♥Tiny Skrevet 17. februar 2007 #51 Skrevet 17. februar 2007 Hei alle sammen og velkommen hjem til både meg og cat Hadde dere det fint i Egypt cat?? Håper det! Ang grøt: Ser du har fått endel svar men kan jo svare jeg også da Jeg begynte med sånn maisgrøt som man blander med mm/mme. Jeg blandet med mm og det var et svare strev å huske å pumpe før grøt.. blæææ... Så bruk mme!! Jeg blandet en litt tynn konsistens, men grøt var det likevel (ikke suppete). Ga henne 1 teskje (mange ganger) og en til, men da var det stopp... Fikk i seg meget lite, men moro med skje da Så brukte jeg vel en 2-3 dager på 2-3 teskjeer og økte etterhvert. Se etter tegn på om magen tåler det eller ikke... Når du har sett at det går greit på dagen, så kan man flytte måltidet til ønsket tidspunkt på kvelden Lykke til! Og lykke til med dåp imorgen! Molle: Ævva da med den tanna og jeg skulle gjerne vært med til ls på torsda, men litt langt å kjøre... Og dumme "ama-dritten" som har rammet E da... Kjipern! God bedring Pt: flinke wm det!!! Hum, skulle sikkert sagt noe mer, jo, jeg tippet ikke for det rakk jeg ikke! Men stor gutt blitt da Svanine; Lykke til med dåp i helga!!! Og si ifra når vi kan komme på etagilde Herk: Moro med hotelltur da! Hvor skal dere hen da? Simbamamma: Rallyhelvete *gliiis* Måtte le litt av den da!! 1D: slitsomt med barn som aldri sover da... Håper han skjønner at det er faktisk ikke farlig å sova! Ama: Hei! Mtg: Håper han sover mer inatt da:) Og flott at du fikk litt klarhet i fødselshistorien din! Traaden: Den har blitt knallbra!!!!!!!!!!!! Også var det meg da! Tiril har sovet natten igjen untatt en natt (var da våken 1 gang - smokkedytt bare) Men hun har vært mega snørrete og surklete. Har kjørt på med hostesaft og nesespray! Det har funka som bare det. har også lagt bøker under senga for å "løfte" litt opp.. Har tittet litt i sverige, dukket øl, spist god mat og bare kosa oss Deilig å komme seg litt bort også! Si ifra om noen vil være med neste gang Her er leiligheten våres http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9396589&sid=7a2YuuFTW212748&pos=4&tot=28
♥Tiny Skrevet 17. februar 2007 #52 Skrevet 17. februar 2007 Og en liten "pt" Jeg skal på jobbintervju på tirsdag
Petronella♡mor til to Skrevet 17. februar 2007 #53 Skrevet 17. februar 2007 Spennende med jobbintervju da:o)) Glemte helt å fortelle i går at A har fått sin første TANN, juhu - i en alder av 8,5 mnd ;o) Kanskje derfor det var på´n kl 5 om morgenen et par dager...
simbamamma Skrevet 17. februar 2007 #54 Skrevet 17. februar 2007 Velkommen hjem, Cat og Tiny! 1D: Been there! Og er nok ikke helt kurert her ennå... MTG: Håper det blir bedre snart! Kommer det noe særlig hvis du pumper? Molait: God bedring til E! Ble dere fine på håret? Tiny: Godt å sove ordentlig om natta, tenker jeg. God bedring til T! Svanine: Lykke til med dåp! Alt bra? Cat: Sikkert ikke noe brun du....:-/ Lykke til med dåp! Ville drøyd grøtintro til hun har tippet 4 mnd. pga. magen, klarer seg sikkert fint på mme ei stund til. Petronella: Synes forslaget ditt om "hvordan det hele startet" var god. Fått tak i dress? Amalie: Skulle hatt en frisør i vennekretsen, jeg også.... Nå har LH sovet to gode netter igjen, altså seks-sju timer uten mat. Har jo spist litt oftere i det siste, og det var litt brutalt for meg etter at han var så flink ei stund, så håper det ikke går tilbake igjen nå. Og han holder seg frisk!! *bank i bordet*
simbamamma Skrevet 17. februar 2007 #55 Skrevet 17. februar 2007 Glemte å gratulere med tann og jobbintervju!!
*1D* Skrevet 17. februar 2007 #56 Skrevet 17. februar 2007 Så fine bilder på finn da:) Grattis med jobbintervju! Grattis med tann (tar det her og i tilfelle det ikke teller på msn..hihih) Skal spise biffsnadder og kanskje leie film i kveld da:)
Petronella♡mor til to Skrevet 17. februar 2007 #57 Skrevet 17. februar 2007 One down, one to go (A sover og C skal legge seg om en times tid)... Skal også se film i kveld ) 1D - Vekta til A på 9275 g og 72 cm skal inn på 8 mnd (ikke 7), stor gutt han vøttø... ;o) You fix?? Ha en fortreffelig kveld da damer, kanskje vi "snakkes" i løpet av kvelden!! )
*1D* Skrevet 17. februar 2007 #58 Skrevet 17. februar 2007 Da er det fiksa pt:) Vi skal se film nå. Snakkes senere!
Amabolla Skrevet 17. februar 2007 #59 Skrevet 17. februar 2007 Da har jeg rasert hue til familien Molait:) Vesla er i seng og det er ingenting på tv-skulle leid en film-men orker ikke gå til videosjappa... Nå har jeg ikke kommentert no-men kommer tilbake til det:) Bare innom og sier hei
Petronella♡mor til to Skrevet 17. februar 2007 #60 Skrevet 17. februar 2007 Tiny - jeg og A er med eller bare jeg - same shit bare jeg får væ´me, hehe )) Fine bilder av leiligheten deres da - en del mindre "ting" på stuegulvet nå enn når jeg var der - bla unger å sånn - hihi ;D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #61 Skrevet 17. februar 2007 Bare innom i full fart og sier hei, har ikke tid til så mye mer, har gått i ett med planlegging og sånn!! Svana: lykke til med dåp du også, skal se de peneste barna blir døpt i morgen ) Tiny: Fine bilder av leiligheten!! Får håpe dere får solgt fort da, så dere slipper å sitte med "dobbelt" Mtg: Kommet deg over bilde fra i går Petra: Grattis med tanna til A da!! Herk: Hmmmm... Gikk greit med magen til alle på ferien, bortsett fra dagen vi skulle hjem Da holdt jeg på å spy og drite meg i hjel mens jeg pakket.... Men om det var maten eller alkoholen vites ikke.... Simbamamma: Skal drøye grøten litt til, men vet ikke helt når jeg skal si at hun runde 4 måneder, for den 30. eksisterer ikke denne måneden ;P Molle: Ble dere fine på håret da?? Og har flere av dere blitt syke?? Ama: Hvordan er helsen hos dere nå da? Dere har jo vært sjuke hele gjengen!! Det å spy er jo bare noe av det verste synes jeg :S 1D: Ble det film i kveld?? Og synes igrunn dere spite taco vell lenge Har vel ikke glemt noen nå?? Cat: lykke til med dåpen deres i morgen!!! Jo, takk takk!! Snakkes!!
Amabolla Skrevet 17. februar 2007 #62 Skrevet 17. februar 2007 Mol: bra dere ble fornøyde med hårtapet:) Men ikke bra at E begynte på igjen med spyinga! MTG: håper natta blir bedre for deg nå- så du hadde lagt ut innlegg ang. å begynne med grøt. Det kan jo være verdt ett forsøk? Men det kan jo også være økedøgn. Mi si spiste med bare 1 timer mellomrom opptil 4 mnd-det er først nå det kan gå ett par timer mellom hver matsup:) Men tror vi skal begynne å gi grøt fast vi også-hun har begynt å våkne om natta plutselig. Petro: Mulig vi skal kune få til noe på hue ditt også serru. Du får få litt "inside info" av Mol om ho er fornøyd eller ikke:) Er enig med det du nevnte om tråden- å ha en "hvordan ble vi tråden gjengen" historie:) Det er forresten salg på dresser på babyshop har jeg sett. Grattis med tann! Var jo litt på tide da:) Tiny: så fint med nettene til T da! Kanskje hun har stukket av med sovehjertet til Leo? Alltid morro å se leil. på finn som jeg faktisk har vært i! Lykke til med jobbint! Håper dåpgreierne blir finfine for cat og svanine! Simbam: alltid kjekt med tjenester innenfor vennekretsen ja! Håper LH fortsetter på den gode sovelinjen! Cat: vi er friske-har overført "jævelskapet" til familien Mol:)
Molait Skrevet 17. februar 2007 #63 Skrevet 17. februar 2007 Så ryddig og reint har det aldri vært der før vil jeg tro. (ikke at du er rotete av deg ellers, men snakk om strøkent) Noen spm/kommentarer. "Wc inneholder; wc" hahaha nei sier du det..hihi. Inneholder vask og. Og synes i grunn det fancy lyset burde nevnes altså. Hvor har du gjort av alt som var på rommet til Tiril?? Og den kommoden i gangen...har den alltid vært hvit?? Ja velkommen hjem til deg og:) Du Tiny? Greit jeg låner den kakeforma di el? Den er vasket og klar for henting, men tenkte jeg skulle prøve meg på sånn tråta da serru:) Om jeg ikke får låne den, så bare drøy litt med å hente den så skal jeg late som ingenting;) E har kjøpt en liten 7mnd. gave til Tiril da..hehe. Var innom og så den og tenkte at tar med en til hu og:) (ikke noe dyrt eller fancy altså) Hvordan type jobb er det? Jeg vant jeg vant!! Tar gjerne en annen cd jeg assa. Men da med påskrivt at det er gevist og at jeg vant og sånn:D Lykke til med dåp og alt som hører med cat og svanine:) Hvorfor du ikke har startet tråd cat? Nei si det. Du har vel ikke vært på da tråden har nærmet seg 200 da..eller så har det vært "dårlige tall" de gangene du har det:) Ikke fått kort enda:( Er du brun da? Du pleier jo ikke bli helt neger på tur du...(jada vet det ikke er lov å si neger lenger..skyt meg) Mamman min har skrevet i GB (gjesteboka ama...) Litt artig det da. Jeg har blitt lekker jeg:D Men litt misfornøyd med ama-mannen. Gutten min ser ut som en ungdom jo!! Lille gutten til mamman sin...*snufs* men råstilig da:) M ser såpass bra ut at man skal ikke se bort fra at det blir freddan på lørran;) Tuuusen takk Ama. Du er knuppen altså. (men du må ikke se så morsk ut når du klipper da..hihi) Ja...E har vært i fin form i dag. Fått kun mm og korte måltider. Fikk flaske med mme på kvelden (er jo en vane blitt nå) Drakk 60ml og SPYYY!!!Mengder! Mer enn noen gang! Gikk i dusjen med singlet (som er ama sin) og bh på. De var så gjennomtrukket av spy at det lå dam under og mellom puppa. Helte ut 1 dl da jeg bøyde meg over vasken. Ikke overdrivelse. Sa til M at han skulle ta bilde for dette var sinnsykt. Han hadde mer enn nok med å ikke spy selv og nekta..hehe. E spøy 3 omganger. Trodde aldri det skulle stoppe. Stakkars gutten min!! Holde seg til kun små mengder med mm han nå. La ham i sprinkelsenga. (lettere med håndkle og evt spy der enn i kurven) Han sovnet på 5 minutter. Måtte bare inn å snu ham en gang for lå på tvers. Men da var han jo helt tom i magen. Men om han sovner så lar jeg være å fore. Kjøpt eplejuice (for baby) og farris ama. For sikkerhetskyld..hehe og jammen godt var det. Håper bare vi får sove litt i natt!! Ble langt dette her men så var det mye spy og da!! Jo og ama hadde "bakt" gode muffins:D
*1D* Skrevet 17. februar 2007 #64 Skrevet 17. februar 2007 heisannsveisanndeisann. Lykke til med døping i morra, husk å ikke knyte blåknute på lua før dypping! Jeg bruker alltid lang tid på å spise taco jeg!!!.......... må det når det skal spises mye vet du:) Jeg har laga nam-nam biffsnadder med peppersaus og ovnstekte poteter....... spiste ganske mye nå å, men måtte skifte drittbleie og amme midt i da, så ble sånn halvlunka til slutt Så filmen med Robin Williams, RV (Runnaway Vacation)... var morsom den. Sitter å ser rallyhelvete sammendraget nå *SkulleværtderåtattbildeavdegdektispyjegMo* hehe Sett hvor mange som har titta innom det siste døgnet eller:)
-MtG- Skrevet 17. februar 2007 #65 Skrevet 17. februar 2007 Da skal jeg også skrive:) Tiny: Leiligheten du selger er jo kjempefin jo!!! Hvorfor ble det ikke høyere takst på den a??? Godt dere har fått fine netter og LYKKE TIL på jobbintervju! Hvordan jobb er det snakk om? Cat: Jeg har sett på bildet i dag og jeg. Synes det var hysterisk morsomt:) Sambo kommenterte ramma, men glemte å se på ansiktet til Rune. "Hvordan har han fått seg så fin dame a?" Og lykke til med dåp i morgen. Ama: Flink du er som klipper hår. Molle: Ble familien fornøyd med nye sveiser? Det var supert da:) Dumt at E fortsatt har ama-dritt. Svana: Lykke til med dåp til dere også Petro: Gratulerer med første tann:D Hei til simba og 1D! Nå har vi sett fritt vilt! Det var sinnsykt skummel. Skikkelig bra til å være norsk. Supermange har vært innom traaden i dag. Det er gøy da. Er litt skuffa over at ikke flere har skrivi i gjesteboka da. G sover søtt. Håper det holder resten av natta. Assa, han skal få mat da, men hadde vært veeeldig hyggelig om han sovna igjen etterpå. Orker ikke en tullenatt til nå
Molait Skrevet 17. februar 2007 #66 Skrevet 17. februar 2007 ama-dritt..hehe Har faktisk dusjet 6 ganger og vasket håret 3 ganger på under 1 døgn nå!!! Det synes jeg er sykt mye!! Gutten sover enda. Nesten 4 timer nå. Sover i body. Ikke at det gjør noe men var ingen rene tørre pysjer! Var en, men den spøy han helt ut. Begynner å føle mer og mer med ama nå..dritlei spy og all vask og æsj det fører med seg!! Håper alle får bra netter i natt. Vært mye tull hos mange i det siste. Ja grattis med tann A!! (msn tels ikke vøtt 1D:) ) Fiksa mer på treffsidene nå... Lagt til EA på sykehuset:) Skal jeg bare ta meg av treffa eller? Og be alle legge ut til det enkelte treff og fikse til det? For da jobber jeg meg bare nedover etterhvert som folk får lagt ut det jeg ber om? Når jeg har tid:) Kan godt ha en "hvordan det hele begynte" Har faktisk "historien" til cat og meg lagra:) Hvordan vi møttes iaf. Trenger nok litt hjelp underveis da. Husker jo ikke alt sikkert. Bøfn!
Molait Skrevet 18. februar 2007 #67 Skrevet 18. februar 2007 Tiny: Nå kan du legge ut om du har fra ahus-Linea:) Blir neste det. Tenkte å lage en egen overskrift med "senterbilder" eller Ikke-hjemme-hos-noen-treff-bilder" Se på det i morgen, men bare legg ut når du får tid. Ferdig med kake:) NÅ er det bøfn..hehe
Amabolla Skrevet 18. februar 2007 #68 Skrevet 18. februar 2007 God morgen! Først natta: I seng kl 19.30 ca. Våken 20.30, 22.00,24.00,03.00,05.00,06.00,06.30,07.00- sto opp 08.00 etter en time slumring fra mi side og en time gnafse mamma i fjeset fra vesla si side... Hvor ble det gode sovebarnet mitt av henne? Hun sover jo ikke noe mer på dagtid selvom hun har begynt å bli slitsom om natta.... Tror vi skal begynne å gi mere faste måltider med grøt. Jaja-får sove når jeg blir gammel...Nå ligger hun og ser på tegnefilm:)
♥Tiny Skrevet 18. februar 2007 #69 Skrevet 18. februar 2007 God morgen! Her var natten ganske bra den! Var våken et par ganger før 23, men sånn er det vel når man har vært borte en stund? Sov helt til 5.30, men da ville hun gjerne opp.. Klarte å drøye den, med noen smokkedytt frem til 7.10.. Nå har jeg kjøpt sånn bamsepose jeg også.. Røød Så fancy assa! Og esken jeg fikk den oppi (bestilte den på nett) satte jeg Tiril!! Hehe.. Kunne nesten se ut som man fikk en baby på postoppkrav!! Har tatt bilde, så skal legge det ut etterpå! Idag er det ryddings og bretting av klær som står på tapetet.. Skal rekke å gå oss en tur også tenker jeg.. Visning imorgen, så da må det jo se like pent ut som på bildene (som jeg er veeeldig fornøyd med).. Mtg: Vi har faktisk fått en veldig høy takt på leiligheten! Grunnen til at den ikke er høyere er at det er borettslag, så de slenger på fellesgjelda i tillegg.. Har tjent MYE på denne leiligheten da Molle: Åssen gikk det med homemade tårta da? og jeg har ikke noen flere enn de bildene du har fra Linea-besøket.. Skal se en gang til, men mener vi hadde de samme! Og er heeeeelt enig at du er treffside-sjefen! Nå skal jeg ta meg en tur i dusjen før jeg leter etter tiltaksløsta.. Noen som har sett den?
Molait Skrevet 18. februar 2007 #70 Skrevet 18. februar 2007 E på fang. Skrive annet senere. ferdig med t.o.m. etterpålag her etter dåp. Skal begynne på grøtfest hos Tiny nå. Der er det maaange bilder til sammen. Om alle legger ut noen av de bedre bildene så skal jeg slette og legge til utfra hva motivene err. Gøy med mange bilder men trenger sikkert ikke 150 fra et treff:)
*1D* Skrevet 18. februar 2007 #71 Skrevet 18. februar 2007 LT på fang. Skriver annet senere. Jeg holderpå å retter vektskjema: send meg hva dere vil ha hvor! så legger jeg ut i kveld! (jeg har endelig skjønt hvordan jeg gjør det enkelt.... og da slipper svana redigere:) Mangler endel vekt greier på O og L....... Ha en fortsatt fin dag da!
Amabolla Skrevet 18. februar 2007 #72 Skrevet 18. februar 2007 Dagens dårlige mor er meg-sånn i tilfelle noen av dere sitter hjemme og føler dere som ei dårlig mor-så er det nå avklart-det er jeg som er det i dag. Leo ramla ut av senga våra-grein og grein-offa meg stakkars lille. Men det gikk nok bra-grein vel i 5-6min og så begynte hun å le av hunden vi passet:) Men likevel-dårlig samvittighet ja! Så det var nå mitt hjertesukk....
Petronella♡mor til to Skrevet 18. februar 2007 #73 Skrevet 18. februar 2007 Huff da ama, kjenner godt den vonde følelsen... C tomlet fra stellebordet ned i badekaret da hun var 4 mnd... Var ikke helt fornøyd hun heller da kan du si ;o) Har ikke hatt noen knall og fall med A enda, men det kommer nok. Heldigvis går det stort sett alltid bra! ) I dag har jeg bakt store boller (de ble sååå luftige og gode )) også skal jeg lage vaniljekrem etterpå. Det og kakao til barnetv - GM ) Ellers har det vært medisterkaker (mammas hj.lagde), poteter, makaroni, viltsaus og brokkoli til middag. Skikkelig familiemiddag detta her - hehe. Molle - har lagt ut bilder fra treff hos meg og fra treff hos Tiny. Lagt inn overskrifter så du ser hvor de hører hjemme. Så får du slette og sjonglere med disse bildene som du vil. Har ikke sett på dem jeg nå jeg men - I trust that you fix ) Hva gjør godtfolket ellers denne fastelavns dagen da?? (Vel, Cat og svana vet vi jo hva gjør... ))
Molait Skrevet 18. februar 2007 #74 Skrevet 18. februar 2007 ææææ!! Hmm nå kommer kanskje det hos deg etter det hos TIny, men legg abre ut det jeg ber om a. Ellers må jeg flytte på ørten bilder flere ganger. Kjedelig å dra alle nedover..og så kanskje dra alle ned en gang til fordi man ikke dro langt nok ned:/ Og legg de ut nederst. Ikke at jeg ikke klarer å flytte på dem men er nok jobb fra før liksom:) Nå har ikke jeg sett hva og hvor du har gjort da Pt... Gjorde den feilen selv først...(blæ)
Molait Skrevet 18. februar 2007 #75 Skrevet 18. februar 2007 ah..ok, hos deg var FØR grøtfest ja. Ok. TT. Men kjekt å ha bare et treff om gangen ute å jobbe med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå