Gå til innhold

¤¤ TRÅDEN Nr. 14 ¤¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld!

Her skal vi kose oss med store luftige rosinboller med krem og kakao!! mmmmmmm.... Det er bare så digg da :)

Tiril har "feiret" sin første fastelaven med en bolle med krem på.. Skal si hun ble stille da gitt! Store øyne - tar tak i bolla og krem i heeeele ansiktet!!! Skal legge ut bilde etterpå :)

Hva skal folket imorgen da? Jeg skal en tur til Lillestrøm å levere noen papirer og kopiere opp noen attester/vitnemål før jobbintervju.. Om noen har lyst er det bare å komme :)

Skal på intervju i Riisveien bhg på Kjeller om det sier noe?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var dåpen av lillesnupp over. Gikk kjempefint og gråt ikke i det hele tatt (som vanlig da..)

Fest, middag og kaker gikk bra og fikk masse fint!! Ikke noe likt faktisk og hele 8500,- i cash, så var en innbringene aften på vesla :))

Har ikke lest meg opp på tråden, så har ikke noe å kommenter enda. Men kommer sterkere tilbake i morgen!!

Skrevet

Så bra at dåpen gikk flott:) Og at den var innbringende for vesla:)

Min dårlige samvittighet har nå gått over. Leo har tilbringt dagen med bestemor og vært strålende blid:) Hun sovnet 19.30 etter å ha tømt begge puppa så får håpe det holder seg gjennom natta. Har prøvd å amme mer i dag for å se om det hjelper-hvis det blir like mye surving i natt så blir det opptrapping på grøt.

Fikk fastelavensboller av svigerm. så har vel spist 4 stk eller noe? + at vi fikk 2500 kr fordi hun hadde kommet på at broren til sambo fikk 2000 kr på julaften og jeg og andré fikk sammen 2000 kr når vi da rettferdig sett skulle hatt 4000 kr- vi hadde jo absolutt ikke forventa noe slikt-tenkte no ikke på det en gang, men vi bruker de til å kjøpe en god spisestol til vesla og setter resten på kontoen hennes.

Skrevet

Ærligtalt Molle - er du helt mann eller???

Neida ;o) Grunnen for at jeg la ut bilder fra begge treff var at du ba om bilder fra treffet hos Tiny - men så så jeg at det var hos meg først, og der tok kun jeg bilder, så det var ikke så mye å velge i. Derfor ble det sånn. Men prøvde da å gjøre det så oversiktlig som mulig for deg.

Blir dette for vanskelig blir det min jobb som ansvarlig å delegere det til noen andre... Hehe - kødda big time, synes du er flink jeg!!

Fint det har gått bra med dåp Cat - regnet jo nesten med det. Også er det jo så absolutt et pluss at hun allerede er en holden liten dame :o)

Kan ikke komme til LS i morgen, da jeg får besøk...

Ikke så værst innbringende dag for dere heller da ama :o)

A sover (as usual), men var våken fra 06:30 - ca 12:30 på dagen i dag, det var 6 timer det... Også var han en solstråle hele tiden, ganske utrolig. Grunnen for at han sovna var at jeg ga han en flaske og da ble han sigen - men er det mindre soving på dagen fremover kanskje... Greit nok og egentlig veldig koselig, så lenge han er blid da... :o)

Vi skal se film - super ex girlfriend (noen som har sett´n??) Og spise godterier, ugg.

I morgen starter jeg på en "kur" au da, for denna vekta er ikke grei å hanskes med - men den skal jeg IKKE prate om her eller hva Molle, hehe!!

Skrevet

rett skal være rett? Synes nå at 2000 til hver sønn er bra mye jeg! Og om fruene også skal få 2000? Og hva med de 500? Men for all del, så digg da:)

Will falt ut av senga da han var 4mnd. Er grusomt mye værre for mor en for barn. Og en gang leverte jeg Will i barnehagen og lot ham gå inn selv. (var siste året og han likte å gå inn selv og litt øving til skolen) Kjørte videre men fikk en ekkel følelse. (Heldigvis!!!) Ringte M og ba han kjøre forbi bhagen på vei til jobb. (skulle dra om 10 min) Han kjørte MC. Det var planleggningsdag!!! Stakkarn satt på trapp (heldigvis igjen!!) og gråt. Så satt på MC forran far uten hjelm. Kjørte bakveien da, men likevel. Hva gjøre...

Følte meg kvalm i mange dager etter det. Skal sies han gråt fordi han trodde det var turdag og at han ikke fikk vært med fordi de allerede hadde dratt og ikke fordi han var forlatt av mor. DET er dm det!! Såklart var det det første han lirte av seg til besteforeldrene da han kom dit neste gang. Og det spredde seg bra. Blæ.

De fleste fallerr enten ut av senga eller av stellebordet eller begge deler iaf 1 gang Ama. Leo har glemt det for lenge siden så ikke tenk mer på det du heller:) Du er så gm atte!!

Noen fler som har treffbilder fra grøtfest hos Tiny?? Jeg her lagt ut. PT. Tiny har jeg snakket med. Ama og. Cat? Herk?

Gratulerer med vel overstått fets cat:) Det var MYE penger:)) Hva kom gildet på da? Og fortelle litt mer senere. Mat og gaver og annet moro. Har du mye kaker igjen? (hehehe)

Skrevet

Jeg har da lagt ut det ene bildet jeg synes var litt tøft! Der E ser rett i kamera med skikkelig åpne øyne (De ligger 4 stykker i ring på gulvet) Ellers var det ikke noen bilder osm dere ikke hadde lagt ut..

Phu, vasket gulv jeg... Visning imorgen kveld og jeg gidder ikke stå på imorgen bare fordi det er visning... Så da har jeg gjort unna mesteparten idag og kan kose meg på dagen imorgen!! Deilig!

Fin slump med penger det da Cat!!

Her har *bankibordet* det enda ikke skjedd en sånn ulykke, men det er jo s fort gjort med de små markene da...

Litt småkvalm jeg... Stor bolle med masse krem og kakao ble litt vel mye...

Skrevet

Har alle spist bolle med krem og drukket kakao i dag??????????

Jeg har ikke fått:(

Jeg og vil ha!

Skrevet

Tiril har og spist bolle! Se på hjemmesiden på bilder! Der finner man også hvordan få barn :)

Skrevet

Det var det jeg sa til svigerm-at hun skal da regne meg og sambo som en person-men ho insisterte på at det skulle være likt på alle tre. Og de 500 ekstra kom da vi sa at vi setter dem inn på konton til Leo. Ho er jo heilt på tuppa etter Leo. Hun har jo kjøpt 2 bilseter,en mengdr med klær + 5000 kr til å kjøpe stellebord,vognpose og kommode. Jeg fikk også en diamantring når Leo ble født. Jeg kan bli sprø på ho innimellom-men snill det er hun:D

Tiny: husker ikke adr. til hjemmesiden din-kan du sende den til meg på msn? Veit ikke om jeg får kommet meg til LS i morgen. Skal kanskje på Ikea-veit ikke enda...

Er det noen som blir med på kino en dag? Eller kveld blir det vel-tenkte jo ungefrikveld.

Skrevet

Bildene ligger på tråden hjemmesiden...

Ja, jeg vil være med på ungefri kino!!!! Øl også eller??

Skrevet

da må det bli øl etter kinon-får blir så tissatrengt av øl!

Skrevet

Ja 0 øl FØR kino!! (tror jeg var den som pissa oftest på bimbord?) Er med jeg. Ta en som ikke går så sent da, så det er tid til øl etterpå:)

Bestemt deg for stol ama? Stemmer det, mange spurte hva jeg mente med amerikastol. Skal få lagt ut link. Men dere har jo sett slike alle sammen da. :)

Bukt over 1 time! på grøttreffbildene. Fy for en jobb. Og enda har jeg ikke målt så alt står nøyaktig. Kommentarer er det bare å si ifra om dere vil endre på eller legge til. Er det bare meg eller ser andre også et mønster...Leo er alltid sammen med en gutt på bildene;) (eller fler!) hihi

Legging og sånn.

E sov 40 min til kl 16.00. Teit for da blir det lenge til kveld men litt kort for å sove. Prøvde å få til en lur rundt 17.30 for var bøttetrøtt men gikk ikke. Hyle og grein. GIkk en liten tur. Lå rolig en stund men så var ikke det bra heller. Klarte å tyne til 19.00. La ham og han sovna på ca. 2 min!! Våknet igjen for mat 21.30. spiste ganske bra da. (spiste ikke så mye før han la seg) La ham over i kurv og sovnet med en gang. Har blitt SÅ mye lettere å legge om natten. (etter mat eller annet) Før rørte jeg ham ikke for da var det nesten som den ungen i tranreklamen. Vååken!! Deilig med rask legging:) Kjipern med lang tid med bøttetrøtt unge:(

Gir bare mm nå. Eneste han ikke har kastet opp av. Det og litt eplejuice. (den fra 4mnd.) Kom litt i dag tidlig og. Håpe det er over for ham nå.

Om alle sier ok på siste treff, kan jeg så smått begynne med neste. Hvornår var det? Hos Ama? 19/1? Tenkte jeg skulle lage en link jeg. Som heter noe sånt som "på besøk hos hverandre" så kan vi legge ut bilder fra besøk (som ikke er offentlige treff) der. Ok? Ofr da har vi liksom de mer "seriøse" treffa samlet etter hverandre.

(svanine..komme hjem snart da..)

Bøfn!

Skrevet

Gud Mårning :)

Natta her har vært bra den, men man skal jo starte dagen sååå tidlig (i min mening ihvertfall). hun sov hele natten *bankibordet* og våknet 6.45.. blæææ, men dro meg nå opp da..

Nå ser det ganske greit ut her.. Må bare tørke over bordet og støvsuge, så er det klart til visning ikveld..

Gruer meg litt til kvelden.. Skal jo ha visning kl 18 og det er jo midt i grøt/pysj/snart seng tid... Får bare tyne henne skikkelig..

Hadde ikke mer å skrive jeg nå tror jeg..

Traaden er blitt skikkelig bra da dere!!!!!!!! Flinke alle sammen!!

Skrevet

Gud mauning:)

Nestemann inn på traaden blir nr 200!

Her er han litt kjøla enda, men ble mye bedre når jeg sprøyta melk i nesen hans.

Ingen planer i dag, bare rydde:(

(ser litt værre ut i dag enn i går, men sånn er det når man er nøye....)

Skrevet

Pes tidspunkt med visning da! Men hun blir vel så opptatt av alle folka at det går bra. Kan jo ikke si "får ikke se på det ene rommet for der sover babyn" heller:) håpe folk titter fort da:) Godt med alt som er ferdig dagen før.

Uffa til kjøla. Heldigvis sluppet unna det her. Men har hatt bra dose spy da:( Kjøre kun mm i dag og jeg.

Får ikke kommet til LS. Ingen bil. Des. er det en del å gjøre her.

Svana på onsdag? Nei men dere...3 av oss har jo svømming på onsdag jo! Greit mtg og jeg har først 16.15, men Tiny har jo på formiddagen. Ble det for tidlig med tirsdag svana? Torsdag har vel Tiny satt opp treff i ls??Bursdag på fredag! Drøye kino til neste uke el? Iaf om jeg skal bli med:)

haha alt er som det skal være hver gang tråden skal få til noe;)

Gidde å gå tur etterpå a tro? er jo så grått og vått. Ta en liten en da kanskje. Ta med Will. Lenge med en uke fri når vennene er på hytta o.l.

Jo natten var ok. Mye surr etter 4. Våken en gang i timen tenker jeg. Husker jeg drev å dytta inn puppen til stadighet. Tror jeg prøvde 3 ganger på en time. hehe, snakk om å være i ørska.

Skrevet

Ja? Neste er Ama? (treff) Om så er kan dere begynne å legge ut bilder fra det treffet nederst på treffsiden:)

E sovet i 1,40. Har jeg fått utnyttet den tiden til noe nøtti?? nooo!!

Skrevet

Okeida, jeg vet at det ikke er nå at det er nr 200 da. For den teller bare 1 gang i døgnet og det var jo i natt at det hadde blitt så mange da..... men er litt gøy at det begynner å bli såpass mange som titter innom da.

Jeg må vel kommentere noe også da:

Tiny: fink du og syns jeg! Og T er såååå søt på krembollebildet. Lykke til på intervju da!

Ama: jeg og vil drikke øl etter kino`n, men det tar seg sikkert ikke ut siden vi skal på babykino kl 1 på onsdag (hihi... tror dere jeg hadde fått med meg mange av de andre jentene?) Snille svigerser du har da:) (mine er ikke så værst de heller da, men jeg får 500 og gubben får 5000 til jul....)

Cat: godt at alt gikk greit på dåpen osv! Hun fikk mye penger altså, og så deilig å slippe få dobbelt av noe!

Mo: finnes ingen bilder av "treff" med meg da...... Godt at E ikke spyr lenger!

TIl resten: savner de som ikke skriver altså:) Og beklager at jeg ikke kommenterer noe nå....guttungen begynner å bli utålmodig.

Skrevet

eeeeen liten ting til: 2468 hits! .

.........er ikke det et nyyydelig tall så vet ikke jeg altså!

(tverrsum:20, primtall:2, stigende partallsrekke.... what not!)

Jeg har fått dilla på fall out boy..... hehe

Skrevet

Skal vi se- kino neste torsdag? Ikke kommende,men neste-eller fredag-samma det.

Jeg har ingen planer denne uka-ingen tannlege,spysjuke,tur til Ålesund-nada. Så samma når det blir svaninetreff.

1D- tror kansje du får noen blikk hvis du spør om noen vil være med å drikke øl etter babybio ja.....

Skal prøve å få lagt ut noen bilder på traaden.

Skrevet

Skal prøve? hehe, er det så vanskelig da? :)

Jammen 1D, du må jo være med på noen for at det skal være bilde av deg! Ingen som tok noen bilder da dere møttes i Oslo a? Tok jo ingen da vannet til Tiny piplet. Blir liksom mer naturlig å dra frem kamerat når det er babyr der..hehe..synes jeg ser det. "smil pent nå 1D, så skal jeg ta bilde av deg" ;)

Det kommer bilder av LT i mai går jeg ut fra? Når i mai kommer du? Vi må jaggu få til noe da altså. Helst både med og uten barn! Du får bli ei uke tror jeg. Evt. sove her og mor går deg på nervene;)

Babybio i LS kl 12 på onsdager. Noen som har tenkt å prøve seg der?

Tenkte på det med kino ama, vi kunne jo tatt på lørdag da, og tatt "fest" etterpå. Da har vel de fleste mannfolka fri (kanskje ikke bæbumannen da) Elelr kan jeg godt ta en fest i uka og jeg. Haha, skulle stå ta en kino, men kan sikkert feste også:) Veeeldig greit for de som kan gå hjem altså! (foreløpig bare ama) Men om det ikke blir så sent kan man kansje finne en buss. Litt langt å gå fra toget (til at Molle gidder det)

Ja ellers må du gjerne ta deg en tur før mai altså 1D:)

Skrevet

Hehe... tror ikke det er mange av jentene der som hadde slengt seg med på en øl altså....men det vet man jo ikke da, før man har spurt:)

Jeg hadde tenkt å komme i mai ja.... passer egentlig best fra 16 mai da... er lang helg og greier...og forestilling på opera`n aom dattera kan gå på.... og da kunne jeg ha sneket meg ut en tur. men jeg vet ikke om mamma vil ha gutten en hel kveld, men jeg kan jo høre med henne. Hvis ikke så kan jeg komme med gutten også tar vi hjemme hos Mo-treff:) Må nesten ha han med meg også da:)

Skrevet

ja vi kan da ha hjemmefest!!

LT og CE kan da bare ligge å sove dem. Og M kan flaskefore:D

16 mai ja. 17 er vel kanskj de fleste opptatt? Eller..på kvelden har vi foreløpig ingen planer (foreløpig, hallo 3 mnd til jo. hehe) Pleier å ende hos svigers på grillings. Ifjor var vi her. Men det er gjerne i mangel p ånoe å finne på:) Er jo sammen med dem på dagen og.

Jeg hadde tatt pils jeg 1D. men tror jeg hadde fått mange sure blikk. Hallo, man kan da ta en pils på dagen selv med barnevogn vel! Hadde jeg drukket Munkholm (i glass) hadde jegvel fått like stygge blikk:)

Skrevet

Kan da ta hjemmefest jeg også.. Poenget er vel sosialt samvær med 1D????

Om man begynner å planlegge nå, kan man jo faktisk ta en grillings på 17. mai sammen?! om ingen har andre planer..

Husk at det er ferie fra babysvømmingen da Molle og Mtg! Jeg ble så usikker så jeg ringte til de for å høre jeg. Så onsdagstreff hos Svanine med kakerester går helt fint.. Hvor er du da svanine??? Komme deg til pc snart!!

Har akkurat vært i ls (gått ned og bussa opp), levert noen papirer til eiendomsmegleren og kopiert opp attester og vitnemål. Så nå skal jeg være klar for et intervju imorgen.. Eller kan man være klar for et intervju? Føler jeg stiller forberedt, men det er jo like skummelt hver gang da..

Pils... Det hadde vært digg..

Kino.. Bare si når, så skal jeg tvinge gubben til å være hjemme :) Eller se om han jobber da ihvertfall!

Skrevet

Den eneste dagen jeg ikke kan er lørdag 03.mars-da skal jeg i 30 årslag og svigers skal sitte barnevakt.

Sambo er litt rar og sier jeg ikke får lov til å ta med Leo på babybio fordi han hadde lest en eller anna plass at unga ble psykisk forstyrra eller noe. Men,men-det er det eneste han har noe meining med så da skal jeg høre på han:)

men ellers-pils eller ikke pils,kake eller ikke kake, mai eller ikke mai-jeg er med;)

Skrevet

Assa Tiny...De sa forrige onsdag at det var svømming i ferien og før i dag fikk jeg sms om at det er bildetaking nå til onsdag. Tror jeg får ringe ned i morgen.

Med på alt du Ama:))

Jepp, kan sikkert få til noe 17 mai. Vi har ingen planer fra rundt 17. Hvordan løse dette med legging tro? Om vi er her er det jo ikke prob for oss da:)) Har senger og vognerr, men folk vil kanskje legge de små i sengene sine for natten?

Psykisk forstyrr?? joa, jeg har lest mye jeg og. Tror ikke på alt:) Kan jo være noe i det, men en gang i blandt kan da ikke gjøre stort. Men enig med du at når han først engasjerer seg i noe så får man høre:)

Vi knipser som gale!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...