Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Sånn!! Der fikk jeg startet tråd på et av lykketallene mine + at dere skriver på denne mens jeg leser meg opp på trådene mens jeg var borte!! 2 smekk i en flue!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2007 Og siden jeg faktisk "eier" halve tråden, er det ikke litt rart at jeg ikke har starter en tråd på dib?? Hva sier du Molle??
Petronella♡mor til to Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Hei og hå Cat og vælkømmin tilbake til gamlelandet )) Har dere hatt en fin, deilig, avslappende, rolig, god og varm tur?? Ja, her har det skjedd mye kan du tro... Kuuul tabell synes jeg, flinke 1D og svana ))) Men er tallene i tabellen riktig nå?? Sa jo at det gikk litt i surr i går ;o} 1D tar du ansvar for å fylle i denne tabellen ettersom nye tall kommer inn eller?? Skal vi legge ut link nå eller skal vi vente til vekttabellen er justert (ikke at det legges sååå godt merke til da) ) Cat har du lyst å være med å gjette vekt på A før jeg legger den ut eller?? Han veide 8220g den 13. des (veide han i går) )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 Jeg vil tippe!! Bare gi meg 5 minutter, så skal jeg skrive inn litt mer her!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 Tipper A er 9600 gram jeg da... Sånn!! Da har jeg fått skumlest gjennom det som har blitt skrevet. Måtte bare scrolle nedover og skumlese i full fart. Begynte først å gjøre et ærlig forsøk på å lese alt, men blir liksom over 150 innlegg å ta igjen og det ble litt mye!! Men fikk med meg copycat da molle!! Lo godt da!! Har hatt det kjempefint på ferie og vi har koset oss masse!! Men er alltid godt å komme hjem igjen også. Timet reisen bra da, og slapp sprengkulda som var når vi var borte!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 Halloooooooooooooooooooooo!! Ny tråd her så slutt å skriv på den gamle!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2007 Hvordan begynte du å introdusere grøt til T, Tiny??
Amabolla Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Velkommen tilbake til det kalde nord Cat!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2007 Taaaaaaaakk!! Endelig en som vil skrive på tråden med meg!! Begynte å føle meg ganske Vigdis her nå ja!!!
Amabolla Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Svarer på spm ditt til tiny jeg cat-iallefall vår metode. Blandet opp 60 ml mme og laget en tynn grøt med maisgrøt. Prøvde først med skje-spytta det meste ut igjen og noe gikk i vranga. Prøvde så å lage velling i vanlig tåteflaske en anna dag-lagde litt større hull i tutten. Det funka fint:) Er fortsatt på smaksprøvebasis her-men nå spiser hun litt tykkere porsjoner (ikke full porsj.) og skjønner at det skal svelges og ikke spyttes ut igjen:) Mi si liker best havregrøten-men ingenting slår fruktmos-den er best:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2007 Blandet du all mme med litt grøt da eller?? På pakka jeg har kjøpt står det 1ts grøt og blandes med litt mme/mm. Og skal hun ha en eller flere ganger om dagen? Lurte litt på en gang sånn midt på dagen. Fruktmos, det er sånn på glass ikke sant?? Må kjøpe det jeg da. Tenkte jeg snart skulle begynne så vidt med litt grøt. Hun er jo nå over 3 1/2 mnd og nå er det helt slutt på ammingen også. Morgenpuppen ble ditcha på ferie Trodde hun likte den kosen jeg, og tok den puppen hun kunne få, men hun vil bare ha flaske og helst holde selv!! (ikke det at hun klarer det riktig enda, men hun gjør i hvertfall noen i herdige forsøk.. hehe..men med en liten finger fra meg, så går det bra).
Amabolla Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Ja-blandet 60 jeg uansett om ho var mett eller sulten-det holder sikkert med 30 ml på første smaksprøvene:) Prøv en gang den første dagen-gjerne på formiddagen slik at du kan følge med hvordan magen tåler det:) Ja-sånn mos på glass ja. Hun liker best de der en av ingridiensene er banan. Hvis du prøver å mose en banan selv så ta en som er godt moden:) Så kjipt med puppen da! Men,men-går det ikke lenger-så går det ikke lenger.
Molait Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 nå er det vanlig at man sier ifra på den andre først da+at vi starter ny når det er rundt 200!! Nettopp skrevet på 13 jeg da. Jobbe med siden, skrive tråd, lansere OG ny tråd på samme dag?? Ble for mye for Molle! Copycat var dritbra!! (også skrive HER at man skal slutte skrive på den andre tråden?? LOL assa, det må du jo skrive DER. Om folk ikke har fått med seg at det er et HER så må du gi beskjed om det DER)
Molait Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Skrevet til deg på nr.13 jeg pt... Grøt: (ikke spør meg nei cat..) (60ml til å begynne med ama? skal man ikkebegynne med 2-3 skjer da? Det sa nå hs til meg) Nå hadde jeg melk da jeg begynte med grøt. Bare håndpumpa litt i en skål og tok i litt pulver. Greit å begynne de første par dagene med bare et par skjeer. Om hun reagerer på grøten er det greit at det ikke er så mye. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Fortsetter etterpå. E har spydd som en gris overalt!! seng, dyner, meg...
Amabolla Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Lagde den super tynn-nesten som suppe-derfor 60 ml og det var vel det meste som kom ut igjen også Mye søl med andre ord! Håper ikke E har fått omgangsjuka da!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. februar 2007 Skrev jo bare at dere skulle skrive på denne tråden for å dytte denne opp slik at dere skulle se den da!! Så LOL right back at ya!! Har alle spysyke barn her eller??
Amabolla Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Leo er heldigvis frisk fra spyinga og diaregugge:D Kryper til køys-så kjedelig er jeg-å stå opp kl 06 om morgenen er ikke min greie så kapitulerer:) Natta
Petronella♡mor til to Skrevet 16. februar 2007 #18 Skrevet 16. februar 2007 Ok, her kommer tipperesultatet. Må bare nevnes at jeg har lovet ut cd (om dog med et hakk her og der - hihi) til vinneren, men akk - skal jo ikke være så lett nei... Noen som forstår hvem vinneren er???????? MOLLE grattis - selvfølgelig den eneste som allerede har fått den. Hihi, får finne på noe annet lurt da - kan få 8 nye sanger uten hakk, hehe ;o) A veier 9275g og er 72 cm (1D noterer du i vektskjemaet, pliiis) ;D Molle: 9370g (+ 95) svana: 9120g (- 155) Ama: 9430g (+ 155) 1D: 9080g (- 195) simbamamma: 9525g (+ 250) Herkules: 9000g (- 275) Cat: 9600g (+ 325) MTG: 9730g (+ 455) (Ama var jo så ivrig og tippet også 9050g som var - 225 men den gjaldt ikke, får ikke flere sjanser vøtt - hehe) ) Vedr traaden: Har masse bilder fra treff jeg også. Skjønner poenget ditt Molle - vi gjør det sånn. Derimo kan vi ha link på hver side til de andre sidene så man slipper å gå tilbake hver gang. Men det kan vi ta til slutt... Oki?? Ellers, er den såpass at vi legger ut linken?? Noen som vil ha æren?? Ække så farlig for meg altså... )
-MtG- Skrevet 16. februar 2007 #19 Skrevet 16. februar 2007 Gjør det du:) Skriv noe fantastisk i overskriften da:P
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #20 Skrevet 16. februar 2007 Nå spyr jeg snart også!!!!!! Fikk det bilde av rune rudberg på mail av svigersøs..... tror du ikke han får en dildo i stumpen eller??? Han er jo bare sååååå motbydelig!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #22 Skrevet 16. februar 2007 Nei fytti!! Han er ekkel han!! Hehe.. på bordet ved siden av sto det lypsyl og babyolje...
-MtG- Skrevet 16. februar 2007 #23 Skrevet 16. februar 2007 jeg vil jo også se! (turte ikke å si det, men jeg vil egentlig det altså...)
*1D* Skrevet 16. februar 2007 #24 Skrevet 16. februar 2007 Cat: velkommen hjem! Og hvorfor har du ikke sendt den mailen til meg?? (jeg vet ikke om jeg vil se, men må jo det da:)
Petronella♡mor til to Skrevet 16. februar 2007 #25 Skrevet 16. februar 2007 ugg, ja han er skikkelig guffen... men jeg vil også se - hihi ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå