... G sto opp med han i dag, jeg sov til 930. A sovnet litt over 10 og sov til nesten 13 - nå er det på med klær også middag - hihi litt sløv dag kan du si... Nei, nå kommer jeg ikke på noe mer.... hmmmm... nei det er helt tomt oppi her... Jo, eller - blir bra treff siden på traaden Molle - godt jobba. Har ingen bilder fra pottitlunsj jeg... Snakkes!! )
_svana_ Skrevet 22. februar 2007 #191 Skrevet 22. februar 2007 A er så bleik og slapp, stakkar. Øyelokkene er blålilla og magen helt slett. Han sover nå, har fått i han noen munnfuller som han klarte å beholde i magen sin. Bare så vidt det ikke kom opp igjen, men han svelgte ned det gule gugget. E er frisk, men lider vel kanskje litt av manglende oppmerksomhet. Håper han holder seg frisk, men etter all sannsynlighet blir han også syk. Synes det er så trist. Å se han sånn. Ingen sprellende bein, bare slappe øyne. Det var spy i hele senga i natt. Våkna av merkelig lyd kl halv fire. Han hadde vært sutrete og våkna hver time, jeg ble irritert, og nå har jeg litt dårlig samvittighet for det (dm). Har vaska en maskin full av håndklær allerede. Går magesyre bort fra den nye ullbodyen mon tro?
Petronella♡mor til to Skrevet 22. februar 2007 #192 Skrevet 22. februar 2007 Åååå, snufs svanine - når du forklarer sånn "hjerteskjærende" får jeg i alle fall ikke lyst å få amadritt inn i huset mitt ;o( *mangegodbedringklemmertilA* Kommer ikke innom på treff, ser dere er på J&H tenkte om dere var på "hjørnet" kunne jeg svippe bortom når jeg var på BS, orker ikke stoppe to ganger å dra A ut av bilen. Da tar jeg BS på Lørenskog i stedet. Vedr bilsete - det har vi fra C var liten. Merke Play, kan brukes for- og bakovervendt... Kommer til å bruke det nå også (selv om jeg egentlig har lyst på nytt), men G har lovet at vi skal en tur til Roma nærmere sommeren om jeg klarer å styre shopping behovet mitt litt... *uffmåjegtadettilmeg* bruke mye penger jeg - ehe skjønner ikke´no jeg.... ;P Men nå får jo Tiny mye penger da - kanskje jeg bare skal bli kjæresten hennes.... Hihihahahoho - hadde vært overraskende tenker jeg... Nåvel, ække both ways jeg assa - ikke så vidt jeg vet i alle fall... hihi ;o) Blir visst litt syk i hodet av å være syk i kroppen... Nei, gotta go - før jeg blir helt vill og gæærn... (har tom hatt fræddan midt på da´n i dag mens A sov ;o)) eh ja, G har lesedag - ingen postmann asså ;D
simbamamma Skrevet 22. februar 2007 #193 Skrevet 22. februar 2007 Godt det ikke var postmannen, Petronella! ;-) Tar G videreutdanning? A eier en gård, ja. Foreldrene og søstrene hans bor der fortsatt, så foreløpig bor vi på boligfelt rett utenfor byen. Det er kun kornproduksjon på gården nå, det er enklest siden vi ikke bor der og kan ha daglig oppsyn. Gården er ikke så stor, så den gir kun biinntekt, i hvert fall foreløpig. A har full jobb utenom, men må kunne sies å være bonde også, ja.
Petronella♡mor til to Skrevet 22. februar 2007 #194 Skrevet 22. februar 2007 Jepp, han tar 2 året på BI nå (deltidsstudier ved siden av jobben) høyskolekandidat regnskapsfører eller noe "blir han" visst etter dette kurset. ;D Har vært ute og kjøpt speil til bilen, så nå ser jeg A når jeg kjører. Fiffi, da vet jeg hvorfor han gråter - lua i ansiktet, trenger smukkedytt, bare griner for å grine etc, praktisk ) Har bytta sete til han i dag. Satt det bakovervendt, men hmmm ikke så praktisk for jeg får bilselen så jeg må løfte ungen over. Går bra nå, men ikke om et år liksom... Men da kan jeg jo alltids snu setet, men hadde tenkt å ha det bakovervendt en stund (selv om C satt forovervendt fra hun var 6 mnd...) Noen som vet om gode overmadrasser man kan kjøpe til reiseseng og som er praktisk/enkel å ta med seg på tur?? Er jo som å ligge rett på gulvet, er jo beinhard den senga tross den lille madrassen som følger med...
Molait Skrevet 22. februar 2007 #195 Skrevet 22. februar 2007 ja amadritt er virkelig dritt assa. Grusomt når de små kroppene vrenger seg. masse god bedring til Adrian. Håpe det er over før natten kommer. Men pt...mange av treffet var jo på bs i ls da:) Gikk bort etterpå. Jeg var ikke med dit, så da gikk du ikke glipp av noe lell;) Se hva jeg så i går:)) http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=272&category_id=ac4b5689c4f8b055cf678464ce2dd4b4& (til pt den da) Virka ok den. De er steinharde. Til Will brukte vi voksiposen oppi vi. Kom med potitbilder da! Var det bare jeg som tok? mtg hadde vel glemt kamera...pt tok ikke. Kan ikke huske svana tok bilder. Tiny? Ja for ellers er det jo bare for meg å sette igang:) Takk for koselig treff. Om enn noe lang lunch for min del. E sovnet 10 min etter vi skiltes. Snakk om standhaftig!!! Og sov i 35 min. Våknet før vi kom til bilen. Håpe han tar en powernap etterpå, ellers blir det en lang kveld. Så skal jeg pakke ham ut å hente Will. Og hjem. Så må jeg pakke meg ut å hente M. Pes å ha bil og! Ja kunne jo henta deg jeg mtg, men regna med du skulle ha vogna... Molle har ikke spist is i dag:) (eller annen dessert)
Molait Skrevet 22. februar 2007 #196 Skrevet 22. februar 2007 Gøy du kom innom da cat:)) Og var ingen som spurte meg. Fant treff på treffsiden jeg. Og ble stilt fellesspm. her på tråden. "hvem skal.." så det så tenk! Venter fortsatt på eplekakeoppskrift fra mamman din forresten.
♥Tiny Skrevet 22. februar 2007 #197 Skrevet 22. februar 2007 Sliiiiiten!!!!!!!! Vesla sov en time når vi kom på J&H, men var jo i hundre hele tiden etter det. Satte henne i vogna på vei til BS og da begynte hun å hyyyyle når vi kom halvveis... Trøtt, sulten og bæsj... Jaja, kom oss hjem etterhvert da ihvertfall (fikk melk før vi kom oss hjem, så sulten ble stilt) Fikk prøvd å være svanine en liten stund da! hehe.. Hadde både Tiril og E på armen (tungt ja) Takk for koselig treff alle sammen, men dæven så mange!!!!!!! Tror nesten vi må holde oss til de private treff jeg altså! Bedre med hjemme treff også for da kan man slenge barn rundt på gulvet Kjipern med amadritt svanine!! God bedring! Skulle skrive noe mer, men glemte hva det var.......
Molait Skrevet 22. februar 2007 #198 Skrevet 22. februar 2007 hoho jaggu sa jeg power nap. Var så sliten så la meg ned sammen med E 17.25. Våknet nå og E sover enda. Det ble litt feil til kvelden ja. Men like greit for skal sans. hente M i ls 19.30,
Amabolla Skrevet 22. februar 2007 #199 Skrevet 22. februar 2007 Vesla har sovna nå ho-men våkner sikkert for mer pupp om 15 min... Er litt tom i hue så skriver ikke annet enn: kos å se dere jeg så i dag og god bedring til de som trenger det:) Kommer sterkere tilbake seinere;)
Herkules Skrevet 22. februar 2007 #200 Skrevet 22. februar 2007 Vi har ikke kjøpt bilsete enda Er litt usikker på hva vi skal ha De er så dårlige til å hjelpe i barnebutikkene vi har Britax med Isofix nå men har skjønt at det er andre alternativer som kan være bedre på neste trinn Da er ikke isofix så viktig siden man ikke drar bilsetet like mye ut og inn. Formen her er stabil litt bedre enn i natt men ganske gåen. O er blid da Han må være værdens snilleste altså. I natt som jeg var helt på tryne så grua jeg meg til om O skulle gråte rape ol. Han lå ved siden av meg og sa i fra når han var sulten og sov videre Ammet liggende trengte ikke rap eller noe Faktisk så ammet jeg fra begge puppene uten å snu meg Toppen av latskap I dag har han vært like blid lekt i sengen og sovet masse vært så snill med sine syke foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå