-MtG- Skrevet 16. februar 2007 #26 Skrevet 16. februar 2007 Ja, velkommen hjem Cat!!! Sorry at jeg glemte det! Så at andre hadde skrevet det så da var jeg liksom ferdig med det jeg:)
-MtG- Skrevet 16. februar 2007 #27 Skrevet 16. februar 2007 Bra det ikke bare er meg som vil se Rune Ruberg med dildo i rompa:D
*1D* Skrevet 16. februar 2007 #28 Skrevet 16. februar 2007 forklarer kanskje hvorfor vi henger sammen?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #29 Skrevet 16. februar 2007 Trodde aldri jeg skulle gjøre dette, men her er linken!!! http://img54.imageshack.us/img54/4131/runezh4.jpg Se og gråt!!
-MtG- Skrevet 16. februar 2007 #30 Skrevet 16. februar 2007 HAHAHAHAHAAAAAA!!! Kuleste jeg har sett noensinne! Han ser jo ut som en liten unge på julaften:) "Åååååh! Er den til meeeeeg???"
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #31 Skrevet 16. februar 2007 Hihi.. du skulle jo gråte!! Hu var rimelig stram i ramma hun som utfører "tjenesten" da..
-MtG- Skrevet 16. februar 2007 #32 Skrevet 16. februar 2007 ramma??? er det bare jeg som er dum nå? hva mener du?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #33 Skrevet 16. februar 2007 Stram i ramma.. et annet uttrykk gutta bruker på en litt spenstig kropp ) Ramma er liksom kroppen da.. hehe )
-MtG- Skrevet 16. februar 2007 #34 Skrevet 16. februar 2007 Joda. Grei nok hun:) Bra nok til at jeg ikke synes det var dritkult at sambo også har sett dette bildet. Hvorfor i all verden skal man være sååååå sjalu da? Var aldri sjalu før jeg møtte han.
Molait Skrevet 16. februar 2007 #35 Skrevet 16. februar 2007 FY så mye spy. Dusja og spydd igjen og lagt og spydd igjen. Begynte med hvitt, så blankt og nå gul magesyre. Stakkars gutten min. Han har faktisk beholdt det han fikk av meg i stad. Enn så lenge. Han sover nå vaffal. Jeg vasker klær. Har rullet sammet gulvtepper..hehe. Og håndklær i senga. Sikker på at det har kommet ut en liter til nå! Om ikke mer... Jeg har så mye å vaske!!! Skrive ferdig om grøt i morra. Og du cat...flere av oss er kun inne på tråden. Hender vi tar en titt utenfor men har tråden oppe. Så trykker man bare F5 (eller oppdater) og så ser man om det er noe nytt, evt. skriver. Så at du dytter opp en ny tråd uten å nevne det på gamle tråd at det er ny tråd hjelper ikke! *pust* Ramma mi er slapp, bøyd og har riper i lakken...
*1D* Skrevet 16. februar 2007 #36 Skrevet 16. februar 2007 Heeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeguuuuu som jeg ler:) *gråter av latter* Jeg trodde særriøst ikke at det skulle vartes opp med bilde av han på ordentlig altså! Han så ut som det var julaften og bursdag på samme tid:) (havner vel i media dette også nå, at vi henger ut kjendiser lissom...) LOL (dette kommer dessverre til å henge på netthinna lenge:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #38 Skrevet 16. februar 2007 Jeg viste bildet til gubben uten at jeg synes det var noe stress! Greit hu var stram i ramma, men ikke var hun pen og vedder på at hun ikke har fått barn sånn passe nylig.. litt sånn trailer-trash type i grunn ) Så hun er ingen konkurranse for oss vettu ) Også har hun seg med rudberg i tillegg da og da stiger man ikke akkurat i gradene for å si det sånn!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #39 Skrevet 16. februar 2007 Hehe... den kjendisen har hengt seg ut ganske på egen hånd spør du meg...
-MtG- Skrevet 16. februar 2007 #40 Skrevet 16. februar 2007 "Ramma mi er slapp, bøyd og har riper i lakken..." I lige måde:)
-MtG- Skrevet 17. februar 2007 #41 Skrevet 17. februar 2007 Bra innlegg om hjemmesiden. Da er det bare å vente:)
*1D* Skrevet 17. februar 2007 #42 Skrevet 17. februar 2007 "Ramma mi er slapp, bøyd og har riper i lakken..." Da er vi 3....... Og etter å ha posta innlegget fikk jeg vite at det allerede har vært i medi i dag........................... (skjemmes jeg altså, men leser ikke aviser for tiden og det eneste jeg har sett på tv`n i dag er rally.....) jeje
-MtG- Skrevet 17. februar 2007 #43 Skrevet 17. februar 2007 Ikke godt å få med seg alt. Jeg ser ALDRI på nyhetene eller leser aviser. Var bare tilfeldig at jeg fikk med meg det i dag. Liker å leve i min egne lille verden jeg:)
Herkules Skrevet 17. februar 2007 #44 Skrevet 17. februar 2007 hioho gubben fikk også sett rune og "ramma" hehe ja ja cat velkommen hjem 1d takk for hyggelig sms her om dagen Herk: du er jaggu treig for tiden molle du har noe betennelser neddider bakider i tenna? Drit vondt hatt det x antall ganger men det var før det opererte ut visdommstenna. hadde fille i kjeften og skylte med sånn greie det går stort sett greit uten misfarging les på pakka før bruk står noe om ikke rett etter tannpuss el. Pt og dere andre dere er flinke Pappaer er klønete min klarte å søle kaffe på O eller O sørget for det selv men pappan hadde ansvaret for at det ikke skulle skje Det gikk bra, men i steden for å innrømme feil så sier han den var jo ikke varm jeg tok da en slurk av min kopp og sa at min kaffe var veldig varm Han måtte vel inrømme til slutt. I natt hadde han vooooondt hyyyyylte måtte sitte i senga mens han sov på meg la jeg han ned ble det skriiiiiiik Sovnet tilslutt da men kl 650 var han og sengen klissklass bytte bleie og da tok jeg han med ned til besteforeldrene hans å putta han i senga der Glemte å si at vi sover der nå Ble litt tull med søvn resten av dagen når han sto opp så tidlig ¨nå er det vel natt i gjen da
*1D* Skrevet 17. februar 2007 #45 Skrevet 17. februar 2007 1D er såpass treig at hun ikke kommer på hva herk snakker om.........hihi........ Jeg tilbydde typen å se rune og ramma, men han takket pent nei, ville sove i natt sa han......hihi...skjøner ikke hva han mener jeg;) Jeg har knota mer enn jeg skulle på vektskjema............ ikke bra, ble endel rot, men blir litt bedre snart altså! Bøfn, jeg har baby som sover på magen på sofan, tør ikke legge meg og ikke flytten heller.............han sover jo så godt, for første gang i dag/natt....
Amabolla Skrevet 17. februar 2007 #46 Skrevet 17. februar 2007 god morgen:) Usj-gikk inn på rune rudberg linken jeg-glad jeg ikke hadde spist frokost enda! Håper alle har hatt en deilig natt:)
*1D* Skrevet 17. februar 2007 #47 Skrevet 17. februar 2007 Goooooooooood morgen:) Sov godt når jeg endelig kom meg i seng kl 4................. Oppe igjen kl 10 nå. Skal dujse, gleder meg.
Molait Skrevet 17. februar 2007 #48 Skrevet 17. februar 2007 Hvordan var natten? Hvilken natt? Hva er natt? (sukk) SPY sier jeg bare. Kl. 06.30 hadde jeg sovet 1 time. 5 pysjer er fulle av spy. Dyner, senger, klær, x ant. hånklær, alt. Men nu skal vi straks til ama på familieklipp:) så får skravle mer senere. Jo har dusja 4 ganger på et halvt døgn...slå den du mtg!!
-MtG- Skrevet 17. februar 2007 #49 Skrevet 17. februar 2007 Huff da! Det var mye spy!!! Og mye dusjing:D Nok for et halvt år omtrent. Her var heller ikke natten noe å skryte av. Har ikke peiling på tider, men G var våken mesteparten av natta. Sovna i 8 eller 9-tida og da var han utslitt for han ville ikke opp før 12. Jeg har vel fått tilsammen 4 timer eller noe tenker jeg:( Blir moro å se hvor mange som har vært innom siden til natten da:)
Petronella♡mor til to Skrevet 17. februar 2007 #50 Skrevet 17. februar 2007 Huff så kipt med spy *trøsteklemtilEogMolle* Får skamklippe dem skikkelig nå da Ama - hehe )) Hmmm, etterhvert skal du få tjene noen kroner i Tæruddalen også ama (om du vil) men greit å sjekke ut prøvekaniner i Fetsund først - hihi. Tenkte på en ting vedr traaden. Vi burde hatt en side som heter "Hvordan det hele begynte" eller noe i den duren. Tenkte du kunne ta ansvar for å lage teksten der Molle i og med at du og Cat i utgangspunktet er "eiere" og oppstartere av tråden ) Kan jo ha med hvordan dere "møttes" og hvem, sånn ca når og hvordan vi andre trengte oss på - hehe... Er det en kul eller teit greie?? Nå må jeg ut å kjøpe ny dress til C. En er sprukket i skrittet og en er revnet oppover innsiden av benet (er andre sesongen dette da, men håpet kanskje jeg skulle slippe å kjøpe nye i år) - nåvel får kjøpe litt stor og satse på at de holder neste år også i og med at det begynner å bli sent på året nå. Også skal jeg bake boller etterpå. Skal ha til i morgen, blir uten krem i dag og med vaniljekrem i morgen, ååååå gleder meg for det er kjempe godt!! LYKKE TIL MED DÅP I MORGEN, Cat og Svanine - tilfelle jeg glemmer å si det senere i dag!!!! )) Også svana vedr treff til uka - Molle nevnte at det passer best for henne på onsdag - det gjør det faktisk for meg også (eller fredag, men da kunne ikke Molle). Og igjen - ikke stress, jeg kan også ha med noe å dytte i ansiktet - evt. annet du skulle trenge hjelp til ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå